Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta - украинский мультикатегорийный маркетплейс. Здесь можно одновременно приобрести одежду, обувь, электронику, аксессуары, все для дома и многие другие товары. Компанию основал предприниматель Андрей Логвин в 2010 году.
Миссия Kasta - удивлять инновациями в онлайн-шопинге. Уже 15 лет Kasta разрабатывает сервисы, которые меняют украинский рынок и дают особый опыт онлайн-покупок:...
подробнее Интернет-магазины
Виясніть!!! - Отзывы о Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
А сьогодні я просто в ШОЦІ.
Замовляла дитячий спортивний костюм. 3.10.19 отримала замовлення K34RL58. Оглянути зразу товар можливості не мала.
При огляді побачила, що замість обіцяного костюма були тільки штани. У відгуках про костюм побачила один чийсь відгук про те, що прийшли тільки штани. І також залишила свій відгук із фото.
В маленький білий пакет від Касти, в якому я отримала ці штани і в якому повернула їх кофта би навіть не влізла.
Через деякий час мені подзвонили із Касти і казали, що на всіх бірках пише костюм, а я повернула тільки штани. На що я відповіла щоб подивились у відгуках, що не тільки мені одній прислали тільки штани. В цьому і була моя помилка, бо після цього відгуки повидаляли.
Сьогодні до мене подзвонили знову і сказали, що мені кошти не повернуть, а повернуть штани, бо у відео начебто видно, що мені запаковували костюм. На моє прохання скинути мені це відео сказали що не мають права.
Чому я маю платити за те чого не отримувала і в чому на 100% впевнена!!!
Тому покажіть мені це відео, як в цей кульочок із моїм замовленням втулили цілий костюм.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Колись купувала костюм, а прислали тільки піджак і ніяких проблем з поверненням не було.
Шкодуємо, що Вам довелося з цим зіткнутися раніше і що після цього прикрого випадку Ви не перевірили нове замовлення при отриманні.
Ми зацікавлені в тому, щоб допомогти Вам і відправити повторний запит на уточнення додаткової інформації. Щойно отримаємо відповідь, зв'яжемося з Вами тут або напишемо на Вашу електронну пошту з профілю. Орієнтовно це може зайняти декілька робочих днів.
В мене одне прохання: скинути мені відео де мені (як стверджують ваші співробітники) запакували цілий костюм.
Дякуємо за очікування. Так, замовлення, нажаль, було повернене Вам. Приносимо вибачення за незручність. Ми вже отримали відповідь - будь ласка, поверніть це замовлення ще раз на склад для вирішення питання.
А якщо не буду забирати то замовлення, напевно, автоматично повернуть вам.
Витрати на транспортні затрати ми зможемо компенсувати на Ваш бонусний рахунок щойно питання буде вирішене.
Будь ласка, збережіть ТТН, де буде вказана сума, яку Ви сплатили за відправлення.
Дякую за вирішення даної ситуації !!!
Ми також можемо повернути кошти за транспортні витрати Вам на бонусний рахунок. Для цього необхідно лише надати фотографію з сумою, яку Ви сплатили за повернення, нам в службу підтримки в чат (для максимально швидкого вирішення питання) або можна тут.
Шкода, що Ви зіткнулися з цією ситуацією.
Після Вашого звернення в службу підтримки нами був поданий запит для уточнення інформації щодо упаковки Вашого замовлення і огляду повернення. Ми отримали відповідь про те, що при упаковці замовлення на товарі була бірка, а у Вашому поверненні на брюках бірки вже не було, що суперечить правилам повернення товарів, вказаним на сайті та у публічній оферті.
Нагадуємо, що повернення замовлень можливе при умові збереження їх товарного вигляду. Також, будь ласка, обов'язково оглядайте замовлення при отриманні, так як у Вас завжди є змога відмовитися від отримання товару.
Коли до мене два рази телефонували з Касти, то чому ніхто мені не говорив, що відсутня бірка!!! А чомусь казали, що на БІРКАХ написано "костюм", а я повернула тільки штани, потім казали що на відео видно, що мені упаковували костюм, а не штани.
А тепер не можете довести, що запаковували костюм, вирішили придумати бірку.
Я замовлення відправляла з всіма бірками і з заявою на повернення...
А може в вас "завелись" нечесні співробітники.
Підніміть архіви і подивіться мій відгук про товар, там були і фото з бірками.
А взагалі то скоріше декілька разів отримувала сам одяг без бірки, але на самому прозорому пакеті був артикул, штрихкод і чомусь проблем при поверненні не виникало. Тепер виходить так: якщо ви відправили товар без бірки, то покупцям не будуть повертати кошти, бо він без бірки. То покажіть мені відео, як запаковували з біркою, а повернення розпакували без бірки.
Скоро треба буде знімати відео при отриманні -розпаковки товару, при поверненні -упаковки товару, записувати всі телефонні розмови.
Такими діями ви тільки відлякаєте покупців.
Шкодуємо, що дана ситуація склалася саме так.
Але в архіві при відправці на верхній частині костюму була бірка, а в поверненому замовленні бірки не було.
Ось посилання на відповідний розділ на сайті, де в частині "Повернення" вказано, що товар можна повернути при умові "збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок"
https://kasta.ua/uk/page/support/warranty-and-returnpolicy/
Щиро сподіваємося, що в майбутньому з Вами не повториться подібний випадок.
Я вас не прошу давати мені посилання на правила повернення товару .
Я прошу скинути відео огляду і упаковки мого замовлення. Бо я знаю, що костюм мені не запаковували.
Не я одна замовляла цей товар, чому ви не передзвоните до інших покупців і не запитаєте чи хоть хтось отримав цілий костюм, а не тільки штани. А не отримали тому, що кофта від костюма на вашому сайті більше коштує ніж цей нібито "костюм".
Я не хочу вже щоб ви мені повертали гроші, тай ці штани мені можете не повертати, вони не варті нервів і часу потраченого на них, подаруйте їх тій людині яка провіряла і упаковувала товар, бо вона "профі," якщо в такий кульок запакувала цілий костюм.
А мені тільки скиньте архівне відео на якому оглядають і упаковують моє замовлення (ви ж стверджуєте що воно у вас є!!!).
А з донечкою піду і куплю костюм в магазині, бо штани у нас є і не одні.