Владислав Отзыв написан 11 июля, 2024 год44 просмотра
За останній місяць на складі NP в Німеччині зникли посилки:
Степан Павлюх 10 июня посилка NP20000003277430NPG Михаил 16 июня NP20000003276338NPG Владислав 19 июня NP20000003278987NPG (це моя) Богдан 19 июня NP20000003290609NPG SailorMoon 3 июля NP20000003314477NP Валерія 5 июля трек номер DHL 00340434514621788822 Роман Романычь 9 июля deutschepost.de RT880710207DE Олег 10 июля трек номер DHL 00340434657234444355.
NP не вживає жодних заходів для пошуку "отримувачів" посилок та налагодження роботи складу в Німеччині. 2 согласны
Ми вжили відповідних заходів та поспішаємо проінформувати вас, що відправлення NP20000003278987NPG знайдено. Посилка вже в дорозі в Україну, відповідні статуси проставлено.
Щиро перепрошуємо за ситуацію.
Пропонуємо вам промокод на -20% від вартості транспортування нового замовлення за сервісом НП Шопінг. Він діє для посилок до 5 кг. Уточніть, будь ласка, чи згодні ви його отримати на електронну пошту?
Добрий день, Владиславе! Дійсно, пошуки вашого відправлення NP20000003278987NPG на складі у Німеччині не дали позитивного результату. Принаймні вантаж з трек-номером 00340434511839290444 не виявлено, тож рекомендуємо звернутися до продавця та місцевої служби доставки за уточненням можливого додаткового номера відстеження, за яким посилку могли передати на склад NP Shopping.
Водночас запевняємо, що якщо буде виявлено відправлення за вашими даними одержувача, його обов'язково буде додано в особистий кабінет клієнта для завершення реєстрації.
Ви маєте можливість оформити претензію до компанії Nova Global щодо неотримання відправлення
Стосовно зауваження щодо посилок інших клієнтів, то за кожним запитом проводимо детальну перевірку, а такі ситуації фіксуємо та інформуємо про них керівництво компанії. Ми зацікавлені, аби сервіс приносив
нашим клієнтам тільки задоволення від користування, тому на підставі конструктивних зауважень обов'язково проводимо роботу над помилками та усуваємо виявлені недоліки.
Шановні представники Нпшоппінг, а чому іншим клієнтам і мені в тому числі ви не пропонуєте звернутись з претензією до відділення Нової Пошти? Як це визначається?
– Ваші клієнти розуміють складності ведення Вашого бізнесу
-при втраті посилки Ви шукаєте її до одного місяця і пропонуєте офіційну відповідь про те, що посилка на Ваш склад не надходила. Для того щоб Ваш клієнт самостійно звернувся до продавця та перевізника.
-ще через місяць(?) Ваш клієнт отримає цю Вашу офіційну відповідь і звернэться (теж не відразу) до продавця та перевізника
-після 2-х (!) місяців а ні продавець а ні перевізник нічого не знайдуть. Для Ваших клієнтів це пряма дорога в нікуди без можливості повернути гроші за товар та перевезення його до Вашого складу.
Будь ласка, або скорочуйте час пошуків втрачених посилок та терміни надання офіційних відповідей клієнтам про те, що посилка на склад не надходила або компенсуйте клієнтам вартість втрачених посилок та їх перевезення до Вашого складу та беріть на себе труднощі "виховання" перевізників та складу.
За Договором організація прийому посилок на склад- Ваша компетенція і Ви повинні розуміти, як це трактують Ваші клієнти.
Сподіваюся, що робота Вашого сервісу стане кращою.
Дякую за надану можливість звернутися за компенсацією до Вашого відділення. Сподіваюся на позитивне для мене рішення та подальшу співпрацю (відверто).
Теж дивився відгуки і дуже багато посилок саме там зникає (в Німеччині)...
Але, нажаль, ви зробили більше роботи по аналізу проблеми, ніж НП.
Вони жодним чином не намагаються вирішити проблему... Жодної допомоги клієнтам, лише їх офіційні відповіді, які не несуть жодної користі і займають безліч часу. Скоріше за все саме для того, щоб магазини відмовили в поверненні коштів через довгий час після зазначеного в трекінгу отримання.
