Тарас Відгук додано понеділок, 24 листопада91 перегляд
Доброго вечора. 19 листопада 11:14 по часі NJ вашим складом в East Hanover була отримана моя посилка, на момент 24 листопада посилка в особистому кабінеті NP Shopping не відобразилась, подавав заявку на пошук посилки на складі, тех підтримка пообіцяла здійснити це протягом одного дня, але ні одну відповідь на електронну пошту я не отримав. У мене достатньо доказів що посилка була отримана саме вашим співробітником, і якщо проблема не буде вирішена, то я розпишу абсолютно всі докази цьому. Чи не хотіли б ви якось підштовхнути свою техпідтримку та працівників складу на оброблення запитів? Очікую відповіді від вас. Дякую завчасно. 1 згоден
Тримаю вас в курсі, що ніякої відповіді я так і на отримав, 8 днів від моменту отримання посилки на вашому складі і ніякої інформації про посилку мені не надали, у вас там на сайті вказано що більшість посилок приїжджає за 8 днів, а всі решта за 10 днів.
Я ж правильно розумію, що ви плануєте знайти посилку яку ваш співробітник ймовірно вкрав, відправити та доставити мені за 2 дня?!
Хочемо запевнити вас, що жодних крадіжок на нашому складі немає — наша репутація та безпека клієнтів є нашим головним пріоритетом. Ми працюємо над вашим питанням.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Можливо вкрали посилку, тянуть з вирішенням проблеми - Відгуки про NP Shopping
19 листопада 11:14 по часі NJ вашим складом в East Hanover була отримана моя посилка, на момент 24 листопада посилка в особистому кабінеті NP Shopping не відобразилась, подавав заявку на пошук посилки на складі, тех підтримка пообіцяла здійснити це протягом одного дня, але ні одну відповідь на електронну пошту я не отримав.
У мене достатньо доказів що посилка була отримана саме вашим співробітником, і якщо проблема не буде вирішена, то я розпишу абсолютно всі докази цьому. Чи не хотіли б ви якось підштовхнути свою техпідтримку та працівників складу на оброблення запитів?
Очікую відповіді від вас. Дякую завчасно.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
NP00000004368784NPG
Ми зі свого боку тримаємо ситуацію під контролем і стежимо за процесом.
Щойно отримаємо оновлення - одразу повернемося до вас з відповіддю.
Я ж правильно розумію, що ви плануєте знайти посилку яку ваш співробітник ймовірно вкрав, відправити та доставити мені за 2 дня?!
Щиро перепрошуємо за тривале очікування.
Хочемо запевнити вас, що жодних крадіжок на нашому складі немає — наша репутація та безпека клієнтів є нашим головним пріоритетом. Ми працюємо над вашим питанням.
Ми можемо підготувати офіційну відповідь.
Підкажіть, будь ласка, англійською чи українською мовою?
Чи підтверджуєте ви, що Andrii це ваш співробітник? Чи надали більше доказів?
Очікуємо вашого рішення щодо офіційної відповіді.