Замовляв декілька дрібних товарів, для чого було відправляти кожен окремою посилкою ось цього я не розумію, якщо всі дрібні позиції ви відправляєте окремими пакуваннями за які треба платити тоді замовляти у вас більше не буду.
Зробила два замовлення на сайті https://makeup.com.ua косметики з доставкою з ЄС. Замовлення зроблені в різні дні (20 березня 2025 і 22 березня 2025). Оплата в євро. Про конвертацію не пишу, бо це внутрішня політика банку, в якому ви обслуговуєтеся. Загальна сума списаної суми в євро 149,29. Питання тут в іншому: для чого магазин затаскав на митний склад України... Читать отзыв Зробила два замовлення на сайті https://makeup.com.ua косметики з доставкою з ЄС. Замовлення зроблені в різні дні (20 березня 2025 і 22 березня 2025). Оплата в євро. Про конвертацію не пишу, бо це внутрішня політика банку, в якому ви обслуговуєтеся. Загальна сума списаної суми в євро 149,29. Питання тут в іншому: для чого магазин затаскав на митний склад України два абсолютно різних замовлення в один день і підставив отримувача на митні платежі? І хоча списання грошей менше 150 євро, митниця рахує по-своєму і нараховує мито і ПДВ на суму перевищення. Дві посилки зависли ще з 28 березня 2025 на митниці, з отримувачем ніхто не зв"язується з компанії, добитися суми і реквізитів на сплату - неможливо. Відправляють дізнаватися інформацію на митницю. Вибачте, нешановний мейкап! Договорні відносини у мене з вами, а не з перевізником і тим більше - митницею! Писала в чат на сайті, телефонувала на гарячу лінію: пояснюють лише одне, що ваші дві посилки зустрілися на митниці в один день, тому - мито! А на запитання як же робити у вас замовлення на доставку з ЄС - відповідь: робіть наступне замовлення, коли попереднє перетине кордон! Це що взагалі за ахінея? Це ви так боритеся за клієнта? Де у вас на сайті написано про такі умови доставки з ЄС? це ваша система має відслідкуовувати, коли покупець робить замовлення, і не підставляти його під додаткові платежі! А то ви за економію своєї логістики перевзення із Польщі до ЛЬвова турбуєтеся, а про клієнта - ні! І яка складність вашим менеджерам бути постійно на зв"язку з перевізником і надсилати реквізити на митні платежі разом з сумою покупцеві вашого магазину на його ел. адресу? Сервіс як у совку! І це при такій шаленній конкуренції на ринку! Немає меж обуренню від такої непрофісійної організації торгового процесу!
Оригинальный заказ - Fidji Guy Laroche - из ЕС доставлен не был, доставили со склада в Украине непонятно что, с абсолютно не идентичным запахом, огромное разочарование сервисом Make Up, скорее всего пользоваться больше не буду
Замовляла сироватку.Прийшла швидко,ще в подарунок додали купу пробничків.Дякую!) Але сама сироватка як вода, після 2 місяців використання нічого не змінилося Вистачає буквально на 2 місяці щоденного використання.
До мого дня народження запропонували зробити замовлення і отримати подарунок. Замовила, вони хитрі тепер-тільки предоплата. Сьогодні отримала...Більше всього обурив "подарунок".. Пробник маски для обличчя, ладно піде.. Пробник чоловічого шампуню для миття бороди!!! Це вже таке знущання! Не повага, що не має слів.. Розумію, що на їхні 50 грв"подарунка"особливо не розбіжишься! Що до війни було 50 грв, і зараз, ті... Читать отзыв До мого дня народження запропонували зробити замовлення і отримати подарунок. Замовила, вони хитрі тепер-тільки предоплата. Сьогодні отримала...Більше всього обурив "подарунок".. Пробник маски для обличчя, ладно піде.. Пробник чоловічого шампуню для миття бороди!!! Це вже таке знущання! Не повага, що не має слів.. Розумію, що на їхні 50 грв"подарунка"особливо не розбіжишься! Що до війни було 50 грв, і зараз, ті самі 50 грв!(( Бідні і нещасні які..(( Але класти в якості "подарунка" жінці, чоловічий продукт, то вже ДНО! ДНИЩЕ ! То булв моя остання покупка в цьому недомагазині, і так купувала дуже рідко, бо попадала на недоПарфуми.. Після такого "подарунка" з неповагою до покупця, мені там більше взагалі нема чого робити! Adios !
Достоинства:
Українська продукція якісна, іноземна приходить без захисної плівки, не зрозумілої якості ( пояснюється, що ніби за кордоном так завжди) Ви серйозно?))
Недостатки:
Не повага до покупця, позорні 50 грв, на "подарунок"
У компанії Makeup замовила 3 різні зубні пасти Biorepair. Одна з паст не відповідала замовленню. Звернулась до менеджерів, надала усі фотографії. Наступного дня перетелефонували і намагались активно впевнити, що надали саме той товар, який був замовлений. А те, що товар не відповідає назві (замовлений і присланий) - то не має значення. Чи можу я поміняти те, що прислали на те,... Читать отзыв У компанії Makeup замовила 3 різні зубні пасти Biorepair. Одна з паст не відповідала замовленню. Звернулась до менеджерів, надала усі фотографії. Наступного дня перетелефонували і намагались активно впевнити, що надали саме той товар, який був замовлений. А те, що товар не відповідає назві (замовлений і присланий) - то не має значення. Чи можу я поміняти те, що прислали на те, що замовила - відповіді не дали. Навіть не відповіли, чи існує бажаний товар. З чого роблю висновок, що опис товару на сайті не відповідає наявному. З плюсів - менеджери відповідають на дзвінки.
