Можливо мої враження і досвід стануть комусь в нагоді і ви не скористаєтесь сервісом нової пошти, натомість зекономите собі багато часу і нервових клітин.
Зробила замовлення через НП шопінг на сайті Mango outlet на склад в США. Трек номер сам магазин не надає, а інформує на електронну пошту коли посилка була відправлена і коли була доставлена. Зверталась з цього приводу в підтримку, відповіли, що дійсно деякі магазини не надають трек номер, це окей. Посилка буде отримана на складі і за моїм особистим номером НП шопінг її можна буде відслідкувати, мені на пошту прийде повідомлення, що отримали посилку і треба її зареєструвати.
Але посилка доставлена 21 числа, а на пошту так нічого і не приходило. Декілька разів писала в чат підтримки на сайті НП шопінг - попросили пошту і на цьому все. Декілька разів дзвонила, теж відповідали максимально байдуже і хамовито. Декілька секунд мовчання, невдоволені видихи в трубку. Прям відчувається як людині неприємно зі мною спілкуватися. Обіцяли зареєструвати моє звернення і через декілька днів (вибачте, одразу після розмови ніяк не можна? треба три дні почекати?) на пошту відправити повідомлення, щоб я у відповідь надіслала повідомлення від магазину про те, що посилку доставили.
Нічого звісно не зареєстрували, через 3 дні сама дзвонила і розповідала те саме з початку спочатку одному оператору. Перед тим уточнила, що у мене питання по НП шопінг, чи зможе він відповісти на нього, якщо ні, то щоб одразу мене переключили на міжнародний відділ. Бо я так вже дзвонила перед тим декілька разів, і розповідала свою історію 10 разів по новому кожному оператору, котрий мене перемикав на іншого, і так знову, і так знову, і знову. У відповідь почула тишу від оператора, розповіла ситуацію. І знаєте що? Він взяв мене і переключив на міжнародний відділ, тупо мовчки, без попередження, де я розповідала все з початку.
Звісно я сумніваюсь, що я отримаю своє відправлення коли-небудь. І звісно сумніваюсь, що вони хоча б пальцем ворухнуть, щоб його знайти. На гугл мепс складу в США теж багато негативних відгуків, від таких як і я. З точно таким же описом ситуації як і в мене. "Ми нічого не знаємо, ми нічого не отримували, нас нічого не хвилює". Можу здогадуватись, що скажуть що камер в них немає біля складу в США і що вони нічого не отримали, підтвердити ніяк не можуть і не збираються. Хоча трек номер від магазину я отримала, за яким можна відслідкувати, що посилка була отримана 21 числа, водій зробив фото на місці. Також звернулась в компанію, яка доставляла посилку, яка надала gps машини водія в момент доставки посилки, яка збігається з адресою складу. Від нової пошти тільки "ми нічого не отримували". Сподіваюсь співробітнику складу в США буде тепло і гарно в моїй куртці🥲
І у всій цій ситуації, витративши декілька днів свого часу на повідомлення, дзвінки, пояснення, витративши купу нервів, щиро дивуюсь як одна, здавалось би, топова українська компанія змогла зібрати у своєму відділі підтримки таких грубих, хамовитих, неемпатичних людей, яким взагалі пофігу (мʼяко кажучи) що в тебе там за проблема, скоріше б слухавку покласти. Відповідають шаблонними фразами, підвищують голос, мямлять, нічого конкретного не кажуть, повторюють по колу одне і те саме буквально десять разів, щоб ти просто сам хотів завершити цей театр абсурду, перекидають туди сюди між відділами, щоб ти сам здався пояснюючи двадцятий раз одне і те ж. По телефону не відповідають, в чаті не відповідають, на пошту не відповідають.
Будь ласка, подумайте багато разів перед тим як з ними зв'язуватись. Все у нової пошти прекрасно — реклама, смм, креативи, застосунок і т.д. Але це поки ви не поспілкувались з їх підтримкою. 3 согласны
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Спілкування з підтримкою нової пошти - найгірше, що може з вами статись - Отзывы о NP Shopping
Зробила замовлення через НП шопінг на сайті Mango outlet на склад в США. Трек номер сам магазин не надає, а інформує на електронну пошту коли посилка була відправлена і коли була доставлена.
Зверталась з цього приводу в підтримку, відповіли, що дійсно деякі магазини не надають трек номер, це окей. Посилка буде отримана на складі і за моїм особистим номером НП шопінг її можна буде відслідкувати, мені на пошту прийде повідомлення, що отримали посилку і треба її зареєструвати.
Але посилка доставлена 21 числа, а на пошту так нічого і не приходило.
Декілька разів писала в чат підтримки на сайті НП шопінг - попросили пошту і на цьому все.
Декілька разів дзвонила, теж відповідали максимально байдуже і хамовито. Декілька секунд мовчання, невдоволені видихи в трубку. Прям відчувається як людині неприємно зі мною спілкуватися. Обіцяли зареєструвати моє звернення і через декілька днів (вибачте, одразу після розмови ніяк не можна? треба три дні почекати?) на пошту відправити повідомлення, щоб я у відповідь надіслала повідомлення від магазину про те, що посилку доставили.
Нічого звісно не зареєстрували, через 3 дні сама дзвонила і розповідала те саме з початку спочатку одному оператору. Перед тим уточнила, що у мене питання по НП шопінг, чи зможе він відповісти на нього, якщо ні, то щоб одразу мене переключили на міжнародний відділ. Бо я так вже дзвонила перед тим декілька разів, і розповідала свою історію 10 разів по новому кожному оператору, котрий мене перемикав на іншого, і так знову, і так знову, і знову.
У відповідь почула тишу від оператора, розповіла ситуацію. І знаєте що? Він взяв мене і переключив на міжнародний відділ, тупо мовчки, без попередження, де я розповідала все з початку.
Звісно я сумніваюсь, що я отримаю своє відправлення коли-небудь. І звісно сумніваюсь, що вони хоча б пальцем ворухнуть, щоб його знайти.
На гугл мепс складу в США теж багато негативних відгуків, від таких як і я. З точно таким же описом ситуації як і в мене. "Ми нічого не знаємо, ми нічого не отримували, нас нічого не хвилює".
Можу здогадуватись, що скажуть що камер в них немає біля складу в США і що вони нічого не отримали, підтвердити ніяк не можуть і не збираються.
Хоча трек номер від магазину я отримала, за яким можна відслідкувати, що посилка була отримана 21 числа, водій зробив фото на місці. Також звернулась в компанію, яка доставляла посилку, яка надала gps машини водія в момент доставки посилки, яка збігається з адресою складу. Від нової пошти тільки "ми нічого не отримували".
Сподіваюсь співробітнику складу в США буде тепло і гарно в моїй куртці🥲
І у всій цій ситуації, витративши декілька днів свого часу на повідомлення, дзвінки, пояснення, витративши купу нервів, щиро дивуюсь як одна, здавалось би, топова українська компанія змогла зібрати у своєму відділі підтримки таких грубих, хамовитих, неемпатичних людей, яким взагалі пофігу (мʼяко кажучи) що в тебе там за проблема, скоріше б слухавку покласти. Відповідають шаблонними фразами, підвищують голос, мямлять, нічого конкретного не кажуть, повторюють по колу одне і те саме буквально десять разів, щоб ти просто сам хотів завершити цей театр абсурду, перекидають туди сюди між відділами, щоб ти сам здався пояснюючи двадцятий раз одне і те ж. По телефону не відповідають, в чаті не відповідають, на пошту не відповідають.
Будь ласка, подумайте багато разів перед тим як з ними зв'язуватись. Все у нової пошти прекрасно — реклама, смм, креативи, застосунок і т.д. Але це поки ви не поспілкувались з їх підтримкою.
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Зорієнтуйте, будь ласка, ви маєте на увазі замовлення NP00000003732873NPG?
Ні, NP00000003781332NPG
- замовлення з інтернет-магазину з інформацією про товар, отримувача та трек-номер;
- рух посилки з сайту закордонного перевізника, де буде відображатися дата та час доставки.
And you can track it in here:
https://geturl.hekemai.es/redirect.html?idCustomer=35&query=UDV0K200
На останньому скріншоті gps водія на момент доставки, наданий службою підтримки CDL
Зареєструйте, будь ласка, номер 384279071160441998 та напишіть нам ❤︎
Сподіваюсь це дійсно моя посилка
Також бачимо зміни статусу відправлення 🥹
Раптом що - ми поруч 🩷
Вже направили запит для перевірки інформації на складі. Коли отримаємо відповідь, то одразу напишемо вам.