Дуже розчарували. Сукня не відповідає тій, що на фото. Відрізняється колір, тканина. Є відмінності у деталях. Таке враження, що на фото оригінальний товар, а продають підробку.
Добрий день, Микола! Наш менеджер вже з Вами зв'язувався, питання вирішено. Вам повідомили, що в нашому інтернет-магазині можна обміняти або повернути товар, протягом 14 днів. В разі отримання виробничого браку, або неякісного товару, доставка сплачується магазином. Але Ви вирішили лишити дану модель собі. Нам дуже шкода, що Ви засмутилися, тому адміністрація магазину пропонує додаткову знижку на наступне замовлення. З повагою, інтернет-магазин Laluna
Замовила жіночій костюм,отримала зовсім іншу якість,ніж на фото,передплата зроблена ,ніхто гроші не повертає.Замовляла багато разів,така жахлива якість вперше.Пообіцяли знижку на наступне замовлення.Зробила наступне замовлення,але замість знижки,попросила відправити без передплати, так як невідповідність якості товару, це не вина покупця,а обман від продавця.Менеджер-хамка,почала перебивати і відмовилась навіть уточнити у керівництва.Не раджу даний магазин одягу,так як при доставці до 100 грн... Читать отзыв Замовила жіночій костюм,отримала зовсім іншу якість,ніж на фото,передплата зроблена ,ніхто гроші не повертає.Замовляла багато разів,така жахлива якість вперше.Пообіцяли знижку на наступне замовлення.Зробила наступне замовлення,але замість знижки,попросила відправити без передплати, так як невідповідність якості товару, це не вина покупця,а обман від продавця.Менеджер-хамка,почала перебивати і відмовилась навіть уточнити у керівництва.Не раджу даний магазин одягу,так як при доставці до 100 грн передплату беруть 200 грн і товар неналежної якості та не відповідає фото.
Добрий день, Алла. Нам дуже прикро, що у Вас склалося неприємне враження про наш інтернет-магазин. Наш менеджер сьогодні вже з Вами спілкувався. Модель, що Вам не сподобалася, в дорозі, очікуємо на повернення. Поштові витрати магазин бере на себе. Вже лишили скаргу постачальнику, щодо невідповідності у якості тканини. Ніяких передоплат на нове замовлення Вам вносити не потрібно. Коли товар повернеться на склад, буде відправлена модель на обмін. В якості компенсації за непорозуміння з нашим менеджером, для Вас діє додаткова знижка у вигляді оптової ціни на один товар. Ще раз приносимо вибачення за створені незручності. З повагою, інтернет-магазин Laluna
Сделала заказ на 3 вещи, только через 3 дня сообщили , что одной вещи нету в наличии , и отправили совсем не те вещи которые заказывала. И теперь просто игнорят
Добрий день, Дарія. Нам дуже прикро, що у Вас лишились неприємні враження від купівлі товарів в нашому магазині. Щоб ми могли розібратися у ситуації з Вашим замовленням, залиште, будь ласка, контактні дані або номер замовлення. Або зв'яжіться з нами за номером телефону фінансового відділу +38-093-43-73-709, +38-050-43-73-709 З повагою, магазин Лалуна
Не рекомендую магазин , оформила заказ на кардиган , обещали отправку через 2 дня, по итогу на смс об отправке оператор не отвечал , дозвонилась через 3 дня, предложили другой цвет, сообщить что товара нет в наличии никто не соизволил . Оформила заявку на возврат , по итогу предложили другие варианты, в данный момент нет денег которые я оплатила наперед,... Читать отзыв Не рекомендую магазин , оформила заказ на кардиган , обещали отправку через 2 дня, по итогу на смс об отправке оператор не отвечал , дозвонилась через 3 дня, предложили другой цвет, сообщить что товара нет в наличии никто не соизволил . Оформила заявку на возврат , по итогу предложили другие варианты, в данный момент нет денег которые я оплатила наперед, халатное отношение к покупателям в военное время, пишу отзывы дальше в соцсетях и на сайтах отзывов.
Доброго дня! Нам дуже шкода, що засмутили Вас. На формування замовлення, зазвичай, у нас відведено до 3х робочих днів, і якщо є якісь зміни (вибився потрібний колір або розмір), менеджери повідомляють клієнтові про них. І якщо моделі, запропоновані на заміну, не підійшли, то повернення коштів відбувається протягом трьох банківських днів на вказані клієнтом реквізити. У Вашому випадку, Ви внесли оплату 12 лютого ввечері, повернення ми зробили на вказану Вами картку 15 лютого ввечері. Приносимо свої вибачення за незручності. Додаткові відповіді на фінансові запитання: +380934373709 З повагою, Лалуна.
Заказала свитер в этом магазине 10.11, сразу же перезвонили, уточнили доставку и сбросили реквизиты на предоплату 200 гр, пообещали отправку в среду 14.11. Прошла среда 14, четверг 15, пятница, суббота, товара нет, трубку никто не берет на заявленых 4 х номерах. На указаний эл адрес написать нет возможности, «адрес не найден»хоть так же заявлен магазином на сайте и входящие... Читать отзыв Заказала свитер в этом магазине 10.11, сразу же перезвонили, уточнили доставку и сбросили реквизиты на предоплату 200 гр, пообещали отправку в среду 14.11. Прошла среда 14, четверг 15, пятница, суббота, товара нет, трубку никто не берет на заявленых 4 х номерах. На указаний эл адрес написать нет возможности, «адрес не найден»хоть так же заявлен магазином на сайте и входящие работают! В результате нет ни товара, ни возврата аванса. Магазин однозначно не рекомендую! Может и мошенники…
Доброго дня, Жанна. Нам шкода, що у Вас лишились неприємні враження від купівлі товарів в нашому магазині. Наразі, дійсно, є затримки з поставками товарів, через перебої з електроенергією, та проблеми зі зв'язком. Наші менеджери сьогодні з Вами зв'язались, та повідомили орієнтовну дату відправки. Дуже сподіваємось на порозуміння. Ще раз вибачаємось за незручності. З повагою, Лалуна.
Заказала сукню у середу 30 листопада зранку, вказала що треба отримати в суботу. Зателефонували аж в п‘ятницю 2 грудня, на питання чому так довго не реагували на замовлення, сказали ми аж два рази не дозвонились і покинули трубку. Дякую за такий сервіс! Ніколи нічого не замовлятиму у них більше і нікому не раджу!
Доброго дня! Приносимо свої вибачення, якщо засмутили Вас. Проблеми зі зв'язком у країні, нажаль, мають свій вплив на нашу роботу також. Але ми не лишаємо жодне замовлення нашого сайту без уваги, і намагаємось зв'язатись з клієнтами на протязі кількох днів обов'язково, якщо не вдалося з першого разу додзвонитися. Нам шкода, що терміни були обмежені, і ми не змогли задовольнити Вас. Ще раз вибачте за незручності. З повагою, Лалуна.
Купила сукню і полушубок автоледи. Сукня нормальна,а з полушубком ціла проблема,в описі не зазначено- що він в полоску ,зато написано що рукав 3/4 , якого там і близько немає. Відправляли довго,нерви такі мені робили,що Я на мить подумала,що мене розводять на гроші. Товар залишила,бо зрозуміло,що гроші ,що вже не повернуть.Не рекомендую. Бережить себе і свої нерви.
Доброго дня, Олена! Приносимо щирі вибачення за створені незручності. У випадку, якщо Ви отримали не ту модель, або модель невідповідної якості, в нашому інтернет-магазині без проблем можна зробити обмін або повернення на протязі 14 днів. Адресу для зворотньої доставки ми Вам надали, очікуємо на повернення. З повагою, Лалуна.
Хуже сервиса и обслуживания клиентов, в Украине интернет магазина нет! Быстро реагируют только на то, чтобы клиент отправил деньги. А дальше.......тишина. Ни заказа, не возврата предоплаты. Ничего! Такое впечатление, что хорошие отзывы, это сплошные фейки. И цены существенно выше средних по рынку на точно такие же вещи.
Доброго дня! Замовлення в нашому інтернет-магазині формуються близько 3х робочих днів. Якщо виникають якісь труднощі з його виконанням, наші менеджери обов'язково повідомляють клієнтові усі нюанси у цей термін. Щоб зрозуміти яка ситуація склалася з Вашим замовленням, залиште, будь ласка, Ваші контактні дані або номер замовлення. Приносимо вибачення, якщо створили Вам незручності. Чекаємо на відповідь. З повагою, Лалуна.
На дзвінки не відповідають , інформація на сайті по товару не відповідає тому що отримано. Зробити заміну або повернення - це взагалі готуйтесь до того що будете чекати довго і нудно
Доброго дня! Ми трохи засмучені такими словами, адже цінуємо наших клієнтів. В нашому інтернет-магазині без проблем можна робити обмін/повернення моделі, яка Вам не підійшла у найкоротші терміни. Для зв'язку з нами на сайті вказані кілька номерів телефону, які є у всіх месенджерах, електронна пошта, та посилання на наші соціальні мережі. Щоб зрозуміти яка ситуація склалася з Вашим замовленням, залиште, будь ласка, Ваші контактні дані або номер замовлення. Приносимо вибачення, якщо створили Вам незручності. Чекаємо на відповідь. +38-073-43-73-709 +38-098-43-73-709 +38-050-43-73-709 З повагою, Лалуна.
Побачила рекламу в інтернеті, сподобався широкій вибір товарів, замовлення зробила без проблем, менеджер передзвонив для уточнення замовлення дуже швидко. У замоленні було два товара (спортивний костюм та кардиган), відправили окремими посилками. Тканина костюму виявилась дуже низької якості, катишки з'явились ще до першого прання. Кардиган вирішила повернути, не підійшов, написала про це у вайбер менеджеру магазину, він мені скинув отримувача посилки... Читать отзыв Побачила рекламу в інтернеті, сподобався широкій вибір товарів, замовлення зробила без проблем, менеджер передзвонив для уточнення замовлення дуже швидко. У замоленні було два товара (спортивний костюм та кардиган), відправили окремими посилками. Тканина костюму виявилась дуже низької якості, катишки з'явились ще до першого прання. Кардиган вирішила повернути, не підійшов, написала про це у вайбер менеджеру магазину, він мені скинув отримувача посилки та номер відділеня куди відправити посилку. Інформації щодо можливостей повернення коштів або обміну товару зі мною ніхто не обговорив, на поставлені питання не відповів. Подивилась інформацію на сайті щодо повернення, там є умова про обов'язкове сповіщення постачальника про повернення товару через лист на електронну пошту, лист написала - відповіді не було.. Замовила зворотній дзвінок на сайті, ніхто не передзвонив.. З великими труднощами домовились з менеджером про обмін товару на інший. Новий товар відправили аж через тиждень, і вже по новій, більшій ціні. Потім був довжелезний срач у вайбері з менеджером стосовно того, чому не була зафіксована ціна на товар на день замовлення, чому мене ніхто не спитав чи хочу я платити дорожче за цей товар, просто поставили перед фактом. Прийшла ця заміна.., сказати що я замучена, це нічого не сказати.. якість дуже дуже низька, просто жах. Не рекомендую співпрацю з цим магазином!
Доброго дня, Ніна. Ми цінуємо наших клієнтів, і нам дуже шкода, що засмутили Вас. Якщо Вам не сподобалась якість товару, в нашому інтернет-магазині можна без проблем повернути модель і отримати кошти назад, на Вашу картку, на протязі 14 днів з моменту отримання товару. У випадку з Вашим замовленням, були невеликі труднощі, у зв'язку з тим, що вийшов термін для обміну кардигану. Але ми пішли Вам назустріч, і сформували нове замовлення на обмін. Нажаль, поки ми чекали від Вас повернення, ціна на сайті змінилася. Але і це не проблема, ми повернемо Вам на картку різницю, тільки вкажіть необхідні дані нам на Вайбер. Якщо модель, що Ви обрали на заміну, теж не підійшла, Ви можете зробити повернення, і коли товар прибуде на склад, можна буде очікувати на переказ коштів. Вибачте, якщо створили Вам незручності. З повагою, Лалуна.
Берут предоплату, а потом специально отправляют не тот товар или не тот размер. Оплату, как правило, не возвращают. Перекупщики, товар, который они предлагают, оказывается берут на проме и добавляют около 40 процентов. Будте осторожны
Доброго дня, Майя. Ми працюємо вже більше 7 років, і дуже цінуємо наших клієнтів, як постійних, що з нами роками, так і нових. І нам дуже неприємно бачити такі висловлювання, щодо нашої роботи. В нашому інтернет-магазині діють максимально зручні умови для купівлі: мінімальна передплата, можливість обміну/повернення товару що не підійшов на протязі 14 днів після отримання, знижки на замовлення від двох одиниць і т.д. У разі повернення, або відміни замовлення, кошти повертаються на вказані клієнтом реквізити протягом 3х банківських днів. Щоб зрозуміти, яка саме ситуація склалася з Вашим замовленням, залиште, будь ласка, номер замовлення, або інші дані. Або зв'яжіться з нами за номером +380934373709 (фінансові запитання). З повагою, Laluna
Перепродажники, что продают и сами не знают. За то знают как писать самим себе отзывы.Прям очень палевно написаны... Не воспринимайте в серьез магазин и хорошие отзывы)
Щиро бажаємо Вам більше вдячних клієнтів, які повертатимуться до Вас із замовленнями, щоб Вам не вистачало часу для написання відгуків конкурентам. Бережіть себе та мирного Вам неба.
Доброго дня, Оксана. Приносимо вибачення за те, що засмутили Вас. Зазвичай, повернення коштів в нашому магазині відбувається без затримок, щодня. Ми обов'язково вияснимо яким чином скалася така ситуація з Вашим замовленням. Щоб якось загладити нашу провину, пропонуємо Вам оптову ціну зі знижкою на будь-яку модель з сайту у наступному замовленні. Ще раз приносимо вибачення. З повагою, Лалуна.
Ужасный магазин незнают какой товар в наличии у них,вторую неделю жду товар отвратительное отношение к покупателю,как так можно работать у меня вопрос?
Доброго дня. Нам дуже шкода, що у Вас лишилися неприємні враження від роботи нашого інтернет-магазину. На сьогоднішній день ми маємо змогу бути на складах 2-3 рази на тиждень, і дійсно є деякі затримки і перебої з поставками товарів. Але наші менеджери завжди повідомляють клієнтів про можливу затримку з відправкою. Залиште, будь ласка, Ваші дані, щоб ми могли зв'язатися з Вами, та врегулювати дане питання. З повагою, Лалуна.
Поскольку оператор, который связывается по телефону, не в курсе наличия товара, я попросила это уточнить как можно быстрее, чтобы успеть получить к нужной дате. За двое суток не связались, за что им искренняя благодарность.
Достоинства:
Цены на сайте хорошие. Быстро связались
Недостатки:
Наличие товара и размер уточняли двое суток. Ответили лишь после напоминания.
Доброго дня! Приносимо вибачення, що створили незручності для Вас. Режим роботи наших складів, дійсно, змінився у цей складний час. Зараз маємо змогу потрапити на склад 1-2 рази на тиждень, тому нажаль, і відправки робимо двічі на тиждень. Отримати точну відповідь по наявності, зробити заміри або фото наживо можемо не щодня. Тож, коли менеджер отримує інформацію, обов'язково передає її всім, хто цікавився. Як і сталося у Вашому випадку. Ми повідомили Вам інформацію на вайбер. Ще раз приносимо вибачення за незручності. Дякуємо за цікавість до наших товарів. З повагою, Лалуна.
Виписувала одяг не один рік,до тих пір поки мене не ,,наказали,,Виписала на не маленьку суму,відзвонилися на протязі години,скинули номер карти,я оплатила.Через два дня занять коштів немає.Як?В мене чеки!Виясняється дали заблоковану карту.Нема коштів і немає одягу.Будьте обережні
Доброго дня! Аліно, ми з Вами вже спілкувалися з приводу Вашого грошового переказу. Картка, яку Вам надали активна, не заблокована, і ніяких проблем з нею немає. Це рахунок ФОП. Офіційна картка підприємства. У Приват банка є обмеження на отримання коштів з інших фінансових установ (у Вашому випадку це система "Фінансовий світ", якою Ви скористалися для переказу). Інформація щодо обмежень є у вільному доступі, Ви можете про це дізнатись, прочитавши будь-яке джерело на цю тему. Це не є проблемою саме нашого інтернет-магазину. Це загальне питання роботи Приват банку в Україні. Тому сталося так, що банк відхилив транзакцію, а Ваша установа поверне Вам кошти, але треба звернутися до них з офіційною заявою. З розмови з Вами ми зрозуміли, що всі необхідні дії Ви вже виконали, та вказали реквізити куди зможете отримати повернення від даної фін установи. Нажаль, пришвидшити це питання зі свого боку ми ніяк не можемо. Слідкуємо за ситуацією разом з Вами, і теж зверталися на гарячу лінію неодноразово. Наразі чекаємо вирішення даного питання, як і Ви. З повагою, Лалуна.
Ніколи не писала відгук,але накипіло....В цей тяжкий час довго думала чи купляти собі ,що небудь з одягу.Вирішила купити,і при цьому попала на некомпетентних робітників.Мені дали недійсну чи заблоковану карту, на яку я перекинула кошти.Ну і кінець без коштів немалих і без одягу.БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ!!!
Доброго дня, Ангеліна. Така ситуація склалася через те, що у Приват банка зараз є обмеження на надходження коштів з інших банків (терміналів самообслуговування типу Ibox та ін.) Скоріш за все, Ви вносили передплату саме таким чином. Протягом кількох днів Приват банк автоматично повертає гроші Вашому банку, а він повертає їх на Ваш рахунок. Не хвилюйтеся, такі ситуації успішно вирішуються нашою бугалтерією. Залиште, будь ласка, номер Вашого замовлення або контактні дані, щоб ми могли зв'язатися з Вами, та якнайшвидше вирішити цю проблему. З повагою, Лалуна.
Зробила замовлення на сайті та одразу оплатила. Наступного дня перетелефонували та підтвердили замовлення, вислали наступного дня. Але одна модель не підійшла за розміром. Написала лист на пошту як було вказано. Вислала товар, кілька днів його ніхто нн забирав. Далі як забрали - мовчання. Написала на пошту, що модель вже забрали. І тільки потім зателефонувала менеджер і сказала, що надішле варіанти... Читать отзыв Зробила замовлення на сайті та одразу оплатила. Наступного дня перетелефонували та підтвердили замовлення, вислали наступного дня. Але одна модель не підійшла за розміром. Написала лист на пошту як було вказано. Вислала товар, кілька днів його ніхто нн забирав. Далі як забрали - мовчання. Написала на пошту, що модель вже забрали. І тільки потім зателефонувала менеджер і сказала, що надішле варіанти по заміні, але про повернення коштів і чути не хотіли. Я погодилась на обмін. Проте пройшло кілька днів і мені нічого так на вайбер і не надіслали. Написала сама на той номер, з якого телефонувала менеджер. Тиша. Хоча менеджер постійно онлайн. Написала на пошту про ситуацію і тоді тільки менеджер зателефонувала сама і була вже не дуже задоволена. Скинула дві моделі джинсів, просто фото. Я сама знайшла модель, яка схожа на ту, яку я повернула. Сказали, що розмір є. Але я попросила зробити заміри, бо на сайті вони не відповідають дійсності і модель виходить завелика. Відписали, що заміри зроблять. І знову тиша. Пишу сама через день, і знову не відповідають. Тобто гроші я заплатила повністю за товар, але отримати належну якість обслуговування не можу. З таким ставленням вже немає бажання чекати замовлення, хочеться забрати гроші назад, проте чи мені це вдасться з огляду на такий сервіс.
Доброго дня, Руслана! Нам дуже шкода, що засмутили Вас. Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася. Повернення зараз і справді отримуємо двічі на тиждень, тому обмін трохи затягнувся. Повернення коштів на картку робимо без проблем, за умовами роботи магазину. Модель, яку Ви обрали на заміну, вже відправилася до Вас. Ще раз приносимо вибачення за незручності. З повагою, Лалуна.
Так мене не розводили навть циган на вокзал. Спочатку вони пдтверджують замовлення, кажуть, що все, можемо вдправити одразу псля оплати. А псля оплати вони кажуть, що такого товару, на жаль нема. Коли просиш повернути грош, розповдають, що зараз це не можливо зробити. Дочекатися фото товару - просто неможливо (в прямому сенс, мен так не прислали), а чому просила, бо... Читать отзыв Так мене не розводили навть циган на вокзал. Спочатку вони пдтверджують замовлення, кажуть, що все, можемо вдправити одразу псля оплати. А псля оплати вони кажуть, що такого товару, на жаль нема. Коли просиш повернути грош, розповдають, що зараз це не можливо зробити. Дочекатися фото товару - просто неможливо (в прямому сенс, мен так не прислали), а чому просила, бо коли замовила костюм, вони кажуть, що такого нема, бежевий, а на сайт це взагал не вказано, то хотла спочатку його побачити. Без фото, товар мен вдправили через 7 днв!! ще дорахували до вартост вказано на сайт - 36 грн, як так вийшло - так не змогли вдповсти! ще, замовивши 3 реч, 2 з яких в них потм не виявилося. Мен рахують рознчну цну!
