Антон Відгук додано 19 лютого, 2025 год13 переглядів
купляв колеса, continental, після встановлення виявилось, що їх неможливо від балансувати. Робив балансування на 3 станціях, останній на станку з прижимним роликом, майстер повісив 70 грам, та сказав що колеса мають неоднорідну жорсткість. Магазин відмовився приймати товар, вказуючи на те, що я повинен за свій кошт зробити незалежну експертизу (де і як її робите теж невідомо) і потім вони зможуть розглянути моє звернення. Вказували на те, що в мене несправний автомобіль, та вібрація не від колес.
бажаю міцного . рекомендую почитати закон прав споживачів 17 стаття . всі експертизи проводить магазин і платить також він і тільки якщо вина покупця то платити за експертизу буде покупець . якщо заводский брак то можна і в суд подати тоді вони щей на судовій збір і моралку попадають .
я зараз також починаю з ними сварку по поводу поверненя товару так само хочуть експертизу машини .
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація і ми не змогли виконати Ваше замовлення в обіцяні терміни.
У телефонній розмові ми інформували Вас, що замовлення було передано перевізнику вчасно – 05.03. Наша компанія неодноразово зверталася до перевізника з проханням пришвидшити відправлення, і лише 10.03 вони зареєстрували відправку в системі.
Ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися, та приносимо щирі вибачення за завдані незручності. Якщо у вас залишилися питання або потрібна допомога – будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639, будемо раді допомогти!
Антоне, дякуємо за ваш відгук. Ми розуміємо, що ситуація викликала у вас негативні емоції.
Хочемо зазначити, що гарантійне повернення шин можливе лише у разі виявлення дефекту під час монтажу чи балансування до початку експлуатації. Оскільки шини вже були у використанні, їхня подальша перевірка можлива лише через незалежну експертизу. Ми надали вам всю необхідну інформацію щодо процедури експертизи та можливих подальших дій.
Якщо у вас залишилися додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639.
продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
а те що ви собі на сайті придумали то фількина грамота
Відмовились вирішувати проблему - Відгуки про DOK.ua
відгук
Коментарі до відгуку
я зараз також починаю з ними сварку по поводу поверненя товару так само хочуть експертизу машини .
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація і ми не змогли виконати Ваше замовлення в обіцяні терміни.
У телефонній розмові ми інформували Вас, що замовлення було передано перевізнику вчасно – 05.03. Наша компанія неодноразово зверталася до перевізника з проханням пришвидшити відправлення, і лише 10.03 вони зареєстрували відправку в системі.
Ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися, та приносимо щирі вибачення за завдані незручності. Якщо у вас залишилися питання або потрібна допомога – будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639, будемо раді допомогти!
Гарного дня!
Хочемо зазначити, що гарантійне повернення шин можливе лише у разі виявлення дефекту під час монтажу чи балансування до початку експлуатації. Оскільки шини вже були у використанні, їхня подальша перевірка можлива лише через незалежну експертизу. Ми надали вам всю необхідну інформацію щодо процедури експертизи та можливих подальших дій.
Якщо у вас залишилися додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639.
стаття 17 .
продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
а те що ви собі на сайті придумали то фількина грамота