Через вимогу US магазину мати покупцю всі US реквізити і досить високу ціну покупки вирішив переплатити і скористатися послугами персонального байера (оплативши додатково 10% за послуги). Схоже, що зробив це я дарма. Уже тиждень замовлення в статусі "Замовлення в обробці". Щодня, від понеділка, дзвоню в підтримку і спілкуюся із новими людьми про те, що вони або "чекають на відповідь байера", або "чекають на підтведження від митниці, що товар дозволений для ввозу". Після вчорашньої розмови із якоюсь доброю людиною, сьогодні отримав відповідь, що "вчора отримали підтвердження від митниці", проте статус замовлення ніяк не змінився і знову треба "чекати на відповідь від байера". Скільки чекати - ніхто не знає, просто чекайте. Якийсь сюр, якщо чесно. Не зважаючи на ціну послуги, таке враження що потрапив у якусь бюджетну установу, де ніхто нічого не знає і нічого нікому не зобовʼязаний. 3 згодні
Має інформацію, що спочатку ми перевіряли, чи дозволений для транспортування товар. Маємо підтвердження, що товар не є забороненим для перевезення. Наразі магазин вже вдруге скасовує замовлення, уточнюємо чому 🧐 Якщо вам не зручно більше очікувати, то ми можемо скасувати замовлення на викуп 🙏 Кошти будуть повернуті автоматично на рахунок протягом 14 днів.
Враховуючи, що вже пройшло більше тижня від моменту замовлення послуги, то для мене було б більш важливо дочекатися позитивного завершення, з викупом і відправкою в Україну. Але з якимось інформуванням з вашої сторони, що виникають певні проблеми.
Нажаль, чи на щастя, спроба скористатися цією послугою виявилася неуспішною. Прочекавши місяць, так я і не дізнався причини, чому товар не можна викупити.
Цікаво, скільки часу займе відміна замовлення, і чи зможу я отримати свої кошти назад без чергового оббивання порогів. Чи знову треба буде сподіватися на "ми не маємо ніякої інформації, подаємо запит на зʼясування і обовʼязково вам зателефонуємо". І повна тиша. Через тиждень дзвониш - нова людина, і знову "ми не маємо ніякої інформації, подаємо запит на зʼясування і обовʼязково вам зателефонуємо".
На жаль, я бачу, що якщо в відділеннях по Україні працює багато сумлінних працівників (звісно не всі, але більшість), то офіс та закордонні відділення укомплектовано виключно "офісним планктоном". Можливо туди беруть тільки друзів, чи родичів, але тільки не сумлінних працівників. І там трапляються виключно або ті, хто не хоче взагалі нічого робити, або ті, хто просто не вміє працювати. Одне слово - ГАНЬБА!
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Послуга Персональний Байер - Відгуки про NP Shopping
Схоже, що зробив це я дарма.
Уже тиждень замовлення в статусі "Замовлення в обробці". Щодня, від понеділка, дзвоню в підтримку і спілкуюся із новими людьми про те, що вони або "чекають на відповідь байера", або "чекають на підтведження від митниці, що товар дозволений для ввозу". Після вчорашньої розмови із якоюсь доброю людиною, сьогодні отримав відповідь, що "вчора отримали підтвердження від митниці", проте статус замовлення ніяк не змінився і знову треба "чекати на відповідь від байера". Скільки чекати - ніхто не знає, просто чекайте.
Якийсь сюр, якщо чесно. Не зважаючи на ціну послуги, таке враження що потрапив у якусь бюджетну установу, де ніхто нічого не знає і нічого нікому не зобовʼязаний.
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Хто має, кого має, навіщо має????
Ось це рівень працівників у офісі НП. Це просто невігласи!
На жаль, так і не отримали відповідь від інтернет-магазину. Якщо ви не готові чекати, то можемо скасувати замовлення.
Цікаво, скільки часу займе відміна замовлення, і чи зможу я отримати свої кошти назад без чергового оббивання порогів. Чи знову треба буде сподіватися на "ми не маємо ніякої інформації, подаємо запит на зʼясування і обовʼязково вам зателефонуємо". І повна тиша. Через тиждень дзвониш - нова людина, і знову "ми не маємо ніякої інформації, подаємо запит на зʼясування і обовʼязково вам зателефонуємо".