Алла Отзыв написан 12 апреля, 2025 год63 просмотра
Вчергове звертаюсь до вас щодо міжнародного відправлення з трек-номером NP00000003910171NPG, оформленого з США до України через сервіс «Нова Пошта Глобал». Станом на 12.042025, відправлення перебуває у статусі затримки на митниці в Польщі вже понад 16 днів. Служба підтримки повідомила орієнтовну дату відновлення руху — 10.04.2025.(Цікаво,з якою метою??? Загасити конфлікт в публічному просторі на кілька днів?) Проте станом на 12.04.2025 оновлення статусу не відбулося, що свідчить про перевищення орієнтовного строку доставки, визначеного умовами сервісу. Наголошую, що аналогічні ситуації з відправленнями за схожими датами підтверджуються публічними зверненнями інших клієнтів на даному ресурсі.Це вказує на можливу системну проблему в роботі перевізника або організації митного процесу. На підставі вищевикладеного, прошу: • надати офіційне пояснення причин затримки; • повідомити актуальний статус мого відправлення; 4 согласны
Добрий день! Замовлення NP00000003910171NPG у складі партії вантажів було затримано митними органами для проходження ревізії. На роботу відповідних органів ми не маємо впливу, тому очікуємо разом з вами на закінчення процедури.
Дякую за відповідь. Водночас зазначаю, що вона не містить жодної конкретної інформації щодо стану мого відправлення NP00000003910171NPG, а лише повторює загальні формулювання.
Згідно з п. 6.4 публічного договору, «Нова Пошта Глобал» допускає можливість затримок у разі непередбачених обставин, однак при цьому компанія зобов’язується інформувати клієнта та надавати актуальні дані про статус відправлення. Наразі ж:
— надана вами дата поновлення руху 10.04.2025 виявилася недостовірною;
— вже понад 16 днів не відбувається жодного оновлення статусу;
— клієнти масово повідомляють про аналогічні затримки в той самий період.
Прошу надати офіційну відповідь з конкретикою, а саме:
1. Чи здійснювався запит до митних органів щодо причин та строків завершення ревізії?
2. Які конкретні дії компанія вживає для пришвидшення процесу та дотримання зобов’язань перед клієнтом?
3. Чи буде враховано порушення строків при розгляді питання про компенсацію відповідно до умов договору?
У разі відсутності змістовної відповіді або подальшої бездіяльності залишаю за собою право на подання офіційної претензії, звернення до Держпродспоживслужби, та захист прав споживача в інший спосіб, передбачений законом.
Ми розуміємо ваше обурення, адже розуміємо як важливо отримати відправлення вчасно.
Ми робимо все можливе для пришвидшення вирішення питання, однак впливати на швидкість роботи і прийняття рішення митниці іншої країни відсутня можливість.
Аби трішки виправити ваші враження дозвольте надіслати вам промокод на безкоштовну доставку відправлень по Україні 🫂
Чи можемо надіслати його на номер отримувача у накладній?
"Ми робимо все можливе для пришвидшення вирішення питання, однак впливати на швидкість роботи і прийняття рішення митниці іншої країни відсутня можливість." -
Коли таке каже дворічна дитина, то це викликає розчулення.
Але коли це офіційна відповідь організації, яка вважає себе "великою та поважною" - то це викликає когнітивний дисонанс - адже перша частина геть заперечує другу частини - адже зміст тут такий - ми робимо все, що ми робити не в змозі!!!!!??
У вас там взагалі працюють притомні люди? хоча б одна???
Ну і тицьнути клієнту три копійки, щоб він ... замовк -
"Аби трішки виправити ваші враження дозвольте надіслати вам промокод на безкоштовну доставку відправлень по Україні"
Але уявіть собі, не всі люди продають свою гідність за 30 срібняків. Так що не треба думати, що і решта людей така, як працівники НП (я впевнений, що порядні люди там також колись працювали, але на зараз таких людей у НП {я не кажу про самі відділення} не лишилось).
Вкотре ваша відповідь не містить жодної конкретної інформації про стан мого відправлення NP00000003910171NPG, яке затримане вже понад 18 днів.
Замість об’єктивної інформації про:
• результати або статус митної перевірки,
• конкретні дії, які здійснює ваша компанія (запити, контакти з митницею тощо),
• прогнозований термін завершення процедури,
…я отримую лише загальні формулювання та пропозицію промокоду.
Змушена наголосити, що промокод на доставку в межах України не є адекватною відповіддю на ситуацію із серйозним порушенням термінів міжнародної доставки.
Також прошу пояснити:
на якій підставі була озвучена дата 10.04 як орієнтовна для відновлення руху посилки?
Адже ця інформація виявилась неправдивою, і жодних змін у статусі відправлення не відбулося. Це викликає ще більше запитань до достовірності ваших відповідей.
Очікую на чітку відповідь по суті:
• Чи зверталась «Нова Пошта Глобал» до польських митних органів щодо цієї партії?
• Чи є від них офіційна відповідь або прогноз щодо завершення перевірки?
Зі свого власного досвіду - спілкуючись з різними "службами" (підтримки, претензій, ...) я бачу, що саме сюди набрали "рожевих поні", які повинні "майстерно" вставляти 3-4 чергові фрази, щоб "заспокоїти" клієнта. Тобто у них функція такого хвилерізу, який має "розбивати" праведний гнів обдурених клієнтів та "всучити" йому якусь надію, що ним "опікуються". А насправді ніхто нічого не робить, а чекають як воно само піде.
Але я трохи "перебільшив" про неробство - вони перевіряють статус посилки і коли він змінюється, то пишуть клієнту "статус вашої посилки змінився"!!! Дуже складна та відповідальна робота. Таке вимагає великої відданости та працездатності!!!!
Тому ніякої корисної інформації та підтримки Ви тут не знайдете.
Звертайтесь до інших інстанцій та пишіть скарги в контролюючи органи.
Так, Ви праві - це замкнуте коло з нульовим результатом. Подавати Претензію необхідно, але її результат буде залежати від суми претензії - якщо сума буде досить суттєвою - Вам відмовлять...
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Служба підтримки свідомо надає неправдиву інформацію! - Отзывы о NP Shopping
Станом на 12.042025, відправлення перебуває у статусі затримки на митниці в Польщі вже понад 16 днів. Служба підтримки повідомила орієнтовну дату відновлення руху — 10.04.2025.(Цікаво,з якою метою??? Загасити конфлікт в публічному просторі на кілька днів?) Проте станом на 12.04.2025 оновлення статусу не відбулося, що свідчить про перевищення орієнтовного строку доставки, визначеного умовами сервісу.
Наголошую, що аналогічні ситуації з відправленнями за схожими датами підтверджуються публічними зверненнями інших клієнтів на даному ресурсі.Це вказує на можливу системну проблему в роботі перевізника або організації митного процесу.
На підставі вищевикладеного, прошу:
• надати офіційне пояснення причин затримки;
• повідомити актуальний статус мого відправлення;
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Згідно з п. 6.4 публічного договору, «Нова Пошта Глобал» допускає можливість затримок у разі непередбачених обставин, однак при цьому компанія зобов’язується інформувати клієнта та надавати актуальні дані про статус відправлення. Наразі ж:
— надана вами дата поновлення руху 10.04.2025 виявилася недостовірною;
— вже понад 16 днів не відбувається жодного оновлення статусу;
— клієнти масово повідомляють про аналогічні затримки в той самий період.
Прошу надати офіційну відповідь з конкретикою, а саме:
1. Чи здійснювався запит до митних органів щодо причин та строків завершення ревізії?
2. Які конкретні дії компанія вживає для пришвидшення процесу та дотримання зобов’язань перед клієнтом?
3. Чи буде враховано порушення строків при розгляді питання про компенсацію відповідно до умов договору?
У разі відсутності змістовної відповіді або подальшої бездіяльності залишаю за собою право на подання офіційної претензії, звернення до Держпродспоживслужби, та захист прав споживача в інший спосіб, передбачений законом.
Ми розуміємо ваше обурення, адже розуміємо як важливо отримати відправлення вчасно.
Ми робимо все можливе для пришвидшення вирішення питання, однак впливати на швидкість роботи і прийняття рішення митниці іншої країни відсутня можливість.
Аби трішки виправити ваші враження дозвольте надіслати вам промокод на безкоштовну доставку відправлень по Україні 🫂
Чи можемо надіслати його на номер отримувача у накладній?
Коли таке каже дворічна дитина, то це викликає розчулення.
Але коли це офіційна відповідь організації, яка вважає себе "великою та поважною" - то це викликає когнітивний дисонанс - адже перша частина геть заперечує другу частини - адже зміст тут такий - ми робимо все, що ми робити не в змозі!!!!!??
У вас там взагалі працюють притомні люди? хоча б одна???
Ну і тицьнути клієнту три копійки, щоб він ... замовк -
"Аби трішки виправити ваші враження дозвольте надіслати вам промокод на безкоштовну доставку відправлень по Україні"
Але уявіть собі, не всі люди продають свою гідність за 30 срібняків. Так що не треба думати, що і решта людей така, як працівники НП (я впевнений, що порядні люди там також колись працювали, але на зараз таких людей у НП {я не кажу про самі відділення} не лишилось).
Замість об’єктивної інформації про:
• результати або статус митної перевірки,
• конкретні дії, які здійснює ваша компанія (запити, контакти з митницею тощо),
• прогнозований термін завершення процедури,
…я отримую лише загальні формулювання та пропозицію промокоду.
Змушена наголосити, що промокод на доставку в межах України не є адекватною відповіддю на ситуацію із серйозним порушенням термінів міжнародної доставки.
Також прошу пояснити:
на якій підставі була озвучена дата 10.04 як орієнтовна для відновлення руху посилки?
Адже ця інформація виявилась неправдивою, і жодних змін у статусі відправлення не відбулося. Це викликає ще більше запитань до достовірності ваших відповідей.
Очікую на чітку відповідь по суті:
• Чи зверталась «Нова Пошта Глобал» до польських митних органів щодо цієї партії?
• Чи є від них офіційна відповідь або прогноз щодо завершення перевірки?
• Коли моє відправлення отримає новий статус?
Щойно буде зміна статусу - напишемо вам 🩷
Ще одне «ця ситуація на контролі» — і я розплачусь від щастя.
Дякую за всі ваші шаблони.
Це був цікавий досвід — навчитися нічого не очікувати від сервісу, за який сплачуєш.
Далі дію офіційно. Висновки зроблено. Гарного дня. Я з вами більше не «очікую».
Але я трохи "перебільшив" про неробство - вони перевіряють статус посилки і коли він змінюється, то пишуть клієнту "статус вашої посилки змінився"!!! Дуже складна та відповідальна робота. Таке вимагає великої відданости та працездатності!!!!
Тому ніякої корисної інформації та підтримки Ви тут не знайдете.
Звертайтесь до інших інстанцій та пишіть скарги в контролюючи органи.
Тут тільки система "гаплик".
Вимкніть вже режим "папуга"!
Яка користь від такої "підтримки" користувача, яка тільки бреше та обіцяє повідомити про зміну статусу?
Люба притомна людина може це зробити за кілька секунд без вашої НІКЧЕМНОЇ "підтримки"!
ГАНЕБНА ПІДТРИМКА!!!
Та і самі співробітники тут ДУЖЕ НЕ КОМПЕТЕНТНІ - вони часто пишуть те, що заперечують при письмовому зверненні - [email protected] (або навпаки).
Ваша посилка вже у відділенні та чекає на вас 😊 Гарного дня!
І по термінах - мій особистий досвід - моя посилка перебувала на польській митниці з 22,11,2024 по 20,02,2025 року!!!
За цей час я на свої численні звернення (як письмові, так і по телефону) не отримав ніякої конкретної інформації.
Була або брехня, або ... нічого.
Так що НП "вміє працювати"))