Сергій Отзыв написан 2 августа, 2021 год230 просмотров
Сьогодні вважаю що дно було пробито, замовив собі на день народження товари з розетки, замовив доставку курьєром, і о чудо приходить у додаток на телефон повідомлення що посилка отримана!! хоча я її не отримував. Це нонсенс, але далі більше. Дзвоню у техпідтримку, розказую ситуацію, оператор Олька каже мені вашу посилку ні хто не отримував, експрес накладна ще не закрита. Кажу так яким чином в додаток прийшло повідомлення що її отримали? Та то пуш повідомлення.... всмислі, база данних одна, питаю як мені її тоді відслідковувати? І вона все ж таки вирішила поздвонити кудись, каже зачекайте на лінії.
Чекаю.. вона з*являєця і задає мені питання.. а вашу посилку ні хто не міг отримати 10 хвилин назад?... кажу всмилі? ви ж мені щойно казали що мою посилку ні хто не отримував, а тепер питаєте чи ніхто її не отримував? як ви тоді дивились що вона не отримана?... ну я просто зараз уточнила по більш точним каналам... кажу ні не отримував. Я зареєструвала вашу заявку. Все
Ну, що тут сказать де посилка невідомо, зателефонувати по лінії слідувавння посилки за 1 годину можна було вже. Але сама суть що курьер міг віддати посилку комусь у зовсім іншому населенному пункті, або десь якимось чином її відмітили що вона отримана, як тоді писати притензію якшо вона пошкодженна? Хто компенсує час? Якщо її не віддали скільки тепер вона їхати буде до мене?
Питань багато відповідей немає. Нова пошта все більше "радує" 2 согласны
Сергію, на зображенні, яке Ви надали зазначено дві накладні. За номером 20400242376948 вантаж отримано, за номером 20400242262739 посилка ще в дорозі. То яка накладна Вас все-таки цікавить?
Сергію, добрий день! За накладною відсутня інформація про отримання посилки, оскільки вдень її завантажили з відділення в Новотроїцькому у Дмитрівку. Доставка запланована на сьогодні. Рекомендуємо очікувати інформування про прибуття.
Я в 15:48 телефонував ще раз у підтримку і мені знову сказали що вона отримана. Ви як дивитесь інформацію по зіркам чи по картам таро? Бо поки 2 оператори кажуть отримана, і тут відписали що не отримана. Рахунок 2:1. Мене більше цікавить, це важко зателефонувати курьєру і дізнатись точно що та як? Це займає 1 хвилину а мені обіціють протягом дня, після першого звернення вже 4 години пройшо... чекаємо далі.
І ви написали що "більше такого не повториться", з цього ж материнського відділення на мій номер телефону мала надійти вже не адресною доставкою, а на моє відділення посилка 20400242262739 2-го серпня, тобто учора. Вона вже не надійшла, її ще нема у відділенні. А ви знаєте чого? Бо я знаю, материнське відділення те що у Новотроїцьку завозить посилки два рази на тиждень це вівторок і субота, і дуже рідко! наголошую дуже! у якийсь інший день, і абсолютно незалежить від того яка дата доставки вказана в додатку, посилка приїде у вівторок або суботу.
Таким чином можете не казати що це не повториться, це буде повторюватись завжди коли дата доставки не співпадає з цими днями.
На своєму відділенні я отримав вчасно десь 5-8% посилок, не більше. Якщо я замовляю і мені час важливий і ніколи не замовляю на своє відділення.
Так доставили, але це вже після третього! дзвінка у техпідтримку о 19:30. Лише тоді вирішили зв*язатись з відділенням яке повинно було доставити мою посилку і вияснили що сталося. А почав я шукати свою посилку з обіду, з 12-ої години. І третій раз я подзвонив лише тому що вже кінець робочого дня і мені обіцяли у підтримці, наголошую два рази!, зателефонувати до кінця робочого дня і ніхто мені не телефонував! Нахіба тоді обіцяти? Я ще перепитувався коли ви зателефонуєте, проте це ні як не вливало, чекайте.. до кінця робочого дня. Все що потрібно було зробити це зателефонувати у відділення яке мало доставити посилку. Я більш ніж впевненний що якби я не надзвонював, то доставки я б не отримав
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Посилка отримана хоча я її не отримував - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Чекаю.. вона з*являєця і задає мені питання.. а вашу посилку ні хто не міг отримати 10 хвилин назад?... кажу всмилі? ви ж мені щойно казали що мою посилку ні хто не отримував, а тепер питаєте чи ніхто її не отримував? як ви тоді дивились що вона не отримана?... ну я просто зараз уточнила по більш точним каналам... кажу ні не отримував. Я зареєструвала вашу заявку. Все
Ну, що тут сказать де посилка невідомо, зателефонувати по лінії слідувавння посилки за 1 годину можна було вже. Але сама суть що курьер міг віддати посилку комусь у зовсім іншому населенному пункті, або десь якимось чином її відмітили що вона отримана, як тоді писати притензію якшо вона пошкодженна? Хто компенсує час? Якщо її не віддали скільки тепер вона їхати буде до мене?
Питань багато відповідей немає. Нова пошта все більше "радує"
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Отримали інформацію, що вчора з Вами зв'язалися та обіцяли доставити.
Перепрошуємо за цю неприємну ситуацію та подіваємося в майбутньому такого більше не повториться.
Таким чином можете не казати що це не повториться, це буде повторюватись завжди коли дата доставки не співпадає з цими днями.
На своєму відділенні я отримав вчасно десь 5-8% посилок, не більше. Якщо я замовляю і мені час важливий і ніколи не замовляю на своє відділення.
Якщо згодні, підкажіть, будь ласка, в якому відділенні Вам буде зручно його отримати?
Відділення №1, белінського 20