Користувалася сервісом доставки NPShopping з США багато разів. Були недоліки, але на них можна було не звертати уваги аж до тепер, коли співробітники складу за адресою 27 Merry Lane, East Hanover NJ, 07936 отримали від служби доставки DHL розірвану посилку! Вони навіть не попередили про це, а просто відправили в Україну. Тож замість 11 предметів доїхав сюди лише один товар із замовлення! Одразу зазначу, що гарантію вони взяли як відсоток від вартості усієї посилки, хоч і доставили лише 1 товар вартістю 0.54$! Співробітники відділення в м. Києві взагалі не знають як оформлювати та фіксувати звернення щодо пошкодженого пакунку! Тож питання до вас, шановні співробітники NPShopping, чому ви приймаєте посилки в розірваному стані? Пакет, що перевʼязаний гумкою, і розірваний по всій довжині неможливо не помітити! Тож робимо висновок, або співробітники крадуть речі з посилок, або настільки байдужі, що взагалі замість посилки можуть відправити лише пакет. Тож люди, якщо бажаєте скористатись сервісом NPShopping, подумайте спершу, чи готові ви просто викинути гроші, точніше віддати своє замовлення їм просто так, чи краще пошукати інші способи доставки або взагалі задонатити ці гроші на благо! Ганьба NPShopping! 6 согласны
Хочемо зазначити, що всі посилки транспортуються в тому вигляді, в якому вони були отримані на нашому складі. У цьому випадку вага посилки при надходженні становила 0,6 кг, і всередині було лише одне найменування з 11, зазначених в інвойсі.
Ми не вносимо жодних змін у вміст відправлення — посилки надходять запакованими безпосередньо від магазину, і в такому ж вигляді вирушають до вас. Зі свого боку також зауважимо, що магазин "Victoria’s Secret" часто надсилає одне замовлення у кількох окремих посилках.
Раніше ви зазначали, що вже отримали відповідь від магазину щодо відсутності поділу замовлення, однак кілька наших прохань надати скриншот цієї відповіді залишилися без відповіді. Також ваше ігнорування запиту щодо підтвердження того, чи дійсно 11 одиниць товару можуть важити лише 0,6 кг, не дозволяє нам повною мірою з’ясувати ситуацію.
На жаль, акт про невідповідність у відділенні складено не було. Водночас працівників відділення було додатково проінформовано про важливість правильного оформлення подібних ситуацій.
Також хочемо нагадати, що ви маєте можливість звернутися у будь-яке зручне відділення для оформлення претензії.
Щиро перепрошуємо за ситуацію, що склалася, та сподіваємось на подальше порозуміння.
Шановний представник компанії, дякую за відповідь!
Тож з перших речень Вашої відповіді нам стає зрозуміло, що якимось чином працівники бачили, що в середині був лише один товар із одинадцяти! У багатьох виникне питання, як це можна побачити, якщо посилка належним чином запакована від магазину?
А це, очевидно, можна побачити або відкривши пакунок, або ж він був розірваний вже при отриманні.
Тобто це вже не схоже на «запаковану» посилку безпосередньо продавцем, оформлену належним чином.
Думаю, всі погодяться що про такий інцидент необхідно інформувати або взагалі не приймати такий пакунок від місцевого перевізника, у якого в примітках написано, що відбулось індивідуальне підтвердження отримання (жодних зауважень).
Слід додати, що чат зі службою підтримки не дав можливості додати скріншот з телефону. Але таке підтвердження від магазину є і вже відправлено до відділу обслуговування фіз. осіб з міжнародних послуг. Не враховуючи того, що на пакеті від магазину вказано що посилка з 11 позицій, що вочевидь вказує на вміст пакету.
Як вже зазначалося раніше, через відсутність відповідних знань у робітників відділення щодо складання акту, такий акт вони не змогли зробити, запевнивши, що всі записи з камер спостереження зберігаються місяць і такий акт вони зможуть зробити пізніше, коли дізнаються як це зробити. Тобто через некомпетентність працівників неможливо скласти жодний акт чи зафіксувати звернення. Очевидно що це не питання до отримувача.
Ну тобто рівень клієнтоорієнтованості усім видно, в тому числі завдяки Вашій відповіді. Дякую Вам, Віра, за ретельну перевірку інформації.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Жесть! Сервіс NPShopping впав до катастрофічного рівня! - Отзывы о NP Shopping
Співробітники відділення в м. Києві взагалі не знають як оформлювати та фіксувати звернення щодо пошкодженого пакунку!
Тож питання до вас, шановні співробітники NPShopping, чому ви приймаєте посилки в розірваному стані? Пакет, що перевʼязаний гумкою, і розірваний по всій довжині неможливо не помітити! Тож робимо висновок, або співробітники крадуть речі з посилок, або настільки байдужі, що взагалі замість посилки можуть відправити лише пакет.
Тож люди, якщо бажаєте скористатись сервісом NPShopping, подумайте спершу, чи готові ви просто викинути гроші, точніше віддати своє замовлення їм просто так, чи краще пошукати інші способи доставки або взагалі задонатити ці гроші на благо! Ганьба NPShopping!
6 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Хочемо зазначити, що всі посилки транспортуються в тому вигляді, в якому вони були отримані на нашому складі. У цьому випадку вага посилки при надходженні становила 0,6 кг, і всередині було лише одне найменування з 11, зазначених в інвойсі.
Ми не вносимо жодних змін у вміст відправлення — посилки надходять запакованими безпосередньо від магазину, і в такому ж вигляді вирушають до вас. Зі свого боку також зауважимо, що магазин "Victoria’s Secret" часто надсилає одне замовлення у кількох окремих посилках.
Раніше ви зазначали, що вже отримали відповідь від магазину щодо відсутності поділу замовлення, однак кілька наших прохань надати скриншот цієї відповіді залишилися без відповіді. Також ваше ігнорування запиту щодо підтвердження того, чи дійсно 11 одиниць товару можуть важити лише 0,6 кг, не дозволяє нам повною мірою з’ясувати ситуацію.
На жаль, акт про невідповідність у відділенні складено не було. Водночас працівників відділення було додатково проінформовано про важливість правильного оформлення подібних ситуацій.
Також хочемо нагадати, що ви маєте можливість звернутися у будь-яке зручне відділення для оформлення претензії.
Щиро перепрошуємо за ситуацію, що склалася, та сподіваємось на подальше порозуміння.
Тож з перших речень Вашої відповіді нам стає зрозуміло, що якимось чином працівники бачили, що в середині був лише один товар із одинадцяти! У багатьох виникне питання, як це можна побачити, якщо посилка належним чином запакована від магазину?
А це, очевидно, можна побачити або відкривши пакунок, або ж він був розірваний вже при отриманні.
Тобто це вже не схоже на «запаковану» посилку безпосередньо продавцем, оформлену належним чином.
Думаю, всі погодяться що про такий інцидент необхідно інформувати або взагалі не приймати такий пакунок від місцевого перевізника, у якого в примітках написано, що відбулось індивідуальне підтвердження отримання (жодних зауважень).
Слід додати, що чат зі службою підтримки не дав можливості додати скріншот з телефону. Але таке підтвердження від магазину є і вже відправлено до відділу обслуговування фіз. осіб з міжнародних послуг. Не враховуючи того, що на пакеті від магазину вказано що посилка з 11 позицій, що вочевидь вказує на вміст пакету.
Як вже зазначалося раніше, через відсутність відповідних знань у робітників відділення щодо складання акту, такий акт вони не змогли зробити, запевнивши, що всі записи з камер спостереження зберігаються місяць і такий акт вони зможуть зробити пізніше, коли дізнаються як це зробити. Тобто через некомпетентність працівників неможливо скласти жодний акт чи зафіксувати звернення. Очевидно що це не питання до отримувача.
Ну тобто рівень клієнтоорієнтованості усім видно, в тому числі завдяки Вашій відповіді. Дякую Вам, Віра, за ретельну перевірку інформації.