Дмитро Отзыв написан 1 августа, 2023 год46 просмотров
Мав нещастя замовити на італійському веб-сайті посилку вартістю 150 євро. Чому нещастя? Бо вже три тижні ніхто не може знайти моє відправлення, а "нова пошта" не виявляє жодного бажання розшукати на партнерському складі те відправлення. Для початку, партнерський склад "нової пошти" вирішив на два тижні усім складом піти у відпустку. Звичайно ж, на сторінці з адресою складу про це не йшло жодної мови, навіщо ж там така інформація? Посилання було доставлене кур'єрською службою, але ні в той же день, ні на наступний, відмітки про отримання складом відправлення так і не з'явилося. В той же день я зв'язався з технічною підтримкою з проханням підтвердити прийом мого відправлення та виконати його обробку. Як ви, можливо, вже здогадались, моє прохання не виконали. Іще через пару днів я звернувся на технічну підтримку повторно і мені пообіцяли звернутися до складу-партнеру з офіційним запитом. На що у "спеціаліста" пішло іще кілька днів. З того часу минуло 13 днів. Через п'ять днів я зв'язався з "підтримкою" знову, на що отримав відписку, що "перевірка триває". Ось так я практично три тижні намагаюсь добитися від "нової пошти" та її чудових "партнерів" якоїсь відповіді стосовно того, чи отримали вони моє посилання, чи ні. Сьогодні "підтримка", після тиску з мого боку, таки повідомила мені новину, що партнерський склад "не отримував мого відправлення", але вони щось іще досі "перевіряють". На прохання перевірити камери відеоспостереження та, в разі чого, надати матеріали для звернення до кур'єрської служби, я отримав відмову. Ось така от "нова пошта", ось така от "доставка майбутнього".
Наразі статус замовлення залишається без змін, посилка не прибула на склад та не була зареєстрована. Запит на офіційну відповідь подали 2 серпня, термін її формування 7-10 робочих днів. Після отримання документа Ви маєте можливість звернутися до відправника для узгодження компенсації.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Вашу посилку загублять - Отзывы о NP Shopping
Для початку, партнерський склад "нової пошти" вирішив на два тижні усім складом піти у відпустку. Звичайно ж, на сторінці з адресою складу про це не йшло жодної мови, навіщо ж там така інформація?
Посилання було доставлене кур'єрською службою, але ні в той же день, ні на наступний, відмітки про отримання складом відправлення так і не з'явилося. В той же день я зв'язався з технічною підтримкою з проханням підтвердити прийом мого відправлення та виконати його обробку.
Як ви, можливо, вже здогадались, моє прохання не виконали. Іще через пару днів я звернувся на технічну підтримку повторно і мені пообіцяли звернутися до складу-партнеру з офіційним запитом. На що у "спеціаліста" пішло іще кілька днів.
З того часу минуло 13 днів. Через п'ять днів я зв'язався з "підтримкою" знову, на що отримав відписку, що "перевірка триває".
Ось так я практично три тижні намагаюсь добитися від "нової пошти" та її чудових "партнерів" якоїсь відповіді стосовно того, чи отримали вони моє посилання, чи ні.
Сьогодні "підтримка", після тиску з мого боку, таки повідомила мені новину, що партнерський склад "не отримував мого відправлення", але вони щось іще досі "перевіряють". На прохання перевірити камери відеоспостереження та, в разі чого, надати матеріали для звернення до кур'єрської служби, я отримав відмову.
Ось така от "нова пошта", ось така от "доставка майбутнього".
отзыв
Комментарии к отзыву
Оце так ситуація 😲 Напишіть, будь ласка, номер накладної, ми обов'язково перевіримо інформацію та допоможемо Вам.
Наразі статус замовлення залишається без змін, посилка не прибула на склад та не була зареєстрована. Запит на офіційну відповідь подали 2 серпня, термін її формування 7-10 робочих днів. Після отримання документа Ви маєте можливість звернутися до відправника для узгодження компенсації.