Deutsche Post мені написали, що вже пройшло більше місяця з моменту доставки посилки і вони скоріше за все не зможуть надати змістовну інформацію про те, якій саме людині було вручено посилку і при яких обставинах. А все це через те, що я дуже довго чекав від НП інформацію по моїй посилці.
Я завжди думав, що НП - це найбільш клієнтоорієнтований поштовий оператор в Україні, але, нажаль, виявилось навпаки... Навіть з Укрпоштою такого не було...
P.S вони пишуть мені, що перевірили підпис на документі про отримання і він не належить працівнику складу))) Але дуже цікаво як вони це виявили, якщо намалювати можна будь що. Більш того імʼя отримувача - Богдан. Тобто це або хтось в Німеччині представився моїм іменем, або дійсно на складі в НП є людина з таким же імʼям.
Ні перевірок "в сусідів", ні перевірок камер спостереження. Нічого зроблено не було. Жодних доказів, окрім як "офіційна відповідь", яку навіть відсканували криво.
Маємо для вас гарну новину ❤️ Посилку NP20000003290609NPG вдалося ідентифікувати на складі, вона вже прямує в Україну. Відповідні статуси ми проставили.
Щиро перепрошуємо за затримку та витрачений час 🙏
Щоб ваш шопінг був приємнішим, колеги вже відправили вам промокод на електронну пошту.
Докладемо максимум зусиль, щоб наша майбутня співпраця дарувала вам виключно позитивні емоції.
За умовами договору NP відповідає за організацію приймання, обробки Відправлень на складі, NP вправі залучати третіх осіб на власний розсуд для виконання своїх зобов’язань перед Клієнтом. І " організували" і "залучили" і "виконали зобовязання" так що я вирішив грати з ними в лотерею лише у крайньому випадку. Абсолютна бюрократична байдужість і безкарна лінь!
Щойно отримав повідомлення що мою посилку отримали на складі в Німеччині) Це, безперечно, гарна новина, але ж посилка прибула до них 29 травня... Вони і офіційну відповідь зробили, що нічого не отримували і сказали, що підпис не належить працівникам складу. Короче, відхрестилися і відморозили мене як тільки могли. В результаті що? Посилка валялась у них на складі півтора місяці і її або не шукав навіть ніхто, або я не знаю як таке взагалі можливо.
Мне тоже присылали официальный ответ что посылка не найдена) следовательно официальный ответ ни на чем не основывается, кроме слов какого то Пети со склада и снимает еще за себя ответственность за это
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Зникають посилки в Німеччині - Отзывы о NP Shopping
Степан Павлюх 10 июня посилка NP20000003277430NPG
Михаил 16 июня NP20000003276338NPG
Владислав 19 июня NP20000003278987NPG (це моя)
Богдан 19 июня NP20000003290609NPG
SailorMoon 3 июля NP20000003314477NP
Валерія 5 июля трек номер DHL 00340434514621788822
Роман Романычь 9 июля deutschepost.de RT880710207DE
Олег 10 июля трек номер DHL 00340434657234444355.
NP не вживає жодних заходів для пошуку "отримувачів" посилок та налагодження роботи складу в Німеччині.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми вжили відповідних заходів та поспішаємо проінформувати вас, що відправлення NP20000003278987NPG знайдено. Посилка вже в дорозі в Україну, відповідні статуси проставлено.
Щиро перепрошуємо за ситуацію.
Пропонуємо вам промокод на -20% від вартості транспортування нового замовлення за сервісом НП Шопінг. Він діє для посилок до 5 кг. Уточніть, будь ласка, чи згодні ви його отримати на електронну пошту?
Водночас запевняємо, що якщо буде виявлено відправлення за вашими даними одержувача, його обов'язково буде додано в особистий кабінет клієнта для завершення реєстрації.
