Втрачений вантаж через неповну інформацію від НП - Отзывы о NP Shopping

NP Shopping
Отзыв написан 7 июня, 2024 год 119 просмотров
Через неповну інформацію в розсилках була втрачена посилка. Служба підтримки не прийняла ніяких дій для вирішення проблеми, в більшості випадків не приймаючи до уваги деталі мого звернення та відповідали шаблонними відповідями. Деталі кейсу:
1. В березні мною було зроблено передзамовлення товару на адресу складу НП в Британії
2. На початку квітня було надіслано імейл розсилку про зміну адреси складу в Британії. В ній було зазначено, що змінювати адресу на нову в замовленнях НЕ потрібно. - якби не цей пункт, я би зв'язалася з магазином та змінила би адресу доставки, і цієї проблеми не було б взагалі
3. 24го травня моє відправлення нарешті дійшло на стару адресу складу в Британії (пам'ятаючи інформацію із попереднього пункту, я не очікувала ніяких проблем на цьому етапі)
4. 25го травня було надіслано імейл розсилку про зміну адреси складу в Британії. В ній було зазначено, що посилки доставлені на стару адресу будуть автоматично повернені до інтернет магазину
5. Після звернення до служби підтримки:
- перша відповідь надійшла 26 квітня: мені сказали, що ті посилки, що вже були доставлені до старої адреси - будуть передані на новий склад та передані в Україну. так як моя посилка на той момент вже була 2 дні як на тій адресі - я не очікувала ніяких проблем
6. З 26 травня по 2 червня декілька разів уточнювали додаткову інформацію, знайшли та виправили помилку в трек номері, ніяких нових апдейтів не надавали
7. 2 червня зв'язалася зі службою підтримки по телефону - мене запевнили, що посилку знайдуть та доставлять
8. В той же день на електронну пошту служба підтримки прислала зовсім іншу інформацію - що на старому складі немає працівників пошти, тому мені треба звертатися в магазин. Я ще раз наголосила в переписці, що відправлення на складі знаходиться ще з 24 травня. на той момент всі посилку звідти ще повинні були забиратися, якщо вірити словам з попереднього листування. Мені відповіли, що вантаж потрібно передаресувати, ніякої допомоги НП з цим не надає і мені потрібно вирішувати це самій. На моє питання, чому в цьому випадку це питання маю вирішувати я, а не НП, яка за їх же словами на час прибуття посилки ще забирала звідти відправлення - мені надали інформацію, яка:
а. не була зазначена раніше ні в яких імейл розсилках
б. не була озвучена ніким зі служби підтримки під час попереднього листування, яке на той момент продовжувалося вже тиждень
а саме: що склади були закриті 18.03 та 2.04, після закритття склади приймали посилки ще тільки місяць. знову ж - це йде в розріз з відповідями, які мені надавали в листуванні до цього моменту та при особистому дзвінку по телефону
На всі мої спроби звернути увагу на особливості мого кейсу та на деталі, які вказують на те, що вона виникла через не повну і не чітку інформацію від НП - оператори ніяк не реагували, продовжували повторювати, що посилку повинну відправляти на правильний адрес, та не надавали ніяких альтернативних способів рішення проблеми. До магазину я до речі звернулася - і ніякі повернення їм не присилали. Тому навіть пункт з останньої росилки НП не відповідає реальності.
Моє питання: невже НП, бачучи, що в даній ситуації є провина служби, не могла допомгти вирішити це питання, звернувшись на адресу попереднього складу і уточнивши, чи є там моє відправлення? Невже через місяць після переїзду ні у кого в цій компанії немає контактів попереднього складу? Вирішення цього питання коштувало би компанії півгодини часу та вартості проїзду в Англії. Замість цього було обрано шлях шаблоних відповідей.
Дуже сумно ще й через те, що я весь час всім рекомендувала користуватися НП для міжнародних замовлень через відмінний сервіс та впевненність, що працвники компанї завжди зможуть знайти рішення навіть проблемних ситуацій. Не думаю, що буду продовжувати давати такі відгуки і надалі





Комментарии к отзыву

Тетяна 12 июля, 2024 год
UPD: через 1,5 місяці посилку нарешті знайшли та доставили. Вдячна, що в якийсь момент все таки було прикладено зусилля, щоб допомогти з цією проблемною ситуацією. Шкода, що для цього потрібно було давити на службу підтримки заявками, скаргами і зверненнями протягом декількох тижнів.

Продовжуватиму користуватися послугами пошти, і сподіваюся що в майбутньому така ситуація вже не повториться.
Ответ представителя Новая Почта 25 июня, 2024 год
Добрий день, Тетяно!

Наразі проводимо повторні пошуки вашого замовлення за адресою старого складу NP Shopping у Великій Британії. Посилку обов'язково доставимо в Україну, якщо її було отримано.

Водночас просимо вже на цьому етапі оформити претензію до Nova Global щодо компенсації вартості неотриманого замовлення. Для заповнення бланка вам знадобиться паспорт, ІПН та номер банківського рахунку у форматі IBAN. Попередньо можете ознайомитися з документом за цим посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals_international.pdf

Аби ми проконтролювали передачу претензії на розгляд, прохання уточнити, в якому саме відділенні та коли плануєте її оформити - ми додатково проінформуємо керівника підрозділу.
Тетяна 25 июня, 2024 год
Звернулася на 7е відділення (м. Кривий Ріг). Претензію написала, але скарги документів прикріпити не вдалося, тому що оператору не вдалося знайти номер накладної в системі. В моєму додатку при цьому я бачу цей номер. Підкажіть будь ласка, як бути в цьому випадку
Ответ представителя Новая Почта 26 июня, 2024 год
Доброго ранку, Тетяно!

