Василь Отзыв написан 4 января, 2022 год7 просмотров
Продовження відгуку по посилці59000773167363. 04.01.2022 я подзвонив на гарячу лінію щоб дізнатися що з моєю претензією.Мені відповіли що не має скану індефікаційного коду. Я їду знову у відділення де мені повідомляють що скани є. Я знову дзвоню на гарячу лінію де мені повідомляють що мені відмовлено у компенсації тому що не було у ящику пузирчастої плівки. По 1ше-у перепакована посилці так само не було пузирчастої плівки.По2-ге я потратив у поїздках у відділення пальне та час , відстань 23км.І саме головне я буду звертатись у службу захисту споживача.Всі документи та відео збережені.
Василю, маємо інформацію, що кошти по претензії вже були Вам перераховані на зазначену в бланку банківську картку. Бажаємо гарного дня та вітаємо зі святами!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова пошта не відшкодовує пошкоджену посилку - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву