Гость Украина, Київ Отзыв написан 16 января, 2015 год1454 просмотра
Отзыв о Фокстрот по адресу Коростень, ул. Красина, 5 15.01.2015 року в м.Коростень забирала страховку на суму 1000,00 товаром, потрібно було набрати товару ще на 1000,00 грн. Обслуговувала мене продавець Власюк О.Н., яка не могла пояснити, що коли береш два акційних товара тобі зараховується акція. Тобто я могла могла взяти товару на 3000,00 грн. Завдяки турботливим продавцям я виручила магазин ФОКСТРОТ на тисячу гривень в сьогоднішній важкий час, І вийшла з Коростенського МАГАЗИНУ ФОКСТРОТ ОБДУРЕНА, ОБПЛЬОВАНА, ТУРБОТЛИВИМИ ПРАЦІВНИКАМИ МЕРЕЖОЮ ФОКСТРОТ. Хто хоче бути ОБДУРЕНИМ звертайтесь в Фокстрот м.Коростень.
Дуже шкода, що Вам довелося зіткнутися з такими незручностями при взаємодії з магазинами мережі «Фокстрот».
Додаткова гарантія на техніку від мережі магазинів Фокстрот пропонує Вам наступний рівень комфорту і впевненості - з нашою програмою Ваша техніка буде служити довше!
Згідно з правилами акції «Екстра Сервіс Плюс» якщо Ви не скористалися умовами договору на додаткову гарантію, протягом дії договору, Ви можете отримати компенсацію при купівлі нового товару в мережі «Фокстрот», номінал договору не може перевищувати більше 50% вартості нового товару. Згідно з умовами акції термін участі в акції 1 місяць після дати закінчення договору.
З умовами акції можливо ознайомитися:
- куточок покупця в магазині або в співробітників магазину;
Для уточнення інформації, повідомте, будь ласка, на нашу електронну скриньку [email protected] марку і модель техніки або код товару, а також адресу магазину, в якому Ви зробили покупку, дата відвідування магазину.
Дурят людей - Отзывы о Фокстрот
ОБДУРЕНА, ОБПЛЬОВАНА, ТУРБОТЛИВИМИ ПРАЦІВНИКАМИ МЕРЕЖОЮ ФОКСТРОТ.
Хто хоче бути ОБДУРЕНИМ звертайтесь в Фокстрот м.Коростень.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо Вам за відгук.
Дуже шкода, що Вам довелося зіткнутися з такими незручностями при взаємодії з магазинами мережі «Фокстрот».
Додаткова гарантія на техніку від мережі магазинів Фокстрот пропонує Вам наступний рівень комфорту і впевненості - з нашою програмою Ваша техніка буде служити довше!
Згідно з правилами акції «Екстра Сервіс Плюс» якщо Ви не скористалися умовами договору на додаткову гарантію, протягом дії договору, Ви можете отримати компенсацію при купівлі нового товару в мережі «Фокстрот», номінал договору не може перевищувати більше 50% вартості нового товару. Згідно з умовами акції термін участі в акції 1 місяць після дати закінчення договору.
З умовами акції можливо ознайомитися:
- куточок покупця в магазині або в співробітників магазину;
- на сайті компанії https://www.foxtrot.com.ua/ru/extraservice/masterservis.html;
- телефон гарячої лінії 0800500153.
Для уточнення інформації, повідомте, будь ласка, на нашу електронну скриньку [email protected] марку і модель техніки або код товару, а також адресу магазину, в якому Ви зробили покупку, дата відвідування магазину.
З повагою,
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800-500-153