Марія Відгук додано 15 липня, 2025 год28 переглядів
Це просто жах, я розчарована послугою Нова Пошта Shopping.
Замовила посилку на склад у Варшаві. І що в результаті? Трекінг пише, що «замовлення не може бути доставлено, отримувача не було на місці, отримувач повідомлений», посилка лежить вже тиждень на зберіганні у Poczta Polska.
Чому замість обіцяного сервісу, мені доводиться писати листи на польську пошту, з’ясовувати, чому посилка не потрапила на склад НП? Та і її теж можна забрати тільки по довіреності та після сплати митних і поштових зборів. Переадресувати посилку неможливо. В результаті ні сервісу, ні посилки, ні грошей.
Номер телефону в накладній — польський (згідно реквізитів наданих НП), а служба підтримки каже, що поки посилка не на складі НП, НП взагалі не несе ніякої відповідальності. Як так? Адреса правильна, день робочий, сповіщення було. Чому кур’єр не зміг доставити на ваш склад? Та чому я маю нести додаткові витрати по причині халатності компанії?
Не послуга, а безпрограшна лотерея, ви звичайно спробуйте наш сервіс, ну а там як карта ляже, якщо доїде до складу, то вам пощастило і заробимо ми, а якщо не доїде, то сьогодні не ваш день і платите ви. 2 згодні
Судячи з вище наданих вами скриншотів, то процедура розмитнення пройшла успішно, але, ймовірно, з нарахуванням податків. З цієї причини, коли місцевий перевізник намагався доставити посилку, то склад відмовив, бо ми приймаємо лише повністю сплачені відправлення.
У цьому випадку ми радимо звернутись до перевізника, щоб вирішити питання з оплатою нарахованих податків та організувати повторну доставку у робочі години складу.
Послуга забору відправлення з пунктів видачі, відділень чи поштових скриньок не передбачена сервісом НП Шопінг.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Не сервіс, а лотерея за ваші гроші. - Відгуки про NP Shopping
Замовила посилку на склад у Варшаві. І що в результаті? Трекінг пише, що «замовлення не може бути доставлено, отримувача не було на місці, отримувач повідомлений», посилка лежить вже тиждень на зберіганні у Poczta Polska.
Чому замість обіцяного сервісу, мені доводиться писати листи на польську пошту, з’ясовувати, чому посилка не потрапила на склад НП? Та і її теж можна забрати тільки по довіреності та після сплати митних і поштових зборів. Переадресувати посилку неможливо. В результаті ні сервісу, ні посилки, ні грошей.
Номер телефону в накладній — польський (згідно реквізитів наданих НП), а служба підтримки каже, що поки посилка не на складі НП, НП взагалі не несе ніякої відповідальності. Як так? Адреса правильна, день робочий, сповіщення було. Чому кур’єр не зміг доставити на ваш склад? Та чому я маю нести додаткові витрати по причині халатності компанії?
Не
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Судячи з вище наданих вами скриншотів, то процедура розмитнення пройшла успішно, але, ймовірно, з нарахуванням податків. З цієї причини, коли місцевий перевізник намагався доставити посилку, то склад відмовив, бо ми приймаємо лише повністю сплачені відправлення.
У цьому випадку ми радимо звернутись до перевізника, щоб вирішити питання з оплатою нарахованих податків та організувати повторну доставку у робочі години складу.
Послуга забору відправлення з пунктів видачі, відділень чи поштових скриньок не передбачена сервісом НП Шопінг.