Гость Отзыв написан понедельник, 24 ноября12 просмотров
17.11.2025 (у понеділок зранку) на моє ім’я було відправлено посилку вагою майже 20 кг на поштомат. Замовлення було оформлено саме на поштомат, і вага та габарити повністю відповідають вимогам для такого способу доставки.
У застосунку інформація про посилку з’явилася лише ввечері, приблизно о 18:00, і замість поштомату було вказано доставку у відділення, причому зовсім в іншому кінці міста. Відправник підтвердив, що зазначав саме поштомат. Тобто працівники Нової пошти самовільно змінили тип доставки.
Після уточнення з відправником я здійснила переадресацію на поштомат і розраховувала отримати посилку там. Проте 19.11 у застосунку знову з’явилася інформація, що відправлення буде доставлено у відділення.
Звернувшись на підтримку, я почула відповідь:«Було зроблено вже дві переадресації, нічого змінити не можемо. Отримуйте у відділенні».
Фактично, через помилку співробітників Нової пошти, які неправильно внесли адресу доставки і проігнорували переадресацію, я тепер змушена отримувати посилку у відділенні, хоча з самого початку обрала поштомат.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Якість обслуговування нової пошти... - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
17.11.2025 (у понеділок зранку) на моє ім’я було відправлено посилку вагою майже 20 кг на поштомат. Замовлення було оформлено саме на поштомат, і вага та габарити повністю відповідають вимогам для такого способу доставки.
У застосунку інформація про посилку з’явилася лише ввечері, приблизно о 18:00, і замість поштомату було вказано доставку у відділення, причому зовсім в іншому кінці міста. Відправник підтвердив, що зазначав саме поштомат. Тобто працівники Нової пошти самовільно змінили тип доставки.
Після уточнення з відправником я здійснила переадресацію на поштомат і розраховувала отримати посилку там. Проте 19.11 у застосунку знову з’явилася інформація, що відправлення буде доставлено у відділення.
Звернувшись на підтримку, я почула відповідь:«Було зроблено вже дві переадресації, нічого змінити не можемо. Отримуйте у відділенні».
Фактично, через помилку співробітників Нової пошти, які неправильно внесли адресу доставки і проігнорували переадресацію, я тепер змушена отримувати посилку у відділенні, хоча з самого початку обрала поштомат.
отзыв
Комментарии к отзыву