НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) (Миколаїв, Центральный проспект, д. 86) отзывы

Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1.0 5
2 отзыва / 5188680 просмотров
Результаты отзывов
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Бардак с переадресацией

Татьяна Татьяна 2 января, 2021 год
 Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Миколаїв, Центральный проспект, д. 86 Посылка должна была прийти 31.12.2020, но пришла на другое отделение, сделала переадресацию, но 2 января пришлось ехать на другой конец города забирать. Бардак там, горячая линия отморозилась. Больше не буду пользоваться услугами новой почты
1 согласен
Новая Почта Ответ представителя Новая Почта 14 января, 2021 год
Добрий день, Тетяно! Щиро перепрошуємо за тривале мовчання. Будь ласка, напишіть номер накладної, за якою оформлювали переадресацію. У всьому розберемось.
Вдячні наперед!

Злочинці і брехуни вкрали 1578 грн.

Павел Павел 2 марта, 2019 год
 Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Миколаїв, Центральный проспект, д. 86 10.01.2019 року у відділенні Нової пошти №10 м. Миколаєва я отримував відправлення (посилку) №20400114997562. Розраховувався карткою ПриватБанку о 12:42. У момент розрахунку термінал, який знаходився у відділенні не видав чек, а співробітниця Нової Пошти сказала що проблеми з ПриватБанком чи з карткою, тому що платіж не пройшов і апарат не видав чек. Але в цей момент на мобільний додаток Приват24... Читать отзыв 10.01.2019 року у відділенні Нової пошти №10 м. Миколаєва я отримував відправлення (посилку) №20400114997562. Розраховувався карткою ПриватБанку о 12:42. У момент розрахунку термінал, який знаходився у відділенні не видав чек, а співробітниця Нової Пошти сказала що проблеми з ПриватБанком чи з карткою, тому що платіж не пройшов і апарат не видав чек. Але в цей момент на мобільний додаток Приват24 надійшло повідомлення про переказ коштів, (1578 грн – одна тисяча п’ятсот сiмдесят вiсiм гривень), представники Нової Пошти сказала що так як їх термінал чек не видав, вони посилку видати не можуть.
О 17.09 у тому ж відділенні я оплатив цю посилку готівкою і отримав чек. На запитання про гроші, які були зняті о 12:42, працівник Нової Пошти зазначив, що це проблеми ПриватБанку і гроші має повертати банк.
10.01.2019 р. я звернувся до ПриватБанку з приводу повернення коштів. Співробітники банку відповіли що кошти перераховані Новій Пошті. В свою чергу банк зробив запит на повернення коштів, адже саме Новій Пошті було проплачено двічі – і карткою через термінал, і готівкою.
16.01.2019 співробітники ПриватБанку повідомили, що гроші від Нової Пошти так і не надходили, порадили звернутись до Нової Пошти, яка за один товар отримала дві проплати. Я телефонував на гарячу лінію Нової Пошти, там вислухали проблему і попросили подать претензію до відділення №10, у якому стався цей неприємний інцидент.
Тепер протягом місяця мені періодично телефонують співробітники Нової Пошти і обіцяють розібратись. Але так ніхто й не розбирається.
Виписку з банку та всi докази надав 21 сiчня 2019 року, коли писав Скаргу(претензію) у вашому відділенні НП № 10, м. Миколаїв (посилка) №20400114997562.
24 сiчня 2019 року телефонувала Вікторія з Нової пошти т.н.0444962757 та повідомила що моя заявка виконана – "Запит відправлений у ваш банк, тому нарахування коштів на вашу карту очікується протягом 30 днів. Треба почекати.
28 сiчня 2019 року я дзвонив на гарячу лінію Нової пошти щоб повідомити, що гроші не надходили.
29 сiчня 2019 року телефонував з Нової пошти т.н.0442907500 та повідомив мене що моя заявка виконана – "Запит відправлений у ваш банк тому нарахування коштів на вашу карту очікується протягом 30 днів. Треба почекати.
06 лютого 2019 року телефонувала Віктория Пост Фінанс з Нової пошти т.н.0444962757 сказала що мою претензію розглянули і вже повинні були повернути гроші. Гроші не надходили, перевіряв у банку. Сказала, треба почекати.
22 лютого 2019 року я дзвонив на гарячу лінію Нової пошти повідомити що гроші не надходили. Обіцяли розібратися.
25 лютого 2019 року телефонував Ілья кол центр Нова Пошта т.н.0442907500. Повідомив, що за моїм зверненням була перевiрена iнформацiя відділенням компенсації. Дата вiдправки заявки на банк - 22 сiчня 2019 року, на даний момент відсутнє списання коштів банком з рахунку тов пост фiнанс. Треба почекати.
Пройшов ще один робочий тиждень.
Постійно всi кажуть що треба очiкувати. Ви (нова пошта) два місяці користуєтесь моїми грошима. Ваші співробітники свідомо набрехали П'ЯТЬ разів про переказ коштів. Дуже жалкую, що не викликав по факту поліцію 10 ciчня 2019 року. до відділення.
Вибачте, але чекати я більш не буду, ви злочинці і брехуни.
Вкрали 1578 грн. #Нова_пошта #Nova_poshta #доставка
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее

Рейтинг 1 из 5 на основании 2 отзывов
novaposhta.ua
Перейти на сайт
Курьерские службы
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26689 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1254 отзыва
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.5
2014 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1030 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.9
14022 отзыва
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.7
3612 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3671 отзыв
GlobalPost
GlobalPost

Рейтинг: 3
2 отзыва
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
669 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов