Отзыв о Фокстрот по адресу Коростень, ул. Красина, 5 Купив стиралку Беко після підключення виявили що машина не справна, звернувсь до магазину щоб замінили так як термін заміни не вийшов але відмовили .Так як стиралка була була використана. Як можна перевірити стіралку без підключення?
Вітаємо! Прийміть наші щирі вибачення! Якщо пральна машина вже була підключена та не працює то її потрібно передавати на сервісний центр за гарантією виробника. Вже СЦ оглянучи її виносить вирок чи несправна ( у такому випадку надають акт списання і Вам повертають кошти або заміняють на нову) чи ремонтують. Якщо у Вас є додаткові питання , прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Юлія Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 35
Отзыв о Фокстрот по адресу Коростень, ул. Красина, 5 Доброго всім дня. Хочу поділитися своїм досвідом відносин з магазином мережі Фокстрот та застерегти покупців від будь-яких відносин з мережею Фокстрот. Мав необережність придбати в магазині Фокстрот ігрову гарнітуру дитині на Новий рік. Дитина очікувала на цей подарунок. І от момент щастя, дитина розпаковує подарунок, іде до ноутбука і через пару хвилин приходить із сльозами в очах і каже, що... Читать отзыв Доброго всім дня. Хочу поділитися своїм досвідом відносин з магазином мережі Фокстрот та застерегти покупців від будь-яких відносин з мережею Фокстрот. Мав необережність придбати в магазині Фокстрот ігрову гарнітуру дитині на Новий рік. Дитина очікувала на цей подарунок. І от момент щастя, дитина розпаковує подарунок, іде до ноутбука і через пару хвилин приходить із сльозами в очах і каже, що один навушник не працює. Відразу подумав, що, можливо, не правильно щось під'єднав. Але виявилося, що все-таки проблема в навушниках. Свято зіпсоване. 1 січня магазин не працював. Звернувся в магазин 2 січня. Гроші відмовилися повертати, обміну також немає, ще до всього цього і обмінний фонд на період ремонту товару відсутній. Апаратура для відтворення звуку входить в перелік товарів, з яких утворюється обмінний фонд. Так ще виявилося, що в магазині взагалі відсутній обмінний фонд товарів. Відповідні заяви згідно Закону України про захист прав споживачів написані, скарги у відповідні органи також подані. Відношення персоналу магазину до клієнта це щось. А звернення на гарячу лінію компанії Фокстрот взагалі "вбило" - ми продали товар, якщо він несправний звертайтеся у сервісний центр. Супер, молодці. Вам би послуги надавати рашистам, була б хоч якась користь - зіпсований настрій у русні. В результаті дуже "приємної" розмові з працівниками залишився і без навушників і без грошей. Вони, тіпа, будуть розбиратися. "Шановні" працівники компанії Форстрот! Дуже вам "дякую" за святковий настрій, за свято для дитини. Після відвідування вашого магазину я пішов в інший і придбав дитині нові навушники, в дитини має бути свято, тим більше при нинішніх обставинах у державі. А вам величезний уклін за ваш сервіс. Так тримати. P.S. магазин знаходиться в м.Коростень, Житомирської області.
Добрий день! Щиро перепрошуємо за завдані Вам незручності та отримані негативні емоції! Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. У нашому продажу нова сертифікована техніка з гарантією від виробника, та у разі некоректної роботи або її поламки у гарантійний термін техніка передається до уповноваженого сервісного центру виробника на діагностику та гарантійний ремонт. Якщо під час діагностики буде виявлено заводський брак, то сервіс надасть офіційний висновок про наявність істотного недоліку за яким можна буде обміняти товар або повернути кошти. Прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Алла Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Отзыв о Фокстрот по адресу Коростень, ул. Красина, 5 Обслуживание на 0 … все консультанты «очень заняты»… мы простояли около 20 минут к нам никто не подошёл. Когда попросили помощь нам ответили: « подождите пару минут, пока консультант освободиться». Сколько ещё нужно ждать что-бы мне дали консультацию. Больше сюда никогда не зайду! И вам не советую. И ещё у нас в городе есть другие магазины с намного приятными ценами.
Доброго дня! Приносимо щирі вибачення за непорозуміння та отримані неприємні емоції. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з відгуків клієнтів Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Отзыв о Фокстрот по адресу Коростень, ул. Красина, 5 спасибо огромное светленькой девушке Тане за помощь и внимание в выборе материала /линолеум.ламинат.плинтус.обои и т.д/ честно говоря мы уже давно не видели таких специалистов в своем деле. Все быстро.практично и доходчиво. Огромное спасибо Вам за такой персонал.
Отзыв о Фокстрот по адресу Коростень, ул. Красина, 5 29 октября 2017 года купила смартфон bravis проработал он у меня две недели затем завис сенсор отправили его на сервис через месяц телефон вернули а через два дня он опять завис и так уже было четыре раза я его сдаю а они возвращают новый товар отказываются давать и деньги возвращать тоже отказываются, люди обходите стороной магазин фокстрот
Отзыв о Фокстрот по адресу Коростень, ул. Красина, 5 ужасное обслуживание, неуважение к клиентам, невозможно вернуть товар в течении 14 дней, нарушения прав потребителей, некомпетентные директор и сервис- менеджер
Отзыв о Фокстрот по адресу Коростень, ул. Красина, 5 сдала телефон в ремонт, и уже 3 неделю жду, а обещали что через неделю привезут! очень надеюсь что хоть в следующую среду заберу его. нет ответственности!! отговорки что нет кому поехать забрать телефоны, видетели девушка ушла в отпуск. а зам. директора сказал что другие поедут заберут их, но увы.... разочаровалась я в обслуживании , только одни обещания и все.....
Нам искренне жаль, что Вам пришлось столкнуться с неудобствами при взаимодействии с магазинами сети "Фокстрот. Техника для дома". Для того, чтобы мы могли разобраться в сложившейся ситуации, просьба перенаправить Ваше обращение на электронный адрес компании [email protected] с указание номера заявки на передачу товара в ремонт и адрес магазина.
Заранее благодарим за ответ.
С уважением, Мария Служба управления взаимоотношениями с покупателями 0800 500 153
Отзыв о Фокстрот по адресу Коростень, ул. Красина, 5 Здраствуйте можно узнать если в вашем магазине в продаже смартфон Fly IQ4515 EVO Energy 1 Black, и будет ли вообще?
На данный момент телефон модели Fly IQ4515 EVO Energy 1 Black отсутствует в сети магазинов "Фокстрот". С сожалением сообщаем, что у нас нет возможности предоставить Вам информацию о том, будет ли доступна данная модель.
При возникновении дополнительных вопросов, пожалуйста, обращайтесь.
С уважением, Мария специалист группы рекламаций Компания «Фокстрот. Техника для дома» 0800 500 153
Отзыв о Фокстрот по адресу Коростень, ул. Красина, 5 Купил лазерный принтер SAMSUNG, пользовался редко, отпечатал 50 листов, через полгода просто перестал включатся (стартовать), пришел в магазин со всеми документами (чек, гарантийный талон и тп.) и мне заявили в принтере засох тонер и мне нужно купить новый картридж (полная тупость, это же не струйник) иначе по гарантии не принимаем (БЫРАНЫ). Короче – не обученный персонал или гарантия не работает. Читать отзыв Купил лазерный принтер SAMSUNG, пользовался редко, отпечатал 50 листов, через полгода просто перестал включатся (стартовать), пришел в магазин со всеми документами (чек, гарантийный талон и тп.) и мне заявили в принтере засох тонер и мне нужно купить новый картридж (полная тупость, это же не струйник) иначе по гарантии не принимаем (БЫРАНЫ). Короче – не обученный персонал или гарантия не работает. Совет: не покупайте у ФОКСТРОТ ГАРАТНИИ НЕТ!!!!!!!!!!!!!
