Маріє, відправлення 20700151670476 з 21 квітня зберігалося на складі довготривалого зберігання у Тернополі. Оскільки одержувачем не було оформлено переадресування до будь-якого відділення та міста, де ми зараз працюємо та маємо можливість видати відправлення, після закінчення терміну зберігання вантаж відправили на склад утилізації.
Ми направимо запит до профільного відділу для уточнення інформації щодо можливості повернення посилки та обов'язково повідомимо результат.
Отримали інформацію від колег з відділу міжнародних відправлень, що Вам було надіслано листа на пошту mi04211**@gmail.com з наступним текстом:
"Добрий день!
Щодо Вашого запиту по міжнародному відправленню 20700151670476, є можливість подати запит для уточнення можливості повернення посилки до Вас (вкажіть, будь ласка, місто та відділення, яке для Вас зручне).
Також, будь ласка, надайте скріншот з інтернет-магазину, де вказано трек-номер та дані отримувача.
Після подання запиту для уточнення інформації необхідно орієнтовно 10-15 робочих днів.
Якщо після отримання відповіді буде вказано, що посилку вже не повернути, то зможемо подати запит для формування офіційної відповіді (термін підготовки 30 днів) про те, що посилку Ви не отримали.
Щодо повернення коштів звертатися необхідно до Вашого відправника."
Якщо лист відсутній на пошті, будь ласка, перевірте в розділі "спам" та надайте відповідь на лист.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Посылка не получина - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Подскажите пожалуйста?
отзыв
Комментарии к отзыву
Для того, щоб ми мали можливість перевірити інформацію та надати Вам відповідь, будь ласка, вкажіть номер накладної.
№: aenm0008316147
Додаткові номери: LP00496597505440, AENM0008316147, 20700151670476, eebaa292-abfe-4fc8-874d-225dca346656
Ми направимо запит до профільного відділу для уточнення інформації щодо можливості повернення посилки та обов'язково повідомимо результат.
Отримали інформацію від колег з відділу міжнародних відправлень, що Вам було надіслано листа на пошту mi04211**@gmail.com з наступним текстом:
"Добрий день!
Щодо Вашого запиту по міжнародному відправленню 20700151670476, є можливість подати запит для уточнення можливості повернення посилки до Вас (вкажіть, будь ласка, місто та відділення, яке для Вас зручне).
Також, будь ласка, надайте скріншот з інтернет-магазину, де вказано трек-номер та дані отримувача.
Після подання запиту для уточнення інформації необхідно орієнтовно 10-15 робочих днів.
Якщо після отримання відповіді буде вказано, що посилку вже не повернути, то зможемо подати запит для формування офіційної відповіді (термін підготовки 30 днів) про те, що посилку Ви не отримали.
Щодо повернення коштів звертатися необхідно до Вашого відправника."
Якщо лист відсутній на пошті, будь ласка, перевірте в розділі "спам" та надайте відповідь на лист.
Гарного дня!
спасибо вам большое за помощь, деньги за посылку вернулись на карту )))