Олена Украина, Львів Отзыв написан 10 августа, 2017 год902 просмотра
Отзыв о COMFY по адресу Житомир, вул.Київська, 77 Дуже неприємна історія .Купила я собі на день народження пилесос Самсунг за 2000грн по акції.Перевірили в магазині все ок, все працює.Привезла ввечері до дому і лишила в коробці.На слідуючий день мені подарували ще один пилесос (до слова,про який я мріяла ,але грошей бракувало самій купити).Через день я поїхала здати пилесос Самсунг назад у Комфі і замість нього хотіла купити мікрохвильовку там же......АЛЕ НЕ ТУТ ТО БУЛО((( Наш пилесос був не розпечатаний і не тронутий ніким крім як перевірявся на столі видачі в самосу Комфі....а мені почали нести просто нереальну ахінею типу я ним пилесосила!!!!!ЯК??? Фільтри на які попадає пил при засмоктуванні в колбу ідеально чисті все в пакетах запаковано,як я могла ним пилесосити???Люди у яких є пилесоси з фільтрами розуміють що це брєд просто,але персонал Комфі був непохитний!Ми бачимо що Ви ним пилесосили,і все((Десь вони в середині колби знайшли пилинку ,довго її фоткали і дивилися майже під лупу..а те що самі ж вони його вмикали при перевірці як я купувала то відхрещуються,типу в них в Комфі стерильна чистота( доречі не можу сказати чи ми були перші кому вмикали цей пилосос в магазині,можливо його неодноразово вмикали для клієнтів) Наголошую ще раз,що фільтри ІДЕАЛЬНО ЧИСТІ...Максимум що мені пропонували це написати лист керуючим.Я це і зробила але відповідь була однозначна в листі.Із Доказів наданих персоналом видно що пилесосом користувалися і поверненню він не підлягає. Якось так...Стоїть тепер він в коробці і далі вдома( У мене до Вашої" контори " лише одне питання: Якого дідька ви не попереджаєте клієнтів перед перевіркою товару,що товар уже назад не повертається після того як ви його "перевірили"???? Я була клієнтом Комфі в той раз в останнє((Я і моя родина...
Доброго дня! Олено, ми співчуваємо такій неприємній ситуації, але згідно з Законом України повернути можна виключно новий товар, без слідів використання. Ваш випадок був нами детально розглянутий як в магазині, так і при формуванні відповіді на письмове звернення. Відповідь обґрунтована зробленими сервіс-менеджером магазину фотографіями із суттєвими залишками пилу в пилоприймачі та на фільтрах. Ми розуміємо, що два пилососа вам непотрібні і співчуваємо, але наша відповідь остаточна, так як протягом 14 днів можна повернути лише товар без використання. Сподіваємось, що ця прикра ситуація не вплине на наші подальші стосунки.
Будьте уважні купуючи щось у Комфі!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Отзывы о COMFY
У мене до Вашої" контори " лише одне питання: Якого дідька ви не попереджаєте клієнтів перед перевіркою товару,що товар уже назад не повертається після того як ви його "перевірили"????
Я була клієнтом Комфі в той раз в останнє((Я і моя родина...
отзыв
Комментарии к отзыву