ЖЖУК
ЖЖУК - це національна мережа магазинів гаджетів, лідер галузі за кількістю торгових точок в Україні. Компанія на ринку вже понад 8 років. Наразі мережа нараховує понад 600 магазинів практично у всіх областях України.
Асортимент інтернет-магазину ЖЖУК складає більш ніж 80 000 найменувань товарів найпопулярніших категорій: смартфони та планшети, ноутбуки та телевізори, побутова техніка, товари для дому, саду та ремонту.
Цифрова техніка
Порушення прав споживачів ЧОРНА ПʼЯТНИЦЯ ПО-УКРАЇНСЬКЕ - Відгуки про ЖЖУК
18.11.2024, для уточнення дати доставки, зателефонував на гарячу лінію та дізнався, що ТТН сформована і телевізор вже в дорозі, прямує в місто отримувача. Очікування в дата доставки 21.11.2024
21.11.2024 зателефонував в магазин (пункт видачі) для уточнення коли можна буде прийти за замовленням - на що отримав інформацію, що жодних замовлень не отримували та в їх системі жодної інформації про це нема.
Через деякий час, знову телефоную на їх гарячу лінію - де повідомляють, що моє замовлення скасоване.
І тут починається найцікавіше: менеджери в довільному порядку вигадують різні причини чому замовлення скасовано (то брак, то відсутність на складі, відсутність у постачальника ще якісь різні нісенітниці). Але один менеджер проговорилась та сказала, що замовлення скасовано магазином в односторонньому порядку (з приміткою) - зміна ціни. Це ж напередодні «чорної пʼятниці». І дійсно глянувши на сайт, даний телевізор був у НАЯВНОСТІ, але вже близько 34 509 грн.
Після деякого спілкування, мені пропонували купити даний телевізор за новою ціною. А зрозумівши, що самі порушили умови договору оферти - прибрали дану модель з сайту (нема в наявності та ціною 0 грн.)
Вбачаються грубі порушення моїх прав, як споживача, адже були істотні зміни договору, про які мене не було проінформовано (скасування замовлення без повідомлення клієнта) порушення підпункту 4.3 пункту 4 Договору публічної оферти (При відсутності товару на складі, Менеджер компанії зобов'язаний поставити Покупця до відома (по телефону або через електронну пошту)).
Зараз йдуть юридичні консультації, підготовка листів та збір доказової бази із залучення Держспоживспілки та фіскальної служби.
Відстоюйте свої інтереси та в жодному разі не купуйте тут товар
відгук
Коментарі до відгуку
Схожа ситуація і у мене була
Замовляв у магазині посуду і т.д. чайник (ціни умовні) за 300 грн, замовлення було прийнято і опрацьовано, але через 30 хвилин скасовано. Ціна змінилась на +70 грн. На питання чому так - було сказано (збрехано) що той чайник зі старої партії був бракований, дефектний, тому ось нова партія, а ті чайники закінчились. Ясно, що на сайті модель, як була так і залишилась, але через ті 70 грн магазин втратив потенційного клієнта. На додаткові питання оператор не зміг відповісти. Геніальний хід.