Цікаво - як мені пропонують вирішити їх проблеми при тому що кидають трубки і нічим не допомагають - інет по кабелю 5,2/8 - при тому що я все зробив за них - нє - давай скриншота!!!
Доброго дня, Ярославе! Ми завжди раді допомогти в вирішенні ваших питань, щоб ви були задоволені послугою. Для вирішення вашого питання просимо звернутися до нас за номером телефону: (050) 502-22-50, (093) 502-22-50, (068) 502-22-50.
Це не просто провайдер, це справжній кошмар для кожного, хто цінує свій час та нерви! Послуги "Воля Кабель" - це втілення хаосу, безвідповідальності та повного ігнорування клієнтів. Гаряча Лінія? Скоріше "Мертва Лінія"! 1. Щоб додзвонитися до оператора, потрібно чекати понад 15 хвилин. Це взагалі, що за сервіс?! Постійні "сюрпризи" з якістю послуг лише підтверджують, що провайдеру абсолютно байдуже... Читать отзыв Це не просто провайдер, це справжній кошмар для кожного, хто цінує свій час та нерви! Послуги "Воля Кабель" - це втілення хаосу, безвідповідальності та повного ігнорування клієнтів. Гаряча Лінія? Скоріше "Мертва Лінія"! 1. Щоб додзвонитися до оператора, потрібно чекати понад 15 хвилин. Це взагалі, що за сервіс?! Постійні "сюрпризи" з якістю послуг лише підтверджують, що провайдеру абсолютно байдуже до своїх абонентів 2. Блокування при поломках: Найгірше, коли трапляється аварія чи щось не працює, до них неможливо додзвонитися. Система одразу спрацьовує на блокування: вас "відфутболюють" автоматичними повідомленнями, і поговорити з оператором не можна.
Коли ви вже почнете працювати та поважати своїх клієнтів?!
Я категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ "Воля Кабель" нікому, хто шукає надійного провайдера з адекватною підтримкою. Це суцільне розчарування.
Вітаємо, Toto. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому час з'єднання з оператором збільшується. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а також в інших каналах підтримки: чат, адреса компанії abonents@volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено за посиланням bit.ly/43nip18. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00. Показать 1 ответ
Только что очень продуктивно пообщался с альтернативной техподдержкой!! Убедился что ее нет!!! Download:7.94 Мбит/cUpload:1.21 Мбит/c пинг 1150 Прекрасний інет при договорі на 200 мбіт - замість техпідтримки приходить майстер приносить уявний ноут та розказує що в клієнта нічого не підходить та стоїть неіснуючий впн!!! Потім альтернативний відповідаючий по телеіфону що тримає клієнта за дурня!!! Якщо хочете екстріму та відношення... Читать отзыв Только что очень продуктивно пообщался с альтернативной техподдержкой!! Убедился что ее нет!!! Download:7.94 Мбит/cUpload:1.21 Мбит/c пинг 1150 Прекрасний інет при договорі на 200 мбіт - замість техпідтримки приходить майстер приносить уявний ноут та розказує що в клієнта нічого не підходить та стоїть неіснуючий впн!!! Потім альтернативний відповідаючий по телеіфону що тримає клієнта за дурня!!! Якщо хочете екстріму та відношення як до лайна підключайтесь!!!
Добрий день, Ярік! Ми шкодуємо, що у вас залишилися неприємні враження. Ми дуже хочемо вам допомогти та розібратися більш детально в ситуації. Для цього просимо вас зателефонувати нам за номером телефону (093) 502-22-50. Показать 1 ответ
Оплата була вчасно, однак липень, серпень - інтернет майже не було. Претензії по телефону не приймають, треба окремо виділити час, і займатися письмово в окремій відділ писати. В результаті перервала договір. І компанія ще має наглість нарахувати мені борг 340 грн, коли сама мені винна декілька тисяч.
Достоинства:
Не бачу
Недостатки:
- Погана якість інтернету ( іноді його взагалі немає)
- Необʼєктивною нараховують плату враховуючи якість послуги
- Неможливо оформити претензію по телефону
- Неможливо оформити претензію навіть фізично в офісі(Бойчука 1/2).
- Не виконують умови договору ( обладнання в оренду). Натомість пропонують заплатити за обладнання, щоб оновити його.
- Нараховують борг, навіть коли розірваний контракт по причині неякісного обслуговування
Добрий день, Оксано! Нам прикро, що у вас залишилися неприємні враження. Запевняємо вас, що ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування та наших послуг, щоб користувачі були задоволені. Ми працюємо над помилками, міняємо процеси, впроваджуємо зміни, які дозволять зробити обслуговування краще.Ми постійно проводимо роботи по модернізації мереж, змінюємо обладнання, проводимо постійний контроль рівня сигналів для стабільного доступу до послуг. Впроваджуємо нові технології. Роботи проводяться поступово по всіх містах. Ми насамперед дбаємо про інтереси своїх клієнтів і постійно працюємо над удосконаленням сервісів для зручності абонентів. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а і в інших каналах підтримки (онлайн-чат, e-mail, Центри обслуговування абонентів в містах, в застосунку My Volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot). У компанії Воля найбільша кількість каналів обслуговування, серед інших провайдерів! Показать 1 ответ
Добрий день! Перевірити технічний стан ваших послуг ви можете на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика". Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/tehnichna-diagnostika-na-portali-abonenta-mii-kabinet. Це інтерактивний помічник, який автоматично визначає багато причин несправності та покроково підказує, як вирішити питання. Якщо питання не буде вирішене, зверніться, будь ласка, в компанію за телефоном (093) 502-22-50. Завжди раді допомогти! Показать 1 ответ
Цікаво що співробітники їх брацької чи співпрацюючої компанії називають їх неадекватами та альтернативщиками... Спілкувався с 2 контактними центрами лафуселл = сразу скажу - не фанат лафусела аж ніяк... = кажуть що не дають їм заходити до нащого будинку!!! Обладнання стабільно альтернативне - і їх співробітників жаль повинні вижимати з нього неможливе!!! воляшки постійно намагаються примусити визвать майстра!!! шо з ними... Читать отзывЦікаво що співробітники їх брацької чи співпрацюючої компанії називають їх неадекватами та альтернативщиками... Спілкувався с 2 контактними центрами лафуселл = сразу скажу - не фанат лафусела аж ніяк... = кажуть що не дають їм заходити до нащого будинку!!! Обладнання стабільно альтернативне - і їх співробітників жаль повинні вижимати з нього неможливе!!! воляшки постійно намагаються примусити визвать майстра!!! шо з ними не так? Інет не працює , заживлення без світла не працює, в чатах сидять контактьори кал-центрів!!!
Достоинства:
вже нема!!!
Недостатки:
на старих клиентов посрать
ціни для них +500 схоже
анатолю з контакт-центру альтернативної реальності привіт)))
Добрий вечір, Ярику! Дякуємо за відгук. Ваша думка важлива для нас. Перевірити технічний стан ваших послуг ви можете на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика". Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/tehnichna-diagnostika-na-portali-abonenta-mii-kabinet. Це інтерактивний помічник, який автоматично визначає багато причин несправності та покроково підказує, як вирішити питання. Якщо питання не буде вирішене, зверніться, будь ласка, в компанію за телефоном (093) 502-22-50. Завжди раді допомогти! Показать 1 ответ
збираюся у центр відсталих технологій з їхнім барахлом INEXT4 та лафуселтв розбиратися - обидва не працюють як належне!!! - а оце прочитав Сьогодні, 4.10.2024 року, я була разом з чоловіком у Вашому центрі обслуговування за адресою Бойчука 1/2. Дуже вражені хамським і цинічним відношенням ваших співробітників до клієнтів. Ми пояснили консультанту Наталії (на столі була табличка Стажор), що вже не... Читать отзыв збираюся у центр відсталих технологій з їхнім барахлом INEXT4 та лафуселтв розбиратися - обидва не працюють як належне!!! - а оце прочитав Сьогодні, 4.10.2024 року, я була разом з чоловіком у Вашому центрі обслуговування за адресою Бойчука 1/2. Дуже вражені хамським і цинічним відношенням ваших співробітників до клієнтів. Ми пояснили консультанту Наталії (на столі була табличка Стажор), що вже не проживаємо за цією адресою і користуватися цією послугою більше не будемо, але вона почала всеодно наполегливо вмовляти нас залишити цю послугу. Тоді ми, вичерпаючі останній аргумент пояснили, що чоловік дуже хворий, у нього 4 стадія раку, тому ми і приїхали щоб закрити це питання. На що вона відповіла: ,,Це не до мене, це на консультацію до лікаря звертайтесь!" Уявляєте? Вас постійно вмовляють, ви на п'ятий раз вже відверто кажете, що у Вас 4 стадія, а вам так відповідають. І це ще не все!!!!!! Консультант В'ячеслав, який працює на сусідньому робочому місці, добавив: ,,Я можу проконсультувати, 300 доларів 10 хвилин! Гагагагага" Це як таке можливо??? Як у Вашій компанії такі співробітники взагалі можуть працювати з клієнтами??? Як я можу рекомендувати вашу компанію своїм друзям чи знайомим??? В такому випадку треба не рекомендувати, а навпаки, попереджати людей на всіх ресурсах від такої співпраці.
P.S. В'ячеслав, мабуть, дуже цінний співробітник для компанії ВОЛЯ якщо його ще досі не мобілізували до захисту України???
Доброго дня, Ярику! Згідно наданої інформації випливає, що це відгук з мережі, а не ваш досвід. На жаль, в такому випадку немає можливості ідентифікувати користувачів, з якими сталась дана не припустима ситуація. Запевняємо вас, що ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування та наших послуг, щоб користувачі були задоволені. Ми насамперед дбаємо про інтереси своїх клієнтів і постійно працюємо над удосконаленням сервісів для зручності абонентів. Питання можна вирішити в таких каналах підтримки: онлайн-чат, e-mail, Центри обслуговування абонентів в містах, в застосунку My Volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot). У компанії Воля найбільша кількість каналів обслуговування, серед інших провайдерів! Тому, якщо виникають ситуації, що наведені в вашому відгуку, просимо звертатись в підтримку. Щоб подібних ситуацій не виникало в майбутньому. Показать 1 ответ
Контора типу злилася в ектазі з Лафуселом - останній не в курсі!!! Воля тв став лафцселл тв - але останній як виявилося не в курсі!!! А врсенал все тот же камасутра - вставь винь... Роки йдуть - інструменти ті самі...
Достоинства:
швидке рідключення
шикарні обіцянки -- це все!!!
Недостатки:
ВСЕ!!!
окремо контакт центри - тамошнім співробітникам срать на вас високоповажні клієнти...
Добрий день, Ярику! Дякуємо за відгук. Ваша думка важлива для нас. Перевірити технічний стан ваших послуг ви можете на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика". Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/tehnichna-diagnostika-na-portali-abonenta-mii-kabinet. Це інтерактивний помічник, який автоматично визначає багато причин несправності та покроково підказує, як вирішити питання. Показать 1 ответ
Після розірвання договору вже місяць не приймають свій модем)))Менеджери все вирішують питання і надсилають мені повідомлення про штраф)))Це реально жах!!!В сервісному центрі не прийняли цей непотріб( хоча з ним все добре) і надсилають мені суми до сплати!!! Воля хоче просто продати мені модем 2019 року за 560 грн і не приймає його назад.Реально НЕ РЕКОМДУЮ ЦИХ ШАХРАЇВ!!!
Вітаємо, Вікторіє! Ми розуміємо ваше обурення, але прохання очікувати, за вашим договором зареєстровано письмове звернення на ім'я адміністрації компанії. Розгляд заяви в терміни, які передбачені законодавством. Ми обов'язково розберемось у даній ситуації. Показать 1 ответ
Це просто жах! Воля не хоче забирати свій модем ( 2019 року,який мають списати) спираючись на якусь наліпку на ньому((((Не прийняли в сервісному центрі навіть(((( Хочуть продати мені цей мотлох за 560 грн.Що я буду з ним робити? Заберіть свій модем!!!Чому я маю за нього сплачувати??? Менеджер сказала,що вирішать моє питання...
Добрий день, Вікторіє. Як бачимо, за вашим договором зареєстровано письмове звернення на ім'я адміністрації компанії. Очікуйте, будь ласка, розгляд заяви в терміни, передбачені законодавством. Ми обов'язково допоможемо у вирішенні вашого питання.
Найгірший провайдер!!! Ціни зростають постійно!!! Останнє збільшення тарифу одразу на 220 грн! За інтернет 100мбіт+ ТБ тепер вартість 740 грн. Ось така "лояльність" до старих клієнтів. Вони нових заманюють низькою ціною, а потім коли ти у них "на гачку" роками, то доять тебе постійно як л*ха. Обходьте цього провайдера десятою дорогою! Додзвонитись до консультанта в колл-центр теж той ще квест.... Читать отзыв Найгірший провайдер!!! Ціни зростають постійно!!! Останнє збільшення тарифу одразу на 220 грн! За інтернет 100мбіт+ ТБ тепер вартість 740 грн. Ось така "лояльність" до старих клієнтів. Вони нових заманюють низькою ціною, а потім коли ти у них "на гачку" роками, то доять тебе постійно як л*ха. Обходьте цього провайдера десятою дорогою! Додзвонитись до консультанта в колл-центр теж той ще квест. І навіть коли додзвонився з якоюсь технічною проблемою, то там сидять якісь папуги, які лише повторюють одне й те саме "виключіть, включіть, з нашої сторони все гаразд", за дурнів мають своїх клієнтів!!! Це все так дістало, що тепер шлю їх далеко на *** і віддаю їм їх зашморгане обладнання, хай вдавляться зі своїми тарифами!
Вітаємо, Irina Tereschenko. Дякуємо за відгук. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому час з'єднання з оператором збільшується. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а також в інших каналах підтримки: чат, адреса компанії abonents@volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot. Якщо у вас є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено за посиланням bit.ly/43nip18. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00. Показать 1 ответ
Сьогодні 08.08.25р. приїхала в центр обслуговування "Воля" за адресою м.Київ Бойчука 2/1,консультант Ірина не прийняла модем через відсутність наліпки ( там серійний номер) і сказала сплачувати 560 грн. Майстер 06.08.25р,який мав забрати модем за моєю адресою ( де модем був встановлений) сказав його привести самостійно до центру обслуговування клієнтів,бо модем без цього номеру. Також,консультант при розірванні договору ( по телефону) сказала,що... Читать отзыв Сьогодні 08.08.25р. приїхала в центр обслуговування "Воля" за адресою м.Київ Бойчука 2/1,консультант Ірина не прийняла модем через відсутність наліпки ( там серійний номер) і сказала сплачувати 560 грн. Майстер 06.08.25р,який мав забрати модем за моєю адресою ( де модем був встановлений) сказав його привести самостійно до центру обслуговування клієнтів,бо модем без цього номеру. Також,консультант при розірванні договору ( по телефону) сказала,що я маю його привести до центру обслуговування клієнтів. Я не знаю куди поділась ця наліпка,я її ніколи не бачила на модемі))) В центра обслуговування клієнтів його не прийняли))) Це реально жахлива контора і дуже важко розірвати договір та сдати те обладнання(((( В реальності компанія Воля хоче мені продати модем 2019 року,який думаю вийшов з гарантійного терміну.
Вітаємо, Вікторіє! Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! Показать 1 ответ
Самий кончений провайдер, який у мене був!!!По декілька разів на тиждень вибиває інтернет. Просто перезавантаження роутера не допомагає, треба витягнути ще модем з розетки (так, ще возитись з модемом треба, що займає місце на столі і розетку), потім висунути кабель і в правильному порядку це назад все включити. Тільки так. І про це я дізналась з підтримки, в яку теж... Читать отзыв Самий кончений провайдер, який у мене був!!!По декілька разів на тиждень вибиває інтернет. Просто перезавантаження роутера не допомагає, треба витягнути ще модем з розетки (так, ще возитись з модемом треба, що займає місце на столі і розетку), потім висунути кабель і в правильному порядку це назад все включити. Тільки так. І про це я дізналась з підтримки, в яку теж треба витратити час щоб додзвонитись, пілся прослуховування стандартного голосового меню, на яке усіп п.
Добрий день, Валеріє! Дякуємо за відгук. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Ми готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причини даної ситуації, а їх може бути багато. Дане питання потребує більш детального розгляду і його можна вирішити не тільки в телефонному режимі. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! Також, ви можете самостійно перевіряти технічний стан ваших послуг на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика". Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https: //bit.ly/2wAc1CD.
Инет к вечеру часто не работает или медленный. Постоянно отключается. Если хочешь пополнить интернет то нужно пополнить копейка в копейку, как-то заплатила на 4 грн меньше так инет мне не дали до тех пор пока я не отдала им эти деньги. Нет возможности пополнить интернет не на месяц, а на пару нелель
Добрий день, Юліє! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання! Що до оплати, заходьте на Портал Абонента my.volia.com в розділ «Мої рахунки» та активуйте функцію Автоплатіж, яка доступна після збереження хоча б однієї банківської карти. Більше не доведеться постійно слідкувати за достатньою сумою коштів на рахунку для користування послугами компанії.
Одного прекрасного дня просто вимкнули інтернет, так як в них змінилися технології, які потрібно було обновити! Але зателефонувавши на гарячу лінію, мені повідомили, що мене попереджали 2 МІСЯЦІ тому. Воля ви серйозно??? а смс можна було написати і попередити, а не розказувати мені, що вам телефонували і попереджали. Коли оплатити потрібно то ви смс відправляєте регулярно. З таким відношенням співпрацювати... Читать отзыв Одного прекрасного дня просто вимкнули інтернет, так як в них змінилися технології, які потрібно було обновити! Але зателефонувавши на гарячу лінію, мені повідомили, що мене попереджали 2 МІСЯЦІ тому. Воля ви серйозно??? а смс можна було написати і попередити, а не розказувати мені, що вам телефонували і попереджали. Коли оплатити потрібно то ви смс відправляєте регулярно. З таким відношенням співпрацювати бажання з вами пропадає (і технолога потрібно чекати неділю, так як вільних нема). Ви би інколи думали, що на даний період життя більшість людей працюють в інтернеті. І вимикати о так в один день не логічно. Просто УЖАС
Добрий день, Яно! Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться за посиланням bit.ly/43nip18 і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Рівень сервісу 0. Комунікація на 0. Сервіс 0. Співчуваю,скоро з такими темпами,у вас не залишиться жодного клієнта,який би порадив комусь ваш інтернет. Дніще повне,хочу відключитися від вас чимшвидше, і доєднатися до нормального провайдера. Я дзвоню і кажу що в мене інтернет не підключається,а він мені розказує якщо проблема на моїй стороні то я їм гроші винна,а якщо на їхній стороні,то... Читать отзыв Рівень сервісу 0. Комунікація на 0. Сервіс 0. Співчуваю,скоро з такими темпами,у вас не залишиться жодного клієнта,який би порадив комусь ваш інтернет. Дніще повне,хочу відключитися від вас чимшвидше, і доєднатися до нормального провайдера. Я дзвоню і кажу що в мене інтернет не підключається,а він мені розказує якщо проблема на моїй стороні то я їм гроші винна,а якщо на їхній стороні,то тоже я плачу. Скажу так,теряйтеся,нікому не пораджу такого жаху Минулого тижня проплатила інтрнет + телебачення на 580 грн,сьогодні мені кажуть що треба заплатити 600 грн,а більше вам нічо не заплатити? Можу вас тільки на**й послати з таким відношенням до людей!!! Дно повне! Гандони!!!
Добрий день! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Техподдержка любыми способами будет рассказывать что проблема на вашей стороне, даже когда им показуете факты и логи, что на другом провайдере все ок - проблема на их стороне. Они будут стоять на своем, любая причина только проблема ваша, сначала рассказуют что вызов мастера 1.20 грн если проблема в квартире, но приходить мастер без оборудования, просто посидел и ушёл. С вас... Читать отзыв Техподдержка любыми способами будет рассказывать что проблема на вашей стороне, даже когда им показуете факты и логи, что на другом провайдере все ок - проблема на их стороне. Они будут стоять на своем, любая причина только проблема ваша, сначала рассказуют что вызов мастера 1.20 грн если проблема в квартире, но приходить мастер без оборудования, просто посидел и ушёл. С вас снимут 150+ грн за то что он просто зашёл, 5 раз вызывал, слышал истории что с кабелем проблема его надо под замену, это за счет компании, но приходит мастер и замена кабеля уже стоит 500 грн. Download:3.05 Мбит/c Upload:5.92 Мбит/c Не рекомендую этого интернет-провайдера Даже под дулом пистолета не выбирайте это д...о. Поддержка отвечает в течении трех дней, интернет пропадет чуть ли не каждый день, потери пакетов стабильно 5%+, оборудование по моему опыту использования не рассчитано на нагрузку выше передачи двоичного кода. Это оптика Карл!!!
Добрий день, Ярику! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Компанія просто відстій. 25.03 прийшов майстер для того щоб забрати обладнання і підписати договір на відключення послуг. Роутер не забрав оскільки серійник на наліпці на ньому не співпав з серійником в їхніх документах. Одна цифра не співпала, аби як переписали мабуть. Кажуть не заберем, штраф 50 грн. Подзвонила на гарячу лінію, обслуговування гидотне. Ледве випросила якогось старшого чи керівника. Дівчина... Читать отзыв Компанія просто відстій. 25.03 прийшов майстер для того щоб забрати обладнання і підписати договір на відключення послуг. Роутер не забрав оскільки серійник на наліпці на ньому не співпав з серійником в їхніх документах. Одна цифра не співпала, аби як переписали мабуть. Кажуть не заберем, штраф 50 грн. Подзвонила на гарячу лінію, обслуговування гидотне. Ледве випросила якогось старшого чи керівника. Дівчина сказала що подасть запит для зʼясування і мене будуть інформувати. Сьогодні 01.04 ніхто не дзвонив, телефоную сама, питаю що з моїм запитом. Кажуть дзвонили вчора-позавчора, не додзвонились. Але в мене ніяких пропущених. Звіряємо номер телефону, ВИЯВЛЯЄТЬСЯ ЩО ЦИФРОЮ В НОМЕРІ ТЕЛЕФОНУ ПОМИЛИЛИСЬ. Ну це просто сюр якийсь. Помилися в записі серійнику, помилилися в номері телефону. А ДЗВОНИЛИ ВОНИ МЕНІ ЩОБ ДІЗНАТИСЬ ЯКИЙ І МЕНЕ СЕРІЙНИК НА РОУТЕРІ. Питання не вирішене, найвідстійніша компанія по сервісу і якості послуг. Тільки тут можуть пропонувати підключити інтернет без світла, який буде в них «в далекому майбутньому» коли ти вже кажеш що такий підключила і хочеш відмовитися від послуг Волі. Просто сміх
Добрий день, Юліє! Дякуємо за відгук. Для більш детальної перевірки нам необхідна ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Воля - перманентне лайно. Швидкість з'єднання в кращому разі ~30% від заявленої в тарифному плані, відсутність стабільності з'єднання, імбеціли в техпідтримці. Якість послуги цілковитий 0.
пользовался волей, остался сплошной негатив: 1.Скорость реакции на поломки оборудования и помехи в сети никакая, иногда приходилось ждать по несколько дней. 2.Требуется тюнер для декодирования сигнала. 3.Безлимитный тариф, совсем не безлимитный, оказывается есть ограничения, за использование торрентов в пиковые часы мне отрубали инет, и грозились штрафами, да и сама скорость не радовала, и менялась в зависимости от времени суток. Сейчас... Читать отзыв пользовался волей, остался сплошной негатив: 1.Скорость реакции на поломки оборудования и помехи в сети никакая, иногда приходилось ждать по несколько дней. 2.Требуется тюнер для декодирования сигнала. 3.Безлимитный тариф, совсем не безлимитный, оказывается есть ограничения, за использование торрентов в пиковые часы мне отрубали инет, и грозились штрафами, да и сама скорость не радовала, и менялась в зависимости от времени суток.
Сейчас у меня бесплатные 75 каналов в цифре, совсем бесплатные, подключено к телеку напрямую, цифру обрабатывает внутренний тюнер, поэтому к телеку теперь прилагается всего один пульт. провайдера не называю, дабы не обвинили в рекламе. Причем без дополнительных условий,типа за бесплатные каналы нужно подключиться к инету. Ремонт оборудования в день обращения, впрочем случалось это всего один раз.
Провайдер итернета тоже устраивает полностью, безлим 100 мбит/с уа и 80 мир, цена 80 грн/месяц, скорость радует, инет отсутствовал только когда падала магистраль, если забыл проплатить, можно в кабинете активировать работу в кредит на 3-е суток, если опять не оплатил, снова можно активировать на 3-е суток, но последующие активации уже стоят денег, 5грн.
Це як ви розумієте не про мене - але цікаво що нічого не змінилося!!!
