Олександр Відгук додано 11 квітня, 2025 год43 перегляда
Це не сервіс доставки, а повний шл*к.Десь чи загубили чи вкрали чи "випарувалось" замовлення і в результаті маю витрачені кошти і відсутність замовлення.Їхнє завдання доставити - немає нічого.На численні скарги і заявки на відшкодування коштів ніхто не реагує або якщо матиме бажання щось відписати, то це буде "чекайте". Коли почекаєте то наступне буде "чекайте ще додатково". Відмазки якісь тупі типу "перевірки/ревізії" т.д. і т.п.Так вже пройшло 2 тижні (це термін саме херні цієї,яка трапилась.Не з початку транспортування).Не вздумайте користуватись!!!
Поділюсь свої досвідом - НП буде морозитись або нести якусь дурню про "важко працюємо". Але все має вирішитись за деякий час, коли у Польської митниці "дійдуть руки" до цієї партії вантажів.
А враховуючи що НП постійно робить таку халепу, то там, я впевнений, не одна така партія. НП категорично не визнає своєї провини (і навіть нічого не хоче з цим робити), але хто ще може бути винний??
Тому готуйтесь, що свою посилку ви можете отримати на десь влітку.
У мене вантаж перебував на Польській митниці з 21,11,2024 по 20,02,2025, тобто ТРИ МІСЯЦІ!!!!
А нешановна НП навіть не вибачилась за це неподобство!
Вони переросли свої можливості. Тепер це дуже "стрьомна" компанія. Я був дуже здивований - але і по НП "звичайній", тобто яка працює по Україні - також багато скарг. Мабуть через жадібність вони дуже "розрослися" (бо хочеться заробити всі гроші світу), але чи не вистачає розуму, чи через жадібність набрали "дешевого" персоналу, які виконують тільки "заложені" 3-4 дії (типу "надайте ваш трек номер") і тому любий крок вбік виходить провалом (для клієнта).
На жаль по України все таки приходиться інколи користуватись НП, але за кордоном добровільно я більше ніколи нею не скористаюсь.
Ви запитуєте номер накладної, тому що хочете перевірити чи часом я не брешу/говорю неправду, тобто Ви мені не довіряєте.Ну тримайте:NP00000003901763NPG чи 20700676427005.Ви будете десь 15 мабуть хто перевіряє інформацію з вашої компанії
Паралельно маю пару питань:
1.Ось ви мені недовіряєте і побігли перевіряти чи відповідає дійсності те що написано мною, а з якого я маю довіряти Вам і вашим відповідям/коментарям в цій ситуації?Справедливо?
2.Спортивний інтерес:чи є у вас працівники які щось роблять, а не тільки перевіряють одним після іншого?
Чекаю на розгорнуту відповідь)
Я той самий чувак з інстаграму і автор купи скарг та заявок на повернення коштів)
Доброго ранку ❤️ Перевірили й бачимо, що замовлення NP00000003901763NPG знаходиться у партії вантажів, яку було затримано митницею у Польщі. Ми очікуємо на закінчення ревізії та поновлення руху. Перепрошуємо, що ви стикнулися з незручностями.
Як писали раніше ми робимо все можливе для пришвидшення вирішення питання, однак впливати на швидкість роботи і прийняття рішення митниці іншої країни відсутня можливість.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Лайно-сервіс №1 - Відгуки про NP Shopping
відгук
Коментарі до відгуку
Поділюсь свої досвідом - НП буде морозитись або нести якусь дурню про "важко працюємо". Але все має вирішитись за деякий час, коли у Польської митниці "дійдуть руки" до цієї партії вантажів.
А враховуючи що НП постійно робить таку халепу, то там, я впевнений, не одна така партія. НП категорично не визнає своєї провини (і навіть нічого не хоче з цим робити), але хто ще може бути винний??
Тому готуйтесь, що свою посилку ви можете отримати на десь влітку.
У мене вантаж перебував на Польській митниці з 21,11,2024 по 20,02,2025, тобто ТРИ МІСЯЦІ!!!!
А нешановна НП навіть не вибачилась за це неподобство!
На жаль по України все таки приходиться інколи користуватись НП, але за кордоном добровільно я більше ніколи нею не скористаюсь.
Паралельно маю пару питань:
1.Ось ви мені недовіряєте і побігли перевіряти чи відповідає дійсності те що написано мною, а з якого я маю довіряти Вам і вашим відповідям/коментарям в цій ситуації?Справедливо?
2.Спортивний інтерес:чи є у вас працівники які щось роблять, а не тільки перевіряють одним після іншого?
Чекаю на розгорнуту відповідь)
Я той самий чувак з інстаграму і автор купи скарг та заявок на повернення коштів)
Як писали раніше ми робимо все можливе для пришвидшення вирішення питання, однак впливати на швидкість роботи і прийняття рішення митниці іншої країни відсутня можливість.
Просимо вас очікувати 🙏
Ви можете відповісти по суті, а не "вона працює"???