Александра Відгук додано 31 серпня, 2024 год42 перегляда
Все было хорошо, после той долгой доставки посылки. Сейчас нововведение появилось: на каждую входящую посылку на склад Новой Почты в Турции в ручном режиме с меня требуют предоставить инвойс. Отправления по цене до 60-70 евро. На мое замечание, что инвойс в таких случаях предоставляется на посылки стоимостью свыше 150 евро отвечают - Дана інформація потрібна для подальшого транспортування замовлення авіакомпанією. Если вы требуете инвойс, пожалуйста, сделайте эту функцию в личном кабинете. Зачем таким образом вы обратно задерживаете отправления на недели? Раньше с Турции посылки приходили в течении двух недель, сейчас жду одобрение сотрудника в ручном режиме: Добрий день! Прохання за Вашим замовленням з Туреччини Х надати інвойс від інтернет-магазину у відповідь на даний лист. Інвойс - це документ, який надається Продавцем Покупцю та містить перелік товарів та послуг, їх кількість та ціну та вказівки щодо відправлення та отримання замовлення. За відсутності цього документу, Ви можете завантажити скріншот замовлення з інтернет-магазину, де будуть відображені вище описані дані. Дана інформація потрібна для подільшого транспортування замовлення. Дякуємо зачасно. Дякуємо за відповідь. Документ передано відповідльним колегам. Далее, посылка NP70000003437115NPG CRM:0133439, магазин не предоставляет инвойс, вместо этого отправила скрин с личного кабинета где указано: дата, время, оплата, количество товаров куда и когда было отправлено. Разве этого мало? Оказалось мало: Добрий день! Ви надали скриншот замовлння з інтернет-магазину. Прохання надати інвойс. Эта посылка стоимостью 57,30$ Вам самим не смешно? Доставка будет стоить половину стоимости от этой посылки. Это отправление уже могло отправиться в Украину, но нет - я буду ждать еще неделю, возможно две. 1 згоден
Добрий день! Перепрошуємо за незручності 🙏 Ретельно вивчили питання. Запит на інвойс надходить від складу у тому разі, якщо за типом доставки є у цьому потреба від партнера. Ми врахуємо ваше зауваження та передамо колегам, аби внесли відповідні коригування в особистому кабінеті та умовах, зазначених на наших сторінках.
Но мой скриншот по последней посылке не был принят в работу. Как быть с этим? Объясните, пожалуйста, требовать инвойс на каждое отправление это нормально? В отправлениях были только вещи.
Інформацію щодо замовлення NP70000003437115NPG передали колегам, питання в роботі. На жаль, поки відповіді не отримали. Беремо запит на контроль та додатково повернемося до вас із результатом.
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Обратно по кругу - Відгуки про NP Shopping
Прохання за Вашим замовленням з Туреччини Х надати інвойс від інтернет-магазину у відповідь на даний лист.
Інвойс - це документ, який надається Продавцем Покупцю та містить перелік товарів та послуг, їх кількість та ціну та вказівки щодо відправлення та отримання замовлення. За відсутності цього документу, Ви можете завантажити скріншот замовлення з інтернет-магазину, де будуть відображені вище описані дані.
Дана інформація потрібна для подільшого транспортування замовлення.
Дякуємо зачасно.
Дякуємо за відповідь. Документ передано відповідльним колегам.
Далее, посылка NP70000003437115NPG CRM:0133439, магазин не предоставляет инвойс, вместо этого отправила скрин с личного кабинета где указано: дата, время, оплата, количество товаров куда и когда было отправлено. Разве этого мало? Оказалось мало: Добрий день! Ви надали скриншот замовлння з інтернет-магазину. Прохання надати інвойс.
Эта посылка стоимостью 57,30$ Вам самим не смешно? Доставка будет стоить половину стоимости от этой посылки. Это отправление уже могло отправиться в Украину, но нет - я буду ждать еще неделю, возможно две.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку