Серш Отзыв написан воскресенье, 5 октября43 просмотра
Мав нещастя скористатись доставкою Нової пошти на відділення №1 міста Вишневе, вулиця Київська 4. Замовляв до цього тривалий час через інші служби дотавки, враховуючи негативну репутацію Нової пошти і неадекватність їх працівників. Вирішив все ж зробити замовлення через цю пошту, сподіваючись на покращення рівня сервісу і обслуговування на відділеннях. Але дива не сталося. Замовляв собі б/у навушники без заводських пломб і наклейок, відправник дозволив будь-який огляд, до того ж правилами самої Нової пошти дозволений будь-який огляд телефонів, гарнітури і зарядних пристроїв, за умови збереження їх первісного стану і не зняття заводських пломб та плівок. Але оператори на цьому відділенні живуть по своїм правилам. Спочатку дівчина-оператор не дозволила оглянути навушники і перевірити гучність динаміків. Пояснив що правилами компанії огляд гарнітури не заборонений, тим більше б/у і без пломб/наклейок. Після цього оператор почав з хамством і фирканням вставляти свої 5 копійок на кшталт "а якщо ви відмовитесь, я би не захотіла замовляти потім навушники". Налогошу на тому, що у своїй роботі працівники повинні керуватись виключно правилами наданням послуг компанії, а не власними оціночними судженнями, які мені не цікаві. Після декількох хвилин агресивних спорів я все ж зміг оглянути посилку, але настрій було зіпсовано. Адекватність, компетентність і приємне обслуговування - це не про Нову пошту. Ходити і тикати носом працівників в їхні правила надання послуг, псуючи собі настрій і нерви, не маю жодного бажання. Відмовився остаточно від послуг цієї недо-пошти і повернувся на інші служби доставки. Поважаю свій час і нерви.
Достоинства:
Їх немає зовсім.
Недостатки:
- Порушення посадових інстукцій і правил надання послуг компанії.
Треба писати номер посилки, з приводу якої стався інцидент, інакше це казочки бабусі Арини. Через відділення проходить безліч людей, і як, по-вашому, керівництво повинно шукати винних? Допитувати увесь персонал на детекторі, хто з них не давав оглянути навушники?
Нова пошта захищає своїх некомпетентних працівників…. Працівники зовсім некомпетентні у відділеннях! Ніяк не вчать як слід спілкуватися з клієнтами, лиш вчать щоб ті обманювали клієнтів!!!!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Категорично не рекомендую - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Замовляв собі б/у навушники без заводських пломб і наклейок, відправник дозволив будь-який огляд, до того ж правилами самої Нової пошти дозволений будь-який огляд телефонів, гарнітури і зарядних пристроїв, за умови збереження їх первісного стану і не зняття заводських пломб та плівок.
Але оператори на цьому відділенні живуть по своїм правилам. Спочатку дівчина-оператор не дозволила оглянути навушники і перевірити гучність динаміків. Пояснив що правилами компанії огляд гарнітури не заборонений, тим більше б/у і без пломб/наклейок. Після цього оператор почав з хамством і фирканням вставляти свої 5 копійок на кшталт "а якщо ви відмовитесь, я би не захотіла замовляти потім навушники". Налогошу на тому, що у своїй роботі працівники повинні керуватись виключно правилами наданням послуг компанії, а не власними оціночними судженнями, які мені не цікаві.
Після декількох хвилин агресивних спорів я все ж зміг оглянути посилку, але настрій було зіпсовано.
Адекватність, компетентність і приємне обслуговування - це не про Нову пошту. Ходити і тикати носом працівників в їхні правила надання послуг, псуючи собі настрій і нерви, не маю жодного бажання.
Відмовився остаточно від послуг цієї недо-пошти і повернувся на інші служби доставки.
Поважаю свій час і нерви.
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної, щоб ми могли все перевірити та розібратися.
Я не вірю в позитивні зміни і вирішення даного питання.
Від вас лише пусті відписки і нуль результату.
Зі слів працівника, конфліктних ситуацій не було взагалі.
Додатково переглянули камери відео спостереження, де отримувач спокійно без конфлікту оглянув посилку, оплатив та залишив відділення.
Персонал проінформовано про дане звернення, щоб уникати негативних ситуацій надалі.
Не знаю які камери ви дивилися, але компетеноності і адекватності вашим працівникам явно не вистачає.
Ми вже передали ситуацію керівництву та будемо вживати всі необхідні заходи для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.