Добрый день! Благодарим Вас за обращение. Нам искренне жаль, что Вам пришлось столкнуться с неудобствами при взаимодействии с магазинами сети "Фокстрот. Техника для дома".
Информируем Вас о том, что согласно условий эксплуатации печатающие устройства из-за редкого их использования действительно могут перестать корректно работать. Дополнительно Вам сообщаем, что производитель не предоставляет гарантию на комплектующие и расходные материалы коим и является картридж.
С уважением, Елена Специалист группы рекламаций Компания «Фокстрот. Техника для дома» 0800 500 153
Отзыв о Фокстрот по адресу Коростень, ул. Красина, 5 12.02.2014 г. жена купила мультиварку Redmond за 555 грн. Продавцы магазина навязали вместе с покупкой купить сервисное обслуживание на данное изделие за 99 грн. При этом нас клятвенно заверили, что если товар в течение года не сломается, мы будем иметь возможность на суму в 99 грн. приобрести товар в Фокстроте. Прошел год и 15.02.2015 г. жена пришла за обещанной покупкой.... Читать отзыв 12.02.2014 г. жена купила мультиварку Redmond за 555 грн. Продавцы магазина навязали вместе с покупкой купить сервисное обслуживание на данное изделие за 99 грн. При этом нас клятвенно заверили, что если товар в течение года не сломается, мы будем иметь возможность на суму в 99 грн. приобрести товар в Фокстроте. Прошел год и 15.02.2015 г. жена пришла за обещанной покупкой. Каково было наше удивление, когда директор магазина отказал нам в обещанном, мотивируя тем, что на мелкую бытовую технику в ноябре прошлого года руководство сети магазинов Фокстрот отменило данную акцию. Чем не развод? Да вы выполните обещанное всем купившим, а потом отменяйте! Бизнесмены хреновы!
Согласно условий акции "Экстра Сервис Плюс", мелкая бытовая техника и кондиционеры, покупка которых была до 01.10.2014 и был приобретен дополнительный сервис - не участвует в акции. С условиями акции можно ознакомиться на нашем сайте http://www.foxtrot.com.ua/ru/extraservice/masterservis.html, в магазине - уголок покупателя, горячая линия компании 0800500153.
С уважением, Компания "Фокстрот. Техника для дома" 0800-500-153
Отзыв о Фокстрот по адресу Коростень, ул. Красина, 5 15.01.2015 року в м.Коростень забирала страховку на суму 1000,00 товаром, потрібно було набрати товару ще на 1000,00 грн. Обслуговувала мене продавець Власюк О.Н., яка не могла пояснити, що коли береш два акційних товара тобі зараховується акція. Тобто я могла могла взяти товару на 3000,00 грн.... Читать отзыв 15.01.2015 року в м.Коростень забирала страховку на суму 1000,00 товаром, потрібно було набрати товару ще на 1000,00 грн. Обслуговувала мене продавець Власюк О.Н., яка не могла пояснити, що коли береш два акційних товара тобі зараховується акція. Тобто я могла могла взяти товару на 3000,00 грн. Завдяки турботливим продавцям я виручила магазин ФОКСТРОТ на тисячу гривень в сьогоднішній важкий час, І вийшла з Коростенського МАГАЗИНУ ФОКСТРОТ ОБДУРЕНА, ОБПЛЬОВАНА, ТУРБОТЛИВИМИ ПРАЦІВНИКАМИ МЕРЕЖОЮ ФОКСТРОТ. Хто хоче бути ОБДУРЕНИМ звертайтесь в Фокстрот м.Коростень.
Добрий вечір! Дякуємо Вам за відгук. Дуже шкода, що Вам довелося зіткнутися з такими незручностями при взаємодії з магазинами мережі «Фокстрот». Додаткова гарантія на техніку від мережі магазинів Фокстрот пропонує Вам наступний рівень комфорту і впевненості - з нашою програмою Ваша техніка буде служити довше! Згідно з правилами акції «Екстра Сервіс Плюс» якщо Ви не скористалися умовами договору на додаткову гарантію, протягом дії договору, Ви можете отримати компенсацію при купівлі нового товару в мережі «Фокстрот», номінал договору не може перевищувати більше 50% вартості нового товару. Згідно з умовами акції термін участі в акції 1 місяць після дати закінчення договору.
Для уточнення інформації, повідомте, будь ласка, на нашу електронну скриньку [email protected] марку і модель техніки або код товару, а також адресу магазину, в якому Ви зробили покупку, дата відвідування магазину.
З повагою, Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800-500-153
шахраї не раджу купувати товар.
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 35
Найгірша мережа
Хочу поділитися своїм досвідом відносин з магазином мережі Фокстрот та застерегти покупців від будь-яких відносин з мережею Фокстрот.
Мав необережність придбати в магазині Фокстрот ігрову гарнітуру дитині на Новий рік. Дитина очікувала на цей подарунок. І от момент щастя, дитина розпаковує подарунок, іде до ноутбука і через пару хвилин приходить із сльозами в очах і каже, що... Читать отзыв Доброго всім дня.
Хочу поділитися своїм досвідом відносин з магазином мережі Фокстрот та застерегти покупців від будь-яких відносин з мережею Фокстрот.
Мав необережність придбати в магазині Фокстрот ігрову гарнітуру дитині на Новий рік. Дитина очікувала на цей подарунок. І от момент щастя, дитина розпаковує подарунок, іде до ноутбука і через пару хвилин приходить із сльозами в очах і каже, що один навушник не працює. Відразу подумав, що, можливо, не правильно щось під'єднав. Але виявилося, що все-таки проблема в навушниках.
Свято зіпсоване.
1 січня магазин не працював. Звернувся в магазин 2 січня.
Гроші відмовилися повертати, обміну також немає, ще до всього цього і обмінний фонд на період ремонту товару відсутній. Апаратура для відтворення звуку входить в перелік товарів, з яких утворюється обмінний фонд. Так ще виявилося, що в магазині взагалі відсутній обмінний фонд товарів.
Відповідні заяви згідно Закону України про захист прав споживачів написані, скарги у відповідні органи також подані.
Відношення персоналу магазину до клієнта це щось.
А звернення на гарячу лінію компанії Фокстрот взагалі "вбило" - ми продали товар, якщо він несправний звертайтеся у сервісний центр. Супер, молодці. Вам би послуги надавати рашистам, була б хоч якась користь - зіпсований настрій у русні.
В результаті дуже "приємної" розмові з працівниками залишився і без навушників і без грошей. Вони, тіпа, будуть розбиратися.
"Шановні" працівники компанії Форстрот! Дуже вам "дякую" за святковий настрій, за свято для дитини.
Після відвідування вашого магазину я пішов в інший і придбав дитині нові навушники, в дитини має бути свято, тим більше при нинішніх обставинах у державі.
А вам величезний уклін за ваш сервіс. Так тримати.
P.S. магазин знаходиться в м.Коростень, Житомирської області.
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Очень плохое обслуживание
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
спасибо
Искренне рады, что Вы остались довольны.
Сеть магазинов "Фокстрот" не занимается продажей строительных материалов.
С уважением, Виктория
Специалист по работе с клиентами
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800 300 353
Здесь обманывают людей
скарга
нет ответственности!!
Благодарим Вас за отзыв.
Нам искренне жаль, что Вам пришлось столкнуться с неудобствами при взаимодействии с магазинами сети "Фокстрот. Техника для дома". Для того, чтобы мы могли разобраться в сложившейся ситуации, просьба перенаправить Ваше обращение на электронный адрес компании [email protected] с указание номера заявки на передачу товара в ремонт и адрес магазина.
Заранее благодарим за ответ.
С уважением, Мария
Служба управления взаимоотношениями с покупателями
0800 500 153
Все отлично
Благодарим Вас за обращение.
На данный момент телефон модели Fly IQ4515 EVO Energy 1 Black отсутствует в сети магазинов "Фокстрот".
С сожалением сообщаем, что у нас нет возможности предоставить Вам информацию о том, будет ли доступна данная модель.
При возникновении дополнительных вопросов, пожалуйста, обращайтесь.
С уважением, Мария
специалист группы рекламаций
Компания «Фокстрот. Техника для дома»
0800 500 153
Гарантия не работает!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Читать отзыв Купил лазерный принтер SAMSUNG, пользовался редко, отпечатал 50 листов, через полгода просто перестал включатся (стартовать), пришел в магазин со всеми документами (чек, гарантийный талон и тп.) и мне заявили в принтере засох тонер и мне нужно купить новый картридж (полная тупость, это же не струйник) иначе по гарантии не принимаем (БЫРАНЫ). Короче – не обученный персонал или гарантия не работает.
Совет: не покупайте у ФОКСТРОТ ГАРАТНИИ НЕТ!!!!!!!!!!!!!
Благодарим Вас за обращение.
Нам искренне жаль, что Вам пришлось столкнуться с неудобствами при взаимодействии с магазинами сети "Фокстрот. Техника для дома".
Информируем Вас о том, что согласно условий эксплуатации печатающие устройства из-за редкого их использования действительно могут перестать корректно работать.
Дополнительно Вам сообщаем, что производитель не предоставляет гарантию на комплектующие и расходные материалы коим и является картридж.
С уважением, Елена
Специалист группы рекламаций
Компания «Фокстрот. Техника для дома»
0800 500 153
Как разводят в Фокстроте
Благодарим Вас за отзыв.
Согласно условий акции "Экстра Сервис Плюс", мелкая бытовая техника и кондиционеры, покупка которых была до 01.10.2014 и был приобретен дополнительный сервис - не участвует в акции.
С условиями акции можно ознакомиться на нашем сайте http://www.foxtrot.com.ua/ru/extraservice/masterservis.html, в магазине - уголок покупателя, горячая линия компании 0800500153.
С уважением,
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800-500-153
Дурят людей
ОБДУРЕНА, ОБПЛЬОВАНА, ТУРБОТЛИВИМИ ПРАЦІВНИКАМИ МЕРЕЖОЮ ФОКСТРОТ.
Хто хоче бути ОБДУРЕНИМ звертайтесь в Фокстрот м.Коростень.
Дякуємо Вам за відгук.
Дуже шкода, що Вам довелося зіткнутися з такими незручностями при взаємодії з магазинами мережі «Фокстрот».
Додаткова гарантія на техніку від мережі магазинів Фокстрот пропонує Вам наступний рівень комфорту і впевненості - з нашою програмою Ваша техніка буде служити довше!
Згідно з правилами акції «Екстра Сервіс Плюс» якщо Ви не скористалися умовами договору на додаткову гарантію, протягом дії договору, Ви можете отримати компенсацію при купівлі нового товару в мережі «Фокстрот», номінал договору не може перевищувати більше 50% вартості нового товару. Згідно з умовами акції термін участі в акції 1 місяць після дати закінчення договору.
З умовами акції можливо ознайомитися:
- куточок покупця в магазині або в співробітників магазину;
- на сайті компанії http://www.foxtrot.com.ua/ru/extraservice/masterservis.html;
- телефон гарячої лінії 0800500153.
Для уточнення інформації, повідомте, будь ласка, на нашу електронну скриньку [email protected] марку і модель техніки або код товару, а також адресу магазину, в якому Ви зробили покупку, дата відвідування магазину.
З повагою,
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800-500-153