Ромаха Отзыв написан 5 сентября, 2019 год89 просмотров
Чому так погіршилась робота НП в останній місяць? Є причини? Посилки стали приходити на пару годин пізніше за звичний час. Також одне місце може прийти а друге на наступний день. Так як я роблю багато відправлень, дуже замічаю збій в роботі і сам отримую великі незручності
Нам прикро, що у Вас склалося таке негативне враження про обслуговування у компанії. Прибуття посилок відбувається у відділення зазвичай по декілька разів на день. Тож іноді це буває аж під вечір. Доставка різними автомобілями теж можлива, головне, щоб не виникало затримок.
Якщо знадобиться наша допомога за конкретною накладною, пишіть нам на офіційну сторінку "Нова Пошта" у Facebook або дзвоніть до контакт-центру (0800500609, цілодобово). Ми оперативно в усьому розберемося.
Останні скажем так 500-1000 посилок я ніразу не стикався з проблемами, а останній місяць НП це одна суцільна проблема(різні відділення) і не тільки я кажу так. Проблема не дуже велика, якщо подумати, але якщо відсилаєш і отримуєш багато і часто то навіть година-дві затримки це дуже велика головна біль). Потрібно дотримуватись графіку, який склався за пару років.
Зрозуміли Вашу ситуацію. Нам шкода, що виникають ці складнощі у роботі. Ми наразі змінюємо логістичні маршрути, відповідно до цього можуть коригуватися години прибуття вантажів до відділень. Коректну роботу мають скоро налагодити.
Сподіваємося на розуміння та бажаємо чудового вечора!
Причина есть, называется учеба. На терминалах не хватает людей. Студенты возвращаются к учебы и дырки в штате не успевают перекрывать. Вторая смена-самая загруженная, самая собачья, где приезжает половина межгорода+3 ходка с отделений, то там не хватает людей всегда. Обороты большие, работать нужно очень усиленно, людей не хватает, добавьте сюда текучку кадров бешенную, потому что далеко не все вывозят, вот вам и задержки.
А по поводу посылок, то в день, обычно, приезжает 3 машины на выгрузку и загрузку, бывает ситуации, когда фактически посылка уже на отделении, но еще не успели ее выгрузить по программе, не успели просканировать. Почему так бывает, потому что опять же много работы и отправить машину тоже нужно вовремя, иначе нагнут с РДУ(региональное диспетчерское управление). В итоге сначала отправки, упаковка все дела, а потом выгрузка. Вот и могут быть эти два часа.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Погіршилась робота Нової пошти - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Посилки стали приходити на пару годин пізніше за звичний час. Також одне місце може прийти а друге на наступний день.
Так як я роблю багато відправлень, дуже замічаю збій в роботі і сам отримую великі незручності
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам прикро, що у Вас склалося таке негативне враження про обслуговування у компанії. Прибуття посилок відбувається у відділення зазвичай по декілька разів на день. Тож іноді це буває аж під вечір. Доставка різними автомобілями теж можлива, головне, щоб не виникало затримок.
Якщо знадобиться наша допомога за конкретною накладною, пишіть нам на офіційну сторінку "Нова Пошта" у Facebook або дзвоніть до контакт-центру (0800500609, цілодобово). Ми оперативно в усьому розберемося.
Алла, "Нова Пошта"
Сподіваємося на розуміння та бажаємо чудового вечора!
Алла, "Нова Пошта"
А по поводу посылок, то в день, обычно, приезжает 3 машины на выгрузку и загрузку, бывает ситуации, когда фактически посылка уже на отделении, но еще не успели ее выгрузить по программе, не успели просканировать. Почему так бывает, потому что опять же много работы и отправить машину тоже нужно вовремя, иначе нагнут с РДУ(региональное диспетчерское управление). В итоге сначала отправки, упаковка все дела, а потом выгрузка. Вот и могут быть эти два часа.