Оновлення до мого попереднього відгуку. з назвою 'Приїхали не мої посилки' Гроші за 2 доставки мені так і не повернули, а одну з моїх посилок загубили і не знайшли. Попри те, що помилка сталася з боку компанії, мене знову змушують їздити до відділення й витрачати свій час на написання так званих притензій.
За доставку чужих 2 посилок, які я вимушено оплатила, мені не надали жодної компенсації. Схоже, така сама ситуація буде й зі загубленою посилкою. Представники компанії стверджують, що питанням займається юридичний відділ, а не фінансовий. Виглядає так, ніби компанія навмисно уникає відповідальності за відшкодування коштів доставки.
У підсумку, через внутрішні помилки компанії, я заплатила Тричі: – двічі за чужі посилки, – і один раз за свою, яку доставили із запізненням.
Окрім цього, довелось витратити багато часу і зусиль, щоб її знайти, і навіть тоді з мене повторно стягнули оплату.
Прошу компанію звернути увагу на ситуацію та вжити заходів. Такий сервіс є НЕПРИПУСТИМИМ, і я сподіваюся, що з клієнтами почнуть поводитись з відповідальністю та повагою. 2 згодні
Вам треба зайти до найближчого відділення НП, взяти у них бланк "Претензії", все належним чином заповнити і залишити у відділенні (ще треба мати паспорт та податковий код).
Якщо після цього витання не вирішіться, то подавати позов до суду.
Методи компанії НП стали просто ганебними. Видно "компанія" вирішила, що вона занадто велика та "непотопима" і їм на усіх можна "пок...ти".
Тому найкраще що можна зробити - це НІКОЛИ з нею не мати стосунків.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Неналежне виконання зобов’язань компанією, Порушення прав клієнта при доставці посилок - Відгуки про NP Shopping
Гроші за 2 доставки мені так і не повернули, а одну з моїх посилок загубили і не знайшли. Попри те, що помилка сталася з боку компанії, мене знову змушують їздити до відділення й витрачати свій час на написання так званих притензій.
За доставку чужих 2 посилок, які я вимушено оплатила, мені не надали жодної компенсації. Схоже, така сама ситуація буде й зі загубленою посилкою. Представники компанії стверджують, що питанням займається юридичний відділ, а не фінансовий. Виглядає так, ніби компанія навмисно уникає відповідальності за відшкодування коштів доставки.
У підсумку, через внутрішні помилки компанії, я заплатила Тричі:
– двічі за чужі посилки,
– і один раз за свою, яку доставили із запізненням.
Окрім цього, довелось витратити багато часу і зусиль, щоб її знайти, і навіть тоді з мене повторно стягнули оплату.
Прошу компанію звернути увагу на ситуацію та вжити заходів. Такий сервіс є НЕПРИПУСТИМИМ, і я сподіваюся, що з клієнтами почнуть поводитись з відповідальністю та повагою.
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація, адже ми завжди намагаємось бути кращими для вас 💔
Питання в роботі в наших колег.
Бачимо, що вам погоджено відшкодування по претензіях, очікуйте будь ласка, на зарахування коштів 🙏
Робимо висновки та сподіваємось, що надалі наша співпраця буде тільки позитивною.
Раптом виникнуть питання - ми завжди поруч.
Якщо після цього витання не вирішіться, то подавати позов до суду.
Методи компанії НП стали просто ганебними. Видно "компанія" вирішила, що вона занадто велика та "непотопима" і їм на усіх можна "пок...ти".
Тому найкраще що можна зробити - це НІКОЛИ з нею не мати стосунків.