Марія Отзыв написан 18 февраля, 2022 год25 просмотров
Послугами компанії користуюсь дуже давно, ніби все було добре, поки не стикнулась із пошкодженням відправлення. І тут компанія показала, як вона працює.
10.02 приїхала отримувати автомобільну фару, яку для відправки в Франківську забирав курєр. При огляді вантажу було виявлено поздовжню тріщину та відбите кріплення. Вантаж був запакований в гофрокартин та плівка зверху. Склали акт і претензію. До речі в упакуванні була пробита дирка діаметром +- 3 см і розірвана плівка (показували керівнику відділення при огляді, але він сказав що це нормально). Далі тиждень телефонних переговорів із операторами і хамовитою співробітницею відділу компенсації Лесею - отримала рішення про повну відмову від будь-якої компенсації. Тому що вина клієнта - неправильно упакували, зовнішня упаковка протягом переведення була цілою. Жодної вини НП немає. А те шо це платмсама, яка може тріснути при ударі, не пошкодивши навіть упаковку - нікому не цікаво.
А тепер розберемо, щоб клієнти мали на замітку як компанія ОБМАНЮЄ клієнтів. Звичайний пересічний клієнт перш ніж шось відправити не йде на сайт вичитувати умови публічного договору. Якщо під час відправки шосьне так - предстаник, який приймає відправлення або відмовляє взагалі, або каже шо не так. Відправлення забирав курєр, який бачив який саме товар відправляєтся, його вартість (більше 10 тис грн) і упакування. Жодних коментарів не було від курєра, він успішно прийняв відправлення, жодних проблем. Тим самим курєр, як тепер виявляється, порушив умови публ..договору Нової пошти, а саме пункти 4 і 5 - про пакування і умови забору відправлення курєром із адреси клієнта. Фактом прийняття відправлення НП в особі свого офіційного представника (курєра) взяла на себе відповідальність за збереження вантажу, багажу, пошти з моменту прийняття їх до перевезення та до видачі одержувачеві та відповідає за втрату, нестачу, псування або пошкодження прийнятих до перевезення ВАНТАЖУ, багажу, пошти, згідно Цивільного кодексу України (ст 924) Тобто коли примати відправлення - новій пошті байдуже шо вона береться перевозити, хіба важливо вказати оголошену вартість, щоб накрутити на доставці, привезти поламаним - а далі вмити руки, бо відповідати має клієнт.
таких історій як моя, коли розбивають посилки, крадуть вміст і тд як виявилось дуже багато, в фб їх просто десятки-сотні. І завжди винен клієнт.
це був останній раз, коли я користувалась послугами цього перевізника, який себе називає "лідером логістичного ринку". І нікому не рекомендую.
Достоинства:
їх немає
Недостатки:
одні мінуси:
- оператори не компетентні
- працівники відділу компенсації спілкують некореткно, в підвищеному тоні
- немає єдиної бази, в якій є інформація про клієнта, його питання - постійно треба розказувати всю історію
- небезпечно перевозять відправлення!!!!!!!
- не проводять жодних перевірок вантажів - а потім звинувачують клієнтів!!
Ретельно переглянули всі дані за цією накладною та можемо сказати, що пакування здійснював відправник. Відповідно через брак захисного матеріалу могло cтатися пошкодження. Наші колеги перевіряли всі камери по ходу маршруту товару та не виявили жодних грубих манипуляцій та порушень. Згідно з правилами компанії фари повинні бути запаковані у коробку з помякшувальним матеріальм всередині та повністю закриті гофрокартоном.
Ага. Тільки ви забули врахувати, що ваш курєр прийняв відправлення, маючи інформацію що приймає і як має бути все упаковано. Чи курєр не повинен дотримуватись стандартів вашої компанії?!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Компанія, яка дурить клієнтів і несе жодної відповідальності - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
10.02 приїхала отримувати автомобільну фару, яку для відправки в Франківську забирав курєр. При огляді вантажу було виявлено поздовжню тріщину та відбите кріплення. Вантаж був запакований в гофрокартин та плівка зверху. Склали акт і претензію. До речі в упакуванні була пробита дирка діаметром +- 3 см і розірвана плівка (показували керівнику відділення при огляді, але він сказав що це нормально). Далі тиждень телефонних переговорів із операторами і хамовитою співробітницею відділу компенсації Лесею - отримала рішення про повну відмову від будь-якої компенсації. Тому що вина клієнта - неправильно упакували, зовнішня упаковка протягом переведення була цілою. Жодної вини НП немає. А те шо це платмсама, яка може тріснути при ударі, не пошкодивши навіть упаковку - нікому не цікаво.
А тепер розберемо, щоб клієнти мали на замітку як компанія ОБМАНЮЄ клієнтів.
Звичайний пересічний клієнт перш ніж шось відправити не йде на сайт вичитувати умови публічного договору. Якщо під час відправки шосьне так - предстаник, який приймає відправлення або відмовляє взагалі, або каже шо не так.
Відправлення забирав курєр, який бачив який саме товар відправляєтся, його вартість (більше 10 тис грн) і упакування. Жодних коментарів не було від курєра, він успішно прийняв відправлення, жодних проблем. Тим самим курєр, як тепер виявляється, порушив умови публ..договору Нової пошти, а саме пункти 4 і 5 - про пакування і умови забору відправлення курєром із адреси клієнта.
Фактом прийняття відправлення НП в особі свого офіційного представника (курєра) взяла на себе відповідальність за збереження вантажу, багажу, пошти з моменту прийняття їх до перевезення та до видачі одержувачеві та відповідає за втрату, нестачу, псування або пошкодження прийнятих до перевезення ВАНТАЖУ, багажу, пошти, згідно Цивільного кодексу України (ст 924)
Тобто коли примати відправлення - новій пошті байдуже шо вона береться перевозити, хіба важливо вказати оголошену вартість, щоб накрутити на доставці, привезти поламаним - а далі вмити руки, бо відповідати має клієнт.
таких історій як моя, коли розбивають посилки, крадуть вміст і тд як виявилось дуже багато, в фб їх просто десятки-сотні. І завжди винен клієнт.
це був останній раз, коли я користувалась послугами цього перевізника, який себе називає "лідером логістичного ринку". І нікому не рекомендую.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ретельно переглянули всі дані за цією накладною та можемо сказати, що пакування здійснював відправник. Відповідно через брак захисного матеріалу могло cтатися пошкодження. Наші колеги перевіряли всі камери по ходу маршруту товару та не виявили жодних грубих манипуляцій та порушень. Згідно з правилами компанії фари повинні бути запаковані у коробку з помякшувальним матеріальм всередині та повністю закриті гофрокартоном.
Підкажіть, будь ласка, номер накладної, аби ми змогли розібратися в цій ситуації.
Спробуйте. Сумніваюсь, що крім звинувачень клієнта почую щось нове