Назар Отзыв написан 24 июля, 2021 год12 просмотров
Нова пошта деградує вже тривалий термін і це заставляє мене задуматись про зміну служби доставки, що я зроблю з великою вірогідністю. Я постійний клієнт, можу мати 5 доставок в день. Що ДРАТУЄ найбільше і, скоріш за все придумано якимось туповатим менеджером: 1. Упаковка коробки в, сюрприз, коробку. Це просто геніально. Не важливо як добре ви запакували товар якщо він коштує >3000 грн. його обов'язково запакують в ще одну коробку, при чому обов'язково як небудь і так що ваш пакунок буде просто перекидатися у в декілька раз більшій коробці або що ще смішніше в засунуть в точно таку саму коробку впритик. Звісно якщо ти на партнерці то з таким дурдомом ти не стикнешся і зможеш відправляти хоч взагалі без упаковки. Все в стилі бідний платить більше. Сильно. 2. Правила огляду посилок відправлених наложеним платежем гіршими зробити в принципі не можливо. Наприклад несправний ноутбук у якому відправник спеціально відкрутив болти щоб ви могли оглянути нутрощі, але вам не дозволять цього зробити, зате дозволять включити в розетку, причому на службу підтримки телефонував я і відправник сказали "такі правила". Я дуже сильно себе стримував від того щоб включити в розетку ноутбук з коротким замиканням і не потішити себе пожежею на відділенні. 3. Платежі, це вже зусиллями двох монополій Приватбанку та Нової пошти, якщо ви використовуєте кредитні кошти для оплати будьте добрі заплатити додаткову комісію при чому доволі велику. І це пів біди ваш розрахунок банком буде розцінений як переказ і будьте добрі ще раз, крім вищевказаної комісії заплатіть ще одну. На відправленні ціною 6500 на вас зароблять більше тисячі, нормальний бізнес.
Достоинства:
Раніше були, зараз в принципі відсутні.
Недостатки:
Кожен місяць необгрунтовано міняються умови упаковки і огляду. І вводяться правила, одне тупіше іншого
Фото та номер накладної можливо надіслати нам у приватні повідомлення. А що стосується огляду, то на практиці при візуальному обстеженні та вмиканні в розетку під наглядом працівника відділення пошкодження малоймовірне.
Добрий день! Якщо товар упакований в коробку, яка не є транспортною, то у відділенні запропонують або допакувати самостійно, або скористатися цією послугою у відділенні, оскільки тільки відповідне пакування захистить товар від пошкоджень.
Огляд посилок можливий лише візуальний, через те, що ми не продаємо товар, а є лише перевізниками. Якщо в процесі огляду товар буде пошкоджений одержувачем, то відправник забажає мати претензійні вимоги до нас, тому ми надаємо клієнтам оглянути товар таким чином, аби унеможливити його пошкодження ненароком.
Також хочемо зауважити, що термінал є власністю банку та, відповідно, банк встановлює умови та правила обслуговування карток. Якщо бажаєте розрахуватися кредитною картою, радимо зв'язатися із банком та уточнити умови обслуговування. Компанія Нова пошта не стягує з клієнтів додаткових прихованих платежів.
Напишіть будь-ласка свої дані. Я вам надішлю фото де коробку засунули впритик в таку саму за розмірами коробку, причому так що зверху ще місце лишалось і туди ніякого наповнювача не додавали. Поясніть мені як такий метод упаковки допоможе зберегти товар.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Побільше тупих правил, і тупих методів заробітку - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1. Упаковка коробки в, сюрприз, коробку. Це просто геніально. Не важливо як добре ви запакували товар якщо він коштує >3000 грн. його обов'язково запакують в ще одну коробку, при чому обов'язково як небудь і так що ваш пакунок буде просто перекидатися у в декілька раз більшій коробці або що ще смішніше в засунуть в точно таку саму коробку впритик. Звісно якщо ти на партнерці то з таким дурдомом ти не стикнешся і зможеш відправляти хоч взагалі без упаковки. Все в стилі бідний платить більше. Сильно.
2. Правила огляду посилок відправлених наложеним платежем гіршими зробити в принципі не можливо. Наприклад несправний ноутбук у якому відправник спеціально відкрутив болти щоб ви могли оглянути нутрощі, але вам не дозволять цього зробити, зате дозволять включити в розетку, причому на службу підтримки телефонував я і відправник сказали "такі правила". Я дуже сильно себе стримував від того щоб включити в розетку ноутбук з коротким замиканням і не потішити себе пожежею на відділенні.
3. Платежі, це вже зусиллями двох монополій Приватбанку та Нової пошти, якщо ви використовуєте кредитні кошти для оплати будьте добрі заплатити додаткову комісію при чому доволі велику. І це пів біди ваш розрахунок банком буде розцінений як переказ і будьте добрі ще раз, крім вищевказаної комісії заплатіть ще одну. На відправленні ціною 6500 на вас зароблять більше тисячі, нормальний бізнес.
отзыв
Комментарии к отзыву
Огляд посилок можливий лише візуальний, через те, що ми не продаємо товар, а є лише перевізниками. Якщо в процесі огляду товар буде пошкоджений одержувачем, то відправник забажає мати претензійні вимоги до нас, тому ми надаємо клієнтам оглянути товар таким чином, аби унеможливити його пошкодження ненароком.
Також хочемо зауважити, що термінал є власністю банку та, відповідно, банк встановлює умови та правила обслуговування карток. Якщо бажаєте розрахуватися кредитною картою, радимо зв'язатися із банком та уточнити умови обслуговування. Компанія Нова пошта не стягує з клієнтів додаткових прихованих платежів.