Акція 5 пробників за ціною 249грн. Замовила 5 пробників парфумів у дублі- для себе та сестри.5+5=10. Пробників YSL у наявності не виявилося, тому замінила на Hermes. Отримала я лише 9 пробників парфумів та 1 маленький якогось гелю чи крему. Дзвоню, кажу, що у посилці не вистачає товару, одного пробника Hermes. Відповідь була просто геніальна: пробник YSL був замовлений лише один,... Читать отзыв Акція 5 пробників за ціною 249грн. Замовила 5 пробників парфумів у дублі- для себе та сестри.5+5=10. Пробників YSL у наявності не виявилося, тому замінила на Hermes. Отримала я лише 9 пробників парфумів та 1 маленький якогось гелю чи крему. Дзвоню, кажу, що у посилці не вистачає товару, одного пробника Hermes. Відповідь була просто геніальна: пробник YSL був замовлений лише один, тому і Hermes теж один, а отой гель я сама замовила, випадково, тож все гаразд, кількість співпадає.Оцініть красу гри!!! Замість Hermes Twilly я отримала пів чайної ложки якогось гелю і сама у цьому винна! Перевірити інформацію про замовлення у моєму особистому кабінеті не складно , але нащо, краще ж людину принизити, чим визнати свою помилку чи неуважність. Від посилки відмовилася.
Нафіга ви питаєте при оформленні доставки номер квартири, якщо кур'єр відмовляється туди доходити? Ще й розмовляє так наче він особисто той гель для душу пів ночі варив і я йому тепер капець як винен. Це не перший і не другий випадок, тож ражду замовляти краще вже через УкрПошту, якщо треба безкоштовно, не псуйте собі нерви і настрій. Або взагалі не... Читать отзыв Нафіга ви питаєте при оформленні доставки номер квартири, якщо кур'єр відмовляється туди доходити? Ще й розмовляє так наче він особисто той гель для душу пів ночі варив і я йому тепер капець як винен.
Це не перший і не другий випадок, тож ражду замовляти краще вже через УкрПошту, якщо треба безкоштовно, не псуйте собі нерви і настрій. Або взагалі не замовляйте.
Достоинства:
Є що обрати в магазині
Недостатки:
Робота кур'єів. З ними хоч пару хвилин хтось спілкується перед тим як на роботу брати?
Ситуація була така: кур"єр зателефонував, спитав, чи я вдома. Я сказала, що вдома, він сказав, що буде через 5 хвилин. Чекаю 30 хвилин. Телефоную. Питаю, де він. Він каже, що чекав мене біля під"їзду і поїхав, а доставку зможе зробити тільки в понеділок (це була субота). Це вкрай обурливо і неввічливо. До того ж, він і розмовляє так, ніби це... Читать отзыв Ситуація була така: кур"єр зателефонував, спитав, чи я вдома. Я сказала, що вдома, він сказав, що буде через 5 хвилин. Чекаю 30 хвилин. Телефоную. Питаю, де він. Він каже, що чекав мене біля під"їзду і поїхав, а доставку зможе зробити тільки в понеділок (це була субота). Це вкрай обурливо і неввічливо. До того ж, він і розмовляє так, ніби це йому тут щось винні. Не вибачається. Йому то що - він собі зміну якось відпахав, за що зарплату отримує, тому яка йому різниця на якість обслуговування. Раніше працював інший кур"єр, було нормально. Телефонувала в кол-центр, питала, чи можна зробити так, щоб до мене цей кур"єр не приходив. Сказали, що ні. Також, вони ніяк не можуть на нього вплинути, ніби в них не одна організація, а вони якось окремо працюють. "Сказав, що вже не зможе завести". І все. Я спитала, а де гарантії, що з ним буде проведено якусь роботу і що буде далі з цим. Мені пообіцяли звісно, у письомвій формі, що будуть з ним працювати. Але як це перевірити і чи можна цьому вірити? Навряд. Це вже не вперше. Зазвичай, курєр Віталій працював і все було нормально, тільки кур"єр Олександр якийсь дивний, який принципово не двзонить у домофон чомусь. Скасувала замовлення, тепер очікую кошти назад на карту. Сказали 3-5 днів робочих. Поки що це третій, тому чекаю. Але це вже дуже довго. Незрозуміло, чому не можна повернути одразу.
років з 4 щорічно на свята робив замовлення сертифікатів для дівчат. Було все гут. Той рік з сертифікатами були шаленні проблеми. На зараз намагався дозвонится - не беруть слухавку, замовлення дзвінка - тиша. Сервіс 0 - не раджу.
На початку лютого зробила замовлення і отримала у подарунок мініатюру шампуню vichy dercos, бо виконала умови акції. 29 лютого вирішила спробувати цей шампунь, аж бачу що термін до березня цього року. Дуже щедрий подарунок, хочу сказати. Написала двічі поганий відгук на сайті прикріпивши фото, який , звісно, не опублікували. Через деякий час мені зателефонували і сказали що це... Читать отзыв На початку лютого зробила замовлення і отримала у подарунок мініатюру шампуню vichy dercos, бо виконала умови акції. 29 лютого вирішила спробувати цей шампунь, аж бачу що термін до березня цього року. Дуже щедрий подарунок, хочу сказати. Написала двічі поганий відгук на сайті прикріпивши фото, який , звісно, не опублікували. Через деякий час мені зателефонували і сказали що це сам бренд Віши надає такі подарунки, для вирішення ситуації мені можуть запропонувати інший . Я запитую "який?", у відповідь мені сказали що не знають))) їм треба уточнити у бренду Віши, обіцяли передзвонити наступного дня, навіть час узгодили, я чекала дзвінка але його так і не було. Неприємні враження залишились від інтернет магазину та від цього розрекламованого г* бренду Віши. Не хочу більше мати справу ні з одними ні з іншими, хай самі миють голови протермінованими шампунями.
Перед новым годом делала заказ в очередной раз. Прислали не на то отделение укрпочты. Еще и причину невручения указали что я не явилась. С чего вдруг я должна являться на отделение которое непонятно где находится и куда я товар не заказывала. Персонал мейк апа написал что отделение почты не работает. Это вранье. Я ходила на отделение за посылкой, которая туда... Читать отзыв Перед новым годом делала заказ в очередной раз. Прислали не на то отделение укрпочты. Еще и причину невручения указали что я не явилась. С чего вдруг я должна являться на отделение которое непонятно где находится и куда я товар не заказывала. Персонал мейк апа написал что отделение почты не работает. Это вранье. Я ходила на отделение за посылкой, которая туда не пришла. 03150 работало всегда и никогда не закрывалось
Достоинства:
можно заказать много разного товара на одном сайте
Уже лет 8 совершаю покупки на мейкап, но такого ещё реально не было. Команда непрофессионалов, которые не умеют общаться с покупателями, не могут поднять трубку и позвонить, если есть неточности в заказах, удаляют комментарии, если им что-то не нравится, и откровенно хамят. 1) Пришли духи - видно, что "не очень похоже на оригинал". Я эти духи беру уже много... Читать отзыв Уже лет 8 совершаю покупки на мейкап, но такого ещё реально не было. Команда непрофессионалов, которые не умеют общаться с покупателями, не могут поднять трубку и позвонить, если есть неточности в заказах, удаляют комментарии, если им что-то не нравится, и откровенно хамят. 1) Пришли духи - видно, что "не очень похоже на оригинал". Я эти духи беру уже много лет и знаю, как они должны выглядеть. Написала комментарий на сайте. 3!!! 3 раза мой комментарий удаляли!!! Чем подтвердили мои догадки.
(коробка пришла без плёнки, без даты изготовления на упаковке, штрихкод на коробке не совпал со страной-производителем. НО мейкап написали, что так им официальный поставщик прислал - у всех магазинов в плёнке, и только у мейкапа без). Ещё и бутылочка неполная, хотя когда беру в брокарде, такого не случается.
2) Информация на сайте очень часто не соответствует действительности, а когда сообщаешь им об этом, тебя обвиняют во всех смертных грехах, ещё и шлют сообщения, мол сам виноват, а мы святые. На фейсбуке раньше нормально отвечали, а сейчас просто игнор. Нынешняя команда - это ужас.
Придбав на сайті парфум від Hermes... М'яко кажучи НЕ ТО!!! І тут в мене два питання... Або HERMES не той, або ж сайт... Але мій відгук про парфум сайт МЕЙКАП не опублікував🤔... Тож мабуть таки проблема не в HERMES!!!!!
купил товар, которого не оказалось на складе. makeup вернул средства, но меньше нежели я заплатил изначально, так как при возврате товара, куаленого со склада EU у makeup по сути всегда будет двойная конвертация валют.
Недостатки:
товара зачастую не оказывается на складе, возврат не всей стоимости заказа.
Останнім часом магазин дуже зіпсувався. Зробила замовлення (1 позиція), оплатила. Коли вийшли строки доставки, а товар не доставили, звернулась в службу підтримки, де мені повідомили, що з товаром під час доставки щось трапилось і, якщо я ще не передумала, то мені треба знову робити замовлення, а це відмінили. Це замість того, щоб одразу попередити про затримку і просто замінити товар... Читать отзыв Останнім часом магазин дуже зіпсувався. Зробила замовлення (1 позиція), оплатила. Коли вийшли строки доставки, а товар не доставили, звернулась в службу підтримки, де мені повідомили, що з товаром під час доставки щось трапилось і, якщо я ще не передумала, то мені треба знову робити замовлення, а це відмінили. Це замість того, щоб одразу попередити про затримку і просто замінити товар і відправити знову. Гроші через декілька днів повернули, але робити замовлення знову вже не хотілося. Через деякий час, коли емоції трохи відпустили, знову роблю вже інше замовлення. На пошті не перевірила, бо за кілька років проблем ніколи не було, а вже вдома виявилось, що не вистачає пробника парфумів. Не розумію, що відбувається з цим магазином, але робити замовлення в ньому вже не дуже хочеться
Жахливий сервіс, взагалі не клієнтоорієнтовані. Зробила замовлення на сайті, перед цим змінила всі дані адреси доставки, все перевірила, все збігалося. Зробила замовлення, але в результаті адреса доставки була стара. Кинула багато запитів, одразу ж, на зміну, але все було проігноровано. Після цього зателефонувала, а у відповідь почула тільки те, що вони нічого не могли змінити, вже було пізно і... Читать отзыв Жахливий сервіс, взагалі не клієнтоорієнтовані. Зробила замовлення на сайті, перед цим змінила всі дані адреси доставки, все перевірила, все збігалося. Зробила замовлення, але в результаті адреса доставки була стара. Кинула багато запитів, одразу ж, на зміну, але все було проігноровано. Після цього зателефонувала, а у відповідь почула тільки те, що вони нічого не могли змінити, вже було пізно і що вони можуть зробити тільки переадресацію Новою поштою за мої кошти. 2 зірочки тільки за широкий асортимент.
Після замовлення зворотнього зв'язку нема, кур'єр доставляє товари по часу як йому хочеться, а не так як вказувалося на сайті, мало того що доставили не повністю замовлення,не попередивши про це,так ще й за доставку взяли більше ніж вказану суму,хоча по Києву,доставка безкоштовна
Заказывала несколько позиций.Все вроде бы в порядке,кроме одного НО... Маска для волос пришла открыта,без защитной плёнки...В целом впечатление будто эта баночка прошла не одни руки,а потом очередной раз ее наполнили и доставили мне((( Забирала не лично,т.к.обещано было доставить 1.08,а по факту привезли 3.08. Сама бы точно не стала брать. Единственный плюс это подарочек...
Пользуюсь мейкап уже давно и очень вас люблю. Последний заказ был сделан из склада ЕС, все позиции, кроме одной, были на складе в Украине, я специально выбрала ЕС, дабы немножко сэкономит,ьв итоге попала в ловушку от мейкап. Так как на сайте предлагается 2 варианта одного продукта с нашего склада и склада ЕС ( по цене немножко дешевле), таким... Читать отзыв Пользуюсь мейкап уже давно и очень вас люблю. Последний заказ был сделан из склада ЕС, все позиции, кроме одной, были на складе в Украине, я специально выбрала ЕС, дабы немножко сэкономит,ьв итоге попала в ловушку от мейкап. Так как на сайте предлагается 2 варианта одного продукта с нашего склада и склада ЕС ( по цене немножко дешевле), таким образом магазин вводит людей в заблуждение. Оплатила сразу картой и какое же было удивление, когда к моей сумме заказа добавилось ещё 500 грн!!! 500, Карл! Это около 20% от моего заказа. Я понимаю, что деньги за конвертацию берёт банк, но почему этой информации нет на сайте? Чувствую себя обманутой.
Заказала лосьон для тела, уже заказывала его ранее.В этот раз взяла на подарок.Привез курьер.Визуально все ок, но когда начала слаживать в коробку оказалось,что вверху разошлась спайка сбоку и лосьон лезет через верх.Дозвониться быстро на горячую линию нельзя,нужно обязательно ждать,когда перезвонит менеджер,а это может быть когда угодно...Оперативно сделать возврат или замену нельзя.
Покупала недавно духи на сайте. Доставка из Европы. Стоимость на сайте фиксированная - 951 гривна. При оплате картой сняло ещё 108 гривен за конвертацию валюты. Нигде на сайте это не указано при заказе. Не рекомендую.
'Два дня назад сделал заказ на сайте MAKEUP. При оформлении заказа обратил внимание на то что оплата осуществляется только картой (раньше можно было оплачивать товар наличными курьеру). Сумма заказа составила 1335 грн, а при оплате снято с карточки 1491 грн. - это не маленькая разница. Перезвонил оператору и услышал в ответ у Вас сняло двойную конвертацию. Я покупал товар в... Читать отзыв 'Два дня назад сделал заказ на сайте MAKEUP. При оформлении заказа обратил внимание на то что оплата осуществляется только картой (раньше можно было оплачивать товар наличными курьеру). Сумма заказа составила 1335 грн, а при оплате снято с карточки 1491 грн. - это не маленькая разница. Перезвонил оператору и услышал в ответ у Вас сняло двойную конвертацию. Я покупал товар в магазине с указанной ценой в гривне и на моей карточке двойная конвертация выключена - просто тупая разводка на деньги. Вы видите что заплатили больше только после того как сняло деньги и вернуть уже ничего нельзя. Покупка сделана на небольшую сумму, а если кто то закажет гораздо больше товара..... Могу представить какие будут переплаты. Обидно что являясь постоянным клиентом на протяжении многих лет за одну минуту разочарование и недоверие.....' Только что прочитал отзыв Лилии и представил сколько обманутых людей((((((
Доброго дня, на жаль, в останній час дійсно сума, яку знімає банк може відрізнятися від суми замовлення. Ми попереджаємо про це клієнтів на сайті та просимо уточнювати умови здійснення банком міжнародного платежу, який виникає за послугою "Доставка з ЄС". Точну суму, яку знімає банк з картки вираховує саме банк, керуючись внутрішніми калькуляціями курсів валют. На це ми, на жаль, ніяк не можемо вплинути. У різних банків сума та умови можуть значно відрізнятися, рекомендуємо заздалегідь уточнити у банків можливі умови та вибрати більш вигідний для вас варіант. Альтернативно, наші клієнти завжди можуть обрати товари зі складу в Україні, в цьому випадку й платіж здійснюється в гривні в Україні жодних подвійних конвертацій не може виникати.
Как и многие ниже, начну с того, что заказываю на мейк ап уже давно, все было хорошо до последнего заказа примерно 20,05,2022. 1) оплату стали брать наперед. 2) замаскировали скрытую оплату. т.е. при оформлении заказа вы видите одну сумму, ваш банк также подтверждает эту сумму, А СПИШУТ С ВАШЕЙ КАРТЫ ПРИМЕРНО НА 10% БОЛЬШЕ. на горячей линии либо включают "мороз"... Читать отзыв Как и многие ниже, начну с того, что заказываю на мейк ап уже давно, все было хорошо до последнего заказа примерно 20,05,2022. 1) оплату стали брать наперед. 2) замаскировали скрытую оплату. т.е. при оформлении заказа вы видите одну сумму, ваш банк также подтверждает эту сумму, А СПИШУТ С ВАШЕЙ КАРТЫ ПРИМЕРНО НА 10% БОЛЬШЕ. на горячей линии либо включают "мороз" либо валят на ваш банк. в моем случае приват. в выписках о платеже со стороны привата никаких комиссий нет, что и подтвердили на гор. линии. все содрано польським банком и назвыали "двойная конвертация". еще месяц назад это было примерно 1%. но ведь сегодня война, доходы падают, а надо как-то зарабатывать...вот и кидают клиентов, и следы путают... 3) ценовая политика стала в стиле "наперстки", сегодня 1000 грн, затра 100 грн итог: советую 100 раз подумать и уточнить все детали по телефону ДО ПОКУПКИ.
У меня было две ситуации с просроченным товаром с магазина Мейкап: 1. Первый случай - заказ сделан в феврале 2021 на помаду Буржуа. При проверке батч-кода оказалось, что помада просрочена на 3 года! (фото прилагаю). При обращении в кол-центр сначала пытались сделать меня виноватой, поскольку я не проверила батч-код прямо на почте, хотя это обязанность магазина следить за качеством и... Читать отзыв У меня было две ситуации с просроченным товаром с магазина Мейкап:
1. Первый случай - заказ сделан в феврале 2021 на помаду Буржуа. При проверке батч-кода оказалось, что помада просрочена на 3 года! (фото прилагаю). При обращении в кол-центр сначала пытались сделать меня виноватой, поскольку я не проверила батч-код прямо на почте, хотя это обязанность магазина следить за качеством и сроками годности продукции, которую они продают! Затем менеджер пыталась меня убедить, что срок годности начинает истекать с момента, когда помада открыта и не нужно обращать внимания на конечный срок годности по батч-коду. Естественно, я не купилась на эту глупость, тогда мне предложили сделать много фото-доказательств, передать продукцию курьеру и в итоге вернули мне деньги.
2. Второй случай - в мае 2022 я заказала со склада ЕС две помады, дома, сняв колпачок с одной из них, я увидела, что помада повреждена. Так же меня насторожила текстура помады и я решила проверить сроки годности. Как можете видеть по фото - одна из помад просрочена на 1,5 года, вторая - почти на 4 года! Мне снова пришлось делать много фото и обьяснять всю ситуацию менеджеру. В этот раз передо мной извинились и обьяснили, что виноват магазин в ЕС, а Мейкап тут ни при чем. Обещали прислать курьера 16-17.05, но сейчас вечер 17.05 и курьер так и не приехал. Обещали, что вернут деньги - посмотрим. При вопросе о моральной компенсации мне предложили скидку в 40 грн на следующий заказ. Это просто смешно - мне дважды пытались продать просрочку, я тратила много времени на эти обьяснения, фотки, переписки, передачи товара курьеру и вот так они оценивают ущерб, нанесенный их безалаберностью.
Меня поблагодарили за то, что в такое непростое время я делаю заказы. Пожалуйста, конечно. Но больше я рисковать и заказывать декоративную косметику на Мейкапе не буду.
3. Третья проблема была связана с доставкой со склада ЕС. Во время войны доставляют только по предоплате, на почте нужно было подтвердить свою личность, но оказалось, что в заказе мое имя написано с ошибкой, а отчество вообще левое. Менеджер Мейкап обьяснила, что поскольку в личном кабинете не указывается отчество, то сотрудники на складе ЕС указывает его рандомно(!). При этом, скорее всего, они особо не думают головой как я буду подтверждать свою личность на почте. И как можно было умудриться сделать ошибку в моем имени? Оно вроде бы не сложное)
Достоинства:
Широкий ассортимент
Недостатки:
Просроченный товар и проблемы с доставкой, низкая клиентоориентированность
Регулярно делала заказы на мейкапе в течение последних нескольких лет. На днях прислали бракованную помаду, на которой была обнаружена грязь. Я написала отзыв и приложила фото, а вечер обнаружила, что мой отзыв удалили. Второй раз уже сталкиваюсь с такой ситуацией, что наводит на вопросы.
Недостатки:
Есть возможность нарваться на некачественный товар, негативные отзывы сайт удаляет
Чекаю замовлення з 12.03 – з того часу в обробці. Зробила його виключно через повідомлення на сайті про те, що МейкАп продовжують роботу. Без цього ніколи б нічого не замовила! Скасовувати не хочеться, бо цікавлять саме бажані товари. Розумію, що зараз війна, для всіх складні часи. З розумінням до цього ставилася й не вимагаю від магазину нічого неймовірного. Але якого... Читать отзыв Чекаю замовлення з 12.03 – з того часу в обробці. Зробила його виключно через повідомлення на сайті про те, що МейкАп продовжують роботу. Без цього ніколи б нічого не замовила! Скасовувати не хочеться, бо цікавлять саме бажані товари. Розумію, що зараз війна, для всіх складні часи. З розумінням до цього ставилася й не вимагаю від магазину нічого неймовірного. Але якого чорта приймати нові замовлення, отримувати гроші, коли у вас деякі люди вже місяць чекають відправлень? І ще більше дратує те, що МейкАп обмежується типовими відписочками. Невже не можна прямо сказати, що проблеми з відправкою товарів, працівниками, ще чимось? Невже не можна перестати приймати замовлення, якщо не справляєтеся? Люди купували й одразу оплачували, бо довіряли. Але МейкАп мабуть дуже хоче розбиратися з усіма в судовому порядку за шахрайство у військовий час
Достоинства:
Репутацію, імідж й лояльність відновлювати буде дуже складно?
