Компания Euroclub отзывы
с оценкой «Плохо»

Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
Компания Euroclub
3.6 5
36 отзывов / 37569 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Будьте уважні при купівлі квитків EUROCLUB - повернути їх неможливо!

Алексей Алексей 28 июля, 2025 год
Негативний відгук про EUROCLUB ще до поїздки.
Будьте уважні при купівлі квитків - повернути їх неможливо!
Попередньо купив квитки для дружини та дитини, рейс Київ-Кельн. Через деякий час вирішили їхати зі своїми знайомими, які їдуть в інший день і іншою автобусною компанією. Однак на мій запит повернути/здати квитки виявилося, що це зробити просто неможливо. Як мені пояснила менеджер, можна тільки... Читать отзыв
Негативний відгук про EUROCLUB ще до поїздки.
Будьте уважні при купівлі квитків - повернути їх неможливо!
Попередньо купив квитки для дружини та дитини, рейс Київ-Кельн. Через деякий час вирішили їхати зі своїми знайомими, які їдуть в інший день і іншою автобусною компанією. Однак на мій запит повернути/здати квитки виявилося, що це зробити просто неможливо. Як мені пояснила менеджер, можна тільки перенести дату відправлення (з доплатою 10 євро). Тобто виходить так, що купивши квиток (послугу з перевезення), ви вже не маєте права відмовитися від неї... Адже з людиною може статися що завгодно, тим більше в наш жахливий час...
Я не знаю, як в інших автобусних компаніях, але на мою думку це не є нормальною практикою...
Якби знав про це заздалегідь, не купував би квитки.
Euroclub Ответ представителя Euroclub 29 июля, 2025 год
Доброго дня, пане Олексію!

Дякуємо за відгук і що поділились ситуацією.

Нам дуже шкода, що склалась така ситуація. Хочемо звернути Вашу увагу, що
правила повернення детально прописані на нашому офіційному сайті у відкритому доступі: https://eclub.com.ua/ua/travel/. Перед придбанням квитка кожен пасажир має змогу ознайомитись з цими умовами.

Згідно з нашими правилами, повернення коштів за невикористані квитки не передбачене, проте ми завжди надаємо можливість змінити дату поїздки (за умови наявності місць) з фіксованою доплатою.

Ми щиро розуміємо, що обставини можуть змінитися, і завжди намагаємось бути гнучкими в рамках встановлених умов.

Сподіваємось, що в майбутньому ми зможемо залишити у Вас лише приємні враження від нашої компанії.

Гарного Вам дня!

З повагою,

Команда Euroclub

Грубі водії

Анастасія Анастасія 1 июля, 2025 год
Якщо поануєте їхати цим перевізником, враховуйте, що водії можуть підвищувати на вас голос і звинувачувати у дивних речах. Просто не вистачає ввічливості.
Нещодавно їхала з України до Німеччини, водій перед поїздкою дзвонив уточнити чи буду я вчасно. Це нормальна процедура, я як раз їхала в таксі, про що і повідомила що скоро буду. Водій почав підвищувати на мене голос,... Читать отзыв
Якщо поануєте їхати цим перевізником, враховуйте, що водії можуть підвищувати на вас голос і звинувачувати у дивних речах. Просто не вистачає ввічливості.

Нещодавно їхала з України до Німеччини, водій перед поїздкою дзвонив уточнити чи буду я вчасно. Це нормальна процедура, я як раз їхала в таксі, про що і повідомила що скоро буду. Водій почав підвищувати на мене голос, почав погрожувати, що якщо я сиджу в ванні , то автобус поїде без мене і ніхто чекати не буде. я так розумію він почув, що в мене плескається пляшка води, але на мої виправдовування він мене перебивав, і просто постійно повторював щоб я мала відповідальність, що ніхто мені квитки вертати не буде, що я буду сама наздоганяти автобус і т.п.. Також під час самої поїздки, жінка питала у водія на кордоні коли приблизно ми зможемо приїхати до міст Німеччини. Замість того щоб спокійно відповісти, що водій точно не знає, він почав її перебивати і підвищувати голос і звинувачувати в тому що жінка задає багато питань і могла б сама зрозуміти що він нічого відповісти не може. Відсутність людяності, ось в чому проблема. Всі в них винуваті і всі пасажири «тупі».
Достоинства:
  1. Швидко дістались кордону тому що не робили постійно зупинки на покурити/погуляти.
  2. Комфортно в автобусі, чисто.
Недостатки:
  1. Неввічливі водії, неадекватне відношення

