Відмовились вирішувати проблему - Відгуки про DOK.ua

DOK.ua
Відгук додано 19 лютого, 2025 год 13 переглядів
купляв колеса, continental, після встановлення виявилось, що їх неможливо від балансувати. Робив балансування на 3 станціях, останній на станку з прижимним роликом, майстер повісив 70 грам, та сказав що колеса мають неоднорідну жорсткість. Магазин відмовився приймати товар, вказуючи на те, що я повинен за свій кошт зробити незалежну експертизу (де і як її робите теж невідомо) і потім вони зможуть розглянути моє звернення. Вказували на те, що в мене несправний автомобіль, та вібрація не від колес.




Коментарі до відгуку

Юрій 5 квітня, 2025 год
бажаю міцного . рекомендую почитати закон прав споживачів 17 стаття . всі експертизи проводить магазин і платить також він і тільки якщо вина покупця то платити за експертизу буде покупець . якщо заводский брак то можна і в суд подати тоді вони щей на судовій збір і моралку попадають .

я зараз також починаю з ними сварку по поводу поверненя товару так само хочуть експертизу машини .
Відповідь представника DOK.ua 11 березня, 2025 год
Євгене, дякуємо за зворотний зв’язок.



Нам дуже прикро, що сталася така ситуація і ми не змогли виконати Ваше замовлення в обіцяні терміни.



У телефонній розмові ми інформували Вас, що замовлення було передано перевізнику вчасно – 05.03. Наша компанія неодноразово зверталася до перевізника з проханням пришвидшити відправлення, і лише 10.03 вони зареєстрували відправку в системі.



Ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися, та приносимо щирі вибачення за завдані незручності. Якщо у вас залишилися питання або потрібна допомога – будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639, будемо раді допомогти!



Гарного дня!
Відповідь представника DOK.ua 20 лютого, 2025 год
Антоне, дякуємо за ваш відгук. Ми розуміємо, що ситуація викликала у вас негативні емоції.



Хочемо зазначити, що гарантійне повернення шин можливе лише у разі виявлення дефекту під час монтажу чи балансування до початку експлуатації. Оскільки шини вже були у використанні, їхня подальша перевірка можлива лише через незалежну експертизу. Ми надали вам всю необхідну інформацію щодо процедури експертизи та можливих подальших дій.



Якщо у вас залишилися додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639.
Юрій 5 квітня, 2025 год
ви взагалі закон прав споживачів читали ???

стаття 17 .

продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.



а те що ви собі на сайті придумали то фількина грамота


DOK.ua
Всі відгуки

1.8 5
389 відгуків / 22146 переглядів
Автозапчастини
Kyivparts.com
Kyivparts.com

Рейтинг: 5
1 відгук
turbosto.com.ua
turbosto.com.ua

Рейтинг: 3.7
1103 відгука
Bronex
Bronex

Рейтинг: 4
95 відгуків
Renix.ua
Renix.ua

Рейтинг: 5
8 відгуків
Svedex Автозапчасти
Svedex Автозапчасти

Рейтинг: 5
2 відгука
Japan Kars
Japan Kars

Рейтинг: 1.6
10 відгуків
​Интернет-магазин DaCar
​Интернет-магазин DaCar

Рейтинг: 4.9
28 відгуків
​Интернет-магазин Strans-shop
​Интернет-магазин Strans-shop

Рейтинг: 5
25 відгуків