Покупець Отзыв написан 28 мая, 2022 год76 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Суми, вул. Харківська, 2/2 13.12.21 я в Комфі придбала кондиціонер і одразу оплатила його установку. З майстром була домовленість, щоб він проклав кабель, а після виконаних ремонтних робіт - встановив його . Майстер після встановлення кабелю, затребував додатково 450 грн за додаткову довжину. Прийшлося оплатити, квитанцію не видали. Диспетчер (за номером 0675360303) мене попередила, що повторний виїзд майстра коштує 150 грн. Почалась війна, тому тільки у травні я повернулася щодо питання про встановлення кондиціонера і домовилась про нову дату. Майстер приїхав, встановив і сказав що я повинна заплатити ще 300 гривень. Я одразу зателефонувала у диспетчерську службу з питанням вартості, на що диспетчер відповіла щоб я очікувала на лінії, тим часом у майстра, який находився поруч, пролунав дзвінок, і диспетчер задала йому питання щодо сплати повторного візиту.(Чому? Адже сервіс я заказувала у Комфі. А тут Комфі виясняє у майстра скільки коштує послуга), майстер повідомив диспетчеру що послуга коштує 300 гривень, і після цього диспетчер повернулася на лінію і повідомила мені ту ж саму інформацію, яку їй у моїй присутності сказав майстер. Я сплатила, квитанції мені знов не надали!! Хотіла подивитися на сайті прайс додаткових послуг - інформації не знайшла. Це не сервісний центр, а шарашкіна кантора!
Дякуємо вам за звернення, приносимо вам вибачення за отримані хвилювання. Описана вами ситуація потребує більш детального вивчення. Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] номер телефону за яким у вас була закріплена заявка на встановлення, або номер телефону до якого прив'язана ваша бонусна картка, що брала участь у покупці. Зазначте також в темі листа "відгук на otzyvua № 1654229" або текст цього відгуку. Ми все з'ясуємо, що відбулось, чому змінилась вартість та зв'яжемось з вами для надання результату.
Шарашкіна кантора - Отзывы о COMFY
З майстром була домовленість, щоб він проклав кабель, а після виконаних ремонтних робіт - встановив його .
Майстер після встановлення кабелю, затребував додатково 450 грн за додаткову довжину. Прийшлося оплатити, квитанцію не видали. Диспетчер (за номером 0675360303) мене попередила, що повторний виїзд майстра коштує 150 грн. Почалась війна, тому тільки у травні я повернулася щодо питання про встановлення кондиціонера і домовилась про нову дату. Майстер приїхав, встановив і сказав що я повинна заплатити ще 300 гривень. Я одразу зателефонувала у диспетчерську службу з питанням вартості, на що диспетчер відповіла щоб я очікувала на лінії, тим часом у майстра, який находився поруч, пролунав дзвінок, і диспетчер задала йому питання щодо сплати повторного візиту.(Чому? Адже сервіс я заказувала у Комфі. А тут Комфі виясняє у майстра скільки коштує послуга), майстер повідомив диспетчеру що послуга коштує 300 гривень, і після цього диспетчер повернулася на лінію і повідомила мені ту ж саму інформацію, яку їй у моїй присутності сказав майстер. Я сплатила, квитанції мені знов не надали!!
Хотіла подивитися на сайті прайс додаткових послуг - інформації не знайшла.
Це не сервісний центр, а шарашкіна кантора!
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо вам за звернення, приносимо вам вибачення за отримані хвилювання. Описана вами ситуація потребує більш детального вивчення. Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] номер телефону за яким у вас була закріплена заявка на встановлення, або номер телефону до якого прив'язана ваша бонусна картка, що брала участь у покупці. Зазначте також в темі листа "відгук на otzyvua № 1654229" або текст цього відгуку. Ми все з'ясуємо, що відбулось, чому змінилась вартість та зв'яжемось з вами для надання результату.
З повагою, COMFY