Додаткові місця в салоні

Юлія Юлія 6 октября, 2024 год
Останнім часом компанія взяла собі за правило додавати місця в салоні (розмови про те, що це більший автобус - це розмови, сидіння стоять на спеціальних напрямних, по яких їх можна рухати, якось водій обмовився, що вони так і роблять). Раніше такого не було(
2 согласны

Якісь автобусу.

Левицька Ольга Левицька Ольга 6 сентября, 2024 год
Автобус Vanhool AA 9195 KP, рейс Київ-Мюнхен 5.09.2023 — це справжній жах. Можна змиритися з тим, що автобус старий, що під час руху в ньому чути сторонні звуки, які після 34 годин їзди стають дратівливими. Навіть те, що вночі водій ігнорує скарги пасажирів стосовно температури в салоні, можна якось пережити. Але все це — дрібниці в порівнянні з жахливим запахом... Читать отзыв Автобус Vanhool AA 9195 KP, рейс Київ-Мюнхен 5.09.2023 — це справжній жах. Можна змиритися з тим, що автобус старий, що під час руху в ньому чути сторонні звуки, які після 34 годин їзди стають дратівливими. Навіть те, що вночі водій ігнорує скарги пасажирів стосовно температури в салоні, можна якось пережити. Але все це — дрібниці в порівнянні з жахливим запахом і станом туалету, який довелося терпіти половині салону протягом усієї подорожі. Такий стан вбиральні — це не просто відсутність поваги до пасажирів, це знущання над ними. Звернення до оператора зі скаргою не дало жодного результату: зворотній зв'язок, на жаль, відсутній. Тож, на жаль, хтось і надалі буде змушений користуватися цим автобусом.
Достоинства:
  1. Завжди привітні і вічливій водії!
Недостатки:
  1. Стан автобуса.

Забитый под завязку автобус

Юлия Ляховец Юлия Ляховец 9 июля, 2024 год
Выехала с Кривого Рога в Германию купила билет онлайн, заранее. А можно было оказывается, не переплачивать и заплатить водителю, ещё и сесть по козырному. А меня с больной спиной посадили в самый угол автобуса (хотя я купила билет с местом 17) на руки к бабушке какой то. Как сказал водитель места распределяет диспетчер! Жопа какая-то, людям совсем похер, человек... Читать отзыв Выехала с Кривого Рога в Германию купила билет онлайн, заранее. А можно было оказывается, не переплачивать и заплатить водителю, ещё и сесть по козырному. А меня с больной спиной посадили в самый угол автобуса (хотя я купила билет с местом 17) на руки к бабушке какой то. Как сказал водитель места распределяет диспетчер! Жопа какая-то, людям совсем похер, человек покупает кота в мешке, лишь бы бабки сбрить в карман.

Неповага до пасажирів

Проблема решена
Юлія Юлія 9 мая, 2024 год
До водіїв претензій не маю. Лише раз один з водії поділив українців на "сорти", і досі неясно, навіщо він штовхав перед нами якусь промову та ще й примусив із валізами проходити через український паспортний контроль. Але особисто я вдруге стикаюся з ситуацією, коли бронюю місце з конкретним розташуванням, а перевізник додає 8 місць і моє місце зміщується. Мої коментарі й... Читать отзыв До водіїв претензій не маю. Лише раз один з водії поділив українців на "сорти", і досі неясно, навіщо він штовхав перед нами якусь промову та ще й примусив із валізами проходити через український паспортний контроль. Але особисто я вдруге стикаюся з ситуацією, коли бронюю місце з конкретним розташуванням, а перевізник додає 8 місць і моє місце зміщується. Мої коментарі й побажанні ігноруються, "ваш коментар не зберігся". Уявіть собі поїздку в автобусі на 61 місце (автобуси однакові, крісла можна зняти чи додати) - відстань між твоїм і попереднім кріслом десь 15 см, нема як повернутися. Маєте можливість - обирайте іншого перевізника.

Рейс з Мюнхена до Львова

Наталія Наталія 29 февраля, 2024 год
Рейс українського перевізника,,28.02.2024 буде відбуватися автобусом
Mercedes з номерним знаком KEB 1001
Номери екіпажу:
+380674531138
+4915143120472: постійно супроводжують пісні російських виконавців в перемішку з іноземною музикою.
Українського контенту нема.Водії також російськомовні..

Не работает usb

Татьяна Татьяна 21 августа, 2023 год
Еду в автобусе Евроклуб в Германию, usb не работают, зарядить телефон не могу, для такой дальней дороги такого не должно быть.

Лотерея Євроклаб

Жанна Жанна 8 августа, 2023 год
Вже не раз користувались послугами Євроклаб, але цього разу неможливо не залишити відгук.
Навіщо давати можливість вибору місця, якщо нумерація і розположення змінюється в залежності від моделі автобусу?!
Люди, які ідуть, хоч трошки поваги майте один до одного. Курити в туалеті автобусу - це нормально? І водії кажуть, що розберуться і просто ігнорують.
Рейс Київ - Карлсруе, 08.08.2023, АА0929ТХ
Читать отзыв
Вже не раз користувались послугами Євроклаб, але цього разу неможливо не залишити відгук.
Навіщо давати можливість вибору місця, якщо нумерація і розположення змінюється в залежності від моделі автобусу?!
Люди, які ідуть, хоч трошки поваги майте один до одного. Курити в туалеті автобусу - це нормально? І водії кажуть, що розберуться і просто ігнорують.
Рейс Київ - Карлсруе, 08.08.2023, АА0929ТХ
Це найжахливіша подорож !

Поганий сервіс

Надія Надія 7 августа, 2023 год
Завжди користувалися послугами Евроклуб перевізник. 4 серпня їхали зі Львова до Німеччини, Автобус з номерами 9948 взагалі не зручний до міжнародних перевезеннь. Крісла з жорсткою поверхнею на яких сидіти тривалий час взагалі неможливо. Персонал не ввічливий, нічого не роз'яснюють. Відчуття, що " хазяїва везуть рабів".
Навіть, коли 8 годин чекали на кордоні, не вімкнули кондіціонер. Якщо проблеми з серцем, малі... Читать отзыв
Завжди користувалися послугами Евроклуб перевізник. 4 серпня їхали зі Львова до Німеччини, Автобус з номерами 9948 взагалі не зручний до міжнародних перевезеннь. Крісла з жорсткою поверхнею на яких сидіти тривалий час взагалі неможливо. Персонал не ввічливий, нічого не роз'яснюють. Відчуття, що " хазяїва везуть рабів".
Навіть, коли 8 годин чекали на кордоні, не вімкнули кондіціонер. Якщо проблеми з серцем, малі діти або порушення органів дихання, взагалі їхати не можна.
З плюсів що взагалі довезли.
Достоинства:
  1. Довезли до міста призначення
Недостатки:
  1. Авто не до міжнародних перевезеннь. Не можна їхати з малими дітми, людям похилого віку та людям з проблемами сердечно- сосудістої та дихальної систем.

Впечатление

Олена Амелина Олена Амелина 1 июня, 2023 год
Ехала 18 05 2023 киев нюренберг.водители Степан, Сергей и Андрей,кто есть кто непонятно,уже были уставшие от пассажиров и жаловались ,что им испортили настроение.в туалет нельзя,ну не рекомендуется,остановки делать не будем,бо надо успеть ,чтобы не стоять на границе.крики ,что будете догонять на такси .вот все наше общение.сервис !!! Единственный плюс,чистый автобус.

Не для поездок с детьми

Андрей Андрей 8 мая, 2023 год
Попался грубый и неадекватный водитель. Непонятная агрессия к детям, грубит, кричит, шторы закрывать нельзя потому, что "совести у вас нет".
Как жизнью обиженный всю дорогу делает нервы.
Спасибо Марселю за помощь и адекватность.
Достоинства:
  1. Едет...
Недостатки:
  1. Туалет был в плохом санитарном состоянии

Описание автобуса не соответствует действительности.

Наталья Наталья 8 апреля, 2023 год
Всегда выбирала эту компанию за хорошие и комфортные автобусы с интернетом.В автобусе Львов - Дортмунд рейс 08.04.23 с номером
AI0903PA интернет отсутствует и автобус пришёл не перевозчика euroclub. На вопрос почему водитель ответил что тот автобус который должен был выйти в рейс поломался. Ок, может и поломался но разве компания не должна была позаботится о комфорте своих пассажиров? Ведь... Читать отзыв
Всегда выбирала эту компанию за хорошие и комфортные автобусы с интернетом.В автобусе Львов - Дортмунд рейс 08.04.23 с номером
AI0903PA интернет отсутствует и автобус пришёл не перевозчика euroclub. На вопрос почему водитель ответил что тот автобус который должен был выйти в рейс поломался. Ок, может и поломался но разве компания не должна была позаботится о комфорте своих пассажиров? Ведь они предлагают свои автобусы как автобусы с туалетом и интернетом. Я разочарована в компании. Больше не выберу и не рекомендую. А на рейсе 28.03 Дортмунд -Львов AI9956OP отсутствовало мыло, помыть руки была возможность только в Польше на заправке и автобус опоздал в Дортмунд на целый час. Не рекомендую. К водителям претензий нет. Почему то ехали через Шегини (я ездила через Медыку и Рава-Рус., пункты пропуска всегда проезжали очень быстро)было очень много автобусов, на границе очень долго стояли.

На 2 балла из 10

Ольга Собчук Ольга Собчук 23 февраля, 2023 год
Я ехала на автобусе Мерседес (немецкий номер К 1001) из Киева во Франкфурт на Майне 21-22.02.2023 года. Это была самая ужасная поездка в моей жизни. Водители не сделали достаточного количества объявлений о предстоящих остановках, поэтому приходилось проходить через весь автобус и выяснять у них информацию. Никто не объяснял причину непредвиденных остановок, даже если это было из-за полиции, например. Просто остановливались... Читать отзыв Я ехала на автобусе Мерседес (немецкий номер К 1001) из Киева во Франкфурт на Майне 21-22.02.2023 года. Это была самая ужасная поездка в моей жизни. Водители не сделали достаточного количества объявлений о предстоящих остановках, поэтому приходилось проходить через весь автобус и выяснять у них информацию. Никто не объяснял причину непредвиденных остановок, даже если это было из-за полиции, например. Просто остановливались и стояли, не сказав нам ни слова об этом. Неужели сложно было предупредить: "Пассажиры, возникли трудности, от нас независящие. Пожалуйста, не волнуйтесь, мы скоро продолжим движение"!
Водители не знают слов "пожалуйста" или "спасибо". Любой вопрос вызывал ответ через зубы, а водитель Андрей Вакулко отличался особенной грубостью и хамством. Он очень грубо говорил людям, которые стояли и наблюдали за тем, как их багаж будет загружен в багажное отделение. Он требовал, чтобы они отошли в недопустимой форме.
Водители иногда общались между собой, используя нецензурные выражения. Зарядки у каждого кресла не было, были только общие возле туалета, что очень неудобно. Водитель нарушил ПДД, подрезав фуру, когда мы уже ехали по территории Германии.
В общем и целом, вождение было не всегда профессиональным, а водители были грубыми и хамоватыми; не было удобных зарядок. Я никому не рекомендую ехать на этом автобусе.

Старые и не комфортные автобусы

Olga Grebenyuk Olga Grebenyuk 7 февраля, 2023 год
Рейс Німеччина-Україна і в зворотньому напрямку автобус був старенький Mercedes, а не той що заявлений на сайті.Коли купували білети -вибрали одні місця,а по факту не співпадають з цим автобусом,бо він інший. Майте на увазі білети не дешеві,Wi-Fi відсутній. Відстань між сідіннями маленька. Якщо ваш сусід відкине сидіння-він буде у вас на колінах. Не задоволена компанією. В офісі пояснень не надають,чому... Читать отзыв Рейс Німеччина-Україна і в зворотньому напрямку автобус був старенький Mercedes, а не той що заявлений на сайті.Коли купували білети -вибрали одні місця,а по факту не співпадають з цим автобусом,бо він інший. Майте на увазі білети не дешеві,Wi-Fi відсутній. Відстань між сідіннями маленька. Якщо ваш сусід відкине сидіння-він буде у вас на колінах. Не задоволена компанією. В офісі пояснень не надають,чому такі автобуси у них на рейс виходять.((

Дорога і багаж

Гость Гость 1 декабря, 2022 год
Добрий день. Поїздка була нормальна.
За багаж, якщо є третя сумка треба доплатити.Все б було нормально,але вже настільки переважувати багаж-це жах. Сумка важила 18 кг, водій показав на вазі 38 кг. От і всі висновки. Але це не всі водії такі. Просто треба бути уважним і не всьому довіряти.
Достоинства:
  1. Дорога
Недостатки:
  1. Багаж

Багаж і поїздка

Гость Гость 11 ноября, 2022 год
Добрий вечір. На рахунок поїздки, яка була 5.11. Карлсруе-Львів все нормально. А от на рахунок доплати за третю сумку, яка важила 18 кг ,а водіїї наважили аж 38 кг потрібно було доплатити. Раджу переважувати сумки,щоб потім не доплачувати лишніх 20 євро. Можливо не всі водії такі , але тут поганий осад від цього.

Адская поездка

Анна Анна 3 октября, 2022 год
Доброго времени суток.
1) Первый минус этой компании то, что вернуть деньги за билеты нельзя. В жизни всякое может случиться и даже если Вы не планируете вначале возвращать билеты, всё равно стоит задуматься, что возврат денег за билеты обязан быть. Хоть частично и зависеть от того на сколько заранее Вы сдали билеты.
2) Напишу о конкретном автобусе с водителями... Читать отзыв
Доброго времени суток.
1) Первый минус этой компании то, что вернуть деньги за билеты нельзя. В жизни всякое может случиться и даже если Вы не планируете вначале возвращать билеты, всё равно стоит задуматься, что возврат денег за билеты обязан быть. Хоть частично и зависеть от того на сколько заранее Вы сдали билеты.
2) Напишу о конкретном автобусе с водителями Александр и Александр. Автобус был: Vanhool AA9195KР.
Сначала всё было нормально: автобус стоял вовремя для посадки, отправились на 20 минут позже, потому что ждали ещё некоторых пассажиров, которые опаздывали на автобус. Всё начиналось вроде нормально, один из водителей объяснил, что во время поездки особо останавливаться не будем потому что нужно максимально быстрее доехать до границы, чтобы быстро её пройти. Но туалет био, поэтому, пожалуйста, особо не ходите туда😂 (я не просто так делаю на это акцент). Пока собирали пассажиров мы сделали огромный ненужный крюк по Германии. Мы колесили по ней 500 лишних км. Но пока собирали пассажиров, были остановки. Потом всё. Вся Польша, все 8 часов ехали без остановок. На границе другие автобусы выпускали людей, наши водители нет. Аргументируя, что нельзя выходить с автобуса на границе. 🤦‍♀️ Стояли на границе 3 часа. Можно было и выпустить. Ну ладно, я всё понимаю, чтобы быстрее доехать. НО! Люди уже начали возмущаться на границе почему другие ходят , а нам типа нельзя, водитель пообещал остановить сразу после границы на заправке. Потом не на первой заправке от границы(потому что там уже был автобус, а туалет один), а на следующей и так мы доехали ПОЧТИ ДО САМОГО ЛЬВОВА. И когда ДО ОСТАНОВКИ ЛЬВОВ ОСТАВАЛОСЬ 6 КМ, он решил остановить автобус на заправке. ЗАЧЕМ???? ПОЧЕМУ??? Почему не доехать до самой остановки и там люди выйдут, кому нужно во Львове, и за то время все смогут пойти в туалет. Итог: стоим пол часа, пока все сходят в туалет, проезжает 5 минут, и снова остановка на 20 минут.......
Ещё больше всего бесило, когда водитель говорил, что он прав, а все идиоты. (Когда человек 5 ему говорит, что уже б доехали до остановки Львов и там остановились бы, на что он говорил, что он вынужден был остановиться, потому что люди возмущаться,что без туалета). Благо дальше я не знаю чем закончилась эта адская поездка, потому что я сошла во Львове

Оплата за проезд

Ирина Ирина 26 сентября, 2022 год
Неприятно очень было, когда при указанной цене туда и обратно сняло не 190, а 200 евро. Еду впервые с этой компанией, брала себе и дочке билеты туда и обратно и сразу разочарование. Пока не могу сказать ничего о перевозчике, но начало неприятное

Евроклуб Франкфурт Киев 1 сентября

Симоненко Симоненко 1 сентября, 2022 год
Кондиционер не работает, на улице 15, в салоне 29-30…WI FI не работает, розетки не работают, место51-52, туалет не работает, При такой стоимости ноль сервиса, это свинство
Достоинства:
  1. Не заметил
Недостатки:
  1. Не инструктировали по правилам пользования туалетом, перестал работать от Нюрнберга, кондиционер не работает, духота дикая при полном салоне, WI FI не работает, цена за такую комфортную поездку, ни воды ни чая…

Нет интернета

Валентина Борисовна Валентина Борисовна 30 августа, 2022 год
На каждом автобусе написано наличие вайфая , но это неправда.
К водителям претензий нет. Это вопрос к хозяину Евроклуба. Люди платят нормальные деньги, автобусы забиты, контора не первый день на рынке перевозок, вопрос "жаба давит?" Если появится фирма я узнаю, что естьво всех автобусах вайфай я в вами с лёгкостью... Читать отзыв
На каждом автобусе написано наличие вайфая , но это неправда.
К водителям претензий нет. Это вопрос к хозяину Евроклуба. Люди платят нормальные деньги, автобусы забиты, контора не первый день на рынке перевозок, вопрос "жаба давит?" Если появится фирма я узнаю, что естьво всех автобусах вайфай я в вами с лёгкостью растанусь, вы же за деньги взите, а не бесплатно. И таких как я много, в пути 30 часов, а обратно в Германию ещё больше. Ждём конкурента. Делайте выводы

Не рекомендую!

Гость Гость 11 июля, 2022 год
5.06. 1.Виїжджали з Рівного у 12.20, а мали у 13.00.Добре,що я глянула на сайт, що рейс змінив рух, бо водій зателефонував у 12.20.(їм всерівно, ніхто нікого попереджувати не буде). 2.Була знята з рейса заброньованого у Ганновері 12.06, і не повідомили мене, зато ненужні емейли шлють постійно. У автобусі двоє громадян проплатили квитки перед моїми очима, а мене зняли з рейсу,... Читать отзыв 5.06. 1.Виїжджали з Рівного у 12.20, а мали у 13.00.Добре,що я глянула на сайт, що рейс змінив рух, бо водій зателефонував у 12.20.(їм всерівно, ніхто нікого попереджувати не буде). 2.Була знята з рейса заброньованого у Ганновері 12.06, і не повідомили мене, зато ненужні емейли шлють постійно. У автобусі двоє громадян проплатили квитки перед моїми очима, а мене зняли з рейсу, навіть не попросили людського вибачення.
3.Автобуси старі, ломаються. Забирали по дорозі пасажирів з попереднього рейсу.
4. Йде накладка квитків від Флікбуксу, номери машин міняються і ніхто вам не повідомить про це. Просто сидіть і чекайте.
5. 12.06 Водій нервовий, тому за рулем це самі знаєте що це.
6.Єдиний плюс, є мерседес новий, ним просто повезло їхати мені до Ганновера 5.06.Їхали дуже комфортно, легко.
Достоинства:
  1. Є новий мерседес, яким можна їхати
Недостатки:
  1. Старі автобуси

Водії жахливі

TETIANA TETIANA 28 июня, 2022 год
Автобуси гарні, водії жахливі, постійно шукають привід ,щоб посварилися з пасажирами, невже компанія

Таке собі((((

Олександр Олександр 22 мая, 2022 год
Дружина та двоє дітей поверталися додому автобусом з Карлсрує до Києва. Так як довга дорога підшукував автобус прямий, без пересадок. При купівлі квитків на сайті було вказано "без пересадок", але у результаті до Києва змінили 3 автобуса. При цьому жодного разу не допомогли з сумками!!!
Достоинства:
  1. довезли
Недостатки:
  1. брехня про рейс без пересадок

Висадили не в запланованому місці

Міла Міла 15 августа, 2021 год
14.08.2021 водій автобуса висадив у центрі Франкфурта замість вокзалу, попередньо не попередивши. Це зайвий стрес. Місце змінили навіть при напівпорожньому автобусі. Про такі всі речі варто попереджати. Скільки їздила автобусами цієї компанії, таке трапилося вперше.

Як я їхала в Німеччину з України

Наталя Морозова Наталя Морозова 12 августа, 2021 год
Якщо ви збираєтеся їхати «Євроклубом», то будьте готові, що пообіцяють одне, а на ділі буде зовсім інше: автобус, умови. Коли я говорила перед виїздом в Німеччину з представниками Євпюроклубу (неодноразово), мені сказали, що буде автобус з вай фаєм, зарядками і туалетом. Приїхав взагалі не той автобус! Не той водій! Не було ні туалетів! Ні зарядок, вже мовчу за вай... Читать отзыв Якщо ви збираєтеся їхати «Євроклубом», то будьте готові, що пообіцяють одне, а на ділі буде зовсім інше: автобус, умови. Коли я говорила перед виїздом в Німеччину з представниками Євпюроклубу (неодноразово), мені сказали, що буде автобус з вай фаєм, зарядками і туалетом. Приїхав взагалі не той автобус! Не той водій! Не було ні туалетів! Ні зарядок, вже мовчу за вай фай
Через всі ці і багато інших факторів, нас довезли до Берліну в 3 ночі, і хотіли висадити не на автовокзалі, як було домовлено. І довезли нас до автовокзалу, тільки, коли 10 людей просило!

Не соответствует рекламе.

Sit. Sit. 4 августа, 2021 год
Ехал с Ганновера в Киев и обратно в Ганновер 21.07-04.08.
Из Германии ехали 32 часа вместо заявленных 27.Водители изменили маршрут и поехали с Ганновера на Магдебург и на границу через Гамбург ( это 6 часов лишних).Ни ТВ,ни кофе,ни чая ничего из обещанного менеджером.Где то в Кракове,когда все спали,((3 часа ночи ) водители заехали за какими-то пакетами и вырубили яркий свет... Читать отзыв
Ехал с Ганновера в Киев и обратно в Ганновер 21.07-04.08.
Из Германии ехали 32 часа вместо заявленных 27.Водители изменили маршрут и поехали с Ганновера на Магдебург и на границу через Гамбург ( это 6 часов лишних).Ни ТВ,ни кофе,ни чая ничего из обещанного менеджером.Где то в Кракове,когда все спали,((3 часа ночи ) водители заехали за какими-то пакетами и вырубили яркий свет (им насрать на людей,у них передачи.На обратном пути также ни какого сервиса и ещё на Польской границе не пустили 4 людей и водители уехали не оказав помощь.
Достоинства:
  1. Хороший и безопасный транспорт.
  2. Хорошая цена.
Недостатки:
  1. Сервис, организация.

Водители евроклуба наплевать на пасажиров

Гость Гость 24 января, 2021 год
Ехал 23.01.21.Автобус и сервис все ок.Но здесь возять не людей а посилки водителям важно било успеть на смену которая пропустити посилки на которих они заработают.А люди у которих ВНж в Германия,Литви,руминии не змогли проехать и били висажен на польской границе денег нам никто не вернул хотя заранее спрашивали не будет ли проблем с пересечением пол.граници насуверили что все будет ок.В... Читать отзыв Ехал 23.01.21.Автобус и сервис все ок.Но здесь возять не людей а посилки водителям важно било успеть на смену которая пропустити посилки на которих они заработают.А люди у которих ВНж в Германия,Литви,руминии не змогли проехать и били висажен на польской границе денег нам никто не вернул хотя заранее спрашивали не будет ли проблем с пересечением пол.граници насуверили что все будет ок.В итоге посилки в Германия а 8 человек пошли в 20.00 в Україну.На фирме бордак водителям платят мало и на пасажиров мм наплевать они зарабатуют на посилках .Не рекомендую никому ехать с єтими аферистами.
Недостатки:
  1. Описал

Жалоба на тех, кто распределяет места в автобусе

Olga Olga 29 июня, 2020 год
Билеты заказывали заранее на сайте infobus (ещё 17.06.20) на автобус Одесса-> Киев 29.06.20. В билете указано, что места указывает персонал автобуса. При посадке нам места указывают #49 #50. Вопрос: почему людей, которые заказывали билеты в день отправки- им указывают места # с 3 по 18, а нас на 49-50? По какому принципу указывают места пассажирам???
P.S: на "галёрке" сидеть можно,... Читать отзыв
Билеты заказывали заранее на сайте infobus (ещё 17.06.20) на автобус Одесса-> Киев 29.06.20. В билете указано, что места указывает персонал автобуса. При посадке нам места указывают #49 #50. Вопрос: почему людей, которые заказывали билеты в день отправки- им указывают места # с 3 по 18, а нас на 49-50? По какому принципу указывают места пассажирам???
P.S: на "галёрке" сидеть можно, но спать - нет!!!
Недостатки:
  1. По какому принципу указывают места пассажирам?!?!

БРЕХЛИВІСТЬ І ХАМСТВО В КОМПАНІЇ ЄВРОКЛУБ

Гость Гость 26 января, 2020 год
Моя сестра їхала з Києва до Нюрнберга в кінці серпня. КВИТКИ були оплочені на початку квітня. За тиждень до від'їзду Нам зателефонували з офісу і повідомили, що наш автобус зламався.І наші місця тепер в середині автобуса. Сестра їхала з маленькою дитиною, яка укачується. Не дивлячись ні на які наші умовляння співробітники не збиралися йти нам назустріч. Я змушена була... Читать отзыв Моя сестра їхала з Києва до Нюрнберга в кінці серпня. КВИТКИ були оплочені на початку квітня. За тиждень до від'їзду Нам зателефонували з офісу і повідомили, що наш автобус зламався.І наші місця тепер в середині автобуса. Сестра їхала з маленькою дитиною, яка укачується. Не дивлячись ні на які наші умовляння співробітники не збиралися йти нам назустріч. Я змушена була звернутися до знайомого адвоката. Коли моя знайома адвокат зателефонувала до офісу, пояснила працівникам, що своїми діями вони порушують права дитини, СТАЛОСЯ ЧУДО! НАШ АВТОБУС БУЛО ВІДРЕМОНТОВАНО І НАМ ПОВЕРНУЛИ НАШІ МІСЦЯ! ЦЕ відбувалося протягом однієї доби.
НА днях передавала ПЕРЕДАЧУ. І ЯКБИ НЕ ХАМСТВО ВОДІЇВ про попередній випадок я б і не згадала. У мене багато знайомих їздять за кордон. Я ОБОВ'ЯЗКОВО РОЗКАЖУ ЇМ послугами якої компанії НЕ ВАРТО КОРИСТУВАТИСЯ, щоб їх поїздка була сповнену приємних вражень.
Euroclub Ответ представителя Euroclub 27 января, 2020 год
Доброго дня
Просимо надати на нашу офіційну пошту: [email protected]
інформацію: дату рейсу, ПІБ пасажирів.
Таких випадків в нашій компанії не було
Якщо інформація надіслана не буде, будемо вимушені по IP адресі розшукати автора заказного посту.
З повагою, Євроклуб
Показать 1 ответ
Компания Euroclub
Компания Euroclub
Рейтинг 3.6 из 5 на основании 36 отзывов

Пассажирские перевозки
Atlas Travel Bus
Atlas Travel Bus

Рейтинг: 3.7
28 отзывов
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1082 отзыва
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
955 отзывов
Kantol (Кантол)
Kantol (Кантол)

Рейтинг: 2.9
1633 отзыва
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)

Рейтинг: 3.4
796 отзывов
Toco Bus
Toco Bus

Рейтинг: 4.4
2117 отзывов
Lex club перевозчик
Lex club перевозчик

Рейтинг: 2.8
32 отзыва
SAV.O.BUS
SAV.O.BUS

Рейтинг: 2.9
275 отзывов
Перевозчик ООО СанСан
Перевозчик ООО СанСан

Рейтинг: 2.8
113 отзывов