Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Доброго дня, вимушений залишити долю свого негативу і невдоволення даним магазином конкретно адміністрацією і менеджментом. 04.09.22 придбав електросамокат AOVO X10 (28 000грн). Прийшли додому оглянули і прочитали інструкцію з експлуатації виявили що в самокаті є bluetooth і одразу вирішили приєднатись до самокату за допомогою смартфону .Після декількох невдалих спроб почали шукати проблему в інтернеті, але це не дало ніяких позитивних... Читати відгук Доброго дня, вимушений залишити долю свого негативу і невдоволення даним магазином конкретно адміністрацією і менеджментом. 04.09.22 придбав електросамокат AOVO X10 (28 000грн). Прийшли додому оглянули і прочитали інструкцію з експлуатації виявили що в самокаті є bluetooth і одразу вирішили приєднатись до самокату за допомогою смартфону .Після декількох невдалих спроб почали шукати проблему в інтернеті, але це не дало ніяких позитивних результатів. Вирішили зробити коротку поїздку навколо будинку(по тротуарній плитці), але поїздка виявилась занадто короткою тому, що вилка самокату видавала ДУЖЕ не характерні звуки . Після даного тест-драйву було прийнято рішення повернути його назад. Приїхавши в магазин нашою проблемою дуже не охотно і не зацікавлено займались. Били на те що самокат був в експлуатації повернути кошти назад вже не вийде (хоть і 14 днів не пройшли). Вирішили відати самокат в сервісний центр де його продіагностують і можливо тоді можна буде обміняти на справний або повернути кошти. Віддали. Контактною особою є сервіс-менеджер Сніжана, добитись якоїсь конкретики від даної особи не можливо на дзвінки не відповідають годинами і не зацікавлена у вирішені нашої проблеми. Остання покупка в даному магазині.
Павле, ми отримали Ваш лист на зворотний зв'язок і перенаправили до відповідного відділу. При отриманні відповіді, надамо зворотний зв'язок. Прохання очікувати. Дякую Вам за звернення. Гарного дня.
З повагою, Ірина Команда підтримки клієнтів Eldorado.ua
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Нещодавно купувала ноутбук в магазині м. Вінниці, оплатила встановлення Windows та ще "пакету всіх необхідний документів", натомість мені за додаткову плату поставили антивірус, блокувач реклами (який по суті і не дуже то потрібен) та підписку ivi (на запитання "що це? і навіщо воно мені?", консультант так внятної відповіді не дав). Встановили всі програми, які мені не потрібно, натомість те, що... Читати відгук Нещодавно купувала ноутбук в магазині м. Вінниці, оплатила встановлення Windows та ще "пакету всіх необхідний документів", натомість мені за додаткову плату поставили антивірус, блокувач реклами (який по суті і не дуже то потрібен) та підписку ivi (на запитання "що це? і навіщо воно мені?", консультант так внятної відповіді не дав). Встановили всі програми, які мені не потрібно, натомість те, що дійсно треба (як обіцяли "все в пакеті документів") мені не встановили, коли я прийшла повторно в магазин (бо лиш на наступний день помітила, що тих програм стандартних які мені треба, в мене нема), то мені гарно відповіли, що за них треба додатково платити, на техпідтримці мені те ж саме сказали. То чому я заплатила за те чого мені не треба, хоча мені сказали, що там все буде????
Добрий день, Інна! Для того, щоб ми могли розібратися в даній ситуації, необхідно направити Ваше звернення на нашу ел. адресу: [email protected] та вказати контактні дані, а саме контактний номер телефону, на який оформлено карту лояльності. Очікуємо на Ваш лист.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Не ведіться на їх акції і бонуси. Лохотрон. Марна трата Вашого часу. Уваги покупцям нуль. Інформація в надісланих повідомленнях не відповідає дійсності.
Добрий день! Для того, щоб ми могли розібратися в даній ситуації, необхідно направити Ваше звернення на нашу ел. адресу: [email protected] та вказати контактні дані. Також прохання уточнити про яке смс-повідомлення йде мова, щоб ми мали можливість надати Вам інформацію в повному об'ємі. Очікуємо на Ваш лист.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Являюсь ( точнее,являлся) постоянным покупателем. Проблема в том,что больше НИЧЕГО покупать в Эльдорадо не буду.У меня произошли 3(три ) поломки вскоре после окончания гарантии.В такие совпадения я не верю.И это поломки не утюга и м/в печи: это ТВ Самсунг 7 й серии диагональ 123 см за 22000 гривен (на момент поломки ему 1,5 года),это стиральная машина вирпул с вертикальной загрузкой... Читати відгук Являюсь ( точнее,являлся) постоянным покупателем. Проблема в том,что больше НИЧЕГО покупать в Эльдорадо не буду.У меня произошли 3(три ) поломки вскоре после окончания гарантии.В такие совпадения я не верю.И это поломки не утюга и м/в печи: это ТВ Самсунг 7 й серии диагональ 123 см за 22000 гривен (на момент поломки ему 1,5 года),это стиральная машина вирпул с вертикальной загрузкой за 10000 гривен.Причем стиралка начала давать сбои еще при действующей гарантии:посмотрели ,отвезли в сервис,привезли - потепенно работала хужи и хуже - позвонил снова в сервис - говорят ,не знаем причины. Где эту технику берут в сеть "Эльдорадо" - не знаю.То ли списанная,то ли выбракованная.А нам ее продают как лохам,извините,по полной стоимости. Никому не рекомендую ничего брать в этой сети.Это не заказная писулька -все соответствующие документы могу сомневающимся показать.Это крик души.Очень обидно.Всю технику приобретил в магазине в г.Винница по просп.Коцюбинского.
Добрый день! Мы понимаем все Ваши переживания касательно сложившейся ситуации. Нам очень жаль, что так произошло. Для нас будет важным разобраться в этом вопросе как можно скорей. Будем благодарны, если Вы поспособствуете нам, отправив своё обращение на нашу эл. почту: [email protected] Благодарим за Ваш отзыв.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Спочатку замовив тут пральну машину SAMSUNG WW80R42LHFWDUA, але після ознайомлення з інструкцією зробив висновок, що це була нераціональна покупка за співвідношенням ціна функціонал. Повернути дану модель, яка навіть не була у використанні вдалось лише через ТРИ тижні з залученням Держпродспоживслужби. Згодом замовив більш бюджетну модель Samsung WW70K42101WDUA. Доставку пообіцяли через п'ять днів. Коли привезли одразу звернув увагу на стан упаковки... Читати відгук Спочатку замовив тут пральну машину SAMSUNG WW80R42LHFWDUA, але після ознайомлення з інструкцією зробив висновок, що це була нераціональна покупка за співвідношенням ціна функціонал. Повернути дану модель, яка навіть не була у використанні вдалось лише через ТРИ тижні з залученням Держпродспоживслужби. Згодом замовив більш бюджетну модель Samsung WW70K42101WDUA. Доставку пообіцяли через п'ять днів. Коли привезли одразу звернув увагу на стан упаковки - продерта фронтальна сторона коробки та розломаний пінопласт на якому розташована пральна машина в коробці. Оглянув нижню частину пральної машини, деформацій корпусу не знайшов. На фронтальній частині пошкоджень на перший погляд теж не знайшов. Після встановлення та перевірки в роботі почав знімати транспортувальні плівки і на поверхні люка побачив глибоку подряпину, яка знаходиться якраз навпроти продертого місця на коробці. Оскільки люк з заводу обклеєний плівкою зі складками по внутрішньому канту це пошкодження не було видно до моменту знімання плівки. Ось так казкові персонажі служби доставки мережі Ельдорадо назавжди відбили бажання тут щось замовляти. Тепер рекламації особисто від мене на безоплатній основі я гарантую!!!
Доброго дня. Нам прикро, що у Вас виникла така неприємна ситуація. Для того, щоб провести аналіз ситуації, прохання написати на ел. адресу: [email protected]. Дякуємо за звернення.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Два года назад, жене впарили так называемую "страховку" на общую сумму больше 20 тыс.грн .Про т.н. "Эльдорадо" - предлагают так называемую "страховку" на товар. Обещают, что если не будет страхового ремонта - то всю сумму возвращают. И вот, прошло ДВА ГОДА - и что? Оказывается, надо прийти за 2 мес. ДО ОКОНЧАНИЯ договора!!! (об этом 2 года назад НИ... Читати відгук Два года назад, жене впарили так называемую "страховку" на общую сумму больше 20 тыс.грн .Про т.н. "Эльдорадо" - предлагают так называемую "страховку" на товар. Обещают, что если не будет страхового ремонта - то всю сумму возвращают. И вот, прошло ДВА ГОДА - и что? Оказывается, надо прийти за 2 мес. ДО ОКОНЧАНИЯ договора!!! (об этом 2 года назад НИ СЛОВА!!!) - а если хоть один день мимо - ТО ХРЕН ВАМ! (и пох на карантин!!!) И еще не все - даже если бы пришел - то только 75% стоимости товара могли бы засчитать!!! Остальное - доплачивать!!! Естественно - при составлении этого "договора" - об этом - НИ СЛОВА! Вообщем - НЕ ПОКУПАЙТЕ ничего в этой шараге!!!
Добрый день. Благодарим за отзыв. Мы сожалеем, что срок действия уже закончился. Получить информацию о сроке обращения можно: уточнив на горячей линии, в розничном магазине, на сайте в разделе услуги или написав в обратную связь. После окончания срока действия программы АЗ, бонусы нет возможности начислить.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Одразу хочу відзначити, що був постійним покупцем Ельдорадо, а чому був - про це нижче. В роздрібному магазині в м. Вінниця по вул. Коцюбинського 78 зробив покупку пральної машини SAMSUNG WW80R42LHFWDU. Чек №000068819 00038 від 16.05.20 14.08. Довго вагався з вибором між нею та значно дешевшою, але функціонально практично такою ж моделлю SAMSUNG WW70K42101WDUA. Але в наявності на складі була... Читати відгук Одразу хочу відзначити, що був постійним покупцем Ельдорадо, а чому був - про це нижче. В роздрібному магазині в м. Вінниця по вул. Коцюбинського 78 зробив покупку пральної машини SAMSUNG WW80R42LHFWDU. Чек №000068819 00038 від 16.05.20 14.08. Довго вагався з вибором між нею та значно дешевшою, але функціонально практично такою ж моделлю SAMSUNG WW70K42101WDUA. Але в наявності на складі була тільки дорожча. Далі подробиці про вибір та покупку з самого початку. Все почалося з того що вибирав я між вищезгаданими моделями 12.05 і по інформації продавця консультанта діяла акція по умовам якої до молодшої моделі лінійки в якості подарунку можна було придбати товарів з розділу аксесуарів на 1000 гривень, до старшої на 1300. Оскільки необхідної суми не було з собою повідомив продавця про намір прийти на наступний день. Прийшовши на наступний же день в магазин виявилось що даної акції вже немає, але про обмежений термін дії акції напередодні ніхто навіть не заікнувся. Нагадую про 15 статтю КУ "Про захист прав споживачів" із внесеними змінами законом №2740-8 від 6.06.19 та законом №1602-7 від 22.07.14 а це надання повної та достовірної інформації про умови придбання товару включаючи терміни дії акцій та можливого обмеження на кількість акційного товару. Розмова з адміністратором магазину користі не дала - вони начебто самі не знають про термін дії даних акції. Єдине що адміністратор порадив - почекати до вихідного дня і можливо дана акція буде проведена ще раз. Так я і зробив, але нічого не змінилось. Тому змушений був придбати товар як є. Доставку призначили на 22.05 вечором. Після доставки при більш детальному знайомстві з пральною машиною та штудіювання просторів інтернету по даній моделі дійшов до висновку, що співвідношення ціна-функціонал явно не найкраще, особливо якщо врахувати що повноцінного парогенератора в пральній машині немає, а об'єм барабана абсолютно однаковий незважаючи на різний заявлений об'єм білизни (7 та 8 кг) тоді за що переплата 3500 гривень до вартості молодшої моделі незрозуміло. Згодом 24.05 прийшов до магазину з проханням обміняти куплену модель на молодшу модель лінійки оскільки всі пломби, ярлики, наклейки, пакувальні матеріали та товарний вигляд збережено. Адміністратор повідомив, що дівчина яка займається поверненням буде тільки завтра. Прийшов 25.05 після недовготривалої бесіди дівчини що займається поверненнями з службою безпеки (так і не зрозумів яке вони мають відношення до повернення) їй, а в результаті і мені було відмовлено в обміні на інший товар. Одразу ж письмово подав заяву на обмін, залишивши собі копію з підписом про прийняття такої заяви. Суть відповіді (в скороченій формі) - Згідно доступної нам інформації Ви в усній формі нам повідомили, що вже розпакували та встановили пральну машину. Також, провели тестове прання. Провести обмін товару, який був у використанні можливо в тому випадку, якщо сервісний центр надасть документ про неремонтопридатність. От цю "інформацію" надасте суду, оскільки я глибоко переконаний що такої нісенітниці не казав і відповідно буду захищати свою честь та гідність керуючись статтею ККУ - Наклеп. Також після ознайомлення на території магазину зі змістом відповіді вказав дівчині яка займається поверненням - Сніжані на абсурдність цієї відповіді особливо про попередній огляд товару який, звичайно, не проводився. Потім підписав документ (з двох листів) на останній сторінці і передав Сніжані для можливості скопіювати дану відповідь. Після чого вона в швидкому темпі підмінила перший лист даного документу вже без примітки про "попередній огляд товару", що відповідно до статті 358 ККУ є нічим іншим як підробкою документів. Це буде дуже добре видно на відео з камер внутрішнього відеоспостереження записи з яких магазин зобов'язаний зберігати 90 днів. Поки чекаю офіційної відповіді від Держпродспоживслужби. Далі документи будуть передані одразу до суду для проведення судового засідання в зв'язку з порушенням ЗУ "Про захист прав споживачів". Вимоги закону зі сторони споживача виконані - товар не використовувався, оскільки немає слідів експлуатації. В чому представники магазину не мали жодного наміру пересвідчитись аргументуючи це якимись казочками які на повірку підтверджені не будуть. Також після задоволення мого позову та обміну на молодшу модель буду вимагати компенсації втраченої вигоди, оскільки виробник надає гарантію на повних п'ять років за умови купівлі товару до 31.05, чим я не мав змоги скористатись через юридичну безграмотність представників магазину. Я принципово доведу цю справу до логічного завершення. Тому чекайте судову повістку і гору регулярних рекламацій на різних інтернет ресурсах...
Переваги:
Назва магазину навпаки читається як odarodlE, викликає асоціації з одним файним українським словом, що доволі комічно
Недоліки:
Абсолютно юридично безграмотний персонал, який не має жодного бажання працювати як в правовому полі так і в рамках здорового глузду
Доброго дня, Володимир! Згідно доступної інформації, Ви вже розпакували та встановили пральну машину. Також, провели тестове прання. Провести обмін товару, який був у використанні можливо в тому випадку, якщо сервісний центр надасть документ про неремонтопридатність. Показати 1 відповідь
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Одразу хочу відзначити, що був постійним покупцем Ельдорадо, а чому був - про це нижче. В роздрібному магазині в м. Вінниця по вул. Коцюбинського 78 зробив покупку пральної машини SAMSUNG WW80R42LHFWDU. Чек від 16.05.20 14.08. Довго вагався з вибором між нею та значно дешевшою, але функціонально практично такою ж моделлю SAMSUNG WW70K42101WDUA. Але в наявності на складі була тільки дорожча.... Читати відгук Одразу хочу відзначити, що був постійним покупцем Ельдорадо, а чому був - про це нижче. В роздрібному магазині в м. Вінниця по вул. Коцюбинського 78 зробив покупку пральної машини SAMSUNG WW80R42LHFWDU. Чек від 16.05.20 14.08. Довго вагався з вибором між нею та значно дешевшою, але функціонально практично такою ж моделлю SAMSUNG WW70K42101WDUA. Але в наявності на складі була тільки дорожча. Далі подробиці про вибір та покупку з самого початку. Все почалося з того що вибирав я між вищезгаданими моделями 12.05 і по інформації продавця консультанта діяла акція по умовам якої до молодшої моделі лінійки в якості подарунку можна було придбати товарів з розділу аксесуарів на 1000 гривень, до старшої на 1300. Оскільки необхідної суми не було з собою повідомив продавця про намір прийти на наступний день. Прийшовши на наступний же день в магазин виявилось що даної акції вже немає, але про обмежений термін дії акції напередодні ніхто навіть не заікнувся. Нагадую про 15 статтю КУ "Про захист прав споживачів" із внесеними змінами законом №2740-8 від 6.06.19 та законом №1602-7 від 22.07.14 а це надання повної та достовірної інформації про умови придбання товару включаючи терміни дії акцій та можливого обмеження на кількість акційного товару. Розмова з адміністратором магазину користі не дала - вони начебто самі не знають про термін дії даних акції. Єдине що адміністратор порадив - почекати до вихідного дня і можливо дана акція буде проведена ще раз. Так я і зробив, але нічого не змінилось. Тому змушений був придбати товар як є. Доставку призначили на 22.05 вечором. Після доставки при більш детальному знайомстві з пральною машиною та штудіювання просторів інтернету по даній моделі дійшов до висновку, що співвідношення ціна-функціонал явно не найкраще, особливо якщо врахувати що повноцінного парогенератора в пральній машині немає, а об'єм барабана абсолютно однаковий незважаючи на різний заявлений об'єм білизни (7 та 8 кг) тоді за що переплата 3500 гривень до вартості молодшої моделі незрозуміло. Згодом 24.05 прийшов до магазину з проханням обміняти куплену модель на молодшу модель лінійки оскільки всі пломби, ярлики, наклейки, пакувальні матеріали та товарний вигляд збережено. Адміністратор повідомив, що дівчина яка займається поверненням буде тільки завтра. Прийшов 25.05 після недовготривалої бесіди дівчини що займається поверненнями з службою безпеки (так і не зрозумів яке вони мають відношення до повернення) їй, а в результаті і мені було відмовлено в обміні на інший товар. Одразу ж письмово подав заяву на обмін, залишивши собі копію з підписом про прийняття такої заяви. Суть відповіді (в скороченій формі) - Згідно доступної нам інформації Ви в усній формі нам повідомили, що вже розпакували та встановили пральну машину. Також, провели тестове прання. Провести обмін товару, який був у використанні можливо в тому випадку, якщо сервісний центр надасть документ про неремонтопридатність. От цю "інформацію" надасте суду, оскільки я глибоко переконаний що такої нісенітниці не казав і відповідно буду захищати свою честь та гідність керуючись статтею ККУ - Наклеп. Також після ознайомлення на території магазину зі змістом відповіді вказав дівчині яка займається поверненням - Сніжані на абсурдність цієї відповіді особливо про попередній огляд товару який, звичайно, не проводився. Потім підписав документ (з двох листів) на останній сторінці і передав Сніжані для можливості скопіювати дану відповідь. Після чого вона в швидкому темпі підмінила перший лист даного документу вже без примітки про "попередній огляд товару", що відповідно до статті 358 ККУ є нічим іншим як підробкою документів. Це буде дуже добре видно на відео з камер внутрішнього відеоспостереження записи з яких магазин зобов'язаний зберігати 90 днів.Поки чекаю офіційної відповіді від Держпродспоживслужби. Далі документи будуть передані одразу до суду для проведення судового засідання в зв'язку з порушенням ЗУ "Про захист прав споживачів". Вимоги закону зі сторони споживача виконані - товар не використовувався, оскільки немає слідів експлуатації. В чому представники магазину не мали жодного наміру пересвідчитись аргументуючи це якимись казочками які на повірку підтверджені не будуть. Також після задоволення мого позову та обміну на молодшу модель буду вимагати компенсації втраченої вигоди, оскільки виробник надає гарантію на повних п'ять років за умови купівлі товару до 31.05, чим я скористатись не можу через юридичну безграмотність представників магазину. Я принципово доведу цю справу до логічного завершення. Тому чекайте судову повістку і гору регулярних рекламацій на різних інтернет ресурсах...
Переваги:
Назва магазину навпаки читається як odarodlE, викликає асоціації з одним файним українським словом, що доволі комічно
Недоліки:
Абсолютно юридично безграмотний персонал, який не має жодного бажання працювати як в правовому полі так і в рамках здорового глузду
Доброго дня, Володимир! Згідно доступної інформації, Ви вже розпакували та встановили пральну машину. Також, провели тестове прання. Провести обмін товару, який був у використанні можливо в тому випадку, якщо сервісний центр надасть документ про неремонтопридатність. Показати 1 відповідь
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Одразу хочу відзначити, що був постійним покупцем Ельдорадо, а чому був - про це нижче. В роздрібному магазині в м. Вінниця по вул. Коцюбинського 78 зробив покупку пральної машини SAMSUNG WW80R42LHFWDU. Чек від 16.05.20 14.08. Довго вагався з вибором між нею та значно дешевшою, але функціонально практично такою ж моделлю SAMSUNG WW70K42101WDUA. Але в наявності на складі була тільки дорожча.... Читати відгук Одразу хочу відзначити, що був постійним покупцем Ельдорадо, а чому був - про це нижче. В роздрібному магазині в м. Вінниця по вул. Коцюбинського 78 зробив покупку пральної машини SAMSUNG WW80R42LHFWDU. Чек від 16.05.20 14.08. Довго вагався з вибором між нею та значно дешевшою, але функціонально практично такою ж моделлю SAMSUNG WW70K42101WDUA. Але в наявності на складі була тільки дорожча. Далі подробиці про вибір та покупку з самого початку. Все почалося з того що вибирав я між вищезгаданими моделями 12.05 і по інформації продавця консультанта діяла акція по умовам якої до молодшої моделі лінійки в якості подарунку можна було придбати товарів з розділу аксесуарів на 1000 гривень, до старшої на 1300. Оскільки необхідної суми не було з собою повідомив продавця про намір прийти на наступний день. Прийшовши на наступний же день в магазин виявилось що даної акції вже немає, але про обмежений термін дії акції напередодні ніхто навіть не заікнувся. Нагадую про 15 статтю КУ "Про захист прав споживачів" із внесеними змінами законом №2740-8 від 6.06.19 та законом №1602-7 від 22.07.14 а це надання повної та достовірної інформації про умови придбання товару включаючи терміни дії акцій та можливого обмеження на кількість акційного товару. Розмова з адміністратором магазину користі не дала - вони начебто самі не знають про термін дії даних акції. Єдине що адміністратор порадив - почекати до вихідного дня і можливо дана акція буде проведена ще раз. Так я і зробив, але нічого не змінилось. Тому змушений був придбати товар як є. Доставку призначили на 22.05 вечором. Після доставки при більш детальному знайомстві з пральною машиною та штудіювання просторів інтернету по даній моделі дійшов до висновку, що співвідношення ціна-функціонал явно не найкраще, особливо якщо врахувати що повноцінного парогенератора в пральній машині немає, а об'єм барабана абсолютно однаковий незважаючи на різний заявлений об'єм білизни (7 та 8 кг) тоді за що переплата 3500 гривень до вартості молодшої моделі незрозуміло. Згодом 24.05 прийшов до магазину з проханням обміняти куплену модель на молодшу модель лінійки оскільки всі пломби, ярлики, наклейки, пакувальні матеріали та товарний вигляд збережено. Адміністратор повідомив, що дівчина яка займається поверненням буде тільки завтра. Прийшов 25.05 після недовготривалої бесіди дівчини що займається поверненнями з службою безпеки (так і не зрозумів яке вони мають відношення до повернення) їй, а в результаті і мені було відмовлено в обміні на інший товар. Одразу ж письмово подав заяву на обмін, залишивши собі копію з підписом про прийняття такої заяви. Суть відповіді (в скороченій формі) - Згідно доступної нам інформації Ви в усній формі нам повідомили, що вже розпакували та встановили пральну машину. Також, провели тестове прання. Провести обмін товару, який був у використанні можливо в тому випадку, якщо сервісний центр надасть документ про неремонтопридатність. От цю "інформацію" надасте суду, оскільки я глибоко переконаний що такої нісенітниці не казав і відповідно буду захищати свою честь та гідність керуючись статтею ККУ - Наклеп. Також після ознайомлення на території магазину зі змістом відповіді вказав дівчині яка займається поверненням - Сніжані на абсурдність цієї відповіді особливо про попередній огляд товару який, звичайно, не проводився. Потім підписав документ (з двох листів) на останній сторінці і передав Сніжані для можливості скопіювати дану відповідь. Після чого вона в швидкому темпі підмінила перший лист даного документу вже без примітки про "попередній огляд товару", що відповідно до статті 358 ККУ є нічим іншим як підробкою документів. Це буде дуже добре видно на відео з камер внутрішнього відеоспостереження записи з яких магазин зобов'язаний зберігати 90 днів.Поки чекаю офіційної відповіді від Дерпродспоживслужби. Далі документи будуть передані одразу до суду для проведення судового засідання в зв'язку з порушенням ЗУ "Про захист прав споживачів". Вимоги закону зі сторони споживача виконані - товар не використовувався, оскільки немає слідів експлуатації. В чому представники магазину не мали жодного наміру пересвідчитись аргументуючи це якимись казочками які на повірку підтверджені не будуть. Також після задоволення мого позову та обміну на молодшу модель буду вимагати компенсації втраченої вигоди, оскільки виробник надає гарантію на повних п'ять років за умови купівлі товару до 31.05, чим я скористатись не можу через юридичну безграмотність представників магазину. Я принципово доведу цю справу до логічного завершення. Тому чекайте судову повістку і гору рекламацій на різних інтернет ресурсах...
Переваги:
Немає
Недоліки:
Юридично безграмотний персонал який злісно порушує чинне законодавство як мінімум по декільком статтям
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Одразу хочу відзначити, що був постійним покупцем Ельдорадо, а чому був - про це нижче. В роздрібному магазині в м. Вінниця по вул. Коцюбинського 78 зробив покупку пральної машини SAMSUNG WW80R42LHFWDU. Чек від 16.05.20 14.08. Довго вагався з вибором між нею та значно дешевшою, але функціонально практично такою ж моделлю SAMSUNG WW70K42101WDUA. Але в наявності на складі була тільки дорожча.... Читати відгук Одразу хочу відзначити, що був постійним покупцем Ельдорадо, а чому був - про це нижче. В роздрібному магазині в м. Вінниця по вул. Коцюбинського 78 зробив покупку пральної машини SAMSUNG WW80R42LHFWDU. Чек від 16.05.20 14.08. Довго вагався з вибором між нею та значно дешевшою, але функціонально практично такою ж моделлю SAMSUNG WW70K42101WDUA. Але в наявності на складі була тільки дорожча. Далі подробиці про вибір та покупку з самого початку. Все почалося з того що вибирав я між вищезгаданими моделями 12.05 і по інформації продавця консультанта діяла акція по умовам якої до молодшої моделі лінійки в якості подарунку можна було придбати товарів з розділу аксесуарів на 1000 гривень, до старшої на 1300. Оскільки необхідної суми не було з собою повідомив продавця про намір прийти на наступний день. Прийшовши на наступний же день в магазин виявилось що даної акції вже немає, але про обмежений термін дії акції напередодні ніхто навіть не заікнувся. Нагадую про 15 статтю КУ "Про захист прав споживачів" із внесеними змінами законом №2740-8 від 6.06.19 та законом №1602-7 від 22.07.14 а це надання повної та достовірної інформації про умови придбання товару включаючи терміни дії акцій та можливого обмеження на кількість акційного товару. Розмова з адміністратором магазину користі не дала - вони начебто самі не знають про термін дії даних акції. Єдине що адміністратор порадив - почекати до вихідного дня і можливо дана акція буде проведена ще раз. Так я і зробив, але нічого не змінилось. Тому змушений був придбати товар як є. Доставку призначили на 22.05 вечором. Після доставки при більш детальному знайомстві з пральною машиною та штудіювання просторів інтернету по даній моделі дійшов до висновку, що співвідношення ціна-функціонал явно не найкраще, особливо якщо врахувати що повноцінного парогенератора в пральній машині немає, а об'єм барабана абсолютно однаковий незважаючи на різний заявлений об'єм білизни (7 та 8 кг) тоді за що переплата 3500 гривень до вартості молодшої моделі незрозуміло. Згодом 24.05 прийшов до магазину з проханням обміняти куплену модель на молодшу модель лінійки оскільки всі пломби, ярлики, наклейки, пакувальні матеріали та товарний вигляд збережено. Адміністратор повідомив, що дівчина яка займається поверненням буде тільки завтра. Прийшов 25.05 після недовготривалої бесіди дівчини що займається поверненнями з службою безпеки (так і не зрозумів яке вони мають відношення до повернення) їй, а в результаті і мені було відмовлено в обміні на інший товар. Одразу ж письмово подав заяву на обмін, залишивши собі копію з підписом про прийняття такої заяви. Суть відповіді (в скороченій формі) - Згідно доступної нам інформації Ви вже розпакували та встановили пральну машину. Також, провели тестове прання. Провести обмін товару, який був у використанні можливо в тому випадку, якщо сервісний центр надасть документ про неремонтопридатність. От цю "інформацію" надасте суду. Зараз готуються документи для проведення судового засідання в зв'язку з порушенням ЗУ "Про захист прав споживачів". Вимоги закону зі сторони споживача виконані - товар не використовувався, оскільки немає слідів експлуатації. В чому представники магазину не мали жодного наміру пересвідчитись аргументуючи це якимись казочками які на повірку підтверджені не будуть. Також після задоволення мого позову та обміну на молодшу модель буду вимагати компенсації втраченої вигоди, оскільки виробник надає гарантію на повних п'ять років за умови купівлі товару до 31.05, чим я скористатись не можу через юридичну безграмотність представників магазину. Я принципово доведу цю справу до логічного завершення. Чекайте судову повістку і гору рекламацій на різних інтернет ресурсах...
Переваги:
Відсутні
Недоліки:
Абсолютно юридично безграмотний персонал, який взагалі не зацікавлений у вирішенні питання
Володимир, добрий день! Ми розуміємо Вас, але в разі ситуації, яку Ви описували і озвучили в роздрібному магазині, пральна машина вже була підключена і 2 рази встигли випрати речі в цій пральній машині. Для того, щоб ми могли здійснити обмін або повернення, нам необхідно відповідний висновок авторизованого сервісного центру. Даний документ може видати тільки авторизований сервісний центр, який має можливості і право проводити діагностику, профілактику і ремонт. Магазин в даному випадку не має право для проведення авторизованого ремонту, діагностики або профілактики техніки, а так само видавати відповідні документи для проведення обміну або повернення без відповідного висновку авторизованого сервісного центру. Показати 1 відповідь
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Консультант сказав ціну одну ми оплатили, а як треба було забирати товар то був не правильний цінник прийшлось доплатити. Адміністратор поводив себе жахливо. Якщо мати таких адміністраторів то можна залишитись взагалі без покупців. Тільки розказує що покупці повинні а він не повинен дивитись за товаром і цінами. Сказав надати персональні данні. В кінці навіть ніякого вибачення не почули а тільки... Читати відгук Консультант сказав ціну одну ми оплатили, а як треба було забирати товар то був не правильний цінник прийшлось доплатити. Адміністратор поводив себе жахливо. Якщо мати таких адміністраторів то можна залишитись взагалі без покупців. Тільки розказує що покупці повинні а він не повинен дивитись за товаром і цінами. Сказав надати персональні данні. В кінці навіть ніякого вибачення не почули а тільки далі розмови і сміх на весь зал від консультантів і розмов по телефоні. А цінники які неправильно стоять міняють покупці!
Доброго дня. Дякуємо Вам за надану інформацію. Нам прикро, що виникла така ситуація. Для того, щоб провести аналіз, прохання написати нам на ел. адресу: [email protected]. В листі вкажіть: номер телефону, ПІБ. Дякуємо за зверення.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Купувала телефон в кредит. Запитали чи потрібні якісь настройки телефону ліцензійний антивірус і так далі, відповіла категорично ні, тільки скло і чохол. Довго на касі продавець який консультував вгаварював, але моє рішення не змінилось сказала не потрібно. В кінцевому результаті поки оформляла кредит ніхто не показував що пробивають, і я не думала що таке може бути, сказали що зробили подарок... Читати відгук Купувала телефон в кредит. Запитали чи потрібні якісь настройки телефону ліцензійний антивірус і так далі, відповіла категорично ні, тільки скло і чохол. Довго на касі продавець який консультував вгаварював, але моє рішення не змінилось сказала не потрібно. В кінцевому результаті поки оформляла кредит ніхто не показував що пробивають, і я не думала що таке може бути, сказали що зробили подарок безкоштовну флешку, думаю з якого то дива, ну ок. На касі тільки коли все порахували і видали чек побачила настройки антивірус і ще кучу всього в пів ціни і того влетіла ще на 1500 сума не маленька. Коли повернулась що б вияснити сказали що нічого не зміниш бо це послуги які не можна повернути! Шахраї тай усе. Адміністратор непривітна та груба дівчина, сказала що у неї нема є часу, попросила директора магазину покликати сказали що немає, запитала чи є технік експерт бо також були питання вже потім, також сказали його нема! Нікого немає ,бажаю що б їхнього магазину у нас в місті тоже не було!!!!!
Доброго дня. Нам дуже шкода, що Вам довелося опинитися в даній ситуації. Ми завжди намагаємося стежити за якістю обслуговування, щоб кожен наш покупець залишився задоволений. Будемо Вам вдячні, якщо перешлете своє звернення на ел. адресу: [email protected] Дякуємо за відгук.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 З1 грудня2019, купили ноутбук,включивши,уважно придивились,на екрані знайшли дефект,9.01.2020 прийшли в магазин,з проханням поміняти на інший,на що адміністратори які стояли відповіли що міняти не будуть і повертати кошти теж,але вибачте,14 днів не пройшло.Чому таке відношення? Тобто,продати товар з браком вони мають право а назад прийняти ні?Щей сказали що сьогодні не візьмуть його на дослідження бо вже 18.20 Жах,завтра прийду з представником... Читати відгук З1 грудня2019, купили ноутбук,включивши,уважно придивились,на екрані знайшли дефект,9.01.2020 прийшли в магазин,з проханням поміняти на інший,на що адміністратори які стояли відповіли що міняти не будуть і повертати кошти теж,але вибачте,14 днів не пройшло.Чому таке відношення? Тобто,продати товар з браком вони мають право а назад прийняти ні?Щей сказали що сьогодні не візьмуть його на дослідження бо вже 18.20 Жах,завтра прийду з представником захисту прав споживачів.
Доброго дня, Алена. Для діагностики товару рекомендуємо звернутись в сервісний центр або в роздрібний магазин. Магазин також перенаправить товар в сервісний центр. Якщо товар підлягає ремонту, то його полагодять. Якщо буде виявлено заводський брак, то видадуть акт про неремонтопридатність. З даним документом можливо оформити обмін або повернення. Дякуємо за звернення.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Немає цензурних слів щоб виразити своє не довольстово!Циганка на базарі скаже більше правди аніж їхній консультант!Жду доставку 3 день і ніхто не знає коли доставлять...Ворогові не раджу мати діло з Ельдорадо!!!
Доброго дня, Юрій. Дякуємо Вам за надану інформацію. Для того, щоб уточнити інформацію про Вашу доставку, прохання написати нам на ел. адресу: [email protected].
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Вы только посмотрите, как они реагируют на критику! Стандартный шаблон ответов: " Нам очень жаль, мы разбиремся". Но что то они не очень разбираются. Уровень доверия к магазину и так некуда низкий, а они все обещают - но ничего не меняется, обслуживание аж целый НОЛЬ!
Переваги:
Нет плюсов
Недоліки:
Заказы выполняют не вовремя, товар "впаривают" не качественный
Добрый день, Сергей! Спасибо за комментарий к нашему магазину. Понимаем Ваше возмущение. Каждое обращение наших покупателей мы рассматриваем в индивидуальном порядке. Если Вы обратились к нам и ситуация, в которой Вы оказались, не была решена, просьба нам сообщить об этом на наш эл. адрес: [email protected] В письме обязательно опишите подробно возникший вопрос и всё, что нам может помочь в детальном рассмотрении ситуации. Будем ожидать от Вас письмо.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Купив у січні цього року телеприставку т-2 РОМСАТ--в ЕЛЬДОРАДО на пр Коцюбинського 78 -вийшла ладу підчас дії гарантії Відправляють у сервісний центр на 600-річчя-де діагностика коштує 150 грн-за мій рахунок В чому полягає Ваша Г А... Читати відгук Купив у січні цього року телеприставку т-2 РОМСАТ--в ЕЛЬДОРАДО на пр Коцюбинського 78 -вийшла ладу підчас дії гарантії Відправляють у сервісний центр на 600-річчя-де діагностика коштує 150 грн-за мій рахунок В чому полягає Ваша Г А Р А Н Т І Я ???
Доброго дня, Сергій Коченко! Дякуємо за Ваш відгук. Щоб ми змогли розібратися в даному питанні, відправте Ваше звернення на нашу ел. адресу та вкажіть, на якому ресурсі Ви залишили свій відгук: [email protected] Очікуємо на Ваш лист.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Проплатив наперед за товар и доставку (бойлер). Попередив що на милицях. Попросив попередньо набрати. День доставки вибирали представники магазину. В результаті передзвонили о 21-00 в день доставки. Сказали що возять до 1-00 ночі!!!! Також попереджав, що за адресою доставки не проживаю.... Слів немає.... Виходить , що людина на милицях має о першій ночі ловити таксі щоб отримати доставку... Або чекати... Читати відгук Проплатив наперед за товар и доставку (бойлер). Попередив що на милицях. Попросив попередньо набрати. День доставки вибирали представники магазину. В результаті передзвонили о 21-00 в день доставки. Сказали що возять до 1-00 ночі!!!! Також попереджав, що за адресою доставки не проживаю.... Слів немає.... Виходить , що людина на милицях має о першій ночі ловити таксі щоб отримати доставку... Або чекати невідомо скільки.... Категорично не раджу Ельдорадо.
Доброго дня, Алексей! Нам дуже шкода, що Вам довелося опинитися в даній ситуації. Ми завжди намагаємося стежити за якістю обслуговування, щоб кожен наш покупець залишався задоволений. Будемо Вам вдячні, якщо перешлете своє звернення до нас на нашу ел. адресу: [email protected] Дякуємо за відгук. Очікуємо від Вас лист.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Перш ніж купувати в мережі даних магазинів раджу 1001 раз подумати. 5 років тому купила ноут - не працював єкран. Заводський брак - ок, замінили відразу. Купила рік тому пилосос - перший раз включили вдома, шнур сам по собі заїзжає. Написала на офіційну сторінку філіпс - відповіли що так не має бути. Ремонтували в СЦ. 4 дні тому... Читати відгук Перш ніж купувати в мережі даних магазинів раджу 1001 раз подумати. 5 років тому купила ноут - не працював єкран. Заводський брак - ок, замінили відразу. Купила рік тому пилосос - перший раз включили вдома, шнур сам по собі заїзжає. Написала на офіційну сторінку філіпс - відповіли що так не має бути. Ремонтували в СЦ. 4 дні тому придбала ноутбук (йшла за значно дешевшим, але консультант вмовим купити дорожче і довговічніше). Привезла додому - скрипить жорсткий диск. Щей так що музику на тихій звучності перескрипує. Віднесла сьогодні в магазин почула ще з незадоволеним тоном - що може я його десь стукнула. Відправили в сервісний центр техніку якій 4дні))) фонду в них немає, щоб видати на заміну. Тому вимушена працювати "на пальцях ". Чекати фахівця в магазині довелось мало не годину. Купувала в іншому магазині і холодильник і бойлер - ніяких проблем. А тут 3 із 3 і все не справне. То робіть висновки.
Доброго дня, Елена! Нам шкода, що кожна із 3 покупок привила Вас до негативної ситуації. Але наш магазин реалізує сертифіковану техніку від виробника. Тому, якщо з'являються недоліки в роботі придбаного товару, треба одразу ж це зафіксувати і звернутися або напряму до авторизованого сервісного центру, або через магазин роздрібної мережі, в якому купляли товар. Дякуємо за Ваш відгук.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Перебуваючи на відпочинку в місті Вінниця в Мегамолі, вирішили придбати мобільний телефон. Завітали до відділу Ельдорадо , дуже гарно припрошували і рекламували !! Коли дійшло до купівлі почали навязувати всякі послуги , встановити настройки , застрахувати від механичних пошкоджень ,а коли ми відмовились , бо мали на меті купити тільки телефон , ставлення різко змінилось не в кращу сторону !!... Читати відгук Перебуваючи на відпочинку в місті Вінниця в Мегамолі, вирішили придбати мобільний телефон. Завітали до відділу Ельдорадо , дуже гарно припрошували і рекламували !! Коли дійшло до купівлі почали навязувати всякі послуги , встановити настройки , застрахувати від механичних пошкоджень ,а коли ми відмовились , бо мали на меті купити тільки телефон , ставлення різко змінилось не в кращу сторону !! Захисне скло було наклеєне неякісно !!! Дуже шкодую , що взагалі не відмовилась від покупки !! Бо настрій був спорчений , не залишилось задоволеня від покупки і взагалі пропав настрій далі відпочивати в Мегамол !!!
Переваги:
Нема!!
Недоліки:
Негарне відношення до покупців !!!!!!!!! Персонал залишив неприємне враження !!!!!
Доброго дня. Дякуємо Вам за надану інформацію. Щоб провести детальний аналіз ситуації, прохання переслати зверення на ел. адресу:[email protected]. В листі вкажіть додаткову інформацію: фото чеку, ПІБ, номер телефону. Для нас дуже важливо, щоб кожний клієнт залишився задоволений обслуговуванням.
Внимание обман не ходите туда, берегите нервы (Украина)7 вересня, 2018 год
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Ужасно общаются , не принимают не качественные товары обратно в течение 14 дней, ещё и дураком выставляют . Одним словом хамло не образованое.!
добрый день. Нам жаль, что произошла такая ситуация. Приобретая товар в нашем магазине, Вы рассчитывали на его длительную и качественную работу. В данном случае провести возврат/обмен возможно в том случае, если есть соответствующий документ с сервисного центра. Далее с пакетом документов необходимо обратится в розничный магазин и написать заявление. Благодарим Вас за комментарий.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Делали покупку в МеггаМолле , Винница. Парень который по идее должен быть консультантом не зависимо от суммы приобретаемого товара, выглядел обычным впаревателем. При чем товар не из дешевых моделей . Мы выбирали морозильную камеру, объяснив что наворолченную для села брать нет смысла , диапазон цен от 5 до 8 тыс. гривен. Нам же начали даже не предлагает а впаривать за... Читати відгук Делали покупку в МеггаМолле , Винница. Парень который по идее должен быть консультантом не зависимо от суммы приобретаемого товара, выглядел обычным впаревателем. При чем товар не из дешевых моделей . Мы выбирали морозильную камеру, объяснив что наворолченную для села брать нет смысла , диапазон цен от 5 до 8 тыс. гривен. Нам же начали даже не предлагает а впаривать за цену, что в два раза выше. Естественно мы отказались , и стали для парня просто не интересны. На все наши вопросы относительно моделей «попроще» отвечал сквозь зубы с явно прочитываемой строкой на лбу- берите что хотите. Разочарованы- ведь ничего не услышали о товаре который подошёл, пришлось прям в магазине листать в интернете характеристику . Не могу сказать спасибо Ельдорадо(((((((
Добрый день, Анна! Благодарим за Ваш отзыв. К каждому обращению клиента мы подходим индивидуально в зависимости от ситуации. А его комментарии мы всегда фиксируем, чтобы провести полный анализ качества обслуживания в «Эльдорадо». Чтобы мы могли разобраться в сложившейся ситуации, отправьте, пожалуйста, Ваше обращение на наш эл. адрес: [email protected] Так же, убедительно Вас просим указать в своём письме следующую информацию, которая позволит детальней изучить возникшую ситуацию и разобраться в ней как можно скорее: 1. Дату покупки (по чеку); 2. Марку и № модели купленного товара; 3. Ваш контактный телефон; 4. ФИО; 5. Ссылка на Ваш отзыв.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Купили в 2012 році в кредит телевізор і оформили додаткову страховку на 2 роки до 28.12.2017 року. Тиждень назад, прийшовши в відділення магазину з сертифікатом, щоб вибрати товар на суму сертифікату, мені відмовили, мотивувавши це відсутністю чека, який я за ці 5 років десь загубив. Як можна вирішити дане питання?
Доброго дня, Павло. Фізичні та товарні чеки не відновлюються. Відповідно до пункту 7 ст.1 ЗУ "Про захист прав споживачів", підтвердження вчинення договору між споживачем і продавцем оформляється квитанцією, товарним чи касовим чеком, квитком, талоном або іншими документами. Відповідно до частини 11 ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів", розрахунковий документ становленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу продавець зобов'язаний видати споживачеві під час продажу товару. При цьому споживчим законодавством не передбачено можливість чи порядку повторної видачі розрахункового документу. Показати 2 відповіді
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 купил батя себе ноут Asus windows 10 видюха NVIDIA geforece 810M -1гиг оперативка 4 гига и процессоры intel celeron 1.6Ghz консультант назвала это ноут игровым та еще наплела что если два процессора по 1.6 то в суме выходит 3.2 и это за 10к гривен + 200грн антивирус +400грн лицензия Windows 10(я думал она бесплатная)
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Никогда не любил Эльдорадо. Но тут оказалось, что они стали партнерами компании в которой я работаю и надо было зайти туда по работе. Обратил свое внимание на ноутбук который там продавался. Вроде все устроило и цена была адекватная. Вернулся домой за деньгами и поехал в магазин. Проконсультировался с представителем магазина - все ок. Беру. И тут нежданчик - цена в... Читати відгук Никогда не любил Эльдорадо. Но тут оказалось, что они стали партнерами компании в которой я работаю и надо было зайти туда по работе. Обратил свое внимание на ноутбук который там продавался. Вроде все устроило и цена была адекватная. Вернулся домой за деньгами и поехал в магазин. Проконсультировался с представителем магазина - все ок. Беру. И тут нежданчик - цена в базе не соответствует на ценнике: выше на 1400 грн. К консультанту претензий никаких: пытался как то вернуть цену, бегал по магазину к администрации, долго извинялся, попытался предложить другой товар. Как я понял, просто кто то сверху тупо поменял цену. Так что совет всем: прежде чем принимать решение о покупке, перепроверяйте цены - не забывайте, что вы в "ЭЛЬДОРАДО" какими были, такими и остались!
Добрый день. Просьба переслать Ваше обращение на электронный адрес: [email protected] Также укажите следующую информацию: 1. Дату обращения в магазин; 2. Город и адрес магазина, куда обращались; 3. Марку и № модели, который хотели купить; 4. Ваш контактный телефон; 5. ФИО. Данные сведения помогут при решении Вашего вопроса.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Купили в Эльдорадо кондиционер с установкой (цена установки - 2799 грн.). Перед покупкой просматривали цены в обьявлениях, были гораздо ниже (и на кондиционеры, и на установку), но, мы побоялись связываться с "неизвестными" продавцами и установщиками и решили, что лучше переплатим, но у нас будет и гарантия, и сервис. Приехали, купили, на этом все хорошее и закончилось! Кондиционер установили ребята быстро... Читати відгук Купили в Эльдорадо кондиционер с установкой (цена установки - 2799 грн.). Перед покупкой просматривали цены в обьявлениях, были гораздо ниже (и на кондиционеры, и на установку), но, мы побоялись связываться с "неизвестными" продавцами и установщиками и решили, что лучше переплатим, но у нас будет и гарантия, и сервис. Приехали, купили, на этом все хорошее и закончилось! Кондиционер установили ребята быстро (странно, что перешептывались, что какие-то инструменты забыли, и что, "ничего, и так сойдет"! Сказали, что-бы кондиционер завтра включать и если не будет работать, им звонить, потому что фирма "Сатурн" г***но и 80%, он у вас работать не будет! "На завтра" кондиционер поработал 4 или 5 мин. и начал очень сильно "шуршать" внутрений блок, с него периодически выливалась вода и практически не было холода (просто, работает как вентилятор "с бризом" на ламинат). И, вот уже пошла третья (!!!) неделя, как мы пытаемся решить этот вопрос! в "Эльдорадо" все нам очень сочувствуют и отправляют в сервис, а сотрудники сервиса ("Лотос" по ул.Енергетична 3А, (0432)-699573) которые устанавливали и взяли деньги, обещают "проверить" или это проблема установки или кондиционера! Обещают, назначают время, когда они приедут, мы отпрашиваемся с работы и ждем их! А их все нет! Очень жалко денег! Очень обидно, что такое отношение магазина и сервиса! А больше всего жалко наших родных, потому что они вынуждены в сорокоградусную жару мучаться!
Добрый день. Просьба написать на наш электронный адрес: [email protected] Также уточните, пожалуйста, следующую информацию. Данные сведения помогут при решении Вашего вопроса: 1. Дату покупки (по чеку); 2. Адрес магазина, где была совершена покупка; 3. Марку и № модели купленного товара; 4. Ваш контактный телефон; 5. ФИО.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Интересная ситуация происходит с заказами Мой заказ 124401 Покупал мясорубку, телевизор, и блендер, плюс в бонус шел утюг. С мясорубкой интересно получилось , а вот собственно на всякий случай скрин http://prnt.sc/ef8ga5 товара на 02.03.17. Как видите, в комплект входит чайник. Но на момент заказа, а заказ делал ночью с 01.03 на 02.03 был УТЮГ.... Читати відгук Интересная ситуация происходит с заказами
Мой заказ 124401 Покупал мясорубку, телевизор, и блендер, плюс в бонус шел утюг.
С мясорубкой интересно получилось , а вот собственно на всякий случай скрин https://prnt.sc/ef8ga5 товара на 02.03.17. Как видите, в комплект входит чайник.
Но на момент заказа, а заказ делал ночью с 01.03 на 02.03 был УТЮГ. Благо, удалось вытянуть закэшированную страницу из гугла, собственно скрин (урл кэша можно увидеть строке) https://prnt.sc/ef8dg1 ну и сама ссылка, понятно, что кэшируются страницы периодически, но всётаки, мне повезло сделать скрин
Позвонил в поддержку на 0800 502255 сказали, утюга не было, а только чайник, что мол мне показалось, в заказе чайник. Но сотрудники не обращают видимо внимания на комментарий к заказу, там как раз был вопрос про утюг. Более того был звонок мой на телефон (возможно менеджер перезванивал), но гудка на три, так чтоб не успел взять трубку. На почту, естественно заказ не пришел с перечнем покупки в заказе.
В итоге, пришел на отделение магазина, забрать товар (около 12 часов дня), заказа нет в базе. Перезвонил на 0800 и скинули заказ - сервис, потратил на эту возню 15 минут. Ура! в отделении заказ виден, но….
Мясорубка другой модели и другого цвета, подсунули mincer-zelmer вместо той, что заказал - очень похожи, но в той что заказал был измельчитель (насадка-мельница), и в бонус был не ютуг а чайник. Цвет лайм, а оказался белый по факту. Кстати чайник г… редкое, запах пластика такой, что страшно даже включать.
В итоге, мне не понравилось: 1. что я потратил 1,5 часа в отделении магазина на оформление покупки, а всё из-за онлайн заказа, звонки на 0800, ожидание, перезвоны и т.д.. (Хотите что то купить, идите сразу в магазин, а не оформляйте по интернету - бесполезно). 2. Онлайн магазин дурит покупателей, сначала заказываешь модель одну, в заказе совсем другая. 3. Покупая комплект с товаром “в подарок” - он почему то меняется без уведомления покупателя. Обидно, хотел тёще подарить утюг на 8 марта. Но не тут то было. 4. Работа менеджеров. Сервис по 10 бальной шкале на 3. Тут много вопросов сразу, почему если не успел ответить на звонок - не перезванивают второй раз? Тот же Фокстрот или Розетка звонит по 2 раза. Почему модель товара меняется? Будьте уверены что при заказе я перепроверил модели и сумму товара, не первый раз покупаю. 5. Попробуйте войти в личный кабинет, каждый раз приходится смс с временным паролем получать, потому что основной сайт не помнит. 6. Общий негатив от покупки. Даже проверить как работает телевизор, который заказал, в магазине можно, но “плохой сигнал” делает так что все телевизоры одинаково плохо показывают. Хотя нет… те что за 24000 грн. и выше - показывают хорошо, наверно там отдельный сигнал, маркетинг называется. А ещё мне не понятно, почему я должен сначала оплатить заказ на кассе, а потом смотреть, что я купил? Кто придумал такие инструкции для менеджеров? Да, оплатил. Потом оказалось не та модель, делали возврат и обмен с доплатой, потому что на кассу несёшь бумажку с номером и не понимаешь что там, под тем номером. И кому после этого хорошо? Я потратил время, нервы,
В самом отделении магазина, сервис хороший, девочки летают как пчелки, проверяют, оформляют, били ошибки, но всётаки, время уделили, общались, приветливые. А вот интернет продажи хромают :(
Здравствуйте, Дмитрий. Благодарим Вас за предоставленную информацию. Для нас Ваше мнение очень важно. Ваше обращение помогает улучшить качество обслуживания в нашей компании. На данный момент Ваш отзыв передан в отдел качества обслуживания, пожалуйста, ожидайте обратной связи.
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 С «Эльдорадо» я знакома давно, опыт разный, началось с того, что выбранный нами холодильник Samsung не работал исправно, однако ребята без проблем его забрали. Предлагали ту же модель, но мы остановились на Атланте. Работает прекрасно, нареканий нет. На выходных подбирали племяннику смартфон, не купили, т.к. рассчитывали на другую сумму, будем "копить". Понравилось то, что дали хорошую и грамотную консультацию, уделили... Читати відгук С «Эльдорадо» я знакома давно, опыт разный, началось с того, что выбранный нами холодильник Samsung не работал исправно, однако ребята без проблем его забрали. Предлагали ту же модель, но мы остановились на Атланте. Работает прекрасно, нареканий нет. На выходных подбирали племяннику смартфон, не купили, т.к. рассчитывали на другую сумму, будем "копить". Понравилось то, что дали хорошую и грамотную консультацию, уделили много времени и не настаивали на покупке, не люблю, когда «впаривают».
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Нихто так и не позBониB Чому я маю чекати ЯК брали електрону книгу не значилося що екран розбитий а тепер нагло Bпарюють то треба було написати Bернить гроши А ТЕПЕР ПЛЮСИ ПОСТАBТЕ САМИ ДЯКУЮ
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Моя пригода не закинчилася позBонили сказали що BидремонтуBали. На другий день я була B магазини сказали що диBчини немає буде B понедилок на прохання що далеко ихати погодилися принесли книгу коли Bидкрили ничого не ремонтуBали сказали заключення розбитий екран А коли Bаш спиBробитник браB ниякого розбитого екрана небуло НЕ потрибно BпарюBати сказали що до понедилка... Читати відгук Моя пригода не закинчилася позBонили сказали що BидремонтуBали. На другий день я була B магазини сказали що диBчини немає буде B понедилок на прохання що далеко ихати погодилися принесли книгу коли Bидкрили ничого не ремонтуBали сказали заключення розбитий екран А коли Bаш спиBробитник браB ниякого розбитого екрана небуло НЕ потрибно BпарюBати сказали що до понедилка розберуться де розбили екрани и зателефонують А при чому тут я поBернить кошти и чотири мисяци я не користуюся ним хоч дуже потрибний СтаBлення супер 067-942-26-24 Чекаю
Добрый день, Людмила. Благодарим Вас за предоставленную информацию, просьба обратится на наш электронный адрес [email protected] для выяснения сложившейся ситуации. Показати 1 відповідь
Відгук про Eldorado.ua за адресою Вінниця, просп. Коцюбинського, 78 Магазин мне очень нравится. Покупала в Эльдорадо мультиварку, микроволновку и планшет. Девушка-менеджер была очень обходительна, провела консультацию по каждому товару, помогла выбрать нужный мне товар по функционалу, покупку оформила быстро. Работу магазина оцениваю на твердую пятерку. За техникой буду обращаться только сюда.
Здравствуйте, Екатерина. Компания "Эльдорадо" благодарит Вас за положительный отзыв, для нас Ваше мнение очень важно. Будем рады видеть Вас в лице нашего покупателя в дальнейшем.
Eldorado.ua – провідна мережа побутової техніки та електроніки в Україні. На початок 2023 налічує 94 магазинів, має інтернет-магазин та зручний мобільний застосунок із різними варіантами доставки. Забезпечує роботою понад 3,2 тис. працівників, надає грошову допомогу для 180 працівників у лавах ЗСУ і ТрО. Для військовослужбовців діють постійні знижки на придбання... детальніше
Проблемний товар, який напевно був вже у використанні
Контактною особою є сервіс-менеджер Сніжана, добитись якоїсь конкретики від даної особи не можливо на дзвінки не відповідають годинами і не зацікавлена у вирішені нашої проблеми. Остання покупка в даному магазині.
З повагою,
Ірина
Команда підтримки клієнтів Eldorado.ua
Установка Windows та антивірусу
Для того, щоб ми могли розібратися в даній ситуації, необхідно направити Ваше звернення на нашу ел. адресу: [email protected] та вказати контактні дані, а саме контактний номер телефону, на який оформлено карту лояльності.
Очікуємо на Ваш лист.
Щодо бонусів
Для того, щоб ми могли розібратися в даній ситуації, необхідно направити Ваше звернення на нашу ел. адресу: [email protected] та вказати контактні дані. Також прохання уточнити про яке смс-повідомлення йде мова, щоб ми мали можливість надати Вам інформацію в повному об'ємі.
Очікуємо на Ваш лист.
Вся техника ломается сразу по окончании гарантии!!!!
Мы понимаем все Ваши переживания касательно сложившейся ситуации. Нам очень жаль, что так произошло.
Для нас будет важным разобраться в этом вопросе как можно скорей. Будем благодарны, если Вы поспособствуете нам, отправив своё обращение на нашу эл. почту: [email protected]
Благодарим за Ваш отзыв.
Казкові персонажі, яким вдалось обіср@тись абсолютно в усіх аспектах своєї діяльності
Нам прикро, що у Вас виникла така неприємна ситуація. Для того, щоб провести аналіз ситуації, прохання написати на ел. адресу: [email protected]. Дякуємо за звернення.
Надувательство!!!
Благодарим за отзыв. Мы сожалеем, что срок действия уже закончился.
Получить информацию о сроке обращения можно: уточнив на горячей линии, в розничном магазине, на сайте в разделе услуги или написав в обратную связь. После окончания срока действия программы АЗ, бонусы нет возможности начислить.
Не мають жодного бажання працювати як в правовому полі так і в рамках здорового глузду
Згідно доступної інформації, Ви вже розпакували та встановили пральну машину. Також, провели тестове прання.
Провести обмін товару, який був у використанні можливо в тому випадку, якщо сервісний центр надасть документ про неремонтопридатність. Показати 1 відповідь
Злісно порушують чинне законодавство одразу по декільком статтям
Згідно доступної інформації, Ви вже розпакували та встановили пральну машину. Також, провели тестове прання.
Провести обмін товару, який був у використанні можливо в тому випадку, якщо сервісний центр надасть документ про неремонтопридатність. Показати 1 відповідь
Злісно порушують чинне законодавство одразу по декільком статтям
Ваше звернення передали повторно до відповідного відділу.
Прохання очікувати на зворотній зв'язок.
Злісно порушують ЗУ "Про захист прав споживачів"
Ми розуміємо Вас, але в разі ситуації, яку Ви описували і озвучили в роздрібному магазині, пральна машина вже була підключена і 2 рази встигли випрати речі в цій пральній машині.
Для того, щоб ми могли здійснити обмін або повернення, нам необхідно відповідний висновок авторизованого сервісного центру.
Даний документ може видати тільки авторизований сервісний центр, який має можливості і право проводити діагностику, профілактику і ремонт.
Магазин в даному випадку не має право для проведення авторизованого ремонту, діагностики або профілактики техніки, а так само видавати відповідні документи для проведення обміну або повернення без відповідного висновку авторизованого сервісного центру. Показати 1 відповідь
Жахливе ставлення адміністратора
Дякуємо Вам за надану інформацію. Нам прикро, що виникла така ситуація. Для того, щоб провести аналіз, прохання написати нам на ел. адресу: [email protected]. В листі вкажіть: номер телефону, ПІБ. Дякуємо за зверення.
Шахраї тай усе!
Нам дуже шкода, що Вам довелося опинитися в даній ситуації. Ми завжди намагаємося стежити за якістю обслуговування, щоб кожен наш покупець залишився задоволений.
Будемо Вам вдячні, якщо перешлете своє звернення на ел. адресу: [email protected]
Дякуємо за відгук.
Жахливе відношення співробітників
Жах,завтра прийду з представником... Читати відгук З1 грудня2019, купили ноутбук,включивши,уважно придивились,на екрані знайшли дефект,9.01.2020 прийшли в магазин,з проханням поміняти на інший,на що адміністратори які стояли відповіли що міняти не будуть і повертати кошти теж,але вибачте,14 днів не пройшло.Чому таке відношення? Тобто,продати товар з браком вони мають право а назад прийняти ні?Щей сказали що сьогодні не візьмуть його на дослідження бо вже 18.20
Жах,завтра прийду з представником захисту прав споживачів.
Для діагностики товару рекомендуємо звернутись в сервісний центр або в роздрібний магазин. Магазин також перенаправить товар в сервісний центр. Якщо товар підлягає ремонту, то його полагодять. Якщо буде виявлено заводський брак, то видадуть акт про неремонтопридатність. З даним документом можливо оформити обмін або повернення.
Дякуємо за звернення.
Жахливо брехливий консультант Артьом!!!
Дякуємо Вам за надану інформацію. Для того, щоб уточнити інформацію про Вашу доставку, прохання написати нам на ел. адресу: [email protected].
Шарашкина контора
Спасибо за комментарий к нашему магазину.
Понимаем Ваше возмущение. Каждое обращение наших покупателей мы рассматриваем в индивидуальном порядке.
Если Вы обратились к нам и ситуация, в которой Вы оказались, не была решена, просьба нам сообщить об этом на наш эл. адрес: [email protected]
В письме обязательно опишите подробно возникший вопрос и всё, что нам может помочь в детальном рассмотрении ситуации.
Будем ожидать от Вас письмо.
обман згарантією
Дякуємо за Ваш відгук.
Щоб ми змогли розібратися в даному питанні, відправте Ваше звернення на нашу ел. адресу та вкажіть, на якому ресурсі Ви залишили свій відгук: [email protected]
Очікуємо на Ваш лист.