Интернет - магазин makeup.com.ua - популярный магазин оригинальной парфюмерии, духов, декоративной косметики и косметики по уходу. В интернет - магазине makeup.com.ua вниманию покупателей представлена парфюмерия и косметика ведущих мировых брендов, а также парфюмерия и косметика разряда масс-маркет. Лучшие ароматы мира, нишевая парфюмерия, эксклюзивная декоративная косметика, косметика по уходу за лицом... подробнее
Перше замовлення і вже косяк
Замовлення із ЄС: неприємний досвід
Замовлення зроблені в різні дні (20 березня 2025 і 22 березня 2025). Оплата в євро. Про конвертацію не пишу, бо це внутрішня політика банку, в якому ви обслуговуєтеся. Загальна сума списаної суми в євро 149,29.
Питання тут в іншому: для чого магазин затаскав на митний склад України... Читать отзыв Зробила два замовлення на сайті https://makeup.com.ua косметики з доставкою з ЄС.
Замовлення зроблені в різні дні (20 березня 2025 і 22 березня 2025). Оплата в євро. Про конвертацію не пишу, бо це внутрішня політика банку, в якому ви обслуговуєтеся. Загальна сума списаної суми в євро 149,29.
Питання тут в іншому: для чого магазин затаскав на митний склад України два абсолютно різних замовлення в один день і підставив отримувача на митні платежі? І хоча списання грошей менше 150 євро, митниця рахує по-своєму і нараховує мито і ПДВ на суму перевищення.
Дві посилки зависли ще з 28 березня 2025 на митниці, з отримувачем ніхто не зв"язується з компанії, добитися суми і реквізитів на сплату - неможливо.
Відправляють дізнаватися інформацію на митницю.
Вибачте, нешановний мейкап! Договорні відносини у мене з вами, а не з перевізником і тим більше - митницею!
Писала в чат на сайті, телефонувала на гарячу лінію: пояснюють лише одне, що ваші дві посилки зустрілися на митниці в один день, тому - мито!
А на запитання як же робити у вас замовлення на доставку з ЄС - відповідь: робіть наступне замовлення, коли попереднє перетине кордон! Це що взагалі за ахінея? Це ви так боритеся за клієнта? Де у вас на сайті написано про такі умови доставки з ЄС? це ваша система має відслідкуовувати, коли покупець робить замовлення, і не підставляти його під додаткові платежі!
А то ви за економію своєї логістики перевзення із Польщі до ЛЬвова турбуєтеся, а про клієнта - ні!
І яка складність вашим менеджерам бути постійно на зв"язку з перевізником і надсилати реквізити на митні платежі разом з сумою покупцеві вашого магазину на його ел. адресу?
Сервіс як у совку!
І це при такій шаленній конкуренції на ринку!
Немає меж обуренню від такої непрофісійної організації торгового процесу!
Большое разочврование
Легка сироватка з 10% пептидним комплексом
"Подарунок" від makeup?
Пробник маски для обличчя, ладно піде..
Пробник чоловічого шампуню для миття бороди!!!
Це вже таке знущання! Не повага, що не має слів..
Розумію, що на їхні 50 грв"подарунка"особливо не розбіжишься! Що до війни було 50 грв, і зараз, ті... Читать отзыв До мого дня народження запропонували зробити замовлення і отримати подарунок. Замовила, вони хитрі тепер-тільки предоплата. Сьогодні отримала...Більше всього обурив "подарунок"..
Пробник маски для обличчя, ладно піде..
Пробник чоловічого шампуню для миття бороди!!!
Це вже таке знущання! Не повага, що не має слів..
Розумію, що на їхні 50 грв"подарунка"особливо не розбіжишься! Що до війни було 50 грв, і зараз, ті самі 50 грв!(( Бідні і нещасні які..(( Але класти в якості "подарунка" жінці, чоловічий продукт, то вже ДНО! ДНИЩЕ !
То булв моя остання покупка в цьому недомагазині, і так купувала дуже рідко, бо попадала на недоПарфуми..
Після такого "подарунка" з неповагою до покупця, мені там більше взагалі нема чого робити!
Adios !
Товар не відповідає замовленню
З плюсів - менеджери відповідають на дзвінки.
Сервіс все гірше
Скупилась!
Робота кур'єра
Це не перший і не другий випадок, тож ражду замовляти краще вже через УкрПошту, якщо треба безкоштовно, не псуйте собі нерви і настрій. Або взагалі не... Читать отзыв Нафіга ви питаєте при оформленні доставки номер квартири, якщо кур'єр відмовляється туди доходити? Ще й розмовляє так наче він особисто той гель для душу пів ночі варив і я йому тепер капець як винен.
Це не перший і не другий випадок, тож ражду замовляти краще вже через УкрПошту, якщо треба безкоштовно, не псуйте собі нерви і настрій. Або взагалі не замовляйте.