Прикріпити документи не вдалося через те, що інтернет-документ 20700636011701 не внесено в нашу інформаційну систему (це виконується після прибуття посилки в Україну). Ми вже контактуємо з колегами з відділення №7 м. Кривий Ріг. Поки потреба повторно звертатися відсутня. Тримаємо питання на контролі та повернемося до вас із додатковою інформацією.
Ответ представителя Новая Почта 26 июня, 2024 год
Тетяно, маємо інформацію, що з вами вже сконтактували наші колеги та повідомили рішення про виплату компенсації. Прохаємо очікувати зарахування коштів. У разі виникнення додаткових запитань, будь ласка, звертайтеся.
Тетяна 25 июня, 2024 год
Добрий день. Якщо встигну - то підійду сьогодні на 7 відділення (м. Кривий Ріг), якщо не встигну - то вже на вихідних підійду чи на 7, чи 25 (м. Кривий Ріг)
Ответ представителя Новая Почта 9 июня, 2024 год
Доброго ранку, Тетяно!

Напишіть, будь ласка, номер відправлення, а ми детально перевіримо всю вказану інформацію та докладемо зусиль до розв'язання вашого питання.
Ответ представителя Новая Почта 18 июня, 2024 год
Доброго ранку.

Перевірили інформацію, на жаль, посилочка не була доставлена до нашого складу. Радимо звернутися до інтернет-магазину для уточнення місцеперебування вашого замовлення.

Гарного дня.
Тетяна 18 июня, 2024 год
Добрий день. Я щиро продовжую не розуміти ваш підхід до відповідей:

1. Навіщо вам потрібен був тиждень, щоб "уточнити" та надати мені інформацію, яку я і так вказала вам в моєу запиті - я з самого початку вказала, що посилка не надійшла на ваш склад через те, що було вказано стару адресу. В цьому була вся суть проблеми. Рішенням повинно було не уточнення, чи є вона на новому складі (чого явно вже не могло бути), а уточнення по старій адресі, де раніше знаходився склад

2. Я також не розумію навіщо ви постійно шаблонно відправляєте мене до інтерне-магазину, якщо по наданій мною інформації видно, що посилку було ними відправлено та доставлено кур'єрською службою до вказаної адреси старого складу.

Будь ласка, якщо ви не можете допомогти з конкретною проблемою, то надавайте конкретну відповідь по її контексту, а не підбирайте шаблонні відповіді до загальних запитів. І хоча б в одному повідомленні не погано було б визнати часткову провину Нової пошти в ситуації, що склалася. А не просто перекладати провину на кого попадеться
Ответ представителя Новая Почта 18 июня, 2024 год
Колеги перевірили наявність вашої посилки на наших складах, це займає певний час.

На жаль, вона відсутня. Вам потрібно звернутися до інтернет-магазину для уточнення, де саме зараз знаходиться ваша посилка. Якщо інтернет-магазин зможе доставити її до нової адреси нашого складу, ми обов'язково зробимо все, щоб ви її отримали.
Тетяна 18 июня, 2024 год
Але ж питання було не в перевірці наявності на актуальних складах. Її відсутність на них була з'ясована ще тиждень тому в попередніх запитах до НП. Якщо під "складами нової пошти" ви маєте на увазі у тому числі і адресу старого складу, де зараз, за словами служби підтримки, немає співробітників нової пошти - будь ласка, вказуйте це в своїх повідомленнях. Тому що без цієї примітки я розумію "склади нп" як ті, що знаходяться за актуальною адресою.

Я зверталася і до інтернет-магазину, і до кур'єрської служби доставки:

1. Кур'єрська служба підтвердила доставку посилки на адресу старого складу, який був вказаний в замовленні - UA10520678 Unit 29, Solent Industrial Estate, Sham

Southampton, GB SO30 2FY

2. Інтернет-магазин не підтвердив надходження ніяких повернень на моє ім'я
Тетяна 21 июня, 2024 год
Добрий день. Чи буде надано уточнення, на якому саме складі відбувався пошук моєї посилки?
Ответ представителя Новая Почта 22 июня, 2024 год
Добрий день, Тетяно!

Пошуки велися на старому складі у Великій Британії.

Просимо дати нам ще трохи часу. Ми залучили до розв'язання вашого питання керівництво компанії, тож повернемося дещо пізніше з уточненням по ситуації.
Роман 9 июня, 2024 год
Вона вже в утилі, я вам співчуваю, це травма на все життя, нажаль
Ірина 10 июня, 2024 год
То твій мозок вже в утилі
Ответ представителя Новая Почта 9 июня, 2024 год
Тетяно, дякуємо за уточнення. Надіслали на вашу електронну пошту запит про надання додаткової інформації. Перевірте, будь ласка, основну скриньку та "Спам".


NP Shopping
Все отзывы

2.1 5
1249 отзывов / 122401 просмотр
NP Shopping
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.

npshopping.com
Перейти на сайт
Курьерские службы
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26671 отзыв
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 отзывов
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 отзывов
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23671 отзыв
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов