SV Украина, Одеса Отзыв написан 2 июня, 2017 год2198 просмотров
"Хорошо, пока все хорошо, и не дай Бог, воспользоваться услугами Новой почты. Мало не покажеться!" Мені потрібно було терміново доставити важливі докази в касаційну інстанцію. 04.05.2017 Звернулась до відділення №3 у м.Одесі. Заявила умови відправлення: вказати перелік документів, що це всі оригінали, що потрібен документальний доказ вручення документів уповноваженій особі суду під роспис (з досвіду знаю + печатка). Оператор Юнчук Юлія проконсультувалась у начальника Тодорова Михайла (сидить навпроти), який мене запевнив, що я отримаю зворотню експрес-накладну, на якій буде підпис уповновженої особи суду про отримання мого відправлення. 08.05. зявилась за доказом вручення відправки. Спершу мені сказали, що .... я не замовляла зворотню доставку! Начальник, мене згадав, але не взявся вирішити проблему, відправив телефонувати в кол-центр, що я і зробила негайно у відділенні. Всього було 4 звернення: 08, 09 (сказали, що затримка із-за свят), 12 та 24.05)+ залишила претензію на сайті компанії, на яку не відповіли! Лише після останньої розмови з ввічливим оператором (Євгеній) мені 02.06. зателефонував працівник техвідділу - Аліна, яка повідомила, що у звязку зі сплином 2-недільного терміну моя зворотня експрес-накладна, !!! ЯК НЕВИТРЕБУВАНА, здана в архів і тепер мені!!! потрібно з паспортом, ідент.кодом та оригіналом моєї накладної (59 0002 5539 1472) звернутись у відділення де скласти претензію!!!Яку передадуть у юрвідділ і я .... через !!!!30 днів отримаю відповідь. але ж мені не відповідь потрібна, а доказ, що мої документи не втрачені, не вкрадені, не продані зацікавленим особам,... Тобто, майже місяць, я звертаюсть щоб мені надали документальний доказ доставки документів, оббиваю пороги, а потім зясовується, що тепер мені ще й письмову претензію потрібно складати, на що окрім нервів витрачати час - ще мысяць! і гроші !!! Нагадую, що я є СПОЖИВАЧЕМ ПОСЛУГ, які Нова пошта надала неякісно, чим СПРИЧИНИЛА МЕНІ ВЕЛИЧЕЗНУ МОРАЛЬНУ ШКОДУ, та ЙМОВІРНІ НЕПОПРАВИМІ МАТЕРІАЛЬНІ ЗБИТКИ, якщо документи не були доставлені адресату. У останньому випадку ініціюю звернення до правоохоронних органів для встановлення винних осіб, причетних до знищення доказів осіб-іноземців у справі, а також передам "гарячий" матеріал на ТВ. Учредители и руководители компании: Вы определитесь, шо Вам нужно - клиенты или гембель? Меняйте отношение к клиентам и алгоритм работы. Конкуренты Вам на пятки наступают. Надеюсь на конструктив и понимание. ЖДУ РЕЗУЛЬТАТ, А НЕ ОТВЕТ!!! 02.06.2017
Достоинства:
О +
Недостатки:
- 1.Технология "кидалова" клиента: в случае проблемы никто и ни за что не отвечает.
- 2. Претензии не рассматриваються незамедлительно и на месте работниками и руководителями отделения. Волокита страшная и вопиющая безответственность.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
РОЗЧАРУВАННЯ: НАДОЕЛА СПОКОЙНАЯ ЖИЗНЬ - СВЯЖИТЕСЬ С НОВОЙ ПОЧТОЙ - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Мені потрібно було терміново доставити важливі докази в касаційну інстанцію. 04.05.2017 Звернулась до відділення №3 у м.Одесі. Заявила умови відправлення: вказати перелік документів, що це всі оригінали, що потрібен документальний доказ вручення документів уповноваженій особі суду під роспис (з досвіду знаю + печатка). Оператор Юнчук Юлія проконсультувалась у начальника Тодорова Михайла (сидить навпроти), який мене запевнив, що я отримаю зворотню експрес-накладну, на якій буде підпис уповновженої особи суду про отримання мого відправлення. 08.05. зявилась за доказом вручення відправки. Спершу мені сказали, що .... я не замовляла зворотню доставку! Начальник, мене згадав, але не взявся вирішити проблему, відправив телефонувати в кол-центр, що я і зробила негайно у відділенні. Всього було 4 звернення: 08, 09 (сказали, що затримка із-за свят), 12 та 24.05)+ залишила претензію на сайті компанії, на яку не відповіли! Лише після останньої розмови з ввічливим оператором (Євгеній) мені 02.06. зателефонував працівник техвідділу - Аліна, яка повідомила, що у звязку зі сплином 2-недільного терміну моя зворотня експрес-накладна, !!! ЯК НЕВИТРЕБУВАНА, здана в архів і тепер мені!!! потрібно з паспортом, ідент.кодом та оригіналом моєї накладної (59 0002 5539 1472) звернутись у відділення де скласти претензію!!!Яку передадуть у юрвідділ і я .... через !!!!30 днів отримаю відповідь. але ж мені не відповідь потрібна, а доказ, що мої документи не втрачені, не вкрадені, не продані зацікавленим особам,... Тобто, майже місяць, я звертаюсть щоб мені надали документальний доказ доставки документів, оббиваю пороги, а потім зясовується, що тепер мені ще й письмову претензію потрібно складати, на що окрім нервів витрачати час - ще мысяць! і гроші !!! Нагадую, що я є СПОЖИВАЧЕМ ПОСЛУГ, які Нова пошта надала неякісно, чим СПРИЧИНИЛА МЕНІ ВЕЛИЧЕЗНУ МОРАЛЬНУ ШКОДУ, та ЙМОВІРНІ НЕПОПРАВИМІ МАТЕРІАЛЬНІ ЗБИТКИ, якщо документи не були доставлені адресату. У останньому випадку ініціюю звернення до правоохоронних органів для встановлення винних осіб, причетних до знищення доказів осіб-іноземців у справі, а також передам "гарячий" матеріал на ТВ.
Учредители и руководители компании: Вы определитесь, шо Вам нужно - клиенты или гембель? Меняйте отношение к клиентам и алгоритм работы. Конкуренты Вам на пятки наступают. Надеюсь на конструктив и понимание. ЖДУ РЕЗУЛЬТАТ, А НЕ ОТВЕТ!!! 02.06.2017
отзыв
Комментарии к отзыву
Сотрудники нашей компании свяжутся с Вами в ближайшее время. Извините за доставленные неудобства.