Интернет-магазин FISHKI.ua отзывы

Отзывы покупателей
Интернет-магазин FISHKI.ua
2.4 5
143 отзыва / 28604 просмотра
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Задоволений покупкою

Олег Олег суббота, 20 сентября
Замовляв у FISHKI.ua кілька побутових приладів. Весь процес, від вибору до доставки, пройшов гладко. Товари відповідали опису та були належної якості. Ціни були конкурентоспроможними порівняно з іншими магазинами.

Задоволений покупкою у FISHKI.ua

Андрій Андрій 6 июля, 2025 год
Замовляв кавоварку на сайті FISHKI.ua. Процес покупки був простим і зручним, товар доставили швидко. Вражений якістю обслуговування, все відповідало зазначеним характеристикам на сайті.

Задоволений покупкою

Олексій Олексій 25 июня, 2025 год
Замовляв у цьому інтернет-магазині кухонний комбайн. Процес замовлення був простий і зрозумілий, товар доставили швидко та в належному стані. Ціни виявились конкурентоспроможними порівняно з іншими магазинами.

Не виплатили зп

Ілона Ілона 28 декабря, 2024 год
Кава смачна та випічка добра , але нещодавно звільнили та прописують штрафи.
По перше ніхто вас офіційно влаштовувати не буде тому зп не офіційна ( ще й дуже мала , не як заявлено)
Другий момент що 1 хв запізнення = 10 грн . Про це повідомили вже після звільнення
Видалили з групп та не хочуть виплатити зп... Читать отзыв
Кава смачна та випічка добра , але нещодавно звільнили та прописують штрафи.
По перше ніхто вас офіційно влаштовувати не буде тому зп не офіційна ( ще й дуже мала , не як заявлено)
Другий момент що 1 хв запізнення = 10 грн . Про це повідомили вже після звільнення
Видалили з групп та не хочуть виплатити зп та стянуть грошові штрафи які законом заборонені.
Менеджер Артур ТТ - 269 не хоче виконувати свої обов'язки та хоча б проінформувати людей які займаються зп про мене.
Так і каже .
Ще момент- хамське відношення керівництва .
За помилки іншої зміни відчитували мене та на мене весь гнів пішов.
Можливо і через це звільнили .
Не раджу , біжить з цього місця.

Дуже гнила компанія

Юрій Юрій 19 ноября, 2024 год
Працював на фішках звільнився і нічого не заплатили компанія дуже гнила не раджу іти працювати туди ,кажуть зп одна а по факту інша і обманюють людей так що перед тим як у них замовляти пробивайте іншу ціну на других сайтах що відповідають цінам

Отлично подойдет как первая/временная работа

Гость Гость 7 октября, 2024 год
Никаких проблем с увольнением как у многих не было, предупредил заранее - достаточно оперативно нашли замену. ЗП выплатили в полном размере, ту сумму которая обговаривалась при взятии на работу. Коллектив стажеров не бросает, всегда готов помочь и подсказать. Впечатления в целом положительные.

НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!

Ольга Ольга 15 мая, 2024 год
Син замовив телефон, оплатив.
Ні телефону, ні коштів.
Ігнор повний.
Совісті немає. Так образливо. Син отримав першу заробітну плату і його так надурили.
Достоинства:
  1. Все один негатив - телефон не відправили, повністю ігнорять.

заміна захисного скла

Юлія Юлія 1 мая, 2024 год
впустила телефон і пішли тріщини по екрану. постало питання про заміну скла на дисплеї. нагуглила ремонт телефонів Кременчук і одразу ж поїхала до сервісу. я дуже хвилювалася з приводу майбутнього ремонту, але менеджер запевнив мене, що все буде гаразд. Мені детально пояснив, що і як буде відбуватися, як знімається скло з дисплея, підбирається нове на заміну, як відбувається установка. За... Читать отзыв впустила телефон і пішли тріщини по екрану. постало питання про заміну скла на дисплеї. нагуглила ремонт телефонів Кременчук і одразу ж поїхала до сервісу. я дуже хвилювалася з приводу майбутнього ремонту, але менеджер запевнив мене, що все буде гаразд. Мені детально пояснив, що і як буде відбуватися, як знімається скло з дисплея, підбирається нове на заміну, як відбувається установка. За часом вся процедура зайняла близько півгодини і ось я володарка новенького дисплейчика. роботою задоволена, рекомендую.
Достоинства:
  1. привітний консультант, швидке вирішення питання, якісний сервіс

Не відповідають!

Гость Гость 24 февраля, 2024 год
24.02.2024, замовила телефон, написали що сьогодні ж його і відправлять, але вони не відповідають, поверніть кошти!

Вжодному разі не рекомендую даний магазин!!!

Іннеса Іннеса 21 ноября, 2023 год
Шахраї, які обдираються і дурять людей!!! Гроші за телефон оплатила , ні телефону ні грошей. Суцільний ігнор, на повідомлення не відповідають. Буду звертатися до поліції із заявою про шахрайство.

Смарт годинник дитячий

Ольга Ольга 2 сентября, 2023 год
Купила дитині смарт годинник не працює, продають всі товари браковані. Дурять. На гарячій лінії працюють люди , які взагалі рахувати не вміють. Ще й за налаштування годинника вимагали кошти. Не купайте нічого в цих магазинах чи на сайті фішка.
Доброго дня! Ольга, вибачте, будь ласка, за прикру ситуацію, приносимо вибачення, зробимо все можливе, щоб такі ситуації не повторювалися. Дякуємо за відгук!

відкуг співробітника

Гость Гость 12 августа, 2023 год
У Фішках дурять, не виплачують зарплату, обумувлюючи аж такі затримки політикою компанії. Друзі прошу ні в якому разі не влаштовуватись сюди навіть якщо геть скрута. Один обман і не налаштована робота, адміністрація на місці робить що хоче і цього ніхто не контролює !!! Будьте обережні друзі)negativenegative
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук, інформація негайно буде передана керівництву для перевірки, будь ласка, дуже важливо отримати Ваші дані для вирішення саме Вашого питання, якщо можете, зателефонуйте на гарячу лінію нашого інтернет-магазину або напишіть в чат сайту нашому оператору, будемо чекати. Приносимо щирі вибачення за незручності. Показать 1 ответ

Все отлично доставили!

Гость Гость 10 апреля, 2023 год
Добрый день! Хочу поделится своим отзывом, заказала телефон, на сайте оплатила, чтоб не переплачивать наложенный платеж, отправили на 1 день раньше обещаного срока, при получении все было очень надежно упаковано, гаджет работает как и заявлено производителем, не бюджетная модель, спустя некоторое время после покупки могу точно сказать, что от процесса покупки и использования купленной техники я осталась довольна.
Доброго дня! Щиро вдячні за відгук, будемо раді новим замовленням!

Кинули на гроші 5000 грн

Єгорова Юля Єгорова Юля 6 апреля, 2023 год
Заказала телефон вроді все добре скинула що оплатила і мене почали ігнорувати і не відповідати на повідомлення. Немає телефону і не хочуть повертати гроші!!!!!!!
Доброго дня! Юлія, дуже прикро, що з Вами сталася така ситуація, пам'ятаю, як Ви дзвонили до нас на гарачу лінію, на жаль, допомогти повернути Ваші гроші ми не можемо, так як Ви натрапили на злодіїв через Інстаграм, які назвали свою сторінку "Фішка", але ми до них відношення не маємо, на нашому сайті fishki.ua платежі приймаються, виключно, на розрахунковий рахунок IBAN юридичної особи, якщо і траплаються випадки, коли по нашій вині ми не можемо відправити клієнту товар, або гарантійні випадки, то ми повертаємо кошти клієнтам в 100% випадків. До чого така довга відповідь: щоб клієнти зрозуміли, що ми не шахраї, треба бути обережними та через соц.мережі не відправляти кошти на невідомі банківські картки. Рекомендуємо звернутись до поліції з доказами оплати. Вибачте, що не змогли Вам допомогти.

Не працюйте тут ніколи

Гость Гость 17 января, 2023 год
Працював пів року, вічні списання з інвентаризації, після звільнення не виплатили половину зп, ви можете попробувати можливо спершу буде і не погано, але це не коштує тих зусиль, не працюйте тут.
Добридень! Зв'яжіться, будь ласка, з нами за номерами нашої гарячої лінії, щоб ми могли докладніше дізнатися про ситуацію, в якому магазині працювали, хто був територіальним менеджером і так далі. Нам дуже важливо розібратися в цьому питанні, донести інформацію до вищого керівництва і постаратися вирішити з Вами це питання.
+38 (095) 333-33-33
+38 (073) 333-33-33
+38 (096) 333-33-33
+38 (044) 337-33-33

Дуже погано

Олена Олена 8 января, 2023 год
Як бачу майже одні негативні відкуки про магазин. Ну, що ж, хай і мій відгук буде в цій колекції.
05.01. в магазині мені запропонували поклеїти захисну плівку на телефон. Сума була озвучена 650 грн. Я погодилась. Поклеївши плівку, продавець мені видав чек та антивірусник у вигляді картки, сказав, що він іде в подарунок. І його можна самостійно встановити на телефон... Читать отзыв
Як бачу майже одні негативні відкуки про магазин. Ну, що ж, хай і мій відгук буде в цій колекції.
05.01. в магазині мені запропонували поклеїти захисну плівку на телефон. Сума була озвучена 650 грн. Я погодилась. Поклеївши плівку, продавець мені видав чек та антивірусник у вигляді картки, сказав, що він іде в подарунок. І його можна самостійно встановити на телефон собі або своїм близьким.
Я вийшла з магазину, подивилась чек, але там було все по іншому.
Захисна плівка 249 грн і антивірусник за 400 грн. Я була здивована і повернулась в магазин. Сказала продавцю, що я не згодна з цим і не хочу платити за антивірусник. На що продавець відповів, що оплативши антивірусник, ви сплачуєте за роботу поклейки плівки. Я була шокована- плівка коштує 249 грн, а робота 400 грн. Це взагалі як? Що за ціни? І чому в чеку не можна вказати тоді поклейка плівки, а треба пробивати антивірусник? Продавець так і не повернув мені гроші, сказав, що це неможливо. Я зателефонувала на гарячу лінію, мені сказали підійти в магазин, гроші повернуть, але тільки 200 грн. Прийшла до магазину, але продавець сказала, що чек не відкривається і ми вам зателефонуємо і повернемо кошти пізніше. Интернет магазин FISHKI.ua - Дуже погано Але так ніхто і не передзвонив....
Тому вирішила звернутися письмово зі зверненням до керівника магазину, щоб роз'яснили дану ситуацію.
А також у спілку захисту прав споживачів.
Сподіваюсь отримаю відповідь найближчим часом. А даний магазин не рекомендую взагалі
Доброго дня, Олена! Просимо вибачення за затримку з відповіддю на Ваш відгук, по технічним причинам не змогли відразу відповісти. Питання було вирішено незабаром. Гроші повернули Вам на рахунок.

Кинули на гроші. Майже 4000 грн - в трубу

Юлія Юлія 8 ноября, 2022 год
Замовила павербанк, оскільки зараз це є дуже актуальним. Хотіла отримати його, якнайшвидше. Всі розуміють, чому. Павербанк отримала через декілька днів після замовлення. З цим було все ок. Але, коли я прийшла додому і спробувала його зарядити - виникла проблема. Павербанк показував 65% заряду. Чим довше павербанк стояв на зярядці, тим менший відсоток заряду показував. Тобто, з 65 заряд потихеньку падав,... Читать отзыв Замовила павербанк, оскільки зараз це є дуже актуальним. Хотіла отримати його, якнайшвидше. Всі розуміють, чому. Павербанк отримала через декілька днів після замовлення. З цим було все ок. Але, коли я прийшла додому і спробувала його зарядити - виникла проблема. Павербанк показував 65% заряду. Чим довше павербанк стояв на зярядці, тим менший відсоток заряду показував. Тобто, з 65 заряд потихеньку падав, а не піднімався. Спробувала з різними блоками зарядними, які в мене були - не допомагало. Пішла з ним в найближчу точку, де продають зарядні прострої і іншу техніку, а також ремонтують. Думала, можливо, проблема в моїх блоках живлення. В даному магазині мене проконсультував працівник і запевнив, що проблема, явно не в блоці живлення, а скоріше за все, це брак. Зв'язалась з магазином. Відправила їм товар назад. Вони, ніби, обіцяли повернути взамін робочий павербанк. Пройшло 3 дні. Зі мною ніхто не зв'язався за цей час. Я мусила телефонувати сама. На що мені сказали, що ой перевіряють інформацію про товар. Що там можна перевіряти три дні? Ні коштів ні заміни я не отримала. Павербанк не дешевий. З доставкою ціна дотягує ледь не до 4000 грн. Тому, однозначно, магазин НЕ РЕКОМЕНДУЮ!Якщо не хочете псувати свої нерви і втратити кошти на рівному місці. На даний час минув вже тиждень. Від магазину тиша. Майже впевнена, що це шахраї
Доброго дня, Юлія! Приносимо вибачення за спричинені незручності. Наші спеціалісти вирішать питання найближчим часом. Товар проходить перевірку у сервісному центрі, щоб виявити причину того, чому саме він не працює. У разі виявлення суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника у товарі, який Ви у нас купили, та не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Очікуйте, будь ласка, на зворотній зв'язок, найближчим часом зорієнтуємо Вас по обміну або поверненню коштів.

Не рекомендую

Тамара Тамара 6 ноября, 2022 год
Купила повербанк у цьому магазині, у точці розташованій біля м Святошино, про. Перемоги 100 ж. Коли через день хотіла повернути товар виникли проблеми. Продавець відмовився повертать гроші без технічного обстеження! Мовляв спочатку потрібно здати товар в сервісний центр, де його обстежать, і тільки потім повернуть гроші. Такі правила компанії!!! Тому нікому не рекомендую куплять щось у цієї компанії. Вони... Читать отзыв Купила повербанк у цьому магазині, у точці розташованій біля м Святошино, про. Перемоги 100 ж. Коли через день хотіла повернути товар виникли проблеми. Продавець відмовився повертать гроші без технічного обстеження! Мовляв спочатку потрібно здати товар в сервісний центр, де його обстежать, і тільки потім повернуть гроші. Такі правила компанії!!! Тому нікому не рекомендую куплять щось у цієї компанії. Вони вишукують якісь щілини у законодавстві, аби тільки не повернути гроші!!!
Достоинства:
  1. Не має
Недостатки:
  1. Замість чесно продавати якісний товар використовують любу можливість, аби не повернути гроші.
Доброго дня, Тамара! Приносимо вибачення за причинені незручності , але дійсно, такий товар проходить перевірку у сервісному центрі, щоб виявити причину того, чому саме він не працює. У разі виявлення суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника у товарі, який Ви у нас купили та не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Кинули на майже 4000 грн

Юлія Юлія 3 ноября, 2022 год
Замовила павербанк, оскільки зараз це є дуже актуальним. Хотіла отримати його, якнайшвидше. Всі розуміють, чому. Павербанк отримала через декілька днів після замовлення. З цим було все ок. Але, коли я прийшла додому і спробувала його зарядити - виникла проблема. Павербанк показував 65% заряду. Чим довше павербанк стояв на зярядці, тим менший відсоток заряду показував. Тобто, з 65 заряд потихеньку падав,... Читать отзыв Замовила павербанк, оскільки зараз це є дуже актуальним. Хотіла отримати його, якнайшвидше. Всі розуміють, чому. Павербанк отримала через декілька днів після замовлення. З цим було все ок. Але, коли я прийшла додому і спробувала його зарядити - виникла проблема. Павербанк показував 65% заряду. Чим довше павербанк стояв на зярядці, тим менший відсоток заряду показував. Тобто, з 65 заряд потихеньку падав, а не піднімався. Спробувала з різними блоками зарядними, які в мене були - не допомагало. Пішла з ним в найближчу точку, де продають зарядні прострої і іншу техніку, а також ремонтують. Думала, можливо, проблема в моїх блоках живлення. В даному магазині мене проконсультував працівник і запевнив, що проблема, явно не в блоці живлення, а скоріше за все, це брак. Зв'язалась з магазином. Відправила їм товар назад. Вони, ніби, обіцяли повернути взамін робочий павербанк. Пройшло 3 дні. Зі мною ніхто не зв'язався за цей час. Я мусила телефонувати сама. На що мені сказали, що ой перевіряють інформацію про товар. Що там можна перевіряти три дні? Ні коштів ні заміни я не отримала. Павербанк не дешевий. З доставкою ціна дотягує ледь не до 4000 грн. Тому, однозначно, магазин НЕ РЕКОМЕНДУЮ!Якщо не хочете псувати свої нерви і втратити кошти на рівному місці.
Доброго дня! Юлія, вибачте на спричинені незручності, впевнені, що виникло непорозуміння, наші спеціалісти вирішать питання найближчим часом, для скорішого вирішення, просимо Вас зателефонувати до нас на гарячу лінію, щоб швидше знайти Ваше замовлення та розібратися в такій ситуації! Показать 1 ответ

Продали оплачений мною товар іншій людині

Яна Яна 28 октября, 2022 год
Замовила і оплатила павербанк через 6 днів зателефонувала в магазин, бо не отримала замовлення, мені сказали, що товар закінчився. Уточнила, що він був в наявності, коли я оплатила, чому за мною не зарезервували його
Сказали, що зарезервували, але його випадково продали. Не зрозуміло також, чому не зателефонували і не попередили. Втрачений час. Не рекомендую в них щось купувати

Не вернули деньги

Роман Роман 29 августа, 2022 год
Заказал телефон. Приехал он не рабочий. Звоню на горячую линию. Мне сообщают что поменяют и со мной свяжитя менеджер. Я его отправил обратно. Никто мне не перезвонил. Не денег не вернули, не телефона
1 согласен
Доброого дня! Роман, вибачте за незручності, зв'яжіться з нами, будь ласка, за номером 0(800) 75-51-15, ми обов'язково спробуємо вирішити Ваше питання!

Лгут по поводу самовывоза

Denis Denis 17 июля, 2022 год
Написано самовывоз бесплатный с отделения, как и в других, подобных магазинах.
По факту менеджер сказал что это только для того товара что в наличии на точке. За доставку со склада на пункт самовывоз будте добры платите сами!
Доброго дня, Денис! Дякуємо за відгук, та хотіли завірити , що не мали бажання вводити Вас в оману з приводу платної доставки на магазин. Безкоштовно забрати товар самовивозом можливо в тих магазинах, де фактично знаходиться товар.Якщо буде необхідність забрати товар з точки, де його фактично немає, вартість доставки буде розрахована за тарифом Нової пошти. Інформацію з цього приводу вказали на сайті. Можливо Ви не одразу помітили, тому обов'язково виведемо її на головну сторінку, щоб більше не виникало непорозумінь.

Це просто жах.

aerorapflow@gmail.com [email protected] 3 июня, 2022 год
Вітаю. Сподіваюсь, що мій відгук збереже час та нерви потенційних покупців.
Одразу додам номер замовлення - 234938,
і одразу додам номер ТТН Нової Пошти - 20400283687130.
Ситуація наступна: слідкував за цим товаром не один день, ціна зовсім не змінювалася і коли вже побачив, що в описі зазначається «Товар закінчується», вирішив все-таки придбати планшет.
Зробив замовлення на сайті, через... Читать отзыв
Вітаю. Сподіваюсь, що мій відгук збереже час та нерви потенційних покупців.
Одразу додам номер замовлення - 234938,
і одразу додам номер ТТН Нової Пошти - 20400283687130.
Ситуація наступна: слідкував за цим товаром не один день, ціна зовсім не змінювалася і коли вже побачив, що в описі зазначається «Товар закінчується», вирішив все-таки придбати планшет.
Зробив замовлення на сайті, через деякий час на пошту отримав листа про підтвердження замовлення (де вказано товар та зафіксовано його ціна).
На наступний день зі мною зв’язався оператор, який ще раз озвучив мені ціну, яку я декілька разів переспросив. Розмова зафіксована і в мене, і, гадаю, є запис розмови в Call-центрі магазину.
Через декілька годин мені відправили мій товар, прийшла ТТН від Нової Пошти, де, знову ж таки, зафіксовано ціну.
І ще через годину мене знову набирає оператор і вже намагається запевнити мене, що ціна на товар зовсім не актуальна, і вона взагалі повинна бути вище. І це вже при тому, що товар їде до мене.
Ситуація дуже неприємна. Я витратив свій час та нерви. Повністю порушенні мої плани та робочі моменти, так як це не просто планшет, а професійний інструмент, від якого залежить процес виконання моєї роботи. Ті збитки, що я отримав, не підлягають ніякому підрахунку.
Якщо б я знав, що магазин максимально недбало та не професійно відноситься до своєї роботи та до своїх клієнтів, то ніколи в житті б не мав би з ними ніяких відносин.
Наполегливо не рекомендую!!! Интернет магазин FISHKI.ua - Це просто жах. Интернет магазин FISHKI.ua - Це просто жах. Интернет магазин FISHKI.ua - Це просто жах. Интернет магазин FISHKI.ua - Це просто жах.
Достоинства:
  1. Ніяких!
Недостатки:
  1. Робота менеджерів!
  2. Робота Call-центру!
  3. Практично неможливо зв’язатися з магазином.
Доброго дня! Вибачаємось, що змусили Вас понервувати із замовленням. Так, дійсно, були деякі проблеми із замовленням, але ми їх оперативно вирішили. Сподіваємось, що це непорозуміння не затьмарило радість від покупки. Просимо вибачення за Ваше очікування, і дякуємо за розуміння!

Не відправили товар, хоча обіцяли

Валерій Валерій 21 февраля, 2022 год
Замовив телефон 16 лютого. 17 лютого прийшла смс, що очікується надходження від поставщика. Зараз 21 лютого, статус тей самий. Із магазину ніхто не передзвонив і нічого не повідомивЗаказ №232405
Доброго дня, Валерій! Нам щиро шкода за ситуацію із замовленням. Надалі ретельніше відстежуватимемо посилки на момент відправлення. Обов'язково в усьому розберемося і винних покарають. Ми сподіваємося, що Ви залишитеся нашим клієнтом і як вибачення відправили Вам промокод на знижку на наступну покупку.

сервисный центр работает ужасно

Любовь Любовь 14 февраля, 2022 год
Мой опыт общения по поводу 1 заказа с магазином https://fishki.ua/, к сожалению, очень затянулся, забрал какое-то время и слишком много нервов. Достаточно, чтобы сесть и написать этот отзыв.
Во-первых, заказанной модели нужного цвета ой не оказалось в наличии (а на сайте все есть). Ок, согласилась на другую модель на 1000 грн дороже.
Во-вторых, купленный телефон оказался несертифицированным для Украины.... Читать отзыв
Мой опыт общения по поводу 1 заказа с магазином https://fishki.ua/, к сожалению, очень затянулся, забрал какое-то время и слишком много нервов. Достаточно, чтобы сесть и написать этот отзыв.
Во-первых, заказанной модели нужного цвета ой не оказалось в наличии (а на сайте все есть). Ок, согласилась на другую модель на 1000 грн дороже.
Во-вторых, купленный телефон оказался несертифицированным для Украины. Была мысль сразу отказаться, но уставший курьер и надежда (по предыдущему опыту) на надежность бренда заставили таки проплатить заказ.
Все было хорошо, пока мы наконец не загрузили обновления на телефон. Экран перестал работать. Это выглядело так, будто обновления сбили частоту обновления экрана. Телефон работает, но ничего не видно и сбросить на заводские настройки нереально.
Было грустно, однако вежливые девочки из колл-центра сказали отправить им в ремонт телефончик и они обязательно разберутся или вернут деньги. Телефон отправила, за счет компании (было приятно), получила подтверждающее получение посылки письмо (было приятно) и обещание решить проблему в 10-дневный срок (меня устраивало)
Тут приятности закончились(((. Через 10 дней результата еще не было. Через 12 дней сказали, что телефон отремонтировали и отправят мне через 3-4 дня. Через 17 дней сказали, что завтра будет ответ, то ли дадут другой телефон, то ли вернут деньги. На 18-й сказали, что отправят отремонтированный (!!) телефон через 4 дня. Сегодня тот самый 22-й день. Накладную они якобы создали, но почему-то не отправили… завтра будут выяснять, почему. Поскольку 4 дня назад я обещала им написать этот отзыв, вот решила не уподобляться сервису и сдержать слово.
Вывод - с магазином можно связываться лишь при наличии официальной гарантии на товар от производителя. Я все еще не уверена, что получу свой рабочий телефон или деньги(( но надеюсь на лучшее…
Достоинства:
  1. вежливый колл-центр
Недостатки:
  1. 1. заказанной модели не было в наличии, пришлось взять другую дороже.
  2. 2. телефон оказался несертифицированным в Украине
  3. 3. вместо обещанных 10 дней его уже "ремонтируют" четвертую неделю
Доброго дня, Любов! Нам шкода за ситуацію, що виникла. Приносимо вибачення, що діагностика та ремонт затягнулися. Вчора відправили Вам смартфон (товарно-транспортна накладна відстежується на сайті нової пошти після 17 години як правило, тому Ви не побачили відразу відправку). Ваше замовлення вже в дорозі, ще раз приносимо вибачення за ситуацію із сервісним випадком. Надалі будемо більш оперативніше обробляти замовлення та тримати у курсі. Дякуємо за діалог, Ви робите нас краще!

Отличная работа!

Сергій Сергій 24 января, 2022 год
Працюю понад 3 роки ,цілком і повністю задоволений умовами праці також маю чудовий колектив та керівництво що не може не радувати.
Доброго дня, Сергію! Дякуємо за відгук!

Ужаснее обслуживание не встречала

Гость Гость 20 января, 2022 год
Купили без проводные наушники. Через неделю отнесли обратно ( правый наушник не заряжался). Менеджер Денис Максименко, мягко говоря меня "отфутболил". Начал рассказывать мне о правах. Дочь позвонила на гарячую линию, ей сказали, что мы имеем право сдать наушники на диагностику. С боем у нас взяли эти наушники на диагностику и спустя 5 недель мне заявили, что наушники УТЕРЯНЫ.
Недостатки:
  1. Менеджер ( Максименко Денис) хамло. Свою ответственность свалил на продавца
Доброго дня ! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Інформація була передана до вищого керівництва, яке обов'язково в усьому розберетья і покарає винних. Вам було узгоджено обмін або повернення коштів. Чекаємо на Вас у магазині та ще раз приносимо вибачення за неприємну ситуацію.

Просто ужас

Виктория Виктория 15 января, 2022 год
Просто ужасно, изначально было вроде все не плохо но потом как поставили нового менеджера Анну на Заньковецькой, это просто ужас она не знает элементарные вещи менеджера. Тогда когда она стала менеджером зарплаты приходили не все, каждый раз когда должна была прийти зп, она начинала игнорить. Уволилась спустя полгода и ещё не выплатили мне 200 грн, написала чтобы прислали меня просто... Читать отзыв Просто ужасно, изначально было вроде все не плохо но потом как поставили нового менеджера Анну на Заньковецькой, это просто ужас она не знает элементарные вещи менеджера. Тогда когда она стала менеджером зарплаты приходили не все, каждый раз когда должна была прийти зп, она начинала игнорить. Уволилась спустя полгода и ещё не выплатили мне 200 грн, написала чтобы прислали меня просто игнорят
Достоинства:
  1. Вкусный кофе
Недостатки:
  1. Очень много минусов но это связано с менеджером
Добридень, Вікторія! Зв'яжіться, будь ласка, з нами за номерами нашої гарячої лінії, щоб ми могли докладніше дізнатися про ситуацію, в якому магазині працювали, хто був територіальним менеджером і так далі. Нам дуже важливо розібратися в цьому питанні, донести інформацію до вищого керівництва і постаратися вирішити з Вами це питання.
+38 (095) 333-33-33
+38 (073) 333-33-33
+38 (096) 333-33-33
+38 (044) 337-33-33

Самый убогий сервис с которым приходилось сталкиваться...

Гость Гость 9 января, 2022 год
Покупал смарт, перед покупкой консультировался в чате на сайте, о прошивке, будет ли система обновляться, меня заверили что будет, оказалось что для обновления надо его выкачивать самому и устанавливать вручную, как прошивку, написал об этом в поддержку, меня послали, оставил отзыв на сайте, естественно его никто не опубликовал, в почту получил письмо -
https://dynam.esclick.me/RoLHMFRUSeq
Якобы от руководителя, и... Читать отзыв
Покупал смарт, перед покупкой консультировался в чате на сайте, о прошивке, будет ли система обновляться, меня заверили что будет, оказалось что для обновления надо его выкачивать самому и устанавливать вручную, как прошивку, написал об этом в поддержку, меня послали, оставил отзыв на сайте, естественно его никто не опубликовал, в почту получил письмо -
https://dynam.esclick.me/RoLHMFRUSeq
Якобы от руководителя, и что он просит прислать ему более детальную информацию, но почта для обратной связи не существует... То есть отправить ответ на указанную почту нельзя... Получается обманывают на каждом шагу...
Доброго дня ! Дякуємо за відгук! Всі відгуки публікуються у нас на сайті після перевірки модератором, можете особисто перевірити. В жодному разі не хотіли ввести Вас в оману під час консультації. Якщо у Вас виникли труднощі в налаштуванні товару , зверніться ,будь ласка до нас на гарячу лінію або у чат , щоб ми змогли зорієнтувати Вас більш детально : 0 (800) 75-51-15 Гаряча лінія (безкоштовно) 044 337 33 33 Интернет-магазин (Київ) +38 (095) 333-33-33 Vodafone +38 (073) 333-33-33 Lifecell +38 (096) 333-33-33 Kyivstar

Motorola E7i

Александр Александр 28 декабря, 2021 год
Купил телефон моторола, телефон на второй день после обновления андроида завис, отдал в сервис (телефон на 14 дневной гарантии) , вернули через месяц со словами вам перезалили андроид всё ок, при возврате не хотели ставить штамп с датой когда возвращен телефон. На второй день после возвращения снова после обновления телефон завис, снова понес обратно в магазин и до сих пор... Читать отзыв Купил телефон моторола, телефон на второй день после обновления андроида завис, отдал в сервис (телефон на 14 дневной гарантии) , вернули через месяц со словами вам перезалили андроид всё ок, при возврате не хотели ставить штамп с датой когда возвращен телефон. На второй день после возвращения снова после обновления телефон завис, снова понес обратно в магазин и до сих пор ни телефон не возвращен ни деньги не возвращены, сервис и менеджеры морозятся и говорят с вами свяжутся и на этом всё, никто ни звонит ничего , вся эта история тянется с 10 октября 2021 года, сервис и магазин фишки полный шл*к, при возвращении телефона в магазине киевстар снова не хотят ставить дату и печать о выдаче телефона, в результатах сервисного центра написали что провели профилактическую перезаливку андроида ( видимо все раз в месяц должны профилактически так делать ), телефон отдан с заявлением на влзврат средств в связи с эксплуатацией равной 6 дням и лежании в сервисе с 14 октября до 28 декабря 2021 года
Достоинства:
  1. Ужасный и некомпетентный персонал в точке выдачи г.Харьков метро Масельского магазин киевстар
Недостатки:
  1. Ужасный сервис и обслуживание
Доброго дня, Олександр! Приносимо вибачення за незручності та очікування. Вам було узгоджено повернення коштів, просимо підійти до магазину, в якому купували товар .
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua
Рейтинг 2.4 из 5 на основании 143 отзывов

Техника
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.6
29 отзывов
aks.ua
aks.ua

Рейтинг: 1.3
35 отзывов
Techno Case
Techno Case

Рейтинг: 5
5 отзывов
Секунда
Секунда

Рейтинг: 4.4
392 отзыва
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 отзывов
​MAXMY магазин
​MAXMY магазин

Рейтинг: 5
4 отзыва
​ECODRIVE интернет-магазин
​ECODRIVE интернет-магазин

Рейтинг: 3.5
73 отзыва