Юлий Отзыв написан 17 октября, 2022 год18 просмотров
З останнім часом я розчарувався у цій пошті, хоча вона мені подобалась. Поки жив у Харкові, все було гаразд, а теперь я тимчасово мешкаю у Васильківці, та бачу великі недоліки. У Дніпр. області смт. Васильківка 1 відділеня на пів року закрили вантажне відділеня. Приходилось їздити у другий район Синельниково, щоб забирати великі посилки. І начебто то вже в минулому, а тут ще один недолік дав про себе знати. У цьому відділені нова пошта чомусь працює з ощадбанківськими терміналами, які дуже погано проводять транзакції. Я оплатив товар у цьому відділені, та термінал кинув відмову. А грощі забрав. Тепер кажуть що грощі мені мають повернутися протягом 10 днів. Дякую що не років. Але ж посилки мені були потрібні зараз. Не отримуючи їх у мене зупинились справи які пов'язані с цими посилками. Ці не подобства нікого не цікавлять, не саму пошту, не їхній сервіс НоваПай, не начальство. Перекладають свої проблеми на клієнта. Я користуюсь нормальними терміналами у будьякому магазині по десять разів на день. Нічого подібного не виникало. Сподіваюсь після війни може з'явиться дійсно сучасна пошта з сучасною технікою.
Достоинства:
Ввічливі працівники, які з хладнокровністью хірурга кажуть - ми зробили все що могли.
Недостатки:
Дуже погане технічне обладнання. Я пізніше дізнався що таке не вперше, та у новій пошті трапляється дуже часто. А от у будь якому продуктовому магазині чомусь ні О_О
Добрий день. Номерів там було п'ять штук. Це і 52000874834836, 20450601269160, 20400300398188, 20450600500013, 20400300474834. Але ж ці номери вам ні якої інформації недадуть. Ваша підтримка вже відповіла мені, що ніяка оплата не пройшла. Ви просто нічого не бачите. Як наче я взагалі не приходив за отриманням посилок. Бо ж термінал у відділені нової пошти відмовив в оплаті, але ж гроші забрав. Ми вже вирішили що мені потрібно у терміналі приватбанку роздрокувати квитанцію яка з'явиться там через декілька днів, або ж протягом 10 днів гроші повернуться автоматично, і бла-бла... І все начебто гаразд проблеми нема. Але ж я втрачаю час. Мої справи пов'язані з цими посилками зупинилися. А тому проблема все ж таки є. Та її було попросту перекладено на клієнта. Чи займеться ваше начальство усуненням такої проблеми? Чи побачу я в новий день в цьому вашому відділені більш сучасні термінали які б не давали збій, як у будь якому магазині, наприклад? Да навряд чи! Такі рішення можуть прийматись не в вашій організації. Ваша бездіяльнісь виправдана хибними причинами відмови терміналів у транзакціі, це і є ваш шлях, шлях динозаврів юрського періода, які зараз в сучасному світі просто зникли.
Юлію, ми працюємо над покращенням та удосконаленням наших послуг. Бачимо, що дійсно складена претензія на повернення коштів, тому радимо очікувати рішення. Щиро перепрошуємо за цю ситуацію.
ішов вже 9й день листопада. Менеджер ваш сказав мені, що гроші були повернуті. Але я все ж таки їх не бачу. Ви мені брешете що вони були повернуті автоматично. Ні я, ні менеджери привату ніякого поверненя не бачать. Ось така гопота у вигляді нової пошти росте в нашій країні.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Погана техніка та обладнання - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву