Замовляв декілька товарів з Амазону. Одна одиниця замовленого товару була відсутня. Спочатку я написав в службу підтримки Амазон, вони відповіли, що мені потрібно звернутися до Freight Forwarders, тому що вони не можуть повертати вартість загубленого товару в такому випадку, і сказала звертатись до Freight Forwarders, і там мені допоможуть. Коли я звернувся до Нової пошти, то мені сказали звертатись до Амазону, тому що склад посилки вони не перевіряють, і ніяких змін не вносять. Я звернувся ще раз до Амазону, але все так само. Вони просто кажуть звернутись один до одного, і ніякого рішення немає. І добре, що одна ця річ була досить недорогою, але стикнувшись з таким, і розумію що якби я не отримав дорогу річ, то все було так само, буду намагатись уникати користуватися послугами нової пошти прийнанні для міжнародних товарів 4 згодні 1 не згоден
Добрий день! На закордонний склад відправлення дійсно прибувають вже сформованими й додатково не перепаковуються. Напишіть, будь ласка, номер замовлення, щоб ми додатково здійснили перевірку.
На жаль на закордонний склад більше не прибувало нових замовлень за вашими даними. Можливо продавець рекомендував звернутися до перевізника, що здійснював доставку за адресою нашого складу та уточнити, чи у процесі доставки не було розділено замовлення. Ми як і раніше можемо підготувати офіційну відповідь від нашої компанії для звернення до перевізника або продавця за компенсацією, повідомте нам, якщо вона знадобиться.
Я не розумію навіщо ви це пишете. Ви не знаєте яку функцію нова пошта виконує при доставлянні посилок з Америки. Ви не знаєте що Нова пошта являє собою Freight Forwarder. А чому я повинен це знати, а ви як працівник нової пошти не знаєте?
І так мені підтвердили в чаті, що Nova Poshta являється Freight Forwarder(Я спеціально для вас спитав).
Мені дають посилання на статтю де описується що коли Freight Forwarder виконує замовлення, то він бере на себе всі обов'язки доставити цю посилку.
І саме тому мені не можуть допомогти, якби я замовляв з Америки, то мені б мали відшкодувати всі збитки. Оскільки Freight Forwarder займається доставкою, мені нічого не відшкодують.
Тобто я навіть не знаю навіщо я заповнював список товарів у вас на сайті, якщо він не грає ніякої ролі, і ви не перевіряєте його.
І в службі підтримки наполегливо відмовляють мені й кажуть звернутись до мого Freight Forwarder, а мій Freight Forwarder каже мені звернутись навпаки до Амазону, і здіється не розуміє що робить
Добрий день! Претензію для відшкодування коштів можливо оформити у письмовому вигляді у будь-якому відділенні компанії. З собою необхідно мати паспорт, ІПН та дані вашої банківської картки (IBAN). Колеги розглянуть її та нададуть відповідь.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Один товар відсутній, і рівень підтримки в службі підтримки нульовий - Відгуки про NP Shopping
Коли я звернувся до Нової пошти, то мені сказали звертатись до Амазону, тому що склад посилки вони не перевіряють, і ніяких змін не вносять. Я звернувся ще раз до Амазону, але все так само.
Вони просто кажуть звернутись один до одного, і ніякого рішення немає. І добре, що одна ця річ була досить недорогою, але стикнувшись з таким, і розумію що якби я не отримав дорогу річ, то все було так само, буду намагатись уникати користуватися послугами нової пошти прийнанні для міжнародних товарів
4 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
І так мені підтвердили в чаті, що Nova Poshta являється Freight Forwarder(Я спеціально для вас спитав).
Мені дають посилання на статтю де описується що коли Freight Forwarder виконує замовлення, то він бере на себе всі обов'язки доставити цю посилку.
Ось ця стаття: https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201910550
І саме тому мені не можуть допомогти, якби я замовляв з Америки, то мені б мали відшкодувати всі збитки. Оскільки Freight Forwarder займається доставкою, мені нічого не відшкодують.
Тобто я навіть не знаю навіщо я заповнював список товарів у вас на сайті, якщо він не грає ніякої ролі, і ви не перевіряєте його.
І в службі підтримки наполегливо відмовляють мені й кажуть звернутись до мого Freight Forwarder, а мій Freight Forwarder каже мені звернутись навпаки до Амазону, і здіється не розуміє що робить