Не раджу Ельдорадо
Нам дуже шкода, що Вам довелося опинитися в даній ситуації. Ми завжди намагаємося стежити за якістю обслуговування, щоб кожен наш покупець залишався задоволений.
Будемо Вам вдячні, якщо перешлете своє звернення до нас на нашу ел. адресу: [email protected]
Дякуємо за відгук. Очікуємо від Вас лист.
Не раджу!!!
Нам шкода, що кожна із 3 покупок привила Вас до негативної ситуації. Але наш магазин реалізує сертифіковану техніку від виробника.
Тому, якщо з'являються недоліки в роботі придбаного товару, треба одразу ж це зафіксувати і звернутися або напряму до авторизованого сервісного центру, або через магазин роздрібної мережі, в якому купляли товар.
Дякуємо за Ваш відгук.
Не довіряйтеся консультантам в Ельдорадо в Мегамол !!!
Дякуємо Вам за надану інформацію. Щоб провести детальний аналіз ситуації, прохання переслати зверення на ел. адресу:[email protected]. В листі вкажіть додаткову інформацію: фото чеку, ПІБ, номер телефону. Для нас дуже важливо, щоб кожний клієнт залишився задоволений обслуговуванням.
Эльдорадо в Виннице, старший продавец и директор ХАМЫ
Нам жаль, что произошла такая ситуация. Приобретая товар в нашем магазине, Вы рассчитывали на его длительную и качественную работу. В данном случае провести возврат/обмен возможно в том случае, если есть соответствующий документ с сервисного центра. Далее с пакетом документов необходимо обратится в розничный магазин и написать заявление. Благодарим Вас за комментарий.
Разочарованы обслуживанием
Благодарим за Ваш отзыв. К каждому обращению клиента мы подходим индивидуально в зависимости от ситуации. А его комментарии мы всегда фиксируем, чтобы провести полный анализ качества обслуживания в «Эльдорадо».
Чтобы мы могли разобраться в сложившейся ситуации, отправьте, пожалуйста, Ваше обращение на наш эл. адрес: [email protected]
Так же, убедительно Вас просим указать в своём письме следующую информацию, которая позволит детальней изучить возникшую ситуацию и разобраться в ней как можно скорее:
1. Дату покупки (по чеку);
2. Марку и № модели купленного товара;
3. Ваш контактный телефон;
4. ФИО;
5. Ссылка на Ваш отзыв.
додаткова страховка
Фізичні та товарні чеки не відновлюються.
Відповідно до пункту 7 ст.1 ЗУ "Про захист прав споживачів", підтвердження вчинення договору між споживачем і продавцем оформляється квитанцією, товарним чи касовим чеком, квитком, талоном або іншими документами.
Відповідно до частини 11 ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів", розрахунковий документ становленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу продавець зобов'язаний видати споживачеві під час продажу товару.
При цьому споживчим законодавством не передбачено можливість чи порядку повторної видачі розрахункового документу. Показати 2 відповіді
Цены ОЧЕНЬ завишены
видюха NVIDIA geforece 810M -1гиг
оперативка 4 гига
и процессоры intel celeron 1.6Ghz
консультант назвала это ноут игровым та еще наплела что если два процессора по 1.6 то в суме выходит 3.2
и это за 10к гривен + 200грн антивирус +400грн лицензия Windows 10(я думал она бесплатная)
Просьба описать ситуацию более подробно на электронный адрес: [email protected]
Налюбилово с ценами
Просьба переслать Ваше обращение на электронный адрес: [email protected]
Также укажите следующую информацию:
1. Дату обращения в магазин;
2. Город и адрес магазина, куда обращались;
3. Марку и № модели, который хотели купить;
4. Ваш контактный телефон;
5. ФИО.
Данные сведения помогут при решении Вашего вопроса.
ЛЮДИ, НЕ ПОКУПАЙТЕ В ЭЛЬДОРАДО!!!
Просьба написать на наш электронный адрес: [email protected]
Также уточните, пожалуйста, следующую информацию. Данные сведения помогут при решении Вашего вопроса:
1. Дату покупки (по чеку);
2. Адрес магазина, где была совершена покупка;
3. Марку и № модели купленного товара;
4. Ваш контактный телефон;
5. ФИО.
Больше там покупать не буду
Мой заказ 124401
Покупал мясорубку, телевизор, и блендер, плюс в бонус шел утюг.
С мясорубкой интересно получилось , а вот собственно на всякий случай скрин http://prnt.sc/ef8ga5 товара на 02.03.17. Как видите, в комплект входит чайник.
Но на момент заказа, а заказ делал ночью с 01.03 на 02.03 был УТЮГ.... Читати відгук Интересная ситуация происходит с заказами
Мой заказ 124401
Покупал мясорубку, телевизор, и блендер, плюс в бонус шел утюг.
С мясорубкой интересно получилось , а вот собственно на всякий случай скрин https://prnt.sc/ef8ga5 товара на 02.03.17. Как видите, в комплект входит чайник.
Но на момент заказа, а заказ делал ночью с 01.03 на 02.03 был УТЮГ. Благо, удалось вытянуть закэшированную страницу из гугла, собственно скрин (урл кэша можно увидеть строке) https://prnt.sc/ef8dg1
ну и сама ссылка, понятно, что кэшируются страницы периодически, но всётаки, мне повезло сделать скрин
Позвонил в поддержку на 0800 502255 сказали, утюга не было, а только чайник, что мол мне показалось, в заказе чайник. Но сотрудники не обращают видимо внимания на комментарий к заказу, там как раз был вопрос про утюг. Более того был звонок мой на телефон (возможно менеджер перезванивал), но гудка на три, так чтоб не успел взять трубку. На почту, естественно заказ не пришел с перечнем покупки в заказе.
В итоге, пришел на отделение магазина, забрать товар (около 12 часов дня), заказа нет в базе. Перезвонил на 0800 и скинули заказ - сервис, потратил на эту возню 15 минут. Ура! в отделении заказ виден, но….
Мясорубка другой модели и другого цвета, подсунули mincer-zelmer вместо той, что заказал - очень похожи, но в той что заказал был измельчитель (насадка-мельница), и в бонус был не ютуг а чайник. Цвет лайм, а оказался белый по факту.
Кстати чайник г… редкое, запах пластика такой, что страшно даже включать.
В итоге, мне не понравилось: 1. что я потратил 1,5 часа в отделении магазина на оформление покупки, а всё из-за онлайн заказа, звонки на 0800, ожидание, перезвоны и т.д.. (Хотите что то купить, идите сразу в магазин, а не оформляйте по интернету - бесполезно). 2. Онлайн магазин дурит покупателей, сначала заказываешь модель одну, в заказе совсем другая. 3. Покупая комплект с товаром “в подарок” - он почему то меняется без уведомления покупателя. Обидно, хотел тёще подарить утюг на 8 марта. Но не тут то было. 4. Работа менеджеров. Сервис по 10 бальной шкале на 3. Тут много вопросов сразу, почему если не успел ответить на звонок - не перезванивают второй раз? Тот же Фокстрот или Розетка звонит по 2 раза. Почему модель товара меняется? Будьте уверены что при заказе я перепроверил модели и сумму товара, не первый раз покупаю. 5. Попробуйте войти в личный кабинет, каждый раз приходится смс с временным паролем получать, потому что основной сайт не помнит. 6. Общий негатив от покупки. Даже проверить как работает телевизор, который заказал, в магазине можно, но “плохой сигнал” делает так что все телевизоры одинаково плохо показывают. Хотя нет… те что за 24000 грн. и выше - показывают хорошо, наверно там отдельный сигнал, маркетинг называется. А ещё мне не понятно, почему я должен сначала оплатить заказ на кассе, а потом смотреть, что я купил? Кто придумал такие инструкции для менеджеров? Да, оплатил. Потом оказалось не та модель, делали возврат и обмен с доплатой, потому что на кассу несёшь бумажку с номером и не понимаешь что там, под тем номером. И кому после этого хорошо? Я потратил время, нервы,
В самом отделении магазина, сервис хороший, девочки летают как пчелки, проверяют, оформляют, били ошибки, но всётаки, время уделили, общались, приветливые. А вот интернет продажи хромают :(
Благодарим Вас за предоставленную информацию. Для нас Ваше мнение очень важно. Ваше обращение помогает улучшить качество обслуживания в нашей компании.
На данный момент Ваш отзыв передан в отдел качества обслуживания, пожалуйста, ожидайте обратной связи.
Мое мнение
Спасибо, что нашли время оставить отзыв. Будем рады видеть Вас вновь в нашем магазине.
Без слоB
А ТЕПЕР ПЛЮСИ ПОСТАBТЕ САМИ ДЯКУЮ
Прохання описати виникну ситуацію на нашу електронну пошту [email protected] для з`ясування обставин. Показати 1 відповідь
без CлоB
Благодарим Вас за предоставленную информацию, просьба обратится на наш электронный адрес [email protected] для выяснения сложившейся ситуации. Показати 1 відповідь
Отличный магазин техники
Компания "Эльдорадо" благодарит Вас за положительный отзыв, для нас Ваше мнение очень важно. Будем рады видеть Вас в лице нашего покупателя в дальнейшем.