Ostap Hupaliuk Отзыв написан 8 февраля, 2023 год30 просмотров
Сам працюю на нп,і те як спілкуються з клієнтом це просто жах,я так розумію з моєю ментальністю я тут довго не втримаюсь. Відправили посилку з України в Жешув,я по телефону чітко сказав 'на відділення',(вперше відправляю закордон),мене попросили адресу(думаю,ну ок,треба то треба),дав адресу,ціна вийшла 770грн за 3.5кг фактичної ваги(в системі вказано 4.75кг а об'ємна взагалі 12кг,самому пакувати не можна,то 70грн за коробку:))))я здивувався що дорого,але мені спішило. Так як сам працюю тут і глянув по системі що моя посилка прийнята партнером inpost і прийде кур'єром на мою адресу:)))Я написав до них що замовляв на відділення,і показав цінник з їхнього сайту в 400 гривень,на що мені сказали що в накладній вписана адреса,а в відділення інша адреса,ну ясно,якщо я в накладній впишу що там зброя,а людина відправила ковдру,то там зброя. Я попросив переоформити на відділення і повернути різницю в ціні,на що мене 'послали',ну тобто сказали що нічого не можуть вдіяти,і це моя вина,що я не побачив,в накладній все написано(прикладу накладну,в якій нічого не написано за кур'єра:). Більше не користуватимусь послугами НП,поки вони не змінять свою риторику по відношенню до користувача.
Достоинства:
Колись була швидка,якісна і доступна пошта,на фоні повільної і старої укрпошти.
Маємо інформацію, що контакт-центру України звернувся відправник та повідомив про те, що при оформленні клієнт не зрозуміла працівника відділення та оформила відправлення до адреси, а не до відділення в Жешуві. Та слід врахувати, що адреса відділення в Жешуві та адреса, яку назвав відправник - відрізняються (відправник назвав вулицю, номер будинку, номер квартири, тобто всю інформацію для адресної доставки).
Наразі змінено дані в системі, послуги оплачені, вантаж буде транспортуватись у відділення.
Вказав адресу таку,тому що мене попросили вказати,після того як я попросив відправити до відділення,посилку отримав через 10 днів,хоча міг отримати за 3 дні.
Трапилась нормальна дівчина консультант,і оформила переадресацію в відділення,до цього мені в такій послузі відмовили,і ціна відповідно також не змінилась,нажаль я не можу змінити оцінку поки.Але посилку отримав,хоч і коробка за 70 гривень була геть знищена.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Оформили відправлення не так як я просив - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Відправили посилку з України в Жешув,я по телефону чітко сказав 'на відділення',(вперше відправляю закордон),мене попросили адресу(думаю,ну ок,треба то треба),дав адресу,ціна вийшла 770грн за 3.5кг фактичної ваги(в системі вказано 4.75кг а об'ємна взагалі 12кг,самому пакувати не можна,то 70грн за коробку:))))я здивувався що дорого,але мені спішило.
Так як сам працюю тут і глянув по системі що моя посилка прийнята партнером inpost і прийде кур'єром на мою адресу:)))Я написав до них що замовляв на відділення,і показав цінник з їхнього сайту в 400 гривень,на що мені сказали що в накладній вписана адреса,а в відділення інша адреса,ну ясно,якщо я в накладній впишу що там зброя,а людина відправила ковдру,то там зброя.
Я попросив переоформити на відділення і повернути різницю в ціні,на що мене 'послали',ну тобто сказали що нічого не можуть вдіяти,і це моя вина,що я не побачив,в накладній все написано(прикладу накладну,в якій нічого не написано за кур'єра:).
Більше не користуватимусь послугами НП,поки вони не змінять свою риторику по відношенню до користувача.
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо інформацію, що контакт-центру України звернувся відправник та повідомив про те, що при оформленні клієнт не зрозуміла працівника відділення та оформила відправлення до адреси, а не до відділення в Жешуві. Та слід врахувати, що адреса відділення в Жешуві та адреса, яку назвав відправник - відрізняються (відправник назвав вулицю, номер будинку, номер квартири, тобто всю інформацію для адресної доставки).
Наразі змінено дані в системі, послуги оплачені, вантаж буде транспортуватись у відділення.
Трапилась нормальна дівчина консультант,і оформила переадресацію в відділення,до цього мені в такій послузі відмовили,і ціна відповідно також не змінилась,нажаль я не можу змінити оцінку поки.Але посилку отримав,хоч і коробка за 70 гривень була геть знищена.
Долучаємось до вирішення питання. будемо розбиратись та напишемо Вам про результат.