Добрий день. Нам шкода, що у Вашому товарі виникла несправність. На жаль, тому що товар був у використанні здійснити повернення товару у нас була відсутня можливість згідно закону «Про захист прав споживачів» ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.» Також хочемо підказати, що ми надаємо товар від виробника, який гарантує якість свого товару і надає на нього гарантію і в разі виникнення будь-яких недоліків в його роботі, товар передається на гарантійне обслуговування в сервісний центр виробника, за результатами якого буде прийнято рішення про ремонт або повну заміну пристрою.Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб вам надали відповідь на вашу заяву якнайшвидше.З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів.
Пытались приобрести товар с бонусами, как в описании, но они не применялись. В результате оператор сообщил что бонусы только на определенную модель телефона. Но как оказалось нет, на определенные товары бонусы применяются, на нужный нет. При этом условия в описании бонусов соответствуют. Вопрос решить не смогли. Не рекомендую с таким подходом приобретать что то в магазине.
Добрий день, Іван. Перепрошую за створені незручності. Ваш відгук був переданий нашим спеціалістам для ретельного аналізу та подальших заходів з метою покращення якості наших послуг. Інформацію перевіримо. Якщо у вас залишились додаткові питання, ви можете звернутись на пошту [email protected] Дякуємо за відгук. З повагою Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів.Товари
Купил планшет 28.09.2025,на второй день заглючил,не заряжался.Сдал через магазин в сервисный центр,на 14 день не выдержал сам позвонил в сервис,там ответили "дефектов не обнаружено" это как понимать,в магазине он был на зарядке час не реагировал,а у этих "супермастеров"он заработал.....Вывод напрашивается сам по себе...это брак,и не исключено что это повторится . Ещё немного о персонале магазина "Алло" г.Киев .Большая Окружная 4-ф... Читати відгук Купил планшет 28.09.2025,на второй день заглючил,не заряжался.Сдал через магазин в сервисный центр,на 14 день не выдержал сам позвонил в сервис,там ответили "дефектов не обнаружено" это как понимать,в магазине он был на зарядке час не реагировал,а у этих "супермастеров"он заработал.....Вывод напрашивается сам по себе...это брак,и не исключено что это повторится . Ещё немного о персонале магазина "Алло" г.Киев .Большая Окружная 4-ф ,более безграмотных не компетентных я ещё не встречал,когда делал возврат мариновали больше часа,и с такими лицами стояли невозмутимым,что аж блевать от этого хотелось.Не рекомендую этот магазин.Отстой по всем возникающим вопросам.Ни денег ни планшета,так что народ не ведитесь !!!!!!
Добрий день. Нам шкода, що у Вашому товарі виникла несправність. На жаль, тому що товар був у використанні здійснити повернення товару у нас була відсутня можливість згідно закону «Про захист прав споживачів» ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.» Також хочемо підказати, що ми надаємо товар від виробника, який гарантує якість свого товару і надає на нього гарантію і в разі виникнення будь-яких недоліків в його роботі, товар передається на гарантійне обслуговування .Сервісний центр приймає рішення щодо товару. Якщо ви не згодні з висновком, ви можете самостійно звернутися до сервісного центру, щоб провели повторну діагностику і зробили висновок. У разі додаткових питань, будь ласка, напишіть на пошту [email protected] З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів.
Відгук про АЛЛО за адресою Київ, ул. Мишуги, 4 Відвідала сьогодні ваш магазин Алло у ТЦ Піраміда. Перевипускали картку mono. Дуже неприємний персонал у магазині. Обслуговував молодик з довгим волоссям, нестримний і не ввічливий. Обслуговування - це не просто продати щось, а й приділити увагу людині, правильно пояснивши без нервів. Але тут у хлопця немає розуміння з ким він розмовляє і що і як це треба робити. Тому вирок... Читати відгук Відвідала сьогодні ваш магазин Алло у ТЦ Піраміда. Перевипускали картку mono. Дуже неприємний персонал у магазині. Обслуговував молодик з довгим волоссям, нестримний і не ввічливий. Обслуговування - це не просто продати щось, а й приділити увагу людині, правильно пояснивши без нервів. Але тут у хлопця немає розуміння з ким він розмовляє і що і як це треба робити. Тому вирок магазину, за грубість, невтриманість і погане обслуговування клієнта. Ще за те, що не вивчають матеріал- коло обслуговування. Набирають то студентів, то якихось людей, яким би йти ще вчитися. Неякісний персонал і погане ставлення до людини, короче неповага
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше та вказати Ваш номер телефону та час і дату коли звертались до магазину, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Кинули! Продавали один товар - акамуляторна лампа, через інтернет заплатив, прийхав в магазин дали інші звичайні лампи іншої фірми виробника. Позвонив просто відповідь придбайте повертайте. Зовсім не цінують клієнтів
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
19.08.2025 купила на платформі АЛЛО у цього "партнера" смарт-годинник. Товар мені не сподобався. Більше 3 днів шукала, як зв'язатися з цим продавцем: контактів ніяких немає. Вдалося через гарячу лінію АЛЛО. Відправила назад, тиждень забирали з Нової Пошти. Вже тиждень, як прийняли заявку на повернення і підтвердили (поштою) повернення коштів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ цю компанію! Будьте уважні при замовлені на платформах інших... Читати відгук 19.08.2025 купила на платформі АЛЛО у цього "партнера" смарт-годинник. Товар мені не сподобався. Більше 3 днів шукала, як зв'язатися з цим продавцем: контактів ніяких немає. Вдалося через гарячу лінію АЛЛО. Відправила назад, тиждень забирали з Нової Пошти. Вже тиждень, як прийняли заявку на повернення і підтвердили (поштою) повернення коштів.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цю компанію! Будьте уважні при замовлені на платформах інших брендів
Добрий день,Інна. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів
Замовив роутер (номер замовлення 306882233). Обіцяли доставити 03.09. Потім перенесли доставку на 04.09. В день доставки захожу в особистий кабінет і бачу, що замовлення скасовано! При цьому жодних повідомлень про скасування замовлення не надходило і товар все ще доступний для купівлі на сайті. Бонуси, що були списані при оформленні замовлення, не повернули. Останнє моє замовлення в цьому магазині.
Добрий день, Віталій. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів Показати 1 відповідь
Відгук про АЛЛО за адресою Київ, просп. Степана Бандери, д. 23 купував в Алло дорогий ! ноутбук який зламався на Третій! день. Про повернення протягом 14 днів і не мрійте !! Працівники хамили ,спеціально протирали брудними ганчірками щоб з'явилися подряпини, відмовляли в прийомі. Спілкування лише в магазині чи телефоном _ Жодного месенджера бо робочі телефони в працівників Алло - Увага Кнопкові!! В результаті за ТРИ ! місяці - ноутбук був... Читати відгук купував в Алло дорогий ! ноутбук який зламався на Третій! день. Про повернення протягом 14 днів і не мрійте !! Працівники хамили ,спеціально протирали брудними ганчірками щоб з'явилися подряпини, відмовляли в прийомі. Спілкування лише в магазині чи телефоном _ Жодного месенджера бо робочі телефони в працівників Алло - Увага Кнопкові!! В результаті за ТРИ ! місяці - ноутбук був у мене лише 8 днів І ТРИ рази в ремонті ! По інформації з інтернету я з'ясував Що партія цих ноутів вважалась бракованою - Але Алло їх привезло і на третій місяць запропонували мені обмін на такий же з цієї Бракованої партії.. ТРИ місяці нервування , втрати часу , відсутності ноута , користування моїми коштами магазином ..йлло і відбулось повернення ...
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів
Доброго дня шановне панство, дійсно магазин Алло самий найкращий, замовив кондиціонер а прислали лише картонні коробки, добре що оплату не робив , ото маркетплейс, ще такого не було у нас
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів
Відгук про АЛЛО за адресою Київ, ул. Мишуги, 4 Саме тут видача усіх замовлень лише після предʼявлення документу (майте на увазі перед тим як йти в цей магазин). Високомірні працівники. Замість вирішення проблемних ситуацій, навпаки стаорюють їх для покупця. Краще звернутись в іншу фізичну точку.
Добрий день.Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів.
Купила телефон Motorola G84, і він раптово перестав відтворювати звук - одночасно зник звук в динаміку і перестав працювати роз’єм для навушників. Жодних падінь чи контакту з вологою не було. Звернулася у сервіс, чекала цілий місяць, поки робили діагностику, але мені просто написали «механічне пошкодження» без будь-яких пояснень і не зробили гарантійний ремонт. Повне ігнорування гарантійних зобов’язань... Читати відгук Купила телефон Motorola G84, і він раптово перестав відтворювати звук - одночасно зник звук в динаміку і перестав працювати роз’єм для навушників.
Жодних падінь чи контакту з вологою не було. Звернулася у сервіс, чекала цілий місяць, поки робили діагностику, але мені просто написали «механічне пошкодження» без будь-яких пояснень і не зробили гарантійний ремонт.
Повне ігнорування гарантійних зобов’язань і неповага до клієнта. Розчарована і більше не рекомендую магазини Алло. Будьте готові до того, що по гарантії нічого ремонтувати не будуть. Ще й так швидко зʼявилась поломка в новому телефоні. Є питання до якості товару.
Добрий день. Нам шкода, що у Вашому товарі виникла несправність. На жаль, тому що товар був у використанні здійснити повернення товару у нас була відсутня можливість згідно закону «Про захист прав споживачів» ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.» Також хочемо підказати, що ми надаємо товар від виробника, який гарантує якість свого товару і надає на нього гарантію і в разі виникнення будь-яких недоліків в його роботі, товар передається на гарантійне обслуговування .Сервісний центр приймає рішення щодо товару. Якщо ви не згодні з висновком, ви можете самостійно звернутися до сервісного центру, щоб провели повторну діагностику і зробили висновок. З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів.
Замовив рюкзак по акції «Товар тижня». 102 бонуси Fishka списали, прийшло підтвердження, що товар чекає у магазині. Приїхав — рюкзака немає, продавець каже: «забрав хтось інший». На гарячій лінії повідомили, що товару взагалі немає. Замовлення скасоване, бонуси одразу не повернули, натомість дали 30 «соррі-бонусів». Це виглядає як обман і шахрайство. Якщо питання не буде вирішене, готовий звернутися до правоохоронних органів.
Добрий день, Ярослав. Перепрошую за створені незручності. Ваш відгук був переданий нашим спеціалістам для ретельного аналізу та подальших заходів з метою покращення якості наших послуг. Інформацію перевіримо. Дякуємо за відгук. З повагою Владислав, Департамент Турботи про Клієнтів.
Купив телефон в фізичному магазині, а на наступний день(після 00:00 годин) ціна знизилась на 1000 грн, розумію що так буває, звернувся в магазин і на інформаційну лінію, щоб по можливості хоч якось компенсували балами можливо, так як з моменту покупки і зниження ціни пройшло меньше чим пів дня, але мені відмовили, претензій звісно не маю, але клієнтоорієнтованість на нулі, бажання... Читати відгук Купив телефон в фізичному магазині, а на наступний день(після 00:00 годин) ціна знизилась на 1000 грн, розумію що так буває, звернувся в магазин і на інформаційну лінію, щоб по можливості хоч якось компенсували балами можливо, так як з моменту покупки і зниження ціни пройшло меньше чим пів дня, але мені відмовили, претензій звісно не маю, але клієнтоорієнтованість на нулі, бажання надалі щось купувати в магазині Алло зникло, і рекомендувати друзям теж не буду, хоча завжди це робив.
Доброго дня! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом і враженнями. Ми розуміємо Ваші емоції щодо зміни ціни після покупки — подібні ситуації дійсно можуть засмучувати. На жаль, ціни в роздрібній та онлайн-мережі можуть змінюватися динамічно залежно від багатьох факторів. Нам прикро, що склалася така ситуація і що це вплинуло на Ваше ставлення до мережі. Сподіваємось, у майбутньому ми зможемо знову виправдати Вашу довіру і порадувати вигідними пропозиціями та сервісом. З повагою, Владислав, Департамент Турботи про Клієнтів.
Відгук про АЛЛО за адресою Дніпро, ул. Нижнеднепровская 17 Купив дану сумку у вересні 2024 року. Гарантію дали терміном на 1 рік. Сама сумка зроблена досить якісно, але не без мінусів. У червні цього року зламався пластиковий механізм закриття/відкриття сумки (замок). Зламався просто в ході експлуатації, без удару чи якогось надмірного тиску. Здав її по гарантії, передали в сервісний центр Алло. Але там через три тижні заявили "це механіка... Читати відгук Купив дану сумку у вересні 2024 року. Гарантію дали терміном на 1 рік. Сама сумка зроблена досить якісно, але не без мінусів. У червні цього року зламався пластиковий механізм закриття/відкриття сумки (замок). Зламався просто в ході експлуатації, без удару чи якогось надмірного тиску. Здав її по гарантії, передали в сервісний центр Алло. Але там через три тижні заявили "це механіка (механічне пошкодження) і гарантія на цей випадок не поширюється". Тобто, в сумці, у замку неякісний пластик, який просто лопнув (відколовся шматок), але це не є підставою для ремонту сумки🤷. Я вже не говорю про заміну. Дуже розчарований. До того ж, модератори Алло не пропускають мій негативний відгук про саму сумку та дії компанії. Ганебний вчинок з їхнього боку
Переваги:
Сумка пошита досить якісно
Недоліки:
1.Невдале кріплення ременя. Він перекручується, його не можна зняти.
2.Сумка дорога, особливо враховуючи невдале рішення з ременем та поганим замком
3.Механізм закриття/відкриття зроблений невдало. Не дуже зручно закривати сумку. Навіть при щільній фіксації під час носіння сумки за ручку спостерігається "бовтання" сумки, поступово ремінець із замком зміщується і замок зазнає додаткового навантаження. Не дивно, що він з часом не витримав
4.Неякісний матеріал замка. При такому невдалому рішенні замка зробити його ще й з крихкого пластика... Це взагалі казна що
5.Розчарований і сервісним центром, і відношенням компанії загалом. Начхали на інтереси клієнта і проявили необ'єктивність та ницість
6.Модератори Алло не пропустили (не надрукували) мій неагативний, але при цьому об'єктивний відгук та опис ситуації. Ганьба
Добрий день. Нам шкода, що у Вашому товарі виникла несправність. На жаль, тому що товар був у використанні здійснити повернення товару у нас була відсутня можливість згідно закону «Про захист прав споживачів» ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.» Також хочемо підказати, що ми надаємо товар від виробника, який гарантує якість свого товару і надає на нього гарантію і в разі виникнення будь-яких недоліків в його роботі, товар передається на гарантійне обслуговування в сервісний центр виробника, який приймає рішення згідно гарантійних умов виробника. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів. Показати 1 відповідь
Здійснив онлайн-замовлення на сайті “Алло” (№306726241). Сам процес оформлення і отримання замовлення пройшов без проблем. Але неприємний осад залишився після відвідин магазину. Після отримання замовлення вирішили з дружиною подивитись виставкові зразки пилососів. Один із них був увімкнений і заряджений, тому дружина спробувала перевірити його в роботі. У відповідь отримали грубе зауваження консультанта. Його поведінка була хамовитою, агресивною та зовсім не... Читати відгук Здійснив онлайн-замовлення на сайті “Алло” (№306726241). Сам процес оформлення і отримання замовлення пройшов без проблем. Але неприємний осад залишився після відвідин магазину.
Після отримання замовлення вирішили з дружиною подивитись виставкові зразки пилососів. Один із них був увімкнений і заряджений, тому дружина спробувала перевірити його в роботі. У відповідь отримали грубе зауваження консультанта. Його поведінка була хамовитою, агресивною та зовсім не відповідала стандартам обслуговування клієнтів.
Замість ввічливого пояснення він почав сперечатись, та заявив, що забороняє вмикати пилосос. Оскільки тон та спілкування було грубим, жінка спросила чому відсутній попереджувальний напис щодо заборони вмикати товар. Консультант відповів, що він особисто забороняє. На просте логічне питання – навіщо тоді виставляти распакований і заряджений прилад у залі на демонстраційних стендах (як то телефону і іншу техніку) – відповідав зневажливо, що “пилосос заб’ється” і “як він потім його продаватиме”, якщо його тестуватимуть.
Дуже прикро, що в такій великій мережі магазинів, де техніка представлена для ознайомлення, персонал дозволяє собі подібну манеру спілкування. Служба підтримки повідомила, що розгляне скаргу та надасть відповідь протягом 30 (тридцяти) днів. Сподіваюся, керівництво зверне увагу на якість обслуговування і проведе роботу з працівниками.
Поки що – розчарування і бажання звертатися до “Алло” найближчим часом немає.
Недоліки:
Груба поведінка консультанта
Неможливість ознайомитись з товаром
Некомпетентні пояснення
Погане враження від обслуговування
Відсутність належного реагування протягом розумного терміну
Добрий день. Просимо вибачення за доставлені незручності. Дуже шкодуємо, що Ви зіткнулися з таким негативним досвідом купівлі товарів у нашій мережі. Ми завжди раді чути чесний відгук наших покупців, тому що Ваш зворотній зв'язок допомагає нам виправляти недоліки нашої роботи. Дякую за детальну інформацію. Працюємо над покращенням нашого обслуговування. З повагою, Олекандр, Департамент Турботи про Клієнтів
Нещодавно придбала товар, зазвичай все купую онлайн, але наразі потрібно було побачити і пощупати як то кажуть. І була неприємно вражена непрофесійністю продавчині - ні характеристики по товару, ні порад повний нуль, а ще на якісь питання чи прохання показати ще якийсь товар закочувала очі (молода дівчина з великими нарощеними віями). Чому мене це обурило, я працювала колись в схожій... Читати відгук Нещодавно придбала товар, зазвичай все купую онлайн, але наразі потрібно було побачити і пощупати як то кажуть. І була неприємно вражена непрофесійністю продавчині - ні характеристики по товару, ні порад повний нуль, а ще на якісь питання чи прохання показати ще якийсь товар закочувала очі (молода дівчина з великими нарощеними віями). Чому мене це обурило, я працювала колись в схожій мережі (без назв) і ми бились за покупця, товар ми знали від А до Я і дійсно хотіли продати, а тут було враження ніби мені одолженіє зробили, що продали… короче треш повний, якби це був таємний покупець, то дівчина завалила б по всім пунктам! Алло люблю як магазин, не дарма він в місті один з найбільших, але з такими чудо продавцями виручки не буде! Якби мені не терміново було б то я і не купила товар … Ситуація в місті Берегово, Закарпатська область! Відправте продавців терміново на тренінги з продаж, якщо ще таке практикують і хай вчать товар, що є на вітринах хоча б….
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше та вказати Ваш номер телефону та час і дату коли звертались до магазину, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Замовив товар на маркетплейсі АЛЛО 30 липня 2025 року. Обіцяна дата доставки була 1 серпня (потім ще двічі переносилася: на 2 та 4 серпня), але товар досі не прийшов. Останній варіант ОРІЄНТОВНОЇ доставки 6 серпня. Я кілька разів звертався до служби підтримки, але її представники не змогли надати мені конкретної інформації про місцезнаходження мого замовлення, пояснюючи, що замовлення формується... Читати відгук Замовив товар на маркетплейсі АЛЛО 30 липня 2025 року. Обіцяна дата доставки була 1 серпня (потім ще двічі переносилася: на 2 та 4 серпня), але товар досі не прийшов. Останній варіант ОРІЄНТОВНОЇ доставки 6 серпня. Я кілька разів звертався до служби підтримки, але її представники не змогли надати мені конкретної інформації про місцезнаходження мого замовлення, пояснюючи, що замовлення формується (не більше того, що і я бачу в особистому кабінеті покупця), очікуємо надходження товару від постачальника. Взагалі стає питання доцільності такої служби підтримки. Функціонал сайту сприяє ошукуванню потенційних клієнтів - не зазначено, що товару немає в наявності, треба чекати поставки або "під замовлення". Замовлення було оплачено при його оформленні, але товар досі не отримано. Національний маркетплейс АЛЛО дозволяє собі безпідставно використовувати гроші клієнтів не надавши за них відповідного товару або послуги. Як результат зіпсований настрій близької людини, яка не отримала подарунок на день народження, зміна планів, витрата часу та додаткових фінансових ресурсів на "новий" подарунок. Представник служби підтримки "увійшов в моє положення" і запропонував 100 бонусів АЛЛО для наступних покупок, вважаючи, що це саме така ціна має бути за розчарування, незручності та ошукування маркетплейсом АЛЛО. Під час оформлення звернення залишив свої дані для зворотнього зв'язку. На превеликий жаль ніхто з компанії цими даними не скористався - сховалися за службою підтримки. Що в черговий раз свідчить про політику маркетплейса по відношенню до споживача. Негативні відгуки про сервіс АЛЛО до сайта компанії не доходять, лишаються тільки для внутрішнього користування - реального стану діяльності компанії клієнт не бачить. Лише після чергового звернення менеджер наважився вийти на зв'язок. Я дуже розчарований таким ставленням до клієнтів. Навряд чи комусь із своїх друзів та знайомих пораджу "попадати" у стосунки з такою негативною компанією.
Добрий день. Приношу Вам вибачення за цей неприємний інцидент з Вашим замовленням. На жаль, дійсно виникла затримка з поставкою данного товара.Ми завжди раді чути чесний відгук наших покупців, тому що Ваш зворотній зв'язок допомагає нам виправляти недоліки нашої роботи. Дякую за детальну інформацію.Дана ситуація вже передана на відповідальних керівників для з'ясування причин, що призвели до цього, та виключення подібних інцидентів у майбутньому.Замовлення вже на етапі відвантаження, очікуйте будь ласка ТТН. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів.
Купила 31.07.2025 навушки Apple AirPods Pro 2. На запитання чи можливе повернення, консультанти (а їх було 3 людини) закивали, типу, так, все добре, нема з цим проблем. Після цього відкривши навушники, активувавши, я стикнулась з проблемою - вони мені натирають вухо. Користуватись неможливо, просто до нудоти болить. Було прийнято рішення йти повертати. Зранку наступного дня двічі (ДВІЧІ) зв'язалась з онлай-чатом... Читати відгук Купила 31.07.2025 навушки Apple AirPods Pro 2. На запитання чи можливе повернення, консультанти (а їх було 3 людини) закивали, типу, так, все добре, нема з цим проблем. Після цього відкривши навушники, активувавши, я стикнулась з проблемою - вони мені натирають вухо. Користуватись неможливо, просто до нудоти болить. Було прийнято рішення йти повертати. Зранку наступного дня двічі (ДВІЧІ) зв'язалась з онлай-чатом гарячої лінії (бо телефон компанія не брала) пояснила, що за модель, що активовані, чому хочу повернути і запитала, чи взагалі можна. І що ви думаєте? Один консультант сказав, що так, йдіть у магазин обмінюйте, інший скинув вичитку з закону "Про захист прав споживачів" і нічого конкретно про навушники не сказав, відправив в магазин повертати. Приходжу і що чую? - "Епл з осені заборони взагалі-то повертати активовані товари". Навіть якщо є всі чеки, ідеальний стан і повний комплект. Розповідала це все жіночка тримаючи руку під щокою і дивлячись, як, вибачте, на тебе як на помиї. Тобто трейд-ін робити епл не забороняє (активовані пристрої, очевидно). Категорію уцінку поповнювати не забороняє (перед покупкою на власні очі бачила такі самі навушники з приміткою "можливі сліди користування, незначні потертості, які не заважають користуванню"), а тут до побачення. Як би хоч хтось з тих 3-х людей відкрив рота та замість гарантії-додаткових аксесуарів-іншої непотрібної інформації сказав, що ось, активація = відбирання законного права на повернення, я б ті навушники і не купила. Подумайте двічі, чи потрібні вам такі "сюрпризи", зв'язуючись з магазином "Алло"
Добрий день. Ми працюємо відповідно до законодавства України. Повернення товару здійснюється згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Також ми завжди намагаємося йти назустріч Клієнту, де це можливо. Нам дуже шкода, що у Вас склалася така думка щодо нашої компанії. Також ми завжди рекомендуємо перевіряти пристрій при отриманні. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів Показати 1 відповідь
Відгук про АЛЛО за адресою Луцьк, ул. Сухомлинского, 1 Купила 13.07.2025р. в магазині Алло телефон моторола, одразу поклеїли скло (як виявилось не якісно). Менеджер, який клеїв, сказав, що якщо відклеїться, можна звернутись протягом місяця. Через 15 днів скло почало відклеюватись. Прийшла на 17 день в магазин, а мені інший менеджер каже, що гарантія 14 днів. Запропонував подивитись та прослухати камери (хто кому, що казав). І зразу ж... Читати відгук Купила 13.07.2025р. в магазині Алло телефон моторола, одразу поклеїли скло (як виявилось не якісно). Менеджер, який клеїв, сказав, що якщо відклеїться, можна звернутись протягом місяця. Через 15 днів скло почало відклеюватись. Прийшла на 17 день в магазин, а мені інший менеджер каже, що гарантія 14 днів. Запропонував подивитись та прослухати камери (хто кому, що казав). І зразу ж сказав, що це відбувається через головний офіс, а він уже не працює. Менеджер сказав, що передзвонить мені на наступний день (зранку). Пройшов цілий день, ніхто мені не передзвонив. Спеціалісти не компетентні. Якщо я не правильно зрозуміла, то відповідно я вибачусь, але якщо менеджер сказав місяць, то нехай визнає свою помилку. Але в любому випадку скло не повинно відклеюватись через два тижні.
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів.
Зробив замовлення 27.07.25, на сайті було зазначено, що товар є в наявності. Після спливу двох днів, магазин нарешті зміг повідомити, що товару не має в наявності. Сервіс топ, не рекомендую магазин!
Добрий день. Приношу Вам вибачення за цей неприємний інцидент з Вашим замовленням. Якщо буде зручно, надішліть будь ласка, номер замовлення на електронну адресу [email protected]. Я передам цю ситуацію на відповідальних керівників для з'ясування причин, що призвели до цього, та виключення подібних інцидентів у майбутньому. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів.
Не заказуйте ,це аферисти ,телефони не нові . Заказав с20+ самсунг ,екран згорів через 20хв використання телефону . Гроші не повертають ! Трейд електронік аферисти і Алло теж як що дозволяють їм продавати на своїй платформі
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] більш детальніше, а саме Ваш номер телефону, і номер замовлення, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів.
15.07.25 я подзвонив на маг Алло (Вишневе, вул. Київська, 2Л) та по телефону зробив заказ на переміщення з Дніпра в цей магазин самокат xiaomi electric scooter 4 pro max bhr7780eu З дівчиной- консультантом домовились, що самокат буде не витринний зразок, а запакований виробником та не вскритий (всьго було два самокати в Україні у них, 1 витринний, другий -запакований. Через пару... Читати відгук 15.07.25 я подзвонив на маг Алло (Вишневе, вул. Київська, 2Л) та по телефону зробив заказ на переміщення з Дніпра в цей магазин самокат xiaomi electric scooter 4 pro max bhr7780eu З дівчиной- консультантом домовились, що самокат буде не витринний зразок, а запакований виробником та не вскритий (всьго було два самокати в Україні у них, 1 витринний, другий -запакований. Через пару днів мені подзвонили- приїзджайте. 18.07.25 я приїхав його забирати, та й почалось: самокат вже був розпакований- не має пакувальних стрічок на коробці, мені говорять- ми товар перевіряємо перед переміщенням, чи після. (я не однаразово замовляв в цьму магазині товар в цьому році та 2024 році для переміщення (ТВ, пилосос, пралка..- все приходило упакованим, зі стрічками, та не вскритим) Самокат був розрядженний повнстю, що дуже погано для батареї, про що говорить сам виробник!!! Так що ж вони там перевіряли, як що його навіть не можливо було включити??? Прошу зарядити його, я приїду завтра його перевірю- та заберу, як що все гаразд. Консультант у відповідь--ніхто йогов магазині заряджати не буде, оплачувайте, забирайте, заряджайте, перевіряйте. А потім- якщо проблема, я його здаю на діагностіку- 2тижні, потім ремонт чи повернення коштів. Навіщо мені треба купувати товар, не перевіривши його??? Подзвонив на гарячу лінію, пояснив ситуацію-- дали можливість зарядити в магазині на годину, та скидку 250грн. Ввімкнувся, оплатив, та забрав. Дома почав збирати--зняв наклейку з дісплея- все у дрібних подряпинах, почав збирати руль--треба вкрутити 4 болти, місця під них на трубці вже з стертою краскою---вони вже вкручивались, самокат був зібраний та знов розібраний раніше!!! Що в результаті--придбав вітринний зразок, не зрозуміло, що буде з батарею, тк скільки вона була розряджена в ноль не ясно!!! Якщо б мені одразу при замовленні повідомили, що самокат буде тільки вітринного зразка, я б заказав його новим у іншому магазині. АЛЛО нагло обманюють покупців. Врати, що товар новий , та продавати його за ціною нового---це дуже занадто!!!! Багато років купував там, тепер буду брати тільки в інших мережевих магазинах!!! шахраї
Добрий день, Вячеслав. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] більш детальніше, а саме Ваш номер телефону, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів. Показати 1 відповідь
Скористався послугами магазину АЛЛО для покупки нового телефону. Асортимент товарів досить широкий, а ціни порівняно конкурентні. Продавці були уважні та компетентні, допомогли обрати модель, яка відповідає моїм потребам. Загалом залишився задоволений обслуговуванням та покупкою.
Жах. Купили через НП телефон. Вдома перевірили і виявилось, що в екрані при вмиканні полоска. Вони повинні були перевірити чия вина в несправності. Якщо їхній брак, то повернути кошти. Зрештою, вони замінили в ньому дисплей і пропонують мені його забрати. Я прошу повернути мої кошти на що отримую відмову. Як так? якби я хотіла телефон вживаний, після ремонту. Я б... Читати відгук Жах. Купили через НП телефон. Вдома перевірили і виявилось, що в екрані при вмиканні полоска. Вони повинні були перевірити чия вина в несправності. Якщо їхній брак, то повернути кошти. Зрештою, вони замінили в ньому дисплей і пропонують мені його забрати. Я прошу повернути мої кошти на що отримую відмову. Як так? якби я хотіла телефон вживаний, після ремонту. Я б не платила кошти за нього як за новий. Я в цілковитому шоці, що така несправедливість і жах є. Я думала ми живемо в 21-му столітті і неможливо просто віджати і людей гроші і продати відремонтуване. Я настільки обурена. Працюєш, стараєшся, платиш податки… А просто перед носом шахраї, продумана схема, що сказати… дивлясь усі відгуки, усі опинилися в цій ситуації, що і я… однаковісіньке ставлення, однакова скарга, однакова відповідь… Пропоную писати/дзвонити в держспожив службу. Коли будуть 10-тки сотен скарг, то цю несправедливість буде покарано. Так не можна. Бізнес має служити на користь та створювати комфорт для людей.
Добрий день,Катерина. Нам шкода, що у Вашому товарі виникла несправність. Ми завжди рекомендуємо перевіряти пристрій під час отримання. Якщо дефект було виявлено вже після винесення замовлення межі пункту видачі, то повернення/обмін можливе лише з висновку з авторизованого сервісного центру Також хочемо підказати, що ми надаємо товар від виробника, який гарантує якість свого товару і надає на нього гарантію і в разі виникнення будь-яких недоліків в його роботі, товар передається на гарантійне обслуговування в сервісний центр виробника, за результатами якого буде прийнято рішення про ремонт або повну заміну пристрою.З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів.
Дзвоню на горячу лінію (діалог): - Чим відрізняється додаткова гарантія від звичайной? - Ні чим, така сама. - Тобто, якщо я куплю фітнес браслет і він зламаєтся на 13 місяць, під час дії додаткової гарантії при не можливості його відремонтувати (а це капсула і вони не ремонтуются, так сказали в алло), не можливо замінити (бо їх вже не випускають) то... Читати відгук Дзвоню на горячу лінію (діалог): - Чим відрізняється додаткова гарантія від звичайной? - Ні чим, така сама. - Тобто, якщо я куплю фітнес браслет і він зламаєтся на 13 місяць, під час дії додаткової гарантії при не можливості його відремонтувати (а це капсула і вони не ремонтуются, так сказали в алло), не можливо замінити (бо їх вже не випускають) то буде повернення коштів? - Так. - Я купив фітнес браслет, в мене діє додаткова гарантія, відремонтувати його не змогли, замінити таких нема, поверніть гроші. - А у вас діє додаткова гарантія, гроші не повернемо, купіть шось на ці кошти.
Добрий день,Дмитро. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів. Показати 1 відповідь
Оцінка один, то багато. Коли дзвониш на гарячу лінію і питаєш з приводу додаткової гарантії кажуть що це така ж гарантія як і звичайна, тобто або ремонтують або заміна на такий самий девайс або повернення коштів але після того коли кажеш що ти купив і відправив по гарантійному ремонту додатковому то вже кошти вони не повертають а лише заміна на... Читати відгук Оцінка один, то багато. Коли дзвониш на гарячу лінію і питаєш з приводу додаткової гарантії кажуть що це така ж гарантія як і звичайна, тобто або ремонтують або заміна на такий самий девайс або повернення коштів але після того коли кажеш що ти купив і відправив по гарантійному ремонту додатковому то вже кошти вони не повертають а лише заміна на такий же девайс, а таких девайсів не випускають то обирайте на цю суму щось інше. А інше мені не потрібно! Був придбан фітнес-браслет і додаткова гарантія на нього на рік він перестав працювати вони його забрали і відправили в ремонт аж на цілих 40 днів що там можна ремонтувати коли це капсула і вона не підлягає ремонту. Після 35 днів сказали що заміна і гроші не повертають. Ні коли більше не куплю ні чого в алло і ні кому не рекомендую.
Переваги:
Нема
Недоліки:
Нагло брешуть, вводять в оману, не повертають гроші, не дотримуються гарантії, нав'язують не потрібний товар.
Добрий день, Дмитро. Перепрошую за створені незручності. Ваш відгук був переданий нашим спеціалістам для ретельного аналізу та подальших заходів з метою покращення якості наших послуг. Інформацію перевіримо. Дякуємо за відгук. З повагою Владислав, Департамент Турботи про Клієнтів. Показати 1 відповідь
Придбав телефон, відразу чохол захисне. Через деякий час помітив що батарея швидко сідає,звернувся на гарячу щоб мені його поміняли,поскільки ще 14 днів не пройшло.І тут почалось перекид від оператора до оператора.В кінці кінців, юридичний відділ відписав що при провірці пошкоджень не виявлено, що я корпус поцарапав що є сколи на екрані, і якщо я його не заберу, він став власністю... Читати відгук Придбав телефон, відразу чохол захисне. Через деякий час помітив що батарея швидко сідає,звернувся на гарячу щоб мені його поміняли,поскільки ще 14 днів не пройшло.І тут почалось перекид від оператора до оператора.В кінці кінців, юридичний відділ відписав що при провірці пошкоджень не виявлено, що я корпус поцарапав що є сколи на екрані, і якщо я його не заберу, він став власністю даного магазину.Тобто бери і закрийся ато залишився нізчим. Тож перш ніж щось придбати тут лучше добре обміркувати, чи варто???
Добрий день, Петро. Дякуємо за Ваш відгук. Розуміємо Ваше обурення, однак згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», товар з дефектом в роботі, не підлягає обміну або поверненню без попередньої діагностики в сервісному центрі.
У Вашому випадку було зафіксовано зовнішні пошкодження, тому, на жаль, повернення неможливе.
Якщо у Вас залишилися запитання — можете звернутись на пошту [email protected], але звертаємо увагу, що рішення вже прийнято згідно з правилами.
З повагою Анатолій Департамент турботи про Клієнтів
упаковка товара просто кошмар, запаковали телефон в какой то картон, даже пупырку не положили, этот телефон отправили еще и пакете нп. который там болтался как непонятно кто .. а вечером заметил что на экране 3-4 растрявших пикселя , сказали что никакого возврата 14 дней. только сервис центр и ждать минимум 24 дня. а прочел отзывы про сервис центр.... Читати відгук упаковка товара просто кошмар, запаковали телефон в какой то картон, даже пупырку не положили, этот телефон отправили еще и пакете нп. который там болтался как непонятно кто .. а вечером заметил что на экране 3-4 растрявших пикселя , сказали что никакого возврата 14 дней. только сервис центр и ждать минимум 24 дня. а прочел отзывы про сервис центр. и сразу понял, что лучше туда ничего не отправлять, или будите вообще без телефона. в итоге придется жить так, делайте выводы!
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів.
Відгук про АЛЛО за адресою Харків, просп. Науки, 41/43 Интернет магазин Алло , почали співпрацювати з незрозумілими інтернет-партнерами, тепер нібито коли замовляєш у них навушники наприклад (з чим зіткнулися ми), тобі їх відправляють новою поштою, по 100 передоплаті, тобто оплатити відразу, накладеним платежем купити не можна, в результаті присилають браковані навушники. ,подряпаний футляр в якому вони повинні заряджаться , ми повертаємо назад ,а обмін не хто не робить ,нібито... Читати відгук Интернет магазин Алло , почали співпрацювати з незрозумілими інтернет-партнерами, тепер нібито коли замовляєш у них навушники наприклад (з чим зіткнулися ми), тобі їх відправляють новою поштою, по 100 передоплаті, тобто оплатити відразу, накладеним платежем купити не можна, в результаті присилають браковані навушники. ,подряпаний футляр в якому вони повинні заряджаться , ми повертаємо назад ,а обмін не хто не робить ,нібито ви їх за годину самі зламали ,потім ми телефонуємо на гарячу лінію Алло ,і хлопці кажуть пробачте наш парнер дав вам відмову по обміну ,і по гарантії теж. мережу Алло набрали собі партнерів що б ті нібито на їхньому майданчику продавали свою продукцію, но відповідальність за них не несуть, Зараз вони їх перепакують і надішлють вам, по 100 відсотковій передоплаті в 1500 гривень, Алло вже давно не Алло, люди не беріть товар у цих шахраїв
Недоліки:
https://allo.ua/
Шахраї ,які продають бракований товар ,і не поверають гроші !!!
Добрий день.Просимо вибачення за доставлені незручності. Дуже шкодуємо, що Ви зіткнулися з таким негативним досвідом купівлі товарів на нашому маркетплейсі. Зараз з нами співрацює багато партнерів. Ми завжди раді чути чесний відгук наших покупців, тому що Ваш зворотній зв'язок допомагає нам виправляти недоліки нашої роботи. Дякую за детальну інформацію. Працюємо над покращенням нашого обслуговування. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Відгук про АЛЛО за адресою Київ, ул. Луговая 12 Только в нем существует идиотская процедура выдачи заказов в магазинах, согласно которой работник отправляет вызов на телефон покупателя и не отдает заказ, пока вызов не будет обработан, в результате чего вчера в Караване (Киев) какой-то молодчик (то ли с бодуна, то ли обкуренный) полчаса мурыжил меня, очевидно набирая не тот номер телефона, пока не пришел старший продавец и не набрал... Читати відгук Только в нем существует идиотская процедура выдачи заказов в магазинах, согласно которой работник отправляет вызов на телефон покупателя и не отдает заказ, пока вызов не будет обработан, в результате чего вчера в Караване (Киев) какой-то молодчик (то ли с бодуна, то ли обкуренный) полчаса мурыжил меня, очевидно набирая не тот номер телефона, пока не пришел старший продавец и не набрал тот. Вообще, некомпетентность персонала просто добивает. Например, в Орнаменте (тоже в Киеве), когда речь зашла о том, что Android не поддерживает запись на носители NTFS, продавщица заявила, что впервые об этом слышит. Учитывая, что большая часть их витрины была заполнена смартфонами, звучало очень забавно.
Переваги:
-
Недоліки:
Некомпетентность персонала, системное пренебрежительное отношение к покупателям.
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше та вказати ваш номер телефону, дату і час коли Ви відвідували магазин, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів Показати 1 відповідь
РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком" Заснована у 1998 році. Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій. "АЛЛО-телеком" - це: найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів; налічує понад 480 салонів зв'язку; представлена у 137 містах; детальніше
Сервіс жахливий
Введение клиента в обман
Бракованный товар
У разі додаткових питань, будь ласка, напишіть на пошту [email protected]
З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів.
Погане обслуговування
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше та вказати Ваш номер телефону та час і дату коли звертались до магазину, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію.
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Кинули. Дали інший товар
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Trade Electronics (на АЛЛО) - ЖАХЛИВИЙ ПРОДАВЕЦЬ
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цю компанію! Будьте уважні при замовлені на платформах інших... Читати відгук 19.08.2025 купила на платформі АЛЛО у цього "партнера" смарт-годинник. Товар мені не сподобався. Більше 3 днів шукала, як зв'язатися з цим продавцем: контактів ніяких немає. Вдалося через гарячу лінію АЛЛО. Відправила назад, тиждень забирали з Нової Пошти. Вже тиждень, як прийняли заявку на повернення і підтвердили (поштою) повернення коштів.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цю компанію! Будьте уважні при замовлені на платформах інших брендів
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів
Скасували замовлення без пояснення причин і інформування
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів Показати 1 відповідь
Браковані товари
Спілкування лише в магазині чи телефоном _ Жодного месенджера бо робочі телефони в працівників Алло - Увага Кнопкові!!
В результаті за ТРИ ! місяці - ноутбук був... Читати відгук купував в Алло дорогий ! ноутбук який зламався на Третій! день. Про повернення протягом 14 днів і не мрійте !! Працівники хамили ,спеціально протирали брудними ганчірками щоб з'явилися подряпини, відмовляли в прийомі.
Спілкування лише в магазині чи телефоном _ Жодного месенджера бо робочі телефони в працівників Алло - Увага Кнопкові!!
В результаті за ТРИ ! місяці - ноутбук був у мене лише 8 днів
І ТРИ рази в ремонті !
По інформації з інтернету я з'ясував Що партія цих ноутів вважалась бракованою - Але Алло їх привезло і на третій місяць запропонували мені обмін на такий же з цієї Бракованої партії..
ТРИ місяці нервування , втрати часу , відсутності ноута , користування моїми коштами магазином ..йлло і відбулось повернення ...
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів
Купив кондиціонер Купер хантер
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів
маг. Алло, ТЦ «Піраміда»
Відмовляють в гарантійному ремонті без пояснень
Жодних падінь чи контакту з вологою не було. Звернулася у сервіс, чекала цілий місяць, поки робили діагностику, але мені просто написали «механічне пошкодження» без будь-яких пояснень і не зробили гарантійний ремонт.
Повне ігнорування гарантійних зобов’язань... Читати відгук Купила телефон Motorola G84, і він раптово перестав відтворювати звук - одночасно зник звук в динаміку і перестав працювати роз’єм для навушників.
Жодних падінь чи контакту з вологою не було. Звернулася у сервіс, чекала цілий місяць, поки робили діагностику, але мені просто написали «механічне пошкодження» без будь-яких пояснень і не зробили гарантійний ремонт.
Повне ігнорування гарантійних зобов’язань і неповага до клієнта. Розчарована і більше не рекомендую магазини Алло. Будьте готові до того, що по гарантії нічого ремонтувати не будуть. Ще й так швидко зʼявилась поломка в новому телефоні. Є питання до якості товару.
Введення в оману та невідповідальний сервіс
Замовлення скасоване, бонуси одразу не повернули, натомість дали 30 «соррі-бонусів». Це виглядає як обман і шахрайство. Якщо питання не буде вирішене, готовий звернутися до правоохоронних органів.
Купив телефон
Про купівлю сумки для ноутбука 15" Lenovo ThinkPad Essential Messenger (4X40Y95215)
Тобто, в сумці, у замку неякісний пластик, який просто лопнув (відколовся шматок), але це не є підставою для ремонту сумки🤷. Я вже не говорю про заміну. Дуже розчарований. До того ж, модератори Алло не пропускають мій негативний відгук про саму сумку та дії компанії. Ганебний вчинок з їхнього боку
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів. Показати 1 відповідь
Негативний досвід спілкування з консультантом
Після отримання замовлення вирішили з дружиною подивитись виставкові зразки пилососів. Один із них був увімкнений і заряджений, тому дружина спробувала перевірити його в роботі. У відповідь отримали грубе зауваження консультанта. Його поведінка була хамовитою, агресивною та зовсім не... Читати відгук Здійснив онлайн-замовлення на сайті “Алло” (№306726241). Сам процес оформлення і отримання замовлення пройшов без проблем. Але неприємний осад залишився після відвідин магазину.
Після отримання замовлення вирішили з дружиною подивитись виставкові зразки пилососів. Один із них був увімкнений і заряджений, тому дружина спробувала перевірити його в роботі. У відповідь отримали грубе зауваження консультанта. Його поведінка була хамовитою, агресивною та зовсім не відповідала стандартам обслуговування клієнтів.
Замість ввічливого пояснення він почав сперечатись, та заявив, що забороняє вмикати пилосос. Оскільки тон та спілкування було грубим, жінка спросила чому відсутній попереджувальний напис щодо заборони вмикати товар. Консультант відповів, що він особисто забороняє. На просте логічне питання – навіщо тоді виставляти распакований і заряджений прилад у залі на демонстраційних стендах (як то телефону і іншу техніку) – відповідав зневажливо, що “пилосос заб’ється” і “як він потім його продаватиме”, якщо його тестуватимуть.
Дуже прикро, що в такій великій мережі магазинів, де техніка представлена для ознайомлення, персонал дозволяє собі подібну манеру спілкування. Служба підтримки повідомила, що розгляне скаргу та надасть відповідь протягом 30 (тридцяти) днів. Сподіваюся, керівництво зверне увагу на якість обслуговування і проведе роботу з працівниками.
Поки що – розчарування і бажання звертатися до “Алло” найближчим часом немає.
Просимо вибачення за доставлені незручності. Дуже шкодуємо, що Ви зіткнулися з таким негативним досвідом купівлі товарів у нашій мережі. Ми завжди раді чути чесний відгук наших покупців, тому що Ваш зворотній зв'язок допомагає нам виправляти недоліки нашої роботи. Дякую за детальну інформацію. Працюємо над покращенням нашого обслуговування.
З повагою, Олекандр, Департамент Турботи про Клієнтів
Берегово, Закарпатська область
Ситуація в місті Берегово, Закарпатська область! Відправте продавців терміново на тренінги з продаж, якщо ще таке практикують і хай вчать товар, що є на вітринах хоча б….
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше та вказати Ваш номер телефону та час і дату коли звертались до магазину, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію.
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Нікчемна робота АЛЛО
Я кілька разів звертався до служби підтримки, але її представники не змогли надати мені конкретної інформації про місцезнаходження мого замовлення, пояснюючи, що замовлення формується... Читати відгук Замовив товар на маркетплейсі АЛЛО 30 липня 2025 року. Обіцяна дата доставки була 1 серпня (потім ще двічі переносилася: на 2 та 4 серпня), але товар досі не прийшов. Останній варіант ОРІЄНТОВНОЇ доставки 6 серпня.
Я кілька разів звертався до служби підтримки, але її представники не змогли надати мені конкретної інформації про місцезнаходження мого замовлення, пояснюючи, що замовлення формується (не більше того, що і я бачу в особистому кабінеті покупця), очікуємо надходження товару від постачальника. Взагалі стає питання доцільності такої служби підтримки.
Функціонал сайту сприяє ошукуванню потенційних клієнтів - не зазначено, що товару немає в наявності, треба чекати поставки або "під замовлення".
Замовлення було оплачено при його оформленні, але товар досі не отримано. Національний маркетплейс АЛЛО дозволяє собі безпідставно використовувати гроші клієнтів не надавши за них відповідного товару або послуги.
Як результат зіпсований настрій близької людини, яка не отримала подарунок на день народження, зміна планів, витрата часу та додаткових фінансових ресурсів на "новий" подарунок.
Представник служби підтримки "увійшов в моє положення" і запропонував 100 бонусів АЛЛО для наступних покупок, вважаючи, що це саме така ціна має бути за розчарування, незручності та ошукування маркетплейсом АЛЛО.
Під час оформлення звернення залишив свої дані для зворотнього зв'язку. На превеликий жаль ніхто з компанії цими даними не скористався - сховалися за службою підтримки. Що в черговий раз свідчить про політику маркетплейса по відношенню до споживача.
Негативні відгуки про сервіс АЛЛО до сайта компанії не доходять, лишаються тільки для внутрішнього користування - реального стану діяльності компанії клієнт не бачить.
Лише після чергового звернення менеджер наважився вийти на зв'язок.
Я дуже розчарований таким ставленням до клієнтів. Навряд чи комусь із своїх друзів та знайомих пораджу "попадати" у стосунки з такою негативною компанією.
Приношу Вам вибачення за цей неприємний інцидент з Вашим замовленням.
На жаль, дійсно виникла затримка з поставкою данного товара.Ми завжди раді чути чесний відгук наших покупців, тому що Ваш зворотній зв'язок допомагає нам виправляти недоліки нашої роботи. Дякую за детальну інформацію.Дана ситуація вже передана на відповідальних керівників для з'ясування причин, що призвели до цього, та виключення подібних інцидентів у майбутньому.Замовлення вже на етапі відвантаження, очікуйте будь ласка ТТН.
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів.
"Алло" відбирає право на повернення
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів Показати 1 відповідь
Поклейка скла - Відгук про Алло
Магазин відстій
Аферисти із Трейд електронік
Обман покупців
З дівчиной- консультантом домовились, що самокат буде не витринний зразок, а запакований виробником та не вскритий (всьго було два самокати в Україні у них, 1 витринний, другий -запакований. Через пару... Читати відгук 15.07.25 я подзвонив на маг Алло (Вишневе, вул. Київська, 2Л) та по телефону зробив заказ на переміщення з Дніпра в цей магазин самокат xiaomi electric scooter 4 pro max bhr7780eu
З дівчиной- консультантом домовились, що самокат буде не витринний зразок, а запакований виробником та не вскритий (всьго було два самокати в Україні у них, 1 витринний, другий -запакований. Через пару днів мені подзвонили- приїзджайте.
18.07.25 я приїхав його забирати, та й почалось:
самокат вже був розпакований- не має пакувальних стрічок на коробці, мені говорять- ми товар перевіряємо перед переміщенням, чи після. (я не однаразово замовляв в цьму магазині товар в цьому році та 2024 році для переміщення (ТВ, пилосос, пралка..- все приходило упакованим, зі стрічками, та не вскритим)
Самокат був розрядженний повнстю, що дуже погано для батареї, про що говорить сам виробник!!! Так що ж вони там перевіряли, як що його навіть не можливо було включити???
Прошу зарядити його, я приїду завтра його перевірю- та заберу, як що все гаразд. Консультант у відповідь--ніхто йогов магазині заряджати не буде, оплачувайте, забирайте, заряджайте, перевіряйте. А потім- якщо проблема, я його здаю на діагностіку- 2тижні, потім ремонт чи повернення коштів.
Навіщо мені треба купувати товар, не перевіривши його???
Подзвонив на гарячу лінію, пояснив ситуацію-- дали можливість зарядити в магазині на годину, та скидку 250грн. Ввімкнувся, оплатив, та забрав.
Дома почав збирати--зняв наклейку з дісплея- все у дрібних подряпинах, почав збирати руль--треба вкрутити 4 болти, місця під них на трубці вже з стертою краскою---вони вже вкручивались, самокат був зібраний та знов розібраний раніше!!!
Що в результаті--придбав вітринний зразок, не зрозуміло, що буде з батарею, тк скільки вона була розряджена в ноль не ясно!!!
Якщо б мені одразу при замовленні повідомили, що самокат буде тільки вітринного зразка, я б заказав його новим у іншому магазині.
АЛЛО нагло обманюють покупців. Врати, що товар новий , та продавати його за ціною нового---це дуже занадто!!!!
Багато років купував там, тепер буду брати тільки в інших мережевих магазинах!!! шахраї
Задоволений покупкою
З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів.
Шахраї, кругове порука по відмиванню грошей: Алло-СЦ з ремонту
Брехуни, ну дуже наглі.
- Чим відрізняється додаткова гарантія від звичайной?
- Ні чим, така сама.
- Тобто, якщо я куплю фітнес браслет і він зламаєтся на 13 місяць, під час дії додаткової гарантії при не можливості його відремонтувати (а це капсула і вони не ремонтуются, так сказали в алло), не можливо замінити (бо їх вже не випускають) то... Читати відгук Дзвоню на горячу лінію (діалог):
- Чим відрізняється додаткова гарантія від звичайной?
- Ні чим, така сама.
- Тобто, якщо я куплю фітнес браслет і він зламаєтся на 13 місяць, під час дії додаткової гарантії при не можливості його відремонтувати (а це капсула і вони не ремонтуются, так сказали в алло), не можливо замінити (бо їх вже не випускають) то буде повернення коштів?
- Так.
- Я купив фітнес браслет, в мене діє додаткова гарантія, відремонтувати його не змогли, замінити таких нема, поверніть гроші.
- А у вас діє додаткова гарантія, гроші не повернемо, купіть шось на ці кошти.
Наглий обман
Не рекомендую взагалі...
У Вашому випадку було зафіксовано зовнішні пошкодження, тому, на жаль, повернення неможливе.
Якщо у Вас залишилися запитання — можете звернутись на пошту [email protected], але звертаємо увагу, що рішення вже прийнято згідно з правилами.
З повагою Анатолій
Департамент турботи про Клієнтів
упаковка товара и брак
упаковка товара просто кошмар, запаковали телефон в какой то картон, даже пупырку не положили, этот телефон отправили еще и пакете нп. который там болтался как непонятно кто .. а вечером заметил что на экране 3-4 растрявших пикселя , сказали что никакого возврата 14 дней. только сервис центр и ждать минимум 24 дня. а прочел отзывы про сервис центр.... Читати відгук
упаковка товара просто кошмар, запаковали телефон в какой то картон, даже пупырку не положили, этот телефон отправили еще и пакете нп. который там болтался как непонятно кто .. а вечером заметил что на экране 3-4 растрявших пикселя , сказали что никакого возврата 14 дней. только сервис центр и ждать минимум 24 дня. а прочел отзывы про сервис центр. и сразу понял, что лучше туда ничего не отправлять, или будите вообще без телефона. в итоге придется жить так, делайте выводы!
Відправили бракований товар
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Самый дурацкий магазин
согласно которой работник отправляет вызов на телефон покупателя и не отдает заказ, пока вызов не будет обработан, в результате чего вчера в Караване (Киев) какой-то молодчик (то ли с бодуна, то ли обкуренный) полчаса мурыжил меня, очевидно набирая не тот номер телефона, пока не пришел старший продавец и не набрал... Читати відгук Только в нем существует идиотская процедура выдачи заказов в магазинах,
согласно которой работник отправляет вызов на телефон покупателя и не отдает заказ, пока вызов не будет обработан, в результате чего вчера в Караване (Киев) какой-то молодчик (то ли с бодуна, то ли обкуренный) полчаса мурыжил меня, очевидно набирая не тот номер телефона, пока не пришел старший продавец и не набрал тот. Вообще, некомпетентность персонала просто добивает. Например, в Орнаменте (тоже в Киеве), когда речь зашла о том, что Android не поддерживает запись на носители NTFS, продавщица заявила, что впервые об этом слышит. Учитывая, что большая часть их витрины была заполнена смартфонами, звучало очень забавно.