Ви маєте можливість оформити претензію до компанії Nova Global щодо неотримання відправлення
NP20000003278987NPG у будь-якому зручному відділенні Нової пошти. Обов'язково візьміть з собою у відділення паспорт та довідку про присвоєння ІПН. Попередньо ознайомитися з бланком претензії можете за цим посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals_international.pdf
Стосовно зауваження щодо посилок інших клієнтів, то за кожним запитом проводимо детальну перевірку, а такі ситуації фіксуємо та інформуємо про них керівництво компанії. Ми зацікавлені, аби сервіс приносив
нашим клієнтам тільки задоволення від користування, тому на підставі конструктивних зауважень обов'язково проводимо роботу над помилками та усуваємо виявлені недоліки.
– Ваші клієнти розуміють складності ведення Вашого бізнесу
-при втраті посилки Ви шукаєте її до одного місяця і пропонуєте офіційну відповідь про те, що посилка на Ваш склад не надходила. Для того щоб Ваш клієнт самостійно звернувся до продавця та перевізника.
-ще через місяць(?) Ваш клієнт отримає цю Вашу офіційну відповідь і звернэться (теж не відразу) до продавця та перевізника
-після 2-х (!) місяців а ні продавець а ні перевізник нічого не знайдуть. Для Ваших клієнтів це пряма дорога в нікуди без можливості повернути гроші за товар та перевезення його до Вашого складу.
Будь ласка, або скорочуйте час пошуків втрачених посилок та терміни надання офіційних відповідей клієнтам про те, що посилка на склад не надходила або компенсуйте клієнтам вартість втрачених посилок та їх перевезення до Вашого складу та беріть на себе труднощі "виховання" перевізників та складу.
За Договором організація прийому посилок на склад- Ваша компетенція і Ви повинні розуміти, як це трактують Ваші клієнти.
Сподіваюся, що робота Вашого сервісу стане кращою.
Дякую за надану можливість звернутися за компенсацією до Вашого відділення. Сподіваюся на позитивне для мене рішення та подальшу співпрацю (відверто).
Але, нажаль, ви зробили більше роботи по аналізу проблеми, ніж НП.
Вони жодним чином не намагаються вирішити проблему... Жодної допомоги клієнтам, лише їх офіційні відповіді, які не несуть жодної користі і займають безліч часу. Скоріше за все саме для того, щоб магазини відмовили в поверненні коштів через довгий час після зазначеного в трекінгу отримання.
Deutsche Post мені написали, що вже пройшло більше місяця з моменту доставки посилки і вони скоріше за все не зможуть надати змістовну інформацію про те, якій саме людині було вручено посилку і при яких обставинах. А все це через те, що я дуже довго чекав від НП інформацію по моїй посилці.
Я завжди думав, що НП - це найбільш клієнтоорієнтований поштовий оператор в Україні, але, нажаль, виявилось навпаки... Навіть з Укрпоштою такого не було...
P.S вони пишуть мені, що перевірили підпис на документі про отримання і він не належить працівнику складу))) Але дуже цікаво як вони це виявили, якщо намалювати можна будь що. Більш того імʼя отримувача - Богдан. Тобто це або хтось в Німеччині представився моїм іменем, або дійсно на складі в НП є людина з таким же імʼям.
Ні перевірок "в сусідів", ні перевірок камер спостереження. Нічого зроблено не було. Жодних доказів, окрім як "офіційна відповідь", яку навіть відсканували криво.
Маємо для вас гарну новину ❤️ Посилку NP20000003290609NPG вдалося ідентифікувати на складі, вона вже прямує в Україну. Відповідні статуси ми проставили.
Щиро перепрошуємо за затримку та витрачений час 🙏
Щоб ваш шопінг був приємнішим, колеги вже відправили вам промокод на електронну пошту.
Докладемо максимум зусиль, щоб наша майбутня співпраця дарувала вам виключно позитивні емоції.
Щойно отримав повідомлення що мою посилку отримали на складі в Німеччині) Це, безперечно, гарна новина, але ж посилка прибула до них 29 травня... Вони і офіційну відповідь зробили, що нічого не отримували і сказали, що підпис не належить працівникам складу. Короче, відхрестилися і відморозили мене як тільки могли. В результаті що? Посилка валялась у них на складі півтора місяці і її або не шукав навіть ніхто, або я не знаю як таке взагалі можливо.