Доброго дня! В лютому 2019 року в магазині комфі в м.Сміла взяла смартфон XIAOMI redmi note 6 pro в розтрочку , з першої зарядки дуже нагрівається батарея. Відразу звернутись не було можливості, звернулась через місяць. Забрали телефон в сервісний центр, через два тижні повенули. В акті написали "обновили ПО", вдома поставила на зарядку ситуація повторилась. Пішла в магазин, знову забрали в сервісний центр. На заміну в перший раз телефона не надали, а вдруге дали такий що телефонувати з нього неможливо( я від такого телефона відмовилась). Керівництво магазину сказало, що допогти мені нічим не можуть. Люди не йдіть в цей магазин!!!!!!!!!!
Доброго дня! Віта, нам дуже шкода, що у вашому смартфоні виявився дефект. Замінити смартфон на новий у нас змоги немає, ми могли би це зробити якщо сервісний центр надасть акт на списання. Перші виконані роботи є коректними, бо причина може бути не в самому акумуляторі, а у программному забезпечені, яке контролює процес заряду. Якщо ж цей шлях не допоміг, то при повторній передачі персонал сервісного центру замінить акумулятор або ж може надати акт на списання.
Маючи акт ми зможемо замінити смартфон на інший, але зараз вам варто дочекатись рішення сервісного центру.
Смартфон на тимчасове користування надається із резерву магазину, і якщо на момент запиту його немає, то можна залишити запит на переміщення кращої моделі з іншого магазину.
нам дуже шкода, що ви зазнали незручностей через некоректну поведінку пристрою.
жах............. - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Маючи акт ми зможемо замінити смартфон на інший, але зараз вам варто дочекатись рішення сервісного центру.
Смартфон на тимчасове користування надається із резерву магазину, і якщо на момент запиту його немає, то можна залишити запит на переміщення кращої моделі з іншого магазину.
нам дуже шкода, що ви зазнали незручностей через некоректну поведінку пристрою.