Посилку відправив з Китаю, перша доїхала десь за 12 днів, що дуже круто. А потім замовив другу і сподіваюся останню. Посилка близько місяця не рухалася по трекінгу, після того написав у чат, мені сказали, що все нормально і треба чекати, гарантій по срокам доставки ніхто не дає. Через тиждень після того подзвонив на гарячу лінію, де в мене перепросили і сказали, що сталася технічна помилка, протягом декількох днів розберуться і мені зателефонують. Звичайно, ніхто не зателефонував. Після тижня з моменту першого дзвінка подзвонив ще раз -- мені сказали, що все ще розглядають моє звернення (про технічну помилку на складі вже ні слово не казали), сказати скільки ще це триватиме сказати не можуть, а також сказали, що орієнтовні терміни доставки -- від 15 днів. На питання, чи існує "до", мені відповідати відмовилися. Тобто умовно, якщо посилка приїде наступного року, я все одно матиму заплатити Новій Пошті. Як це взагалі так? Ви серйозно? Жодних гарантій? Просто жах, чим ви кращі за Укрпошту?
NP Shopping (Нова Пошта Шопінг) - офіційні он-лайн покупки в інтернет-магазинах США, Великобританії, Італії, Польщі. За допомогою NP Shopping легко та зручно оформляти замовлення з доставкою до України.
Абсолютна безвідповідальність! - Відгуки про NP Shopping
відгук
Коментарі до відгуку
Оце так ситуація... Напишіть, будь ласка, номер накладної, ми обов'язково вирішимо Вашу проблему!