Наразі всі вказані Вами міжнародні відправлення отримані. Безумовно, обробка посилок в сортувальному центрі, їх перемаркування та подальша доставка не мають займати стільки часу. Знаємо, що є ще над чим працювати, але повірте, ми дуже стараємось і сподіваємось, що Ви невдовзі в цьому переконаєтесь Раптом виникнуть проблеми з доставкою інших посилок – звертайтесь, будь ласка, і ми залюбки допоможемо!
Всі предметні відгуки передаються відповідним працівникам для реагування. Для ідентифікації клієнта , відділення і працівників які його обслуговували потрібен номер експрес накладної . Після отримання ЕН з відгуком працють на вирішення ситуації. Щодо бота, на даному ресурсі працює група людей в якої ціль створити негативний імідж компанії. Щоб частково їх відсікти також потрібно розуміти чи справжній відгук чи видуманий. Щодо вас Юлія /Серж теж є запитання, Чому з одного IP ви пишете під різними іменами. Скрін додаю
Я не зміг зайти на сайт під своєю адресою, скидання паролю нічого не дало, то мені довелося зайти під поштовою адресою дружини, тому написано під різними іменами. Доречі, сьогодні вранці моя посилка виїхала з с/ц. У мене було 4 посилки, які зайшли в с/ц одночасно 25 та 26 квітня , а вийшли 994494502372 - 6 травня; 994563495958 - 18 травня; 613333293179 - 12 травня; 613336662578 - 4 травня. Оператор гарячої лінії говорив що, сортування проходить по мірі надходження в центр, але по цих посилках видно що це, не так. Про посилку яка ще прямує до мене, оператор взагалі нічого не казала, бачила тільки ті що я отримав, але я й сам знаю які я отримав. Давно читав відгуки на цьому сайті, і не бачив ні одно відкугу щоб ви допомогли, а ще не бачив щоб крім питання про №ТН, Ви ще щось відповідали, тому і запитав про бота. Свої три посилки отримував у відділенні, хоча написано доставка до дверей. Приходить на 1 відділення на краю міста, звідти дзвонять, прийдіть заберіть посилку, а відділення №2 за 100 метрів від мене. Але скаржитися не хочу, добре хоч у місто приходить. Дуже часто користуюся послугами НП по Україні і мене все влаштовує, але з міжнародною вперше. Відчуття таке наче пересів з ферарі на лижі, влітку, на піску. Вам треба або від неї відмовлятися, або проводити сортування в десяки разів швидше. Ну як може проводитися сортування 22 дні??????????
Доброго дня. Передаємо Ваш відгук відповідним працівникам, спробуємо допомогти. Ви прогорніть трохи нижче відгуки, на всі конструктивні запитання стараємось дати відповідь :) . Хоч і з певною затримкою. Це сайт відгуків, а не колл центр. Стараємось відповідати якомога оперативніше, але потрібен час на обробку даних. Дякуємо за уточнення інформації. Гарного дня.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Представителю Новой Почты - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
3 согласны 3 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Наразі всі вказані Вами міжнародні відправлення отримані. Безумовно, обробка посилок в сортувальному центрі, їх перемаркування та подальша доставка не мають займати стільки часу. Знаємо, що є ще над чим працювати, але повірте, ми дуже стараємось і сподіваємось, що Ви невдовзі в цьому переконаєтесь Раптом виникнуть проблеми з доставкою інших посилок – звертайтесь, будь ласка, і ми залюбки допоможемо!
Всі предметні відгуки передаються відповідним працівникам для реагування. Для ідентифікації клієнта , відділення і працівників які його обслуговували потрібен номер експрес накладної . Після отримання ЕН з відгуком працють на вирішення ситуації. Щодо бота, на даному ресурсі працює група людей в якої ціль створити негативний імідж компанії. Щоб частково їх відсікти також потрібно розуміти чи справжній відгук чи видуманий. Щодо вас Юлія /Серж теж є запитання, Чому з одного IP ви пишете під різними іменами. Скрін додаю