Ябко — украинская сеть магазинов оригинальной техники Apple
Ябко — украинская сеть магазинов оригинальной техники Apple, начавшая свою роботу в 2014 году. Команда профессиональных консультантов магазина "Ябко" поможет покупателям максимально выгодно, просто и безопасно приобрести новые гаджеты и аксессуары от Apple, обменять технику или отремонтировать.
Техника
Жахливий сервіс і браковані Dyson - Отзывы об Ябко — украинская сеть магазинов оригинальной техники Apple
Місяць тому, на свято Святого Валентина купував дівчині Дайсон, вона щасливо користувалася пристроєм місяць, потім насадки почали злітати, що унеможливлює користування пристроєм , при попередньому огляду побачили що зубці почали плавитися ( фото додаю )
Віднесли в магазин м. Житомир Олді, менеджер Констянин не захотів навіть приймати пристрій на діагностику, звинувачув нас в тому що це ми зламали пристрій і пошкодження механічне та проявив повний непрофесіоналізм та відсутність клієнтоорієнтованості.
В публічних джерелах бачу, що проблема відома і офіційний Dyson робить на це заміну ( читайте відгуки ) - https://vm.tiktok.com/ZMBYu3wR5/
Після відгуку на на хотлайн зі мною зв'язався відділ лояльності і попросили віднести пристрій до магазину ще раз, зараз в очікуанні діагностики.
Паралельно, мав комунікацію з офіційним предаставником Dyson, вони надали мені інформацію, що Ябко не є офіційним партнером. Як виявилося Dyson має європейську реєстрацію і гарантія на нього не працює в Україні.
Також працівник має сумнів у оригінальності пристрою, але це поки не підтверджена інформація. Сама проблема є відомою і якби я купив офіційни Dyson, ймовірно цієї проблеми не було
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Ваш відгук стає доступним для всіх користувачів ще до його модерації, тож ми ознайомилися з ним ще до підтвердження з боку Hotline.
Щодо стайлера: під час первинного огляду було встановлено, що кріплення не має слідів термічного пошкодження. Однак його деформація може свідчити про механічний вплив, що могло призвести до того, що насадки не фіксуються належним чином. Цю інформацію було надано вам під час огляду.
Наразі пристрій передано на діагностику сервісного центру, і ми очікуємо на висновок.
У відео, яке ви надали, насадку знято відповідно до стандартного способу – за допомогою кнопки. Просимо звернути увагу на офіційні гарантійні умови виробника, які ми вам надсилали, оскільки продемонстрована у відео ситуація не відповідає фактичному стану пристрою.
Зазначимо, що на жодному з наших ресурсів не вказано, що ми є офіційним представником Dyson в Україні.
Ваша оцінка ситуації наразі базується переважно на припущеннях та запереченні висновків нашої експертизи. Ми, зі свого боку, діємо відповідно до стандартної процедури – передали пристрій на діагностику і надамо вам висновок після завершення перевірки.
Дякую за ремарку, перший випадок коли прийшлося звертатися до цієї плаформи по таким питанням, надіюсь і останній.
Досі незрозуміло чому мій коментар видалили без повідомлення.
Щодо стайлера: я не претендую на експертну оцінку, але на фото видно що сам пластик деформований і без тріщин, якби це була механічна взаємодія, то було б видно сколи і тріщини + деформацію видно тільки на одному зубці, той що був найближчий до нагрівального елементу, при механічній дії, сліди було б видно на інших зубцях.
Чекаємо на висновки вашого сервісного центру
Також я не надавав ніякого відео, можливо це робили ваші співробітники. Не знаю про що ви говорите.
Хотілося б наголосити увагу до вашого персоналу та його професіоналізму, коли ми зверталися вперше, менеджер відмовився предававати товар на дігностику, хоча не мав компетенції це робити та не може робити подібні висновки, не говорячи про його неприйнятну поведінку. Після візиту дівчина прийшла в сльозах, сама взаємодія принесла купу негативу, який не йде в порівняння з проблемою.