Сергій Отзыв написан 10 февраля, 2023 год41 просмотр
Перший пост був тут кілька тижнів тому.
Фінал: Нова пошта, як видно з коментарів, ожила після свят тільки 26 січня, насправді ж реальний контакт зв'язався тільки 27го.
Пакунки були доставлені на склад 29 грудня. Тобто майже місяць підтримка робила те що вміє найкраще - нічого, та ігнорувала всі звернення. Після цього, через кілька днів "пошуків", пакунок, несподівано, не знайшовся. Це дуже складно знайти пакунок знаючи його об'єм, отримувача та маючи інвойс. Надзвичайна задача для лідера логістики.
Згідно їх же правил через 30 календарних діб (з яких 28 вони нічого не робили) пакунок утилізується. Гарна стратегія - ігноруєш місяць клієнта, потім забираєш собі товар і списуєш на "правила".
Пройшло ще десять днів і я таки отримав накладну від FedEx, так довго, але це інша історія про сервіс від Fila. І, знову несподівано, пакунок був доставлений на адресу, та пан Віктор його успішно отримав, але десь успішно відклав на місяць часу. Після додавання трека ми навіть отримали радісний емейл що пакунок отриманий складом, але чомусь сайт не оновлювався :)
Сьогодні НП, всього за добу, а не за тижні як раніше, радісно відписала що "утилізувала" товар. І це не одиночна історія з сейлом від fila та "доставкою" щастя від НП, в твіттері є кілька тредів де НП грає в "ми тут ні до чого" з ідентичною ситуацією - доставка 29 грудня, не відповідаємо місяць, утилізуємо, носимо собі чужі шмотки і радіємо вдалій ситуації :) Знайдіть їх аккаунт та почитайте відповіді за останній тиждень
Давайте спостерігати за Сергей Мошков, йому вдалося подати позов!
Я, ви, Сергей Мошков та Олег опинилися в такій прикрій ситуації, і це як мінімум, був ще хтось. Дуже цікаво який буде результат суду. Зараз прийде НП і запропонує нам подарунки для сарказму
Нам дуже прикро, що у Вас виникло таке враження. Ми завжди робимо все, аби допомогти нашим клієнтам. Напишіть, будь ласка, номер накладної, щоб ми допомогли у вирішення ситуації.
У мене така сама ситуація з НП була влутку. Утилізувала замовлень із ZARA із Польші більш ніж на 300 евро списавши на те, що я начебто не надала їм документі для розмитнення (хоча, це не так!)
А по факту, там була проблема в тому, що мої замовлення йшли у них в партії з якимись заборонениними товарами, на котрі не було документів і їх не розмитнили. Це мені сам саппорт здав, а потім почали іншу пісню співати і теж, згідно з правил... бла-бла
Це повний маразм, треба добиватися справедливості з повісткою про захист прав споживачів, та чомусь адвокат мене не зрозумів, або не повірив... Як йому доказати що я не брешу, документів на папері у мене нема і фізично не може бути
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
"Утилізація" бо складно шукати те, що ми вже місяць носимо. - Отзывы о NP Shopping
Фінал: Нова пошта, як видно з коментарів, ожила після свят тільки 26 січня, насправді ж реальний контакт зв'язався тільки 27го.
Пакунки були доставлені на склад 29 грудня. Тобто майже місяць підтримка робила те що вміє найкраще - нічого, та ігнорувала всі звернення. Після цього, через кілька днів "пошуків", пакунок, несподівано, не знайшовся. Це дуже складно знайти пакунок знаючи його об'єм, отримувача та маючи інвойс. Надзвичайна задача для лідера логістики.
Згідно їх же правил через 30 календарних діб (з яких 28 вони нічого не робили) пакунок утилізується. Гарна стратегія - ігноруєш місяць клієнта, потім забираєш собі товар і списуєш на "правила".
Пройшло ще десять днів і я таки отримав накладну від FedEx, так довго, але це інша історія про сервіс від Fila. І, знову несподівано, пакунок був доставлений на адресу, та пан Віктор його успішно отримав, але десь успішно відклав на місяць часу. Після додавання трека ми навіть отримали радісний емейл що пакунок отриманий складом, але чомусь сайт не оновлювався :)
Сьогодні НП, всього за добу, а не за тижні як раніше, радісно відписала що "утилізувала" товар. І це не одиночна історія з сейлом від fila та "доставкою" щастя від НП, в твіттері є кілька тредів де НП грає в "ми тут ні до чого" з ідентичною ситуацією - доставка 29 грудня, не відповідаємо місяць, утилізуємо, носимо собі чужі шмотки і радіємо вдалій ситуації :)
Знайдіть їх аккаунт та почитайте відповіді за останній тиждень
отзыв
Комментарии к отзыву
Я, ви, Сергей Мошков та Олег опинилися в такій прикрій ситуації, і це як мінімум, був ще хтось. Дуже цікаво який буде результат суду. Зараз прийде НП і запропонує нам подарунки для сарказму
Нам дуже прикро, що у Вас виникло таке враження. Ми завжди робимо все, аби допомогти нашим клієнтам. Напишіть, будь ласка, номер накладної, щоб ми допомогли у вирішення ситуації.
А по факту, там була проблема в тому, що мої замовлення йшли у них в партії з якимись заборонениними товарами, на котрі не було документів і їх не розмитнили. Це мені сам саппорт здав, а потім почали іншу пісню співати і теж, згідно з правил... бла-бла