Гость Отзыв написан 19 ноября, 2020 год38 просмотров
Вся наша сім'я, можна сказати, з перших днів існування НОВОЇ ПОШТИ користується її послугами і дуже задоволені. В 5 відділенні НП м. Сміла, працюють дуже відповідальні і уважні працівники, обслуговують швидко, чітко, якщо виникають форсмажорні обставини, все вирішують самі так, що ніяких зауважень і претензій не виникає. Послуги звичайно подорожчали, почали замовляти доставку у інших перевізників, але швидкістю і сервісом поступаються, і ми знову з НП. Хочу подякувати всім працівникам цього відділення за їхнє ставлення до клієнтів і своєї роботи.
Ми безмежно раді, що Ви обираєте саме нашу компанію. Наші колеги завжди готові допомогти у вирішенні того чи іншого питання. Дякуємо Вам за такі приємні слова та високу оцінку професіоналізму наших колег. Бажаємо сонячного та приємного дня.
А я зовсім недавно поїхав на відділення відправлення робить. оскільки я роблю комерційні відправлення - то це не завжди маленькі коробки. я робив палету вагою 200 кг - на неї ставив обладняння та пакував у кольори компанії. тому що наш клієнт повинен отримати своє обладняння вчасно і зрозуміти - що ми надійний партнер. І от коли я оформив своє відправлення, там були ще маленькі пакуночки для інших наших партнерів, наклеїв всі маркери та поїхав по справах. А наступного дня зникла одна посилка - на мої звернення до колл-центру мені відповіли, що можливо я її не відправив. Адже у системі вона не відобразилася зовсім. Знаючи ситуацію вже тепер, я так і не зміг зрозуміти - чому компанія, яка декларує європейську якість дві доби морочила мізки, але не спромоглася елементарно перевірити відеонагляд ( адже він є ) На звернення просто не реагували. Поки сам не поїхав на відділення і не попросив розібратись. Клянусь, ніхто і думки не мав, що в мене щось сталося. Їм ніхто нічого не повідомив. А виявилося, що такий самий клієнт просто взяв і заїхав своїм автомобілем на рампу. Зніс моє відправлення і розкидав обладнання по рампі. Потім спокійно став і накидав на палету моє обладнання - наче лайно. і все це на очах співробітників НП. А тепер уявіть у якому стані обладнання потрапило до нашого клієнта??? Пропажу не знайшли.
Да! Персонал улыбчивый, доброжелательный, много отделений, быстрая доставка, но самое главное, это целостность и сохранность доверянной им посылки, а ещё ответственность за нее и компенсация в случаии повреждения.
Та то окрема тема. Коли посилку не знайшли, я написав претензію на повернення коштів згідно страховки. Вантаж був звстрахований на 100 відсотків вартості. Але й тут вийшла накладка. Перше : відповіді можна не дочекатись зовсім. Після третьої доби звернень та переходу на мову "блатной" пропонують зафіксувати печений дзвінок. Начеб то точка кипіння. А потім телефонує якась профурсєтка та знаскоку пропонує половину суми. Тупі люди - навіть не спробувала запитати що саме пропало, які обставини. Каже, у вас було два місця, одне вціліло - отже половина страховки. Я її запитав, чи ти дупу на голові носиш? Пропав вантаж, залишилися тільки папіри. Сорі, але в Україні здатні засрати любий стартап, і перші - хто це зробить - самі працівники. Пошта була лідером, але все більше нагадує інтайм, який починув убозі.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
А у нас все на європейському рівні - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми безмежно раді, що Ви обираєте саме нашу компанію. Наші колеги завжди готові допомогти у вирішенні того чи іншого питання. Дякуємо Вам за такі приємні слова та високу оцінку професіоналізму наших колег. Бажаємо сонячного та приємного дня.