Отзыв о Фокстрот по адресу Коростень, ул. Красина, 5 Доброго всім дня. Хочу поділитися своїм досвідом відносин з магазином мережі Фокстрот та застерегти покупців від будь-яких відносин з мережею Фокстрот. Мав необережність придбати в магазині Фокстрот ігрову гарнітуру дитині на Новий рік. Дитина очікувала на цей подарунок. І от момент щастя, дитина розпаковує подарунок, іде до ноутбука і через пару хвилин приходить із сльозами в очах і каже, що один навушник не працює. Відразу подумав, що, можливо, не правильно щось під'єднав. Але виявилося, що все-таки проблема в навушниках. Свято зіпсоване. 1 січня магазин не працював. Звернувся в магазин 2 січня. Гроші відмовилися повертати, обміну також немає, ще до всього цього і обмінний фонд на період ремонту товару відсутній. Апаратура для відтворення звуку входить в перелік товарів, з яких утворюється обмінний фонд. Так ще виявилося, що в магазині взагалі відсутній обмінний фонд товарів. Відповідні заяви згідно Закону України про захист прав споживачів написані, скарги у відповідні органи також подані. Відношення персоналу магазину до клієнта це щось. А звернення на гарячу лінію компанії Фокстрот взагалі "вбило" - ми продали товар, якщо він несправний звертайтеся у сервісний центр. Супер, молодці. Вам би послуги надавати рашистам, була б хоч якась користь - зіпсований настрій у русні. В результаті дуже "приємної" розмові з працівниками залишився і без навушників і без грошей. Вони, тіпа, будуть розбиратися. "Шановні" працівники компанії Форстрот! Дуже вам "дякую" за святковий настрій, за свято для дитини. Після відвідування вашого магазину я пішов в інший і придбав дитині нові навушники, в дитини має бути свято, тим більше при нинішніх обставинах у державі. А вам величезний уклін за ваш сервіс. Так тримати. P.S. магазин знаходиться в м.Коростень, Житомирської області.
Добрий день! Щиро перепрошуємо за завдані Вам незручності та отримані негативні емоції! Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. У нашому продажу нова сертифікована техніка з гарантією від виробника, та у разі некоректної роботи або її поламки у гарантійний термін техніка передається до уповноваженого сервісного центру виробника на діагностику та гарантійний ремонт. Якщо під час діагностики буде виявлено заводський брак, то сервіс надасть офіційний висновок про наявність істотного недоліку за яким можна буде обміняти товар або повернути кошти. Прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.
Найгірша мережа - Отзывы о Фокстрот
Хочу поділитися своїм досвідом відносин з магазином мережі Фокстрот та застерегти покупців від будь-яких відносин з мережею Фокстрот.
Мав необережність придбати в магазині Фокстрот ігрову гарнітуру дитині на Новий рік. Дитина очікувала на цей подарунок. І от момент щастя, дитина розпаковує подарунок, іде до ноутбука і через пару хвилин приходить із сльозами в очах і каже, що один навушник не працює. Відразу подумав, що, можливо, не правильно щось під'єднав. Але виявилося, що все-таки проблема в навушниках.
Свято зіпсоване.
1 січня магазин не працював. Звернувся в магазин 2 січня.
Гроші відмовилися повертати, обміну також немає, ще до всього цього і обмінний фонд на період ремонту товару відсутній. Апаратура для відтворення звуку входить в перелік товарів, з яких утворюється обмінний фонд. Так ще виявилося, що в магазині взагалі відсутній обмінний фонд товарів.
Відповідні заяви згідно Закону України про захист прав споживачів написані, скарги у відповідні органи також подані.
Відношення персоналу магазину до клієнта це щось.
А звернення на гарячу лінію компанії Фокстрот взагалі "вбило" - ми продали товар, якщо він несправний звертайтеся у сервісний центр. Супер, молодці. Вам би послуги надавати рашистам, була б хоч якась користь - зіпсований настрій у русні.
В результаті дуже "приємної" розмові з працівниками залишився і без навушників і без грошей. Вони, тіпа, будуть розбиратися.
"Шановні" працівники компанії Форстрот! Дуже вам "дякую" за святковий настрій, за свято для дитини.
Після відвідування вашого магазину я пішов в інший і придбав дитині нові навушники, в дитини має бути свято, тим більше при нинішніх обставинах у державі.
А вам величезний уклін за ваш сервіс. Так тримати.
P.S. магазин знаходиться в м.Коростень, Житомирської області.
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353