Служба підтримки свідомо надає неправдиву інформацію! - Отзывы о NP Shopping

NP Shopping
Отзыв написан 12 апреля, 2025 год 63 просмотра
Вчергове звертаюсь до вас щодо міжнародного відправлення з трек-номером NP00000003910171NPG, оформленого з США до України через сервіс «Нова Пошта Глобал».
Станом на 12.042025, відправлення перебуває у статусі затримки на митниці в Польщі вже понад 16 днів. Служба підтримки повідомила орієнтовну дату відновлення руху — 10.04.2025.(Цікаво,з якою метою??? Загасити конфлікт в публічному просторі на кілька днів?) Проте станом на 12.04.2025 оновлення статусу не відбулося, що свідчить про перевищення орієнтовного строку доставки, визначеного умовами сервісу.
Наголошую, що аналогічні ситуації з відправленнями за схожими датами підтверджуються публічними зверненнями інших клієнтів на даному ресурсі.Це вказує на можливу системну проблему в роботі перевізника або організації митного процесу.
На підставі вищевикладеного, прошу:
• надати офіційне пояснення причин затримки;
• повідомити актуальний статус мого відправлення;

4 согласны



Комментарии к отзыву

Ответ представителя Новая Почта 12 апреля, 2025 год
Добрий день! Замовлення NP00000003910171NPG у складі партії вантажів було затримано митними органами для проходження ревізії. На роботу відповідних органів ми не маємо впливу, тому очікуємо разом з вами на закінчення процедури.
Алла 12 апреля, 2025 год
Дякую за відповідь. Водночас зазначаю, що вона не містить жодної конкретної інформації щодо стану мого відправлення NP00000003910171NPG, а лише повторює загальні формулювання.

Згідно з п. 6.4 публічного договору, «Нова Пошта Глобал» допускає можливість затримок у разі непередбачених обставин, однак при цьому компанія зобов’язується інформувати клієнта та надавати актуальні дані про статус відправлення. Наразі ж:



— надана вами дата поновлення руху 10.04.2025 виявилася недостовірною;

— вже понад 16 днів не відбувається жодного оновлення статусу;

— клієнти масово повідомляють про аналогічні затримки в той самий період.



Прошу надати офіційну відповідь з конкретикою, а саме:

1. Чи здійснювався запит до митних органів щодо причин та строків завершення ревізії?

2. Які конкретні дії компанія вживає для пришвидшення процесу та дотримання зобов’язань перед клієнтом?

3. Чи буде враховано порушення строків при розгляді питання про компенсацію відповідно до умов договору?



У разі відсутності змістовної відповіді або подальшої бездіяльності залишаю за собою право на подання офіційної претензії, звернення до Держпродспоживслужби, та захист прав споживача в інший спосіб, передбачений законом.
Ответ представителя Новая Почта 13 апреля, 2025 год
Доброго ранку.

Ми розуміємо ваше обурення, адже розуміємо як важливо отримати відправлення вчасно.

Ми робимо все можливе для пришвидшення вирішення питання, однак впливати на швидкість роботи і прийняття рішення митниці іншої країни відсутня можливість.

Аби трішки виправити ваші враження дозвольте надіслати вам промокод на безкоштовну доставку відправлень по Україні 🫂

Чи можемо надіслати його на номер отримувача у накладній?
Олег 13 апреля, 2025 год
"Ми робимо все можливе для пришвидшення вирішення питання, однак впливати на швидкість роботи і прийняття рішення митниці іншої країни відсутня можливість." -

Коли таке каже дворічна дитина, то це викликає розчулення.

Але коли це офіційна відповідь організації, яка вважає себе "великою та поважною" - то це викликає когнітивний дисонанс - адже перша частина геть заперечує другу частини - адже зміст тут такий - ми робимо все, що ми робити не в змозі!!!!!??

У вас там взагалі працюють притомні люди? хоча б одна???

Ну і тицьнути клієнту три копійки, щоб він ... замовк -

"Аби трішки виправити ваші враження дозвольте надіслати вам промокод на безкоштовну доставку відправлень по Україні"

Але уявіть собі, не всі люди продають свою гідність за 30 срібняків. Так що не треба думати, що і решта людей така, як працівники НП (я впевнений, що порядні люди там також колись працювали, але на зараз таких людей у НП {я не кажу про самі відділення} не лишилось).
Алла 13 апреля, 2025 год
Вкотре ваша відповідь не містить жодної конкретної інформації про стан мого відправлення NP00000003910171NPG, яке затримане вже понад 18 днів.

Замість об’єктивної інформації про:

• результати або статус митної перевірки,

• конкретні дії, які здійснює ваша компанія (запити, контакти з митницею тощо),

• прогнозований термін завершення процедури,

…я отримую лише загальні формулювання та пропозицію промокоду.



Змушена наголосити, що промокод на доставку в межах України не є адекватною відповіддю на ситуацію із серйозним порушенням термінів міжнародної доставки.



Також прошу пояснити:

на якій підставі була озвучена дата 10.04 як орієнтовна для відновлення руху посилки?

Адже ця інформація виявилась неправдивою, і жодних змін у статусі відправлення не відбулося. Це викликає ще більше запитань до достовірності ваших відповідей.



Очікую на чітку відповідь по суті:

• Чи зверталась «Нова Пошта Глобал» до польських митних органів щодо цієї партії?

• Чи є від них офіційна відповідь або прогноз щодо завершення перевірки?

• Коли моє відправлення отримає новий статус?
Ответ представителя Новая Почта 13 апреля, 2025 год
Ця ситуація на контролі.

Щойно буде зміна статусу - напишемо вам 🩷
Алла 13 апреля, 2025 год
Замість сервісу отримала емодзі…

Ще одне «ця ситуація на контролі» — і я розплачусь від щастя.

Дякую за всі ваші шаблони.

Це був цікавий досвід — навчитися нічого не очікувати від сервісу, за який сплачуєш.

Далі дію офіційно. Висновки зроблено. Гарного дня. Я з вами більше не «очікую».
Олег 14 апреля, 2025 год
Зі свого власного досвіду - спілкуючись з різними "службами" (підтримки, претензій, ...) я бачу, що саме сюди набрали "рожевих поні", які повинні "майстерно" вставляти 3-4 чергові фрази, щоб "заспокоїти" клієнта. Тобто у них функція такого хвилерізу, який має "розбивати" праведний гнів обдурених клієнтів та "всучити" йому якусь надію, що ним "опікуються". А насправді ніхто нічого не робить, а чекають як воно само піде.

Але я трохи "перебільшив" про неробство - вони перевіряють статус посилки і коли він змінюється, то пишуть клієнту "статус вашої посилки змінився"!!! Дуже складна та відповідальна робота. Таке вимагає великої відданости та працездатності!!!!

Тому ніякої корисної інформації та підтримки Ви тут не знайдете.

Звертайтесь до інших інстанцій та пишіть скарги в контролюючи органи.

Тут тільки система "гаплик".
Олег 13 апреля, 2025 год
Та ви знущаєтесь!

Вимкніть вже режим "папуга"!

Яка користь від такої "підтримки" користувача, яка тільки бреше та обіцяє повідомити про зміну статусу?

Люба притомна людина може це зробити за кілька секунд без вашої НІКЧЕМНОЇ "підтримки"!

ГАНЕБНА ПІДТРИМКА!!!
Олег 12 апреля, 2025 год
На жаль Ви не отримаєте від цієї "компанії" ні одної правдивої інформації стосовно Ваших питань. Тут тільки брехня, або ігнор...

Та і самі співробітники тут ДУЖЕ НЕ КОМПЕТЕНТНІ - вони часто пишуть те, що заперечують при письмовому зверненні - [email protected] (або навпаки).
Алла 12 апреля, 2025 год
Так,враження що я ходжу по замкнутому колу… звернусь в відділення з письмовою претензією на повернення коштів,якщо це не чергове адове коло НП)
Ответ представителя Новая Почта 17 апреля, 2025 год
Добрий день!

Ваша посилка вже у відділенні та чекає на вас 😊 Гарного дня!
Олег 13 апреля, 2025 год
Так, Ви праві - це замкнуте коло з нульовим результатом. Подавати Претензію необхідно, але її результат буде залежати від суми претензії - якщо сума буде досить суттєвою - Вам відмовлять...
Олег 12 апреля, 2025 год
На жаль надати Вам правдиві відповіді на два Ваших питання "служба підтримки" не зможе!

І по термінах - мій особистий досвід - моя посилка перебувала на польській митниці з 22,11,2024 по 20,02,2025 року!!!

За цей час я на свої численні звернення (як письмові, так і по телефону) не отримав ніякої конкретної інформації.

Була або брехня, або ... нічого.

Так що НП "вміє працювати"))


NP Shopping
Все отзывы

2.1 5
1249 отзывов / 122426 просмотров
NP Shopping
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.

npshopping.com
Перейти на сайт
Курьерские службы
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23674 отзыва
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26671 отзыв
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 отзывов
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов