Гость Отзыв написан 5 апреля, 2019 год138 просмотров
Доброго дня! В лютому 2019 року в магазині комфі в м.Сміла взяла смартфон XIAOMI redmi note 6 pro в розтрочку , з першої зарядки дуже нагрівається батарея. Відразу звернутись не було можливості, звернулась через місяць. Забрали телефон в сервісний центр, через два тижні повенули. В акті написали "обновили ПО", вдома поставила на зарядку ситуація повторилась. Пішла в магазин, знову забрали в сервісний центр. На заміну в перший раз телефона не надали, а вдруге дали такий що телефонувати з нього неможливо( я від такого телефона відмовилась). Керівництво магазину сказало, що допогти мені нічим не можуть. Люди не йдіть в цей магазин!!!!!!!!!!
Доброго дня! Віта, нам дуже шкода, що у вашому смартфоні виявився дефект. Замінити смартфон на новий у нас змоги немає, ми могли би це зробити якщо сервісний центр надасть акт на списання. Перші виконані роботи є коректними, бо причина може бути не в самому акумуляторі, а у программному забезпечені, яке контролює процес заряду. Якщо ж цей шлях не допоміг, то при повторній передачі персонал сервісного центру замінить акумулятор або ж може надати акт на списання.
Маючи акт ми зможемо замінити смартфон на інший, але зараз вам варто дочекатись рішення сервісного центру.
Смартфон на тимчасове користування надається із резерву магазину, і якщо на момент запиту його немає, то можна залишити запит на переміщення кращої моделі з іншого магазину.
нам дуже шкода, що ви зазнали незручностей через некоректну поведінку пристрою.
жах............. - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Маючи акт ми зможемо замінити смартфон на інший, але зараз вам варто дочекатись рішення сервісного центру.
Смартфон на тимчасове користування надається із резерву магазину, і якщо на момент запиту його немає, то можна залишити запит на переміщення кращої моделі з іншого магазину.
нам дуже шкода, що ви зазнали незручностей через некоректну поведінку пристрою.