Download:14 Мбит/c Upload:10.04 Мбит/c Не рекомендую этого интернет-провайдера Воля - гівном була, гівном є, гівном залишиться до моменту розорення. Слів немає, тільки емоції - досить подивитися на результати тесту на тарифі 100 Мбіт/с...
Воля як була цілковитим лайном, так ним успішно і залишається. Вартість тарифу підвищили - швидкість 19% від заявленої в тарифному плані. Горіть ви в пеклі. Технология:DOCSIS Найгірший провайдер який можна підключити взагалі нікому не рекомендую, сервіс дуже поганий технічна підтримка просто ніяка можна по півгодини чекати та вони не дадуть тобі відповіді. Повне сміття, нікому не рекомендую !!!
Тебе уже звонили мошенники, твой номер телефона попадал под обзвон из проданных баз данных? Можешь не отвечать, не думаю что твой номер по какой-то причине сделали исключением. Для меня хватило именно этого факта, притом Воля сама признала, что не видит в этом ничего плохого или незаконного. Да, более 10 лет назад. Но факт остаётся фактом. Точно так же провайдер может... Читать отзыв Тебе уже звонили мошенники, твой номер телефона попадал под обзвон из проданных баз данных? Можешь не отвечать, не думаю что твой номер по какой-то причине сделали исключением. Для меня хватило именно этого факта, притом Воля сама признала, что не видит в этом ничего плохого или незаконного. Да, более 10 лет назад. Но факт остаётся фактом.
Точно так же провайдер может продать твою активность в сети, в смысле, от твоего имени поучаствовать в любых действиях. Например, в DDOS атаках. Понимаешь, что при таких раскладах к провайдеру должно быть доверие. Так что на Волю уже не бурчат, её откровенно ненавидят и вышвыривают с рынка.
В наши времена IT рынки перестраиваются быстро. Всё, что им может помешать — это лень. И самое глупое, что может сделать поставщик стабильных услуг, это привести клиентскую базу в движение, заставить их начать думать, принимать решения, ИСКАТЬ конкурентные предложения. И найдут же.
— Альо, це «Воля»? — Вітаю, Денисе! Ви щойно підключились на наш пакет «Контакт»! примерно так проходит акцептация до самого отмороженого прова на земле...
Їх гаряча лінія - це жах. Я не розумію цього, особливо коли "вісиш на лінії" хвилину дві, а дійшовши до моменту поговорити з оператором - просто скидають слухавку. Виглядає як знущання:) Наразі немає відключень, нічого, але по нашому будинку дуже часто "аварії". У мого чоловіка - робота віддалено, все залежить від якісного інтернету, який ви не в змозі надати.... Читать отзыв Їх гаряча лінія - це жах. Я не розумію цього, особливо коли "вісиш на лінії" хвилину дві, а дійшовши до моменту поговорити з оператором - просто скидають слухавку. Виглядає як знущання:) Наразі немає відключень, нічого, але по нашому будинку дуже часто "аварії". У мого чоловіка - робота віддалено, все залежить від якісного інтернету, який ви не в змозі надати. Думаємо про перехід до інших компаній по будинку.
Добрий день, Вероніка! Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти у вирішенні питань, що виникли в ході користування послугами. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
ну вобщем ожидаемая теподдержка - у нас все хорошо... вы не понимаете... и что что 10%% аж - плати за 100 - так принято))) обизянкам приказано - техподдержка трансформировалась в регистрацию и призыв решать проблему по ихнему - им надо приготовится... показать ляпоту!!!! пох что техники нет и не будет - сигнал шикарный.... правда где неясно))) капча не проходит -... Читать отзыв ну вобщем ожидаемая теподдержка - у нас все хорошо... вы не понимаете... и что что 10%% аж - плати за 100 - так принято))) обизянкам приказано - техподдержка трансформировалась в регистрацию и призыв решать проблему по ихнему - им надо приготовится... показать ляпоту!!!! пох что техники нет и не будет - сигнал шикарный.... правда где неясно))) капча не проходит - от хорошего сигнала видимо...12/6 мбит - правда это 100 мбит?))))
Технология:DOCSIS Не рекомендую этого интернет-провайдера треш провайдер, навіть не думайте до них підключатись. вони справжні аферисти, вирішувати проблеми не намагаються, у них завжди все чудово. буду закривати з ними договір, вдачі їм з таким відношенням та контакт центром....благо конкурентів в них повно, з кращою якістю послуг та кращими тарифами. це пров для екстремалів - але чим дальше тим трешовіше!!! їх... Читать отзыв Технология:DOCSIS Не рекомендую этого интернет-провайдера треш провайдер, навіть не думайте до них підключатись. вони справжні аферисти, вирішувати проблеми не намагаються, у них завжди все чудово. буду закривати з ними договір, вдачі їм з таким відношенням та контакт центром....благо конкурентів в них повно, з кращою якістю послуг та кращими тарифами. це пров для екстремалів - але чим дальше тим трешовіше!!! їх проблеми перекладають на нас - коронна фраза - не хочете вирішувати проблеми - саме так вони звертаються до нас - хоча проблеми в них!!!
в один день пропал интернет, позвонили на линию, сказали заявка принята, ждите, прошло 3 дня, звоним сказали перезвонят в ближайшее время, сижу без интернета уже 3 день, проходит 8 часов и всё равно никто не звонит, в итоге до сих пор сидим ждём пока позвонят, 4 дня без интернета
Добрий день, Владислав! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви не задоволені інтернет послугою. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Нам важливий кожен абонент. В даному випадку ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Ми обов'язково знайдемо вихід і вирішимо ваше питання!
Представитель компании приврал что мне чтото демонстрировали 10 числа... интересно что)))) при том что 10 января мну не было в наличии... мда вот это завирание вышло на новый уровень. А упомянутые условия наверняка включают право компании соврать и не уважать нас настолько...
Добрий день! Дякуємо за відгук. Нещодавно у вас проводилась перевірка майстром, роботу послуги вам було продемонстровано. Як ви могли бачити, швидкість відповідала заявленій. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу.... Читать отзыв Добрий день! Дякуємо за відгук. Нещодавно у вас проводилась перевірка майстром, роботу послуги вам було продемонстровано. Як ви могли бачити, швидкість відповідала заявленій. У разі незадовільної роботи послуги ви можете самостійно пройти технічну діагностику на Порталі абонента. Для швидкого усунення проблеми та більш точних показників швидкості наполегливо радимо проводити тест прямим з’єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. Якщо ситуація не вирішилася, просимо вас звернутися у наш чат, що знаходиться у нижньому правому куті сайту компанії https://volia.com/ і працює для вас щодня з 09:00 до 21:00 години. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Також можете зателефонувати за номерами, які вказані у розділі «Підтримка».
Я міг бачии - та не тільки я - швидкість максимум 60!!! - це дуже далеко від умов вашого ж договору!!! Ніяких переваг нема від слова зовсім - пров для екстремалів))) - нескучне життя я вам гарантую!!!)))
Добрий день, Ярику! Дякуємо за відгук. Ваша думка важлива для нас. З умовами надання та отримання телекомунікаційних послуг ви можете ознайомитись на офіційному сайті компанії volia.com і розділі Умови https://volia.com/ukr/news/article/terms/ Показать 1 ответ
Воля Бродбенд — быстро, выгодно, удобно! Выбирая Воля Бродбенд, вы выбираете самый выгодный для себя пакет услуг: Быстро! * Высокая скорость получения информации — до 38 Мбит/сек. позволяет комфортно пользоваться всеми возможностями Интернета — от простого просмотра почты и веб-страниц до новейших мультимедийных технологий: он-лайн видео и музыки, голосового... подробнее
повна фігня а не послуги!!! мошенники которые, всеми способами задирают деньги за услуги, которые не
"Воля Кабель" - це втілення хаосу
Послуги "Воля Кабель" - це втілення хаосу, безвідповідальності та повного ігнорування клієнтів.
Гаряча Лінія? Скоріше "Мертва Лінія"!
1. Щоб додзвонитися до оператора, потрібно чекати понад 15 хвилин.
Це взагалі, що за сервіс?!
Постійні "сюрпризи" з якістю послуг лише підтверджують, що провайдеру абсолютно байдуже... Читать отзыв Це не просто провайдер, це справжній кошмар для кожного, хто цінує свій час та нерви!
Послуги "Воля Кабель" - це втілення хаосу, безвідповідальності та повного ігнорування клієнтів.
Гаряча Лінія? Скоріше "Мертва Лінія"!
1. Щоб додзвонитися до оператора, потрібно чекати понад 15 хвилин.
Це взагалі, що за сервіс?!
Постійні "сюрпризи" з якістю послуг лише підтверджують, що провайдеру абсолютно байдуже до своїх абонентів
2. Блокування при поломках: Найгірше, коли трапляється аварія чи щось не працює, до них неможливо додзвонитися. Система одразу спрацьовує на блокування: вас "відфутболюють" автоматичними повідомленнями, і поговорити з оператором не можна.
Коли ви вже почнете працювати та поважати своїх клієнтів?!
Я категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ "Воля Кабель" нікому, хто шукає надійного провайдера з адекватною підтримкою. Це суцільне розчарування.
альтернативно отдаренные консультанты настаивают на фантазирующем мастере!!!
Download:7.94 Мбит/cUpload:1.21 Мбит/c пинг 1150
Прекрасний інет при договорі на 200 мбіт - замість техпідтримки приходить майстер приносить уявний ноут та розказує що в клієнта нічого не підходить та стоїть неіснуючий впн!!! Потім альтернативний відповідаючий по телеіфону що тримає клієнта за дурня!!!
Якщо хочете екстріму та відношення... Читать отзыв Только что очень продуктивно пообщался с альтернативной техподдержкой!! Убедился что ее нет!!!
Download:7.94 Мбит/cUpload:1.21 Мбит/c пинг 1150
Прекрасний інет при договорі на 200 мбіт - замість техпідтримки приходить майстер приносить уявний ноут та розказує що в клієнта нічого не підходить та стоїть неіснуючий впн!!! Потім альтернативний відповідаючий по телеіфону що тримає клієнта за дурня!!!
Якщо хочете екстріму та відношення як до лайна підключайтесь!!!
Послуга не надана, оплата стягнута
Було прохання написати або звернутися звертаюся... Нічого не змінилося
Перевірити технічний стан ваших послуг ви можете на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com, за допомогою функції "Технічна діагностика".
Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/tehnichna-diagnostika-na-portali-abonenta-mii-kabinet. Це інтерактивний помічник, який автоматично визначає багато причин несправності та покроково підказує, як вирішити питання. Якщо питання не буде вирішене, зверніться, будь ласка, в компанію за телефоном (093) 502-22-50. Завжди раді допомогти! Показать 1 ответ
Цікаві у них співробітники та співпрацюючі компанїї
Інет не працює , заживлення без світла не працює, в чатах сидять контактьори кал-центрів!!!
Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/tehnichna-diagnostika-na-portali-abonenta-mii-kabinet. Це інтерактивний помічник, який автоматично визначає багато причин несправності та покроково підказує, як вирішити питання. Якщо питання не буде вирішене, зверніться, будь ласка, в компанію за телефоном (093) 502-22-50. Завжди раді допомогти! Показать 1 ответ
мда - то мені схоже що повезло - 13/9 не хочете -- в договорі 100!!!
Сьогодні, 4.10.2024 року, я була разом з чоловіком у Вашому центрі обслуговування за адресою Бойчука 1/2. Дуже вражені хамським і цинічним відношенням ваших співробітників до клієнтів. Ми пояснили консультанту Наталії (на столі була табличка Стажор), що вже не... Читать отзыв збираюся у центр відсталих технологій з їхнім барахлом INEXT4 та лафуселтв розбиратися - обидва не працюють як належне!!! - а оце прочитав
Сьогодні, 4.10.2024 року, я була разом з чоловіком у Вашому центрі обслуговування за адресою Бойчука 1/2. Дуже вражені хамським і цинічним відношенням ваших співробітників до клієнтів. Ми пояснили консультанту Наталії (на столі була табличка Стажор), що вже не проживаємо за цією адресою і користуватися цією послугою більше не будемо, але вона почала всеодно наполегливо вмовляти нас залишити цю послугу. Тоді ми, вичерпаючі останній аргумент пояснили, що чоловік дуже хворий, у нього 4 стадія раку, тому ми і приїхали щоб закрити це питання. На що вона відповіла: ,,Це не до мене, це на консультацію до лікаря звертайтесь!" Уявляєте? Вас постійно вмовляють, ви на п'ятий раз вже відверто кажете, що у Вас 4 стадія, а вам так відповідають. І це ще не все!!!!!! Консультант В'ячеслав, який працює на сусідньому робочому місці, добавив: ,,Я можу проконсультувати, 300 доларів 10 хвилин! Гагагагага"
Це як таке можливо??? Як у Вашій компанії такі співробітники взагалі можуть працювати з клієнтами??? Як я можу рекомендувати вашу компанію своїм друзям чи знайомим??? В такому випадку треба не рекомендувати, а навпаки, попереджати людей на всіх ресурсах від такої співпраці.
P.S. В'ячеслав, мабуть, дуже цінний співробітник для компанії ВОЛЯ якщо його ще досі не мобілізували до захисту України???
Запевняємо вас, що ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування та наших послуг, щоб користувачі були задоволені. Ми насамперед дбаємо про інтереси своїх клієнтів і постійно працюємо над удосконаленням сервісів для зручності абонентів. Питання можна вирішити в таких каналах підтримки: онлайн-чат, e-mail, Центри обслуговування абонентів в містах, в застосунку My Volia, в чат-боті «Volia|онлайн підтримка» в месенджері Telegram: https://t.me/volia_support_chat_bot). У компанії Воля найбільша кількість каналів обслуговування, серед інших провайдерів! Тому, якщо виникають ситуації, що наведені в вашому відгуку, просимо звертатись в підтримку. Щоб подібних ситуацій не виникало в майбутньому. Показать 1 ответ
55/9 - інет поспілкувався з консультанткой Ольгою - висновок - ГІВНО!!!
Роки йдуть - інструменти ті самі...
Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/tehnichna-diagnostika-na-portali-abonenta-mii-kabinet. Це інтерактивний помічник, який автоматично визначає багато причин несправності та покроково підказує, як вирішити питання. Показать 1 ответ
ЦЕ ПРОСТО ЖАХ!!!
Воля хоче просто продати мені модем 2019 року за 560 грн і не приймає його назад.Реально НЕ РЕКОМДУЮ ЦИХ ШАХРАЇВ!!!
Це просто жах!!!
Менеджер сказала,що вирішать моє питання...
Воля- це дно
Додзвонитись до консультанта в колл-центр теж той ще квест.... Читать отзыв Найгірший провайдер!!! Ціни зростають постійно!!! Останнє збільшення тарифу одразу на 220 грн! За інтернет 100мбіт+ ТБ тепер вартість 740 грн. Ось така "лояльність" до старих клієнтів. Вони нових заманюють низькою ціною, а потім коли ти у них "на гачку" роками, то доять тебе постійно як л*ха. Обходьте цього провайдера десятою дорогою!
Додзвонитись до консультанта в колл-центр теж той ще квест. І навіть коли додзвонився з якоюсь технічною проблемою, то там сидять якісь папуги, які лише повторюють одне й те саме "виключіть, включіть, з нашої сторони все гаразд", за дурнів мають своїх клієнтів!!!
Це все так дістало, що тепер шлю їх далеко на *** і віддаю їм їх зашморгане обладнання, хай вдавляться зі своїми тарифами!
Це реально шахраї
Майстер 06.08.25р,який мав забрати модем за моєю адресою ( де модем був встановлений) сказав його привести самостійно до центру обслуговування клієнтів,бо модем без цього номеру.
Також,консультант при розірванні договору ( по телефону) сказала,що... Читать отзыв Сьогодні 08.08.25р. приїхала в центр обслуговування "Воля" за адресою м.Київ Бойчука 2/1,консультант Ірина не прийняла модем через відсутність наліпки ( там серійний номер) і сказала сплачувати 560 грн.
Майстер 06.08.25р,який мав забрати модем за моєю адресою ( де модем був встановлений) сказав його привести самостійно до центру обслуговування клієнтів,бо модем без цього номеру.
Також,консультант при розірванні договору ( по телефону) сказала,що я маю його привести до центру обслуговування клієнтів.
Я не знаю куди поділась ця наліпка,я її ніколи не бачила на модемі)))
В центра обслуговування клієнтів його не прийняли)))
Це реально жахлива контора і дуже важко розірвати договір та сдати те обладнання((((
В реальності компанія Воля хоче мені продати модем 2019 року,який думаю вийшов з гарантійного терміну.
Не раджу, погано працює
Детальніше про функціонал "Технічна діагностика" ви можете прочитати за посиланням: https: //bit.ly/2wAc1CD.
Отвратительный инет
Що до оплати, заходьте на Портал Абонента my.volia.com в розділ «Мої рахунки» та активуйте функцію Автоплатіж, яка доступна після збереження хоча б однієї банківської карти. Більше не доведеться постійно слідкувати за достатньою сумою коштів на рахунку для користування послугами компанії.
Відношення до клієнтів просто жахливе
Найгірший інтернет-провайдер
Дніще повне,хочу відключитися від вас чимшвидше, і доєднатися до нормального провайдера.
Я дзвоню і кажу що в мене інтернет не підключається,а він мені розказує якщо проблема на моїй стороні то я їм гроші винна,а якщо на їхній стороні,то... Читать отзыв Рівень сервісу 0. Комунікація на 0. Сервіс 0. Співчуваю,скоро з такими темпами,у вас не залишиться жодного клієнта,який би порадив комусь ваш інтернет.
Дніще повне,хочу відключитися від вас чимшвидше, і доєднатися до нормального провайдера.
Я дзвоню і кажу що в мене інтернет не підключається,а він мені розказує якщо проблема на моїй стороні то я їм гроші винна,а якщо на їхній стороні,то тоже я плачу. Скажу так,теряйтеся,нікому не пораджу такого жаху
Минулого тижня проплатила інтрнет + телебачення на 580 грн,сьогодні мені кажуть що треба заплатити 600 грн,а більше вам нічо не заплатити? Можу вас тільки на**й послати з таким відношенням до людей!!! Дно повне!
Гандони!!!
Вот почему у меня то же самое а?
Download:3.05 Мбит/c
Upload:5.92 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Даже под дулом пистолета не выбирайте это д...о. Поддержка отвечает в течении трех дней, интернет пропадет чуть ли не каждый день, потери пакетов стабильно 5%+, оборудование по моему опыту использования не рассчитано на нагрузку выше передачи двоичного кода. Это оптика Карл!!!
Сервіс 0/10
Воля - перманентне лайно.
Відгуки та порівняння!!! воля якщо відпвість - їм жаль - ТА ПОХЕР ЇМ!!!
1.Скорость реакции на поломки оборудования и помехи в сети никакая, иногда приходилось ждать по несколько дней.
2.Требуется тюнер для декодирования сигнала.
3.Безлимитный тариф, совсем не безлимитный, оказывается есть ограничения, за использование торрентов в пиковые часы мне отрубали инет, и грозились штрафами, да и сама скорость не радовала, и менялась в зависимости от времени суток.
Сейчас... Читать отзыв пользовался волей, остался сплошной негатив:
1.Скорость реакции на поломки оборудования и помехи в сети никакая, иногда приходилось ждать по несколько дней.
2.Требуется тюнер для декодирования сигнала.
3.Безлимитный тариф, совсем не безлимитный, оказывается есть ограничения, за использование торрентов в пиковые часы мне отрубали инет, и грозились штрафами, да и сама скорость не радовала, и менялась в зависимости от времени суток.
Сейчас у меня бесплатные 75 каналов в цифре, совсем бесплатные, подключено к телеку напрямую, цифру обрабатывает внутренний тюнер, поэтому к телеку теперь прилагается всего один пульт. провайдера не называю, дабы не обвинили в рекламе. Причем без дополнительных условий,типа за бесплатные каналы нужно подключиться к инету. Ремонт оборудования в день обращения, впрочем случалось это всего один раз.
Провайдер итернета тоже устраивает полностью, безлим 100 мбит/с уа и 80 мир, цена 80 грн/месяц, скорость радует, инет отсутствовал только когда падала магистраль, если забыл проплатить, можно в кабинете активировать работу в кредит на 3-е суток, если опять не оплатил, снова можно активировать на 3-е суток, но последующие активации уже стоят денег, 5грн.
Це як ви розумієте не про мене - але цікаво що нічого не змінилося!!!
вот самый зачетный отзыв - Яростно подписываюсь!!!
Upload:10.04 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Воля - гівном була, гівном є, гівном залишиться до моменту розорення. Слів немає, тільки емоції - досить подивитися на результати тесту на тарифі 100 Мбіт/с...
підборочка відгуків від благодарних клієнтів
Технология:DOCSIS
Найгірший провайдер який можна підключити взагалі нікому не рекомендую, сервіс дуже поганий технічна підтримка просто ніяка можна по півгодини чекати та вони не дадуть тобі відповіді. Повне сміття, нікому не рекомендую !!!
Для тех у каво у неВоли все хорошо!!!
Точно так же провайдер может... Читать отзыв Тебе уже звонили мошенники, твой номер телефона попадал под обзвон из проданных баз данных? Можешь не отвечать, не думаю что твой номер по какой-то причине сделали исключением. Для меня хватило именно этого факта, притом Воля сама признала, что не видит в этом ничего плохого или незаконного. Да, более 10 лет назад. Но факт остаётся фактом.
Точно так же провайдер может продать твою активность в сети, в смысле, от твоего имени поучаствовать в любых действиях. Например, в DDOS атаках. Понимаешь, что при таких раскладах к провайдеру должно быть доверие. Так что на Волю уже не бурчат, её откровенно ненавидят и вышвыривают с рынка.
В наши времена IT рынки перестраиваются быстро. Всё, что им может помешать — это лень. И самое глупое, что может сделать поставщик стабильных услуг, это привести клиентскую базу в движение, заставить их начать думать, принимать решения, ИСКАТЬ конкурентные предложения. И найдут же.
как подключится к самому отвязному прову
— Вітаю, Денисе! Ви щойно підключились на наш пакет «Контакт»!
примерно так проходит акцептация до самого отмороженого прова на земле...
Зворотнього зв'язку - нуль
Наразі немає відключень, нічого, але по нашому будинку дуже часто "аварії". У мого чоловіка - робота віддалено, все залежить від якісного інтернету, який ви не в змозі надати.... Читать отзыв Їх гаряча лінія - це жах. Я не розумію цього, особливо коли "вісиш на лінії" хвилину дві, а дійшовши до моменту поговорити з оператором - просто скидають слухавку. Виглядає як знущання:)
Наразі немає відключень, нічого, але по нашому будинку дуже часто "аварії". У мого чоловіка - робота віддалено, все залежить від якісного інтернету, який ви не в змозі надати. Думаємо про перехід до інших компаній по будинку.
и снова здорова - но виноват клиент - платить не хочет!!!!
пох что техники нет и не будет - сигнал шикарный.... правда где неясно))) капча не проходит -... Читать отзыв ну вобщем ожидаемая теподдержка - у нас все хорошо... вы не понимаете... и что что 10%% аж - плати за 100 - так принято))) обизянкам приказано - техподдержка трансформировалась в регистрацию и призыв решать проблему по ихнему - им надо приготовится... показать ляпоту!!!!
пох что техники нет и не будет - сигнал шикарный.... правда где неясно))) капча не проходит - от хорошего сигнала видимо...12/6 мбит - правда это 100 мбит?))))
Воля пробиває чергове дно
Не рекомендую этого интернет-провайдера
треш провайдер, навіть не думайте до них підключатись. вони справжні аферисти, вирішувати проблеми не намагаються, у них завжди все чудово. буду закривати з ними договір, вдачі їм з таким відношенням та контакт центром....благо конкурентів в них повно, з кращою якістю послуг та кращими тарифами.
це пров для екстремалів - але чим дальше тим трешовіше!!! їх... Читать отзыв Технология:DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
треш провайдер, навіть не думайте до них підключатись. вони справжні аферисти, вирішувати проблеми не намагаються, у них завжди все чудово. буду закривати з ними договір, вдачі їм з таким відношенням та контакт центром....благо конкурентів в них повно, з кращою якістю послуг та кращими тарифами.
це пров для екстремалів - але чим дальше тим трешовіше!!! їх проблеми перекладають на нас - коронна фраза - не хочете вирішувати проблеми - саме так вони звертаються до нас - хоча проблеми в них!!!
Пропал интернет
Оказывается мне чтото демонстрировали = свои грязные подштаники?
А упомянутые условия наверняка включают право компании соврать и не уважать нас настолько...
Стандартна відповідь від неволі - треш та угар - в них свій світ!!!)))
Я міг бачии - та не тільки я - швидкість максимум 60!!! - це дуже далеко від умов вашого ж договору!!!
Ніяких переваг нема від слова зовсім - пров для екстремалів))) - нескучне життя я вам гарантую!!!)))