Anna Zhuravel Отзыв написан 14 декабря, 2022 год252 просмотра
Міжнародна експрес накладна NP30000002203107NPG. Трек Номер DHL 2224752375
Вирішила замовити Starlink через Нову Пошту з Італії (на момент замовлення, зі всіх доступних країн лише там він був у наявності). По трекінгу, 31 листопада посилка виїхала і вже 2 грудня в 10 ранку була на складі, як Proof of Delivery, DHL надали документ з підписом KUVATOVA ANNA.
При цьому, на сайті посилка застрягла у статусі "Відправлення зареєстровано".
Враховуючи вартість посилки, перше звернення створила ще 2 грудня, щоб дізнатись коли його опрацюють. Друге звернення оформила вже 5 грудня. Ні на одне з них не отримала відповіді. Потім телефонувала в колцентр, де мені сказали, що звернення в роботі і вони "попросили відповідальну людину глянути його". Ніякого, взагалі ніякого зворотнього звязку не було ще декілька днів.
Потім 9 грудня, після чергового дзвінку, мені у підтримці сказали набрати напряму міжнародний відділ, що я і зробила. Після цього дзвінку, моє звернення накінець-то, через тиждень постійних дзвінків, взяли у роботу і попросили надати докази доставки.
З моменту, як я надала ці докази, пройшло вже 4 дні.
Сьогодні знову набрала підтримку, і вияснилось, що вони все ще очікують інформацію зі складу, ніяких термінів надати не можуть, ніяких гарантій, що посилка знайдеться надати не можуть, єдиний канал звязку зі складом - це емейли.
І як результат, по факту - Старлінк вже 2 тижні взагалі незрозуміло де знаходиться, ніякої інформації мені не надають, ніяких термінів теж. 3 согласны
В мене схожа ситуація. Замовив генератор, теж на італійський склад, таж сама KUVATOVA отримала 21 грудня і тиша після цього. Я так розумію що є якась проблема зараз по цьому складу, але що там трапилося покрито тайною. Намагався писати їм напряму в вайбер, не читають. Останній раз були онлайн 22 числа. Є дві версії, або в них перед новорічними святами якась запара жорстка, або вони вже почали з 20 чисел святкувати і тупо забили на терміни і обовязки. Поки чекаю звістки подав заявку в Нову Пошту щоб дізналися де посилка. Відповіді немає.
Добрий вечір, Анно! Отримали відповідь від колег з профільного відділу. Вони повідомляють, що статус посилки оновлено, невдовзі за Вашим відправленням відбудеться рух. Очікуйте, будь ласка, сповіщення.
Anna Kuvatova – засновник транспортної компанії "Italforward". От реквізити компанії: https://flagma.it/en/1391902, https://www.informazione-aziende.it/Azienda_ITALFORWARD-DI-KUVATOVA-ANNA.
Зараз у реквізитах "Нової пошти" в Італії "Italforward" не фігурує, але пошук у ґуґлі показує, що склад "Нової пошти" в Італії належить саме "Italforward" і вони співпрацюють: https://www.google.com/search?q=%22Italforward%22+nova+poshta+shopping&oq=%22ital&aqs=chrome.0.69i59l2j69i57j35i39j0i512j46i433i512j0i512l2j46i512j46i175i199i512.3311j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Ну, і найцікавіше. На "Flagma" є номер телефону Anna Kuvatova з "Italforward": +39 339 620 65-85. Цей самий номер Ви знайдете у своїх реквізитах "Nova Poshta Shopping" для їхнього італійського складу.
Думаю, цього достатньо, щоб вони не змогли відмовчуватися й розказувати, що нічого не було, як у моєму випадку.
Ви все дуже вірно описали, але упустили найважливіший момент.
Якщо зайти на сайт цієї компанії, з якою співпрацює нова пошта - www.italforward.com , там чорним по білому пише, що вони доставляють в расєю, чим підтримують обивателів мородору і країну-агресора! Більше того- опсиують як обходити санкції ЄС, щоб мати змогу купити товар в Європі, підсказують що зробити, щоб товар не був конфіскований митними службами ЄС та пропонують послуги викупу товару для маскалів в разі виникнення проблем з самостійно оплатою!
Зі всього вищенаписаного робимо висновок, що нова пошта також вносить свій вклад в підтримку ворожої армії!
Вважаю, що це неприпустимо і цю інформацію треба максимально розповсюдити серед україців і користувачів нової пошти!
Сподіваюсь, ваша посилка знайдеться. Але загалом весь опис проблеми – це точна копія того, як "Нова пошта" брехала мені: https://www.otzyvua.net/uk/np-shopping/review-1760957. Може, Ви зможете щось для себе знайти в моїй історії і зрозуміти, як діяти далі.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Загублена посилка в Італії - Отзывы о NP Shopping
Вирішила замовити Starlink через Нову Пошту з Італії (на момент замовлення, зі всіх доступних країн лише там він був у наявності). По трекінгу, 31 листопада посилка виїхала і вже 2 грудня в 10 ранку була на складі, як Proof of Delivery, DHL надали документ з підписом KUVATOVA ANNA.
При цьому, на сайті посилка застрягла у статусі "Відправлення зареєстровано".
Враховуючи вартість посилки, перше звернення створила ще 2 грудня, щоб дізнатись коли його опрацюють. Друге звернення оформила вже 5 грудня. Ні на одне з них не отримала відповіді. Потім телефонувала в колцентр, де мені сказали, що звернення в роботі і вони "попросили відповідальну людину глянути його". Ніякого, взагалі ніякого зворотнього звязку не було ще декілька днів.
Потім 9 грудня, після чергового дзвінку, мені у підтримці сказали набрати напряму міжнародний відділ, що я і зробила. Після цього дзвінку, моє звернення накінець-то, через тиждень постійних дзвінків, взяли у роботу і попросили надати докази доставки.
З моменту, як я надала ці докази, пройшло вже 4 дні.
Сьогодні знову набрала підтримку, і вияснилось, що вони все ще очікують інформацію зі складу, ніяких термінів надати не можуть, ніяких гарантій, що посилка знайдеться надати не можуть, єдиний канал звязку зі складом - це емейли.
І як результат, по факту - Старлінк вже 2 тижні взагалі незрозуміло де знаходиться, ніякої інформації мені не надають, ніяких термінів теж.
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Підкажіть, будь ласка, як ви дізнались хто прийняв посилку? Де в DHL це можна подивитись?
Уточнимо інформацію та напишемо Вам трохи згодом.
Anna Kuvatova – засновник транспортної компанії "Italforward". От реквізити компанії: https://flagma.it/en/1391902, https://www.informazione-aziende.it/Azienda_ITALFORWARD-DI-KUVATOVA-ANNA.
Зараз у реквізитах "Нової пошти" в Італії "Italforward" не фігурує, але пошук у ґуґлі показує, що склад "Нової пошти" в Італії належить саме "Italforward" і вони співпрацюють: https://www.google.com/search?q=%22Italforward%22+nova+poshta+shopping&oq=%22ital&aqs=chrome.0.69i59l2j69i57j35i39j0i512j46i433i512j0i512l2j46i512j46i175i199i512.3311j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Ну, і найцікавіше. На "Flagma" є номер телефону Anna Kuvatova з "Italforward": +39 339 620 65-85. Цей самий номер Ви знайдете у своїх реквізитах "Nova Poshta Shopping" для їхнього італійського складу.
Думаю, цього достатньо, щоб вони не змогли відмовчуватися й розказувати, що нічого не було, як у моєму випадку.
Якщо зайти на сайт цієї компанії, з якою співпрацює нова пошта - www.italforward.com , там чорним по білому пише, що вони доставляють в расєю, чим підтримують обивателів мородору і країну-агресора! Більше того- опсиують як обходити санкції ЄС, щоб мати змогу купити товар в Європі, підсказують що зробити, щоб товар не був конфіскований митними службами ЄС та пропонують послуги викупу товару для маскалів в разі виникнення проблем з самостійно оплатою!
Зі всього вищенаписаного робимо висновок, що нова пошта також вносить свій вклад в підтримку ворожої армії!
Вважаю, що це неприпустимо і цю інформацію треба максимально розповсюдити серед україців і користувачів нової пошти!
СЛАВА УКРАЇНІ!!!
Ось скріни, поки не встигли все підчистити