Кур"єр дно
Телефонувала в кол-центр, питала, чи можна зробити так, щоб до мене цей кур"єр не приходив. Сказали, що ні. Також, вони ніяк не можуть на нього вплинути, ніби в них не одна організація, а вони якось окремо працюють. "Сказав, що вже не зможе завести". І все.
Я спитала, а де гарантії, що з ним буде проведено якусь роботу і що буде далі з цим. Мені пообіцяли звісно, у письомвій формі, що будуть з ним працювати. Але як це перевірити і чи можна цьому вірити? Навряд. Це вже не вперше. Зазвичай, курєр Віталій працював і все було нормально, тільки кур"єр Олександр якийсь дивний, який принципово не двзонить у домофон чомусь.
Скасувала замовлення, тепер очікую кошти назад на карту. Сказали 3-5 днів робочих. Поки що це третій, тому чекаю. Але це вже дуже довго. Незрозуміло, чому не можна повернути одразу.
Не раджу Интернет-магазин makeup.com.ua
Протерміновані подарунки та ігнор
На початку лютого зробила замовлення і отримала у подарунок мініатюру шампуню vichy dercos, бо виконала умови акції. 29 лютого вирішила спробувати цей шампунь, аж бачу що термін до березня цього року. Дуже щедрий подарунок, хочу сказати. Написала двічі поганий відгук на сайті прикріпивши фото, який , звісно, не опублікували. Через деякий час мені зателефонували і сказали що це... Читать отзыв
На початку лютого зробила замовлення і отримала у подарунок мініатюру шампуню vichy dercos, бо виконала умови акції. 29 лютого вирішила спробувати цей шампунь, аж бачу що термін до березня цього року. Дуже щедрий подарунок, хочу сказати. Написала двічі поганий відгук на сайті прикріпивши фото, який , звісно, не опублікували. Через деякий час мені зателефонували і сказали що це сам бренд Віши надає такі подарунки, для вирішення ситуації мені можуть запропонувати інший . Я запитую "який?", у відповідь мені сказали що не знають))) їм треба уточнити у бренду Віши, обіцяли передзвонити наступного дня, навіть час узгодили, я чекала дзвінка але його так і не було. Неприємні враження залишились від інтернет магазину та від цього розрекламованого г* бренду Віши. Не хочу більше мати справу ні з одними ні з іншими, хай самі миють голови протермінованими шампунями.
Сервис доставки
Такой непрофессиональной команды не было ещё никогда.
1) Пришли духи - видно, что "не очень похоже на оригинал". Я эти духи беру уже много... Читать отзыв Уже лет 8 совершаю покупки на мейкап, но такого ещё реально не было. Команда непрофессионалов, которые не умеют общаться с покупателями, не могут поднять трубку и позвонить, если есть неточности в заказах, удаляют комментарии, если им что-то не нравится, и откровенно хамят.
1) Пришли духи - видно, что "не очень похоже на оригинал". Я эти духи беру уже много лет и знаю, как они должны выглядеть. Написала комментарий на сайте. 3!!! 3 раза мой комментарий удаляли!!! Чем подтвердили мои догадки.
(коробка пришла без плёнки, без даты изготовления на упаковке, штрихкод на коробке не совпал со страной-производителем. НО мейкап написали, что так им официальный поставщик прислал - у всех магазинов в плёнке, и только у мейкапа без). Ещё и бутылочка неполная, хотя когда беру в брокарде, такого не случается.
2) Информация на сайте очень часто не соответствует действительности, а когда сообщаешь им об этом, тебя обвиняют во всех смертных грехах, ещё и шлют сообщения, мол сам виноват, а мы святые. На фейсбуке раньше нормально отвечали, а сейчас просто игнор. Нынешняя команда - это ужас.
Це як лотерея
купил товар, которого не оказалось на складе
makeup вернул средства, но меньше нежели я заплатил изначально, так как при возврате товара, куаленого со склада EU у makeup по сути всегда будет двойная конвертация валют.
Магазин зіпсувався
Жахливий сервіс
Зробила замовлення на сайті, перед цим змінила всі дані адреси доставки, все перевірила, все збігалося. Зробила замовлення, але в результаті адреса доставки була стара. Кинула багато запитів, одразу ж, на зміну, але все було проігноровано. Після цього зателефонувала, а у відповідь почула тільки те, що вони нічого не могли змінити, вже було пізно і... Читать отзыв Жахливий сервіс, взагалі не клієнтоорієнтовані.
Зробила замовлення на сайті, перед цим змінила всі дані адреси доставки, все перевірила, все збігалося. Зробила замовлення, але в результаті адреса доставки була стара. Кинула багато запитів, одразу ж, на зміну, але все було проігноровано. Після цього зателефонувала, а у відповідь почула тільки те, що вони нічого не могли змінити, вже було пізно і що вони можуть зробити тільки переадресацію Новою поштою за мої кошти.
2 зірочки тільки за широкий асортимент.
Обслуговування на поганому рівні
неякісна продукція
Остался осадочек((
Маска для волос пришла открыта,без защитной плёнки...В целом впечатление будто эта баночка прошла не одни руки,а потом очередной раз ее наполнили и доставили мне(((
Забирала не лично,т.к.обещано было доставить 1.08,а по факту привезли 3.08.
Сама бы точно не стала брать.
Единственный плюс это подарочек...
Очень жаль
Последний заказ был сделан из склада ЕС, все позиции, кроме одной, были на складе в Украине, я специально выбрала ЕС, дабы немножко сэкономит,ьв итоге попала в ловушку от мейкап. Так как на сайте предлагается 2 варианта одного продукта с нашего склада и склада ЕС ( по цене немножко дешевле), таким... Читать отзыв Пользуюсь мейкап уже давно и очень вас люблю.
Последний заказ был сделан из склада ЕС, все позиции, кроме одной, были на складе в Украине, я специально выбрала ЕС, дабы немножко сэкономит,ьв итоге попала в ловушку от мейкап. Так как на сайте предлагается 2 варианта одного продукта с нашего склада и склада ЕС ( по цене немножко дешевле), таким образом магазин вводит людей в заблуждение.
Оплатила сразу картой и какое же было удивление, когда к моей сумме заказа добавилось ещё 500 грн!!! 500, Карл! Это около 20% от моего заказа.
Я понимаю, что деньги за конвертацию берёт банк, но почему этой информации нет на сайте?
Чувствую себя обманутой.
Прислали брак
Не актуальная цена на сайте
Не рекомендую.
Обман клиентов
Хотели как лучше, но вышло как всегда
1) оплату стали брать наперед.
2) замаскировали скрытую оплату. т.е. при оформлении заказа вы видите одну сумму, ваш банк также подтверждает эту сумму, А СПИШУТ С ВАШЕЙ КАРТЫ ПРИМЕРНО НА 10% БОЛЬШЕ. на горячей линии либо включают "мороз"... Читать отзыв Как и многие ниже, начну с того, что заказываю на мейк ап уже давно, все было хорошо до последнего заказа примерно 20,05,2022.
1) оплату стали брать наперед.
2) замаскировали скрытую оплату. т.е. при оформлении заказа вы видите одну сумму, ваш банк также подтверждает эту сумму, А СПИШУТ С ВАШЕЙ КАРТЫ ПРИМЕРНО НА 10% БОЛЬШЕ. на горячей линии либо включают "мороз" либо валят на ваш банк. в моем случае приват. в выписках о платеже со стороны привата никаких комиссий нет, что и подтвердили на гор. линии. все содрано польським банком и назвыали "двойная конвертация". еще месяц назад это было примерно 1%. но ведь сегодня война, доходы падают, а надо как-то зарабатывать...вот и кидают клиентов, и следы путают...
3) ценовая политика стала в стиле "наперстки", сегодня 1000 грн, затра 100 грн
итог: советую 100 раз подумать и уточнить все детали по телефону ДО ПОКУПКИ.
Просроченный товар
1. Первый случай - заказ сделан в феврале 2021 на помаду Буржуа. При проверке батч-кода оказалось, что помада просрочена на 3 года! (фото прилагаю). При обращении в кол-центр сначала пытались сделать меня виноватой, поскольку я не проверила батч-код прямо на почте, хотя это обязанность магазина следить за качеством и... Читать отзыв У меня было две ситуации с просроченным товаром с магазина Мейкап:
1. Первый случай - заказ сделан в феврале 2021 на помаду Буржуа. При проверке батч-кода оказалось, что помада просрочена на 3 года! (фото прилагаю). При обращении в кол-центр сначала пытались сделать меня виноватой, поскольку я не проверила батч-код прямо на почте, хотя это обязанность магазина следить за качеством и сроками годности продукции, которую они продают! Затем менеджер пыталась меня убедить, что срок годности начинает истекать с момента, когда помада открыта и не нужно обращать внимания на конечный срок годности по батч-коду. Естественно,
я не купилась на эту глупость, тогда мне предложили сделать много фото-доказательств, передать продукцию курьеру и в итоге вернули мне деньги.
2. Второй случай - в мае 2022 я заказала со склада ЕС две помады, дома, сняв колпачок с одной из них, я увидела, что помада повреждена. Так же меня насторожила текстура помады и я решила проверить сроки годности. Как можете видеть по фото - одна из помад просрочена на 1,5 года, вторая - почти на 4 года! Мне снова пришлось делать много фото и обьяснять всю ситуацию менеджеру. В этот раз передо мной извинились и обьяснили, что виноват магазин в ЕС, а Мейкап тут ни при чем. Обещали прислать курьера 16-17.05, но сейчас вечер 17.05 и курьер так и не приехал. Обещали, что вернут деньги - посмотрим. При вопросе о моральной компенсации мне предложили скидку в 40 грн на следующий заказ. Это просто смешно - мне дважды пытались продать просрочку, я тратила много времени на эти обьяснения, фотки, переписки, передачи товара курьеру и вот так они оценивают ущерб, нанесенный их безалаберностью.
Меня поблагодарили за то, что в такое непростое время я делаю заказы. Пожалуйста, конечно. Но больше я рисковать и заказывать декоративную косметику на Мейкапе не буду.
3. Третья проблема была связана с доставкой со склада ЕС. Во время войны доставляют только по предоплате, на почте нужно было подтвердить свою личность, но оказалось, что в заказе мое имя написано с ошибкой, а отчество вообще левое. Менеджер Мейкап обьяснила, что поскольку в личном кабинете не указывается отчество, то сотрудники на складе ЕС указывает его рандомно(!). При этом, скорее всего, они особо не думают головой как я буду подтверждать свою личность на почте. И как можно было умудриться сделать ошибку в моем имени? Оно вроде бы не сложное)
Удаляют негативные отзывы
Второй раз уже сталкиваюсь с такой ситуацией, что наводит на вопросы.
Замовлення «в обробці»?
Не отправляют заказы
Зачем тогда писать что работаете?