Доброго дня, Вікторія. Адміністрація розглянула Ваше звернення. Зараз, насправді, є невеликі перебої з поставками, але наші менеджери завжди намагаються запропонувати альтернативні моделі на заміну, якщо потрібної не виявилося на момент відправки. З приводу "дорахувань до вартості" менеджер детально Вам пояснив, що це вартість переадресації від Нової пошти, яку Ви замовляли для свого повернення. Щоб у Вас не лишилось неприємних спогадів від співпраці з нашим інтернет-магазином, ми компенсували різницю між ціною та взяли на себе витрати за Вашу переадресацію. Сьогодні Вам було здійснено переказ на картку. Вибачте за незручності. З повагою, Лалуна.
Мама покупала одежду потому что тут вроди бы как есть большие размеры Заказала два платья взяли предоплату за два сразу через несколько дней написали что одного нет предложили выбрать другое другого не оказалось согласились на отправку одной позиции почему согласились потому то на этапе заказа общаются очень даже мило) Прислали платье не того чвета и не та ткань какойто... Читать отзыв Мама покупала одежду потому что тут вроди бы как есть большие размеры Заказала два платья взяли предоплату за два сразу через несколько дней написали что одного нет предложили выбрать другое другого не оказалось согласились на отправку одной позиции почему согласились потому то на этапе заказа общаются очень даже мило) Прислали платье не того чвета и не та ткань какойто люрекс синтетика мама не забрала с новой почты, новая почта обязалась вернуть платье отправителю. Мы естественно попросили деньги, нас направили к менеджеру по возвратам (настоящий профи) предложил ознакомится с политикой возврата возврат должен быть за наш счет (они взяли деньги за два платья прислали одно и не то но нам как то не очень хочется компенсировать недостатки их бизнес процессов) вот у них злая политика по возвратам пишут что у них клиенты плохие https://laluna.com.ua/return-and-exchange думаю что это справедливое наказание для их клиентов за покупку в их магазине)) чек при покупке не получили (тут передаем привет налоговой) пока деньги не назад получили Может добавлю пару звездочек если вернут деньги но пока незнаю)
Добрый день, Дмитрий. Нам очень жаль, что покупка в нашем интернет-магазине оставила у Вас неприятные впечатления. К сожалению, иногда случаются такие ситуации, когда модель к моменту оплаты заказа выбивается в нужном цвете или размере. Наши менеджеры всегда предлагают клиенту варианты замены, либо отправляют заказ частично, сохранив при этом оптовые цены. Чек о покупке не всегда получается вложить в посылку, т.к. много товаров отправляются непосредственно со складов производителя. В этих случаях мы отсылаем копию чека в вайбер. Менеджер без проблем может предоставить Вам Ваш чек на электронную почту, в случае, если мессенджеры заблокировали в спам наше сообщение. Ответ, который Вы получили из отдела возвратов, является стандартным, и содержит в себе ссылку на условия работы магазина. Исходя из этих условий, в случае, если клиент получил не свою модель или модель ненадлежащего качества (пересорт, брак, ошибка на почте, и т.д.), доставка полностью оплачивается МАГАЗИНОМ. Поэтому, Вам не стоит переживать про пересылку. Мы ожидаем Ваш возврат. Когда модель будет принята на склад, будет проведено зачисление денежных средств на указанные Вами реквизиты, в течении трех банковских дней. Еще раз приносим извинения за сложившуюся ситуацию. С уважением, Лалуна.
Магазин ужасный. Прислали две вещи из трёх, при этом ни кто не перезвонил, и не предложил замену отсутствующему товару. Сама позвонила и так отвечают, что вы хотели нет на складе. А теперь началось самое интересное, каждый день, начиная. 30.12 каждый день пишут, что сегодня вернут после 18.00. приходит 18.00 денег нет.Хочется вернуть деньги. И на всегда забыть этот... Читать отзыв Магазин ужасный. Прислали две вещи из трёх, при этом ни кто не перезвонил, и не предложил замену отсутствующему товару. Сама позвонила и так отвечают, что вы хотели нет на складе. А теперь началось самое интересное, каждый день, начиная. 30.12 каждый день пишут, что сегодня вернут после 18.00. приходит 18.00 денег нет.Хочется вернуть деньги. И на всегда забыть этот магазин. А ещё прислали тунику, с ужасным запахом сырости, два раза стирала, ее могу убрать запах.
Добрый день, Людмила. Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. Сегодня, в срочном порядке, Вам был проведен возврат денежных средств на карту. Обязательно проведем внутреннюю проверку, выясним почему произошла такая ситуация с Вашим заказом, и примем соответствующие меры. Также уже была отправлена претензия на склад производителя по поводу запаха сырости от одной из моделей. Если бы Вы обратились по поводу возврата средств по финансовому телефону указанному на главной страничке сайта, Ваш вопрос был бы решен намного ранее. В любом случае, нам очень жаль, что доставили Вам неудобства. Еще раз приносим свои извинения, и предлагаем Вам дополнительную скидку на следующий заказ. С уважением, LaLuna.
Заказала куртку, полученным товаром разочарована. Крой ужасный. Левая пола изделия подпрыгнула. Видно шили впопыхах. Вообще не рекомендую. Жаль денег и времени.
Добрый день, Инна. Нам очень жаль, что покупка в нашем магазине оставила у Вас неприятные впечатления. Обязательно заменим данную модель, либо сделаем возврат денежных средств на карту. Транспортные расходы, конечно же, берем на себя. Производителю данного изделия выставим претензию, и в случае, если подобный брак будет обнаружен еще, немедленно уберем его с сайта. Еще раз извините за сложившуюся ситуацию. С уважением, Laluna.
Вторник утро 22.12 оформляю заказ на сайте. К 21 часу перезванивает менеджер насчет условий оплаты и самого заказа. Среда утро 23.12 скидываю им выписку о предоплате, к вечеру от них смс о подтверждении получения предоплаты. И с тех пор уже несколько дней тишина и полный мороз. Просто игнорируют.
Добрый день, Алексей! По условиям работы нашего сайта, на формирование заказа уходит до 3 рабочих дней после внесения оплаты. Сейчас, в предпраздничные дни, отправки, действительно, могут немного задержаться. Но наши менеджеры всегда стараются предупредить клиента о задержке. Оставьте, пожалуйста, Ваши данные или номер заказа, чтобы мы могли с Вами связаться. Приносим извинения за неудобства. С уважением, Laluna
Такое впечатление что отзывы пишут сами сотрудники этого чудо магазина. Сделали заказ, оплатили, и что.... НИЧЕГО. Ни товара, ни денег. Прошла 1 неделя. Ни звонка... НИЧЕГО... Хотите потерять деньги и время, потрепать нервы - рекомендую вам именно этот интернет магазин. Мошейники.
Добрый день. Искренне жаль, за сложившуюся ситуацию, но для полного ответа по Вашему вопросу, укажите пожалуйста, свой номер заказа или номер телефона. Допускаю такой вариант вариант: данное изделие идет под отшив, и в связи с огромным спросом перед НГ, произошла задержка с Вашим заказом. В таком случае менеджеры должны были связаться с Вами и предложить подождать или немедленно вернуть Ваши средства. В любом случае, если бы Вы обратились в финансовый отдел по номеру указанному на главной страничке сайта +38-093-43-73-709, оставили бы запрос на обратный звонок на сайте или связались бы с нами по почте [email protected] Ваш вопрос был бы решен немедленно. С Уважением, Юлия.
Моя мама заказа спортивный костюм, ей подошёл! Я предложила заказать ещё один. Она сбросила мне ссылку на магазин, я заказала платье и костюм теплый. Очень ждала когда прийдёт, написала чтобы платье не отправляли, но мне сказала Юлия:- Мол мы не можем! Я подумала, что за бред!! Я получила мой заказ! Давай мерять! Костюм маленький!! Хотя я говорила свои... Читать отзыв Моя мама заказа спортивный костюм, ей подошёл! Я предложила заказать ещё один. Она сбросила мне ссылку на магазин, я заказала платье и костюм теплый. Очень ждала когда прийдёт, написала чтобы платье не отправляли, но мне сказала Юлия:- Мол мы не можем! Я подумала, что за бред!! Я получила мой заказ! Давай мерять! Костюм маленький!! Хотя я говорила свои мерки. Не советую никому этот магазин. Я потратила 2000грн.не понятно за что и кому!!((((
Добрый день ! Нам очень жаль, что у Вас остались неприятные впечатления от работы нашего магазина. Мы всегда идем навстречу нашим покупателям. У нас без проблем можно заменить товары на другой размер, цвет, другую модель, либо сделать возврат денежных средств. Если несоответствие происходит по вине изготовителя, то услуги почты, оплачивает магазин. Ситуация с отправкой Вашего заказа немного неясна. Оставьте ,пожалуйста, какие-то Ваши данные, чтобы мы могли Вам помочь и урегулировать данную ситуацию. С уважением Юлия.
Шарлатаны, фото в каталоге хороших вещей, а продают дешёвую некачественную подделку, отшитую в кустарных цехах. Возврат с такими заморочками, что проще выбросить.
Хотим принести извинения за некачественный товар и внести немного ясности в данный вопрос. Магазин кроме собственного производства, работает еще с десятками фабрик-производителей. Любые негативные отзывы про изделия оперативно рассматриваются, и если подтверждается плохое качество - немедленно удаляются с сайта. Возврат по браку в магазине осуществляется за счет магазина, сроки возврата денежных средств: 1-2 дня после получения Вашего изделия обратно, что быстрее, чем в 99% магазинов Украины. Мы не заинтересованны продавать некачественные изделия, так как мы первые несем от этого потери, как репутационные, так и финансовые. Тем не менее, всегда остается человеческий фактор - швеи, они тоже люди, и вполне могут ошибаться. Обратите внимание - мы отвечаем и стараемся урегулировать ВСЕ возникающие вопросы с клиентами. Будем рады, если Вы сообщите артикул изделия и свяжетесь с нашим финансовым отделом по номеру : +38-093-43-73-709 С уважением, Юлия.
Пришлось вернуть вещи, так как не подошел размер, работники компании уже больше недели кормят "завтраками" вернуть деньги, любезно извиняются и снова обещают. Надеюсь, хоть отзыв подействует.
Добрый день. Приносим извинения за задержку, но возврат денег производится в течении 2-3 рабочих дней после получения изделия обратно на склад. Если Ваше изделие уже было забрано с почты, позвоните по номеру +38-093-43-73-709 и Вам не нужно будет ждать даже 2-3 дней. с уважением, Юлия.
25 ноября сделала заказ и оплатила полностью 4485 грн. ( на фото дата и смс ,что оплата прошла успешно) Это четверг. Сказали ,что ближайшая отправка в сб ,но в сб номера накладной я не получила и начала звонить . Менеджер сказала ,что сегодня не получилось и отправят они теперь в ср 01.12.21. В среду долго не могла ни до кого... Читать отзыв 25 ноября сделала заказ и оплатила полностью 4485 грн. ( на фото дата и смс ,что оплата прошла успешно) Это четверг. Сказали ,что ближайшая отправка в сб ,но в сб номера накладной я не получила и начала звонить . Менеджер сказала ,что сегодня не получилось и отправят они теперь в ср 01.12.21. В среду долго не могла ни до кого дозвониться ,позвонила по телефону финансовой поддержки ,мол или деньги отдавайте или товар присылайте. Меня начали успокаивать и сказала ,что завтра 2.12.21 отправят . Завтра ,неожиданно,номера накладной я также не обнаружила . Опять позвонила на тот же номер и мне сказали ,что я все неправильно поняла и они ,такие молодцы,уже отправили мне сегодня в 20.00 посылку . (На скрине переписка с менеджером и дата переписки) . Утром муж позвонил менеджеру и попросил ( раз они уже отправили мою посылку) номер накладной ,чтоб на сайте укр почты отследить в каком месте находится посылка ,сказали ,что сейчас сбросят . Мы подождали несколько часов( как не было ,так и нет) начали звонить снова . Прислали . И пришли в ярость от того ,что отправка была час назад . ( на фото номер накладной и дата не вчера, 2е число ,а сегодня 3е и время 12.00 ,а просили мы прислать накладную в 10.00) . Мало того ,так еще один из пяти товаров они отправят в сб. Я так понимаю ,что в сб отправки тоже не будет? Сколько платье теперь будете отсылать ? Еще 2 недели?
Добрый день, Мария. К сожалению, иногда случается так, что модели к моменту отправки выбиваются в нужном цвете/размере, и приходится ждать новой поставки от одного до трёх дней. Мы всегда стараемся предупреждать наших клиентов о задержке товара. По поводу отправки. Мы отправляем большое количество посылок в отправочные дни, все отправки забирает курьер почтовой службы и доставляет на отделение. Так было и с Вашим отправлением. Курьер забрал все посылки 2 декабря после обеда, и доставил на отделение Укрпочты. Именно поэтому менеджер сообщила Вам, что заказ был отправлен 2 декабря. В любом случае, мы не хотим, чтобы у Вас остались неприятные впечатления о работе нашего магазина. Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. В качестве извинений предлагаем Вам дополнительную скидку на следующий заказ. С уважением, Юлия
В рекламном фото показана шубка с красивым мехом. По факту получили тряпку с мехом облезлой собаки, не поддающейся ни расчесыванию ни пару. Гадкое на ощюпь и на вид. Это полный писец!
Нам дуже шкода, що виріб приніс Вам розчарування. Ми обов'язково перевіримо якість виготовлення цього виробу і також пред'явимо претензії до виробника. Ви в будь-який час можете повернути шубу назад з пересиланням за наш рахунок та отримати додаткову знижку на наступний товар. Просимо вибачення за ситуацію, що склалася.
Шановний клієнт. Можливо, сталося непорозуміння. Є вироби, які йдуть на замовлення та окремий відшив, і іноді, на жаль, це займає час. Але Ви в будь-який час можете повернути Ваші гроші протягом кількох годин, якби зателефонували за фінансовим номером, вказаним на головній сторінці саайту +38-093-43-73-709. Приносимо вибачення за непорозуміння, що виникло.
Длинный сарафан EST-2002A420
Наш менеджер вже з Вами зв'язувався, питання вирішено. Вам повідомили, що в нашому інтернет-магазині можна обміняти або повернути товар, протягом 14 днів. В разі отримання виробничого браку, або неякісного товару, доставка сплачується магазином. Але Ви вирішили лишити дану модель собі.
Нам дуже шкода, що Ви засмутилися, тому адміністрація магазину пропонує додаткову знижку на наступне замовлення.
З повагою, інтернет-магазин Laluna
Жахлива якість
Нам дуже прикро, що у Вас склалося неприємне враження про наш інтернет-магазин. Наш менеджер сьогодні вже з Вами спілкувався. Модель, що Вам не сподобалася, в дорозі, очікуємо на повернення. Поштові витрати магазин бере на себе. Вже лишили скаргу постачальнику, щодо невідповідності у якості тканини. Ніяких передоплат на нове замовлення Вам вносити не потрібно. Коли товар повернеться на склад, буде відправлена модель на обмін. В якості компенсації за непорозуміння з нашим менеджером, для Вас діє додаткова знижка у вигляді оптової ціни на один товар.
Ще раз приносимо вибачення за створені незручності.
З повагою, інтернет-магазин Laluna
Мошенники laluna
Нам дуже прикро, що у Вас лишились неприємні враження від купівлі товарів в нашому магазині.
Щоб ми могли розібратися у ситуації з Вашим замовленням, залиште, будь ласка, контактні дані або номер замовлення. Або зв'яжіться з нами за номером телефону фінансового відділу +38-093-43-73-709, +38-050-43-73-709
З повагою, магазин Лалуна
НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАГАЗИН
Нам дуже шкода, що засмутили Вас.
На формування замовлення, зазвичай, у нас відведено до 3х робочих днів, і якщо є якісь зміни (вибився потрібний колір або розмір), менеджери повідомляють клієнтові про них. І якщо моделі, запропоновані на заміну, не підійшли, то повернення коштів відбувається протягом трьох банківських днів на вказані клієнтом реквізити. У Вашому випадку, Ви внесли оплату 12 лютого ввечері, повернення ми зробили на вказану Вами картку 15 лютого ввечері.
Приносимо свої вибачення за незручності.
Додаткові відповіді на фінансові запитання: +380934373709
З повагою, Лалуна.
Не рекомендую этот магазин для покупок
Нам шкода, що у Вас лишились неприємні враження від купівлі товарів в нашому магазині.
Наразі, дійсно, є затримки з поставками товарів, через перебої з електроенергією, та проблеми зі зв'язком. Наші менеджери сьогодні з Вами зв'язались, та повідомили орієнтовну дату відправки. Дуже сподіваємось на порозуміння. Ще раз вибачаємось за незручності.
З повагою, Лалуна.
Жахиве хамство і кинули слухавку
Зателефонували аж в п‘ятницю 2 грудня, на питання чому так довго не реагували на замовлення, сказали ми аж два рази не дозвонились і покинули трубку.
Дякую за такий сервіс!
Ніколи нічого не замовлятиму у них більше і нікому не раджу!
Приносимо свої вибачення, якщо засмутили Вас. Проблеми зі зв'язком у країні, нажаль, мають свій вплив на нашу роботу також. Але ми не лишаємо жодне замовлення нашого сайту без уваги, і намагаємось зв'язатись з клієнтами на протязі кількох днів обов'язково, якщо не вдалося з першого разу додзвонитися.
Нам шкода, що терміни були обмежені, і ми не змогли задовольнити Вас. Ще раз вибачте за незручності.
З повагою, Лалуна.
Жахливо все!!
Приносимо щирі вибачення за створені незручності. У випадку, якщо Ви отримали не ту модель, або модель невідповідної якості, в нашому інтернет-магазині без проблем можна зробити обмін або повернення на протязі 14 днів.
Адресу для зворотньої доставки ми Вам надали, очікуємо на повернення.
З повагою, Лалуна.
Ужасное обслуживание
Быстро реагируют только на то, чтобы клиент отправил деньги. А дальше.......тишина. Ни заказа, не возврата предоплаты. Ничего!
Такое впечатление, что хорошие отзывы, это сплошные фейки.
И цены существенно выше средних по рынку на точно такие же вещи.
Замовлення в нашому інтернет-магазині формуються близько 3х робочих днів. Якщо виникають якісь труднощі з його виконанням, наші менеджери обов'язково повідомляють клієнтові усі нюанси у цей термін.
Щоб зрозуміти яка ситуація склалася з Вашим замовленням, залиште, будь ласка, Ваші контактні дані або номер замовлення.
Приносимо вибачення, якщо створили Вам незручності. Чекаємо на відповідь.
З повагою, Лалуна.
Жахливий сервіс
Ми трохи засмучені такими словами, адже цінуємо наших клієнтів.
В нашому інтернет-магазині без проблем можна робити обмін/повернення моделі, яка Вам не підійшла у найкоротші терміни. Для зв'язку з нами на сайті вказані кілька номерів телефону, які є у всіх месенджерах, електронна пошта, та посилання на наші соціальні мережі.
Щоб зрозуміти яка ситуація склалася з Вашим замовленням, залиште, будь ласка, Ваші контактні дані або номер замовлення.
Приносимо вибачення, якщо створили Вам незручності. Чекаємо на відповідь.
+38-073-43-73-709
+38-098-43-73-709
+38-050-43-73-709
З повагою, Лалуна.
Широкий вибір, якість товару дуже низька, обслуговування на низькому рівні
Ми цінуємо наших клієнтів, і нам дуже шкода, що засмутили Вас.
Якщо Вам не сподобалась якість товару, в нашому інтернет-магазині можна без проблем повернути модель і отримати кошти назад, на Вашу картку, на протязі 14 днів з моменту отримання товару. У випадку з Вашим замовленням, були невеликі труднощі, у зв'язку з тим, що вийшов термін для обміну кардигану. Але ми пішли Вам назустріч, і сформували нове замовлення на обмін. Нажаль, поки ми чекали від Вас повернення, ціна на сайті змінилася. Але і це не проблема, ми повернемо Вам на картку різницю, тільки вкажіть необхідні дані нам на Вайбер. Якщо модель, що Ви обрали на заміну, теж не підійшла, Ви можете зробити повернення, і коли товар прибуде на склад, можна буде очікувати на переказ коштів. Вибачте, якщо створили Вам незручності. З повагою, Лалуна.
Афиристы и перекупщики
Ми працюємо вже більше 7 років, і дуже цінуємо наших клієнтів, як постійних, що з нами роками, так і нових. І нам дуже неприємно бачити такі висловлювання, щодо нашої роботи.
В нашому інтернет-магазині діють максимально зручні умови для купівлі: мінімальна передплата, можливість обміну/повернення товару що не підійшов на протязі 14 днів після отримання, знижки на замовлення від двох одиниць і т.д. У разі повернення, або відміни замовлення, кошти повертаються на вказані клієнтом реквізити протягом 3х банківських днів. Щоб зрозуміти, яка саме ситуація склалася з Вашим замовленням, залиште, будь ласка, номер замовлення, або інші дані. Або зв'яжіться з нами за номером +380934373709 (фінансові запитання). З повагою, Laluna
Положительные отзывы пишут себе сами
Обурена відношенням до клієнтів
Приносимо вибачення за те, що засмутили Вас. Зазвичай, повернення коштів в нашому магазині відбувається без затримок, щодня.
Ми обов'язково вияснимо яким чином скалася така ситуація з Вашим замовленням.
Щоб якось загладити нашу провину, пропонуємо Вам оптову ціну зі знижкою на будь-яку модель з сайту у наступному замовленні. Ще раз приносимо вибачення. З повагою, Лалуна.
Ужасное отношение к клиенту
Нам дуже шкода, що у Вас лишилися неприємні враження від роботи нашого інтернет-магазину.
На сьогоднішній день ми маємо змогу бути на складах 2-3 рази на тиждень, і дійсно є деякі затримки і перебої з поставками товарів. Але наші менеджери завжди повідомляють клієнтів про можливу затримку з відправкою.
Залиште, будь ласка, Ваші дані, щоб ми могли зв'язатися з Вами, та врегулювати дане питання.
З повагою, Лалуна.
Странный сервис
Приносимо вибачення, що створили незручності для Вас. Режим роботи наших складів, дійсно, змінився у цей складний час. Зараз маємо змогу потрапити на склад 1-2 рази на тиждень, тому нажаль, і відправки робимо двічі на тиждень. Отримати точну відповідь по наявності, зробити заміри або фото наживо можемо не щодня. Тож, коли менеджер отримує інформацію, обов'язково передає її всім, хто цікавився. Як і сталося у Вашому випадку. Ми повідомили Вам інформацію на вайбер.
Ще раз приносимо вибачення за незручності. Дякуємо за цікавість до наших товарів. З повагою, Лалуна.
Некомпететність
Аліно, ми з Вами вже спілкувалися з приводу Вашого грошового переказу. Картка, яку Вам надали активна, не заблокована, і ніяких проблем з нею немає. Це рахунок ФОП. Офіційна картка підприємства. У Приват банка є обмеження на отримання коштів з інших фінансових установ (у Вашому випадку це система "Фінансовий світ", якою Ви скористалися для переказу). Інформація щодо обмежень є у вільному доступі, Ви можете про це дізнатись, прочитавши будь-яке джерело на цю тему. Це не є проблемою саме нашого інтернет-магазину. Це загальне питання роботи Приват банку в Україні. Тому сталося так, що банк відхилив транзакцію, а Ваша установа поверне Вам кошти, але треба звернутися до них з офіційною заявою. З розмови з Вами ми зрозуміли, що всі необхідні дії Ви вже виконали, та вказали реквізити куди зможете отримати повернення від даної фін установи. Нажаль, пришвидшити це питання зі свого боку ми ніяк не можемо. Слідкуємо за ситуацією разом з Вами, і теж зверталися на гарячу лінію неодноразово. Наразі чекаємо вирішення даного питання, як і Ви.
З повагою, Лалуна.
Безвідповідальність
Така ситуація склалася через те, що у Приват банка зараз є обмеження на надходження коштів з інших банків (терміналів самообслуговування типу Ibox та ін.) Скоріш за все, Ви вносили передплату саме таким чином.
Протягом кількох днів Приват банк автоматично повертає гроші Вашому банку, а він повертає їх на Ваш рахунок.
Не хвилюйтеся, такі ситуації успішно вирішуються нашою бугалтерією.
Залиште, будь ласка, номер Вашого замовлення або контактні дані, щоб ми могли зв'язатися з Вами, та якнайшвидше вирішити цю проблему.
З повагою, Лалуна.
Низький рівень обслуговування
Нам дуже шкода, що засмутили Вас.
Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася. Повернення зараз і справді отримуємо двічі на тиждень, тому обмін трохи затягнувся. Повернення коштів на картку робимо без проблем, за умовами роботи магазину. Модель, яку Ви обрали на заміну, вже відправилася до Вас.
Ще раз приносимо вибачення за незручності.
З повагою, Лалуна.
Отвратительно
Дочекатися фото товару - просто неможливо (в прямому сенс, мен так не прислали), а чому просила, бо... Читать отзыв Так мене не розводили навть циган на вокзал. Спочатку вони пдтверджують замовлення, кажуть, що все, можемо вдправити одразу псля оплати. А псля оплати вони кажуть, що такого товару, на жаль нема. Коли просиш повернути грош, розповдають, що зараз це не можливо зробити.
Дочекатися фото товару - просто неможливо (в прямому сенс, мен так не прислали), а чому просила, бо коли замовила костюм, вони кажуть, що такого нема, бежевий, а на сайт це взагал не вказано, то хотла спочатку його побачити.
Без фото, товар мен вдправили через 7 днв!! ще дорахували до вартост вказано на сайт - 36 грн, як так вийшло - так не змогли вдповсти!
ще, замовивши 3 реч, 2 з яких в них потм не виявилося. Мен рахують рознчну цну!
Адміністрація розглянула Ваше звернення.
Зараз, насправді, є невеликі перебої з поставками, але наші менеджери завжди намагаються запропонувати альтернативні моделі на заміну, якщо потрібної не виявилося на момент відправки.
З приводу "дорахувань до вартості" менеджер детально Вам пояснив, що це вартість переадресації від Нової пошти, яку Ви замовляли для свого повернення.
Щоб у Вас не лишилось неприємних спогадів від співпраці з нашим інтернет-магазином, ми компенсували різницю між ціною та взяли на себе витрати за Вашу переадресацію.
Сьогодні Вам було здійснено переказ на картку.
Вибачте за незручності.
З повагою, Лалуна.
Не покупайте.. все плохо
Заказала два платья взяли предоплату за два сразу
через несколько дней написали что одного нет предложили выбрать другое другого не оказалось согласились на отправку одной позиции
почему согласились потому то на этапе заказа общаются очень даже мило)
Прислали платье не того чвета и не та ткань какойто... Читать отзыв Мама покупала одежду потому что тут вроди бы как есть большие размеры
Заказала два платья взяли предоплату за два сразу
через несколько дней написали что одного нет предложили выбрать другое другого не оказалось согласились на отправку одной позиции
почему согласились потому то на этапе заказа общаются очень даже мило)
Прислали платье не того чвета и не та ткань какойто люрекс синтетика мама не забрала с новой почты, новая почта обязалась вернуть платье отправителю. Мы естественно попросили деньги, нас направили к менеджеру по возвратам (настоящий профи) предложил ознакомится с политикой возврата возврат должен быть за наш счет (они взяли деньги за два платья прислали одно и не то но нам как то не очень хочется компенсировать недостатки их бизнес процессов) вот у них злая политика по возвратам пишут что у них клиенты плохие https://laluna.com.ua/return-and-exchange
думаю что это справедливое наказание для их клиентов за покупку в их магазине)) чек при покупке не получили (тут передаем привет налоговой) пока деньги не назад получили Может добавлю пару звездочек если вернут деньги но пока незнаю)
Нам очень жаль, что покупка в нашем интернет-магазине оставила у Вас неприятные впечатления.
К сожалению, иногда случаются такие ситуации, когда модель к моменту оплаты заказа выбивается в нужном цвете или размере. Наши менеджеры всегда предлагают клиенту варианты замены, либо отправляют заказ частично, сохранив при этом оптовые цены.
Чек о покупке не всегда получается вложить в посылку, т.к. много товаров отправляются непосредственно со складов производителя. В этих случаях мы отсылаем копию чека в вайбер. Менеджер без проблем может предоставить Вам Ваш чек на электронную почту, в случае, если мессенджеры заблокировали в спам наше сообщение.
Ответ, который Вы получили из отдела возвратов, является стандартным, и содержит в себе ссылку на условия работы магазина. Исходя из этих условий, в случае, если клиент получил не свою модель или модель ненадлежащего качества (пересорт, брак, ошибка на почте, и т.д.), доставка полностью оплачивается МАГАЗИНОМ. Поэтому, Вам не стоит переживать про пересылку.
Мы ожидаем Ваш возврат. Когда модель будет принята на склад, будет проведено зачисление денежных средств на указанные Вами реквизиты, в течении трех банковских дней.
Еще раз приносим извинения за сложившуюся ситуацию. С уважением, Лалуна.
Денег не возвращает.
Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. Сегодня, в срочном порядке, Вам был проведен возврат денежных средств на карту. Обязательно проведем внутреннюю проверку, выясним почему произошла такая ситуация с Вашим заказом, и примем соответствующие меры. Также уже была отправлена претензия на склад производителя по поводу запаха сырости от одной из моделей.
Если бы Вы обратились по поводу возврата средств по финансовому телефону указанному на главной страничке сайта, Ваш вопрос был бы решен намного ранее.
В любом случае, нам очень жаль, что доставили Вам неудобства. Еще раз приносим свои извинения, и предлагаем Вам дополнительную скидку на следующий заказ. С уважением, LaLuna.
Ужасно разочарована
Нам очень жаль, что покупка в нашем магазине оставила у Вас неприятные впечатления. Обязательно заменим данную модель, либо сделаем возврат денежных средств на карту. Транспортные расходы, конечно же, берем на себя.
Производителю данного изделия выставим претензию, и в случае, если подобный брак будет обнаружен еще, немедленно уберем его с сайта.
Еще раз извините за сложившуюся ситуацию. С уважением, Laluna.
Мороз не только на улице но и в Ла Луне.
По условиям работы нашего сайта, на формирование заказа уходит до 3 рабочих дней после внесения оплаты. Сейчас, в предпраздничные дни, отправки, действительно, могут немного задержаться. Но наши менеджеры всегда стараются предупредить клиента о задержке. Оставьте, пожалуйста, Ваши данные или номер заказа, чтобы мы могли с Вами связаться. Приносим извинения за неудобства. С уважением, Laluna
Ужасно!!!!
Допускаю такой вариант вариант: данное изделие идет под отшив, и в связи с огромным спросом перед НГ, произошла задержка с Вашим заказом.
В таком случае менеджеры должны были связаться с Вами и предложить подождать или немедленно вернуть Ваши средства.
В любом случае, если бы Вы обратились в финансовый отдел по номеру указанному на главной страничке сайта +38-093-43-73-709, оставили бы запрос на обратный звонок на сайте или связались бы с нами по почте [email protected] Ваш вопрос был бы решен немедленно.
С Уважением, Юлия.
Очень не довольна :(((
Я подумала, что за бред!!
Я получила мой заказ!
Давай мерять! Костюм маленький!! Хотя я говорила свои... Читать отзыв Моя мама заказа спортивный костюм, ей подошёл! Я предложила заказать ещё один. Она сбросила мне ссылку на магазин, я заказала платье и костюм теплый. Очень ждала когда прийдёт, написала чтобы платье не отправляли, но мне сказала Юлия:- Мол мы не можем!
Я подумала, что за бред!!
Я получила мой заказ!
Давай мерять! Костюм маленький!! Хотя я говорила свои мерки. Не советую никому этот магазин. Я потратила 2000грн.не понятно за что и кому!!((((
Очень плохо
Магазин кроме собственного производства, работает еще с десятками фабрик-производителей. Любые негативные отзывы про изделия оперативно рассматриваются, и если подтверждается плохое качество - немедленно удаляются с сайта.
Возврат по браку в магазине осуществляется за счет магазина, сроки возврата денежных средств: 1-2 дня после получения Вашего изделия обратно, что быстрее, чем в 99% магазинов Украины.
Мы не заинтересованны продавать некачественные изделия, так как мы первые несем от этого потери, как репутационные, так и финансовые.
Тем не менее, всегда остается человеческий фактор - швеи, они тоже люди, и вполне могут ошибаться.
Обратите внимание - мы отвечаем и стараемся урегулировать ВСЕ возникающие вопросы с клиентами.
Будем рады, если Вы сообщите артикул изделия и свяжетесь с нашим финансовым отделом по номеру : +38-093-43-73-709
С уважением, Юлия.
невозврат денег за возвращенный товар
+38-093-43-73-709 и Вам не нужно будет ждать даже 2-3 дней.
с уважением, Юлия.
Не платите им заранее .
К сожалению, иногда случается так, что модели к моменту отправки выбиваются в нужном цвете/размере, и приходится ждать новой поставки от одного до трёх дней. Мы всегда стараемся предупреждать наших клиентов о задержке товара.
По поводу отправки. Мы отправляем большое количество посылок в отправочные дни, все отправки забирает курьер почтовой службы и доставляет на отделение. Так было и с Вашим отправлением. Курьер забрал все посылки 2 декабря после обеда, и доставил на отделение Укрпочты. Именно поэтому менеджер сообщила Вам, что заказ был отправлен 2 декабря.
В любом случае, мы не хотим, чтобы у Вас остались неприятные впечатления о работе нашего магазина. Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. В качестве извинений предлагаем Вам дополнительную скидку на следующий заказ.
С уважением, Юлия
Шуба с капюшоном CF-307A25
Ви в будь-який час можете повернути шубу назад з пересиланням за наш рахунок та отримати додаткову знижку на наступний товар.
Просимо вибачення за ситуацію, що склалася.
Ні плаття ні грошей !!!
Але Ви в будь-який час можете повернути Ваші гроші протягом кількох годин, якби зателефонували за фінансовим номером, вказаним на головній сторінці саайту +38-093-43-73-709.
Приносимо вибачення за непорозуміння, що виникло.