Отправили дорогую индукционную плиту в оригинальной упаковке, при отправке товар был осмотрен и повреждений не было. К сожалению, к получателю доехал не целым. При осмотре был составлен акт и претензия, но сотрудники на отделении заверили клиента, что он должен забрать товар, так как он уедет обратно отправителю, даже не смотря на составленную претензию. Интересно, получатель или отправитель теперь вправе требовать возмещение ущерба? или такими манипуляциями НП сняла с себя ответственность ?
Перевірили інформацію. Бачимо, що грошовий переказ вже відправлено і відправник вже сьогодні може його отримати. Тобто, претензію рекомендуємо написати саме отримувачу. Якщо відділом компенсації буде погоджено виплату коштів, то вантаж потрібно буде повернути в будь-якому відділенні, але не відправнику, а товар перейде у власність ТОВ "Нова Пошта" (склад віддаленого зберігання).
Для написання претензії також можна звернутися в будь-яке відділення. На її розгляд відділ компенсацій дається до 30 календарних днів, однак, зазвичай, рішення приймаються набагато швидше. Після цього з клієнтом зв'яжуться колеги та повідомлять результат.
Надалі і відправник, і отримувач, у разі виникнення питань, можуть звернутися на нашу офіційну сторінку у Фейсбук.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Поврежден товар при доставке - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Интересно, получатель или отправитель теперь вправе требовать возмещение ущерба? или такими манипуляциями НП сняла с себя ответственность ?
ТТН 20450153577960
отзыв
Комментарии к отзыву
Перевіримо все за накладною та повернемося з відповіддю.
Світлана, "Нова Пошта"
Для написання претензії також можна звернутися в будь-яке відділення. На її розгляд відділ компенсацій дається до 30 календарних днів, однак, зазвичай, рішення приймаються набагато швидше. Після цього з клієнтом зв'яжуться колеги та повідомлять результат.
Надалі і відправник, і отримувач, у разі виникнення питань, можуть звернутися на нашу офіційну сторінку у Фейсбук.
Світлана, "Нова Пошта"