Відгук про Comfy за адресою Черкаси, бул. Шевченка, 208/1 1098816 Вчора написали звернення з проханням розібратись в ситуаціі, яка сталась. Я, 14.10!21 оплатила кредиткою (оплата частинами) за комбіновану газ плиту, але дізнавшись, що проводнення не сприйме іі напругу 17.10. 21 р. Звернулась до магазину на б. Шевченко з проханням замінити іі на таку д, але з газовою духовкою. Продавець мені підшукав по комп‘ютеру, сказав, що вона повністю газова, я оплатила (зробили повернення твєі). Коли іі доставили мама не побачила, що вона виявилась комбінованою. З того часу вона стояла запакована. Вчора хотіли підключити, викликали майстра і з‘ясувалось, що це така плита як ми замовляли. Спершу ми подумали, що поивезли ту плиту, що я оплачувала вперше, пле коли порівня ли номер і серію плити , чек і накладну доставки, то виявилось, що вони ідентичні. Тобто помилка не в доставці, а у замовленні , оскільки продавець-консультант непоавильно іі замовив. І тепер я не знаю, що робити: мама інвалід 1 гр, живе в Черкасах, змоги іі підключити немає, бо проводку не можна замінити, я проживаю в Полтаві і немаю змоги приіхати, щоб розібратись на місці. До того ж вона була оплачена кредиткою. Підкажіть, що робити.
Вікторія, дякуємо вам за розгорнуту розповідь та одразу надані дані. Дійсно, ситуація дивна та неприємна, перепрошуємо, що завдали вам незручностей. Ми обов'язково розберемося та надамо вам зворотний зв'язок по залишеному зверненню №1098816. Питання вже в роботі у наших фахівців, будь ласка, очікуйте дзвінка найближчим часом.
Звернення до адміністраціі - Відгуки про Comfy
Вчора написали звернення з проханням розібратись в ситуаціі, яка сталась. Я, 14.10!21 оплатила кредиткою (оплата частинами) за комбіновану газ плиту, але дізнавшись, що проводнення не сприйме іі напругу 17.10. 21 р. Звернулась до магазину на б. Шевченко з проханням замінити іі на таку д, але з газовою духовкою. Продавець мені підшукав по комп‘ютеру, сказав, що вона повністю газова, я оплатила (зробили повернення твєі). Коли іі доставили мама не побачила, що вона виявилась комбінованою. З того часу вона стояла запакована. Вчора хотіли підключити, викликали майстра і з‘ясувалось, що це така плита як ми замовляли. Спершу ми подумали, що поивезли ту плиту, що я оплачувала вперше, пле коли порівня ли номер і серію плити , чек і накладну доставки, то виявилось, що вони ідентичні. Тобто помилка не в доставці, а у замовленні , оскільки продавець-консультант непоавильно іі замовив. І тепер я не знаю, що робити: мама інвалід 1 гр, живе в Черкасах, змоги іі підключити немає, бо проводку не можна замінити, я проживаю в Полтаві і немаю змоги приіхати, щоб розібратись на місці. До того ж вона була оплачена кредиткою. Підкажіть, що робити.
відгук
Коментарі до відгуку
Вікторія, дякуємо вам за розгорнуту розповідь та одразу надані дані. Дійсно, ситуація дивна та неприємна, перепрошуємо, що завдали вам незручностей. Ми обов'язково розберемося та надамо вам зворотний зв'язок по залишеному зверненню №1098816. Питання вже в роботі у наших фахівців, будь ласка, очікуйте дзвінка найближчим часом.
